ACCES CLINCENI NOW OR NEVER
#91
Postat 04 July 2006 - 05:25 PM
#93
Postat 04 July 2006 - 07:26 PM
Domnule Albastru te rog frumos sa vii la o intalnire modelistica(peste nici 2 saptamani este cea de la Arad) sa vezi ca si acolo sunt reguli, sau dute pana la Arad intr-un weekend si roaga-l pe @Zozo sa te ia cu el la un zbor pe aeroport acolo...sa vezi cum se intra pe baza de semnatura cu numar limitat de masini si daca trebuie se aterizeaza la comanda
Sa vezi ca pe Clinceni nu e o conspiratie diabolica sa te tina pe tina afara ca sa nu zbori ci peste tot se practica reguli.
Numai bine
Dex
#94
Postat 04 July 2006 - 07:59 PM
Zic bine?
#95
Postat 04 July 2006 - 08:25 PM
nene sigxcpu, nu cred ca e bine sa confunzi turma cu echipa.
nu da bine la ceea ce vrei de fapt sa spui.
#96
Postat 04 July 2006 - 08:29 PM
albastru, la 4 Jul 2006, 15:24, a spus:
Ne trebuie invitatii si legitimatii de la niste personaje care n-au fost in stare sa zboare in viata lor un singur metru.
Eu cred ca este rusinos modul in care incearca unii sa ingradeasca accesul liber pe un domeniu care nu le apartine.
Vad ca sunt unii care vorbesc chiar urat si isi imagineaza tot felul de accidente stupide...ca , vezi Doamne, le-ar interzice lor acesul cineva daca trece altul pista pe unde nu trebuie.
Eu cred ca nu trebuie sa muriti de grija altuia...si stiti voi despre cine vorbesc.
Mizeria asta se intampla strict numai pe Clinceni.
Am zburat peste tot si este super frumos pretutindeni, mai putin pe Clinceni pentru ca sunt acolo niste personaje care...nu stiu...nu le mai ajunge.
Regulile alea sa le faceti la voi acasa, nu pe un aeroport, ca n-ati venit cu el de casa.
Albastru
Albastru
Hai sa-ti spun cum e "de cand ma stiu io"....anii 1991-1995 (a-propos, ce faceai pe atunci?...)
Erau anii cand eram 3 aiuritzi pe Clinceni care isi dadeau in capetele proprii cu aeromodele rc Home-made...de buni ce eram....(am casete video, poze, ce vrei tu).....si culmea e ca erau reguli mai abitir ca acum! Nu intre aeromodelisti, ci in relatia aerodrom-aeromodelisti!!!
Ideea este ca pe Clinceni, Calugareni si aiurea, unde se intalnesc mai mult de doi aeromodelisti, TREBUIE SA EXISTE REGULI STRICTE!!!! STRICTE!!!! asa cum se incearca acum!..altfel, NU SE POATE!..
Nu imi dau seama care e rationamentul tau!....dar oricare ar fi el, trebuie sa te aliniezi majoritatii! Altfel, zbori in alta parte!
@ Silviu66: nu inteleg de ce mai intindem pelteaua atata!
Aceasta postare a fost editata de pitts: 04 July 2006 - 08:30 PM
#97
Postat 04 July 2006 - 08:36 PM
#98
Postat 04 July 2006 - 08:46 PM
mihaim, la 4 Jul 2006, 20:25, a spus:
nene sigxcpu, nu cred ca e bine sa confunzi turma cu echipa.
nu da bine la ceea ce vrei de fapt sa spui.
off-topic: cred ca termenul de "turma" se asociaza mai bine cu poporu' roman. "echipa" imi suna prea idealist :)
#99
Postat 04 July 2006 - 09:52 PM
gicosu, la 4 Jul 2006, 20:36, a spus:
Si eu il cunosc pe "albastru" si INCA am o parere faina despre el!.....ma nedumireste totusi motivul pentru care este impotriva curentului :)
In acelasi timp, si pe mine ma socheaza uneori limbajul neacademic ...totusi, incerc sa le dau (acelora care il folosesc) o circumstanta atenuanta fata de incapatanarea ALTORA de a nu se conforma regulii generale...
Beeey, tare complicata chestia asta dar in acelasi timp ASA DE SIMPLA!....zicea odata cineva la FAI ca daca ar fi sa faca aeromodelistii politica, atunci nu ar mai fi razboaie!.......ce dracu', noi tre sa ii contrazicem cu orice pret???......io zic ca inca sunt conditii sa picam pe un numitor comun!..chiar nu se poate sa coexiste toti zburatorii care s-au intalnit pana acum pe Clinceni??????(si pe langa ei si un pitts prafuit care traieste din amintirile anilor '90).... :(
#100
Postat 04 July 2006 - 11:04 PM
Amintirile sunt bune dar si ceva prospatura n-ar strica :)
#101
Postat 05 July 2006 - 12:26 AM
Eu sunt de acord cu toate reguli de acolo, mai putin acestea doua care o sa fie introduse cat de curand.
Prima este ca nu sunt de acord cu restrictionarea accesului cu legitimatii si invitatii si alte lucruri d-astea.
A doua este ca nu vreau sa dau examen de zbor in fata unuia care zboara mai slab ca mine sau nu stie sa zboare deloc.
Zau, este chiar rusinos daca ingraditi accesul incepatorilor in felul asta...ca eu tot o sa vin p-acolo sa va fac ceva poze...chiar daca n-o sa am legitimatiile lui Bogdan Stancu si al restului trupei.
Vad ca Zod este rau intentionat si tot incearca si rastalmaceste orice afirmatie, doar, doar o sa iasa mare scandal si o sa ramana pe Clinceni singurel, el si cu alti cativa care au initiat povestea asta.
Probabil isi imagineaza ca daca vin mai putini modelisti o sa rupa mai putine modele.
Am fost prin multe locuri si nu cred ca am facut eu altceva fata de ce-au facut ceilalti.
De multe ori am fost pe Chitila si m-am simtit foarte bine in compania celor de acolo si nu cred ca am incomodat pe cineva cu ceva oricat de putin.
Eeeahh...gata cu rastalmacitul ca n-aveti succes!
Pe Clinceni, de departe se zboara cel mai periculos, cred ca este cel mai periculos loc de zbor, se zboara in figuri si peste masinile parcate.
De fiecare data am vazut ca se fac treceri la joasa inaltime peste masini, elicoptere zburate la 10 metri de masini si multe alte lucruri d-astea.
De ce oare se rup cele mai multe modele chiar pe Clinceni?
Va spun tot eu, indisciplina si figuri din toate punctele de vedere.
Dar asta este...culmea...cine s-a gasit sa-mi rastalmaceasca toate cuvintele ca eu n-as vrea reguli...tocmai Zod are abia daca are doi ani de cand i-am aratat ce trebuie sa faca cu un model, cu statia...ca pana atunci l-a cules cu matura de pe camp si l-a aruncat la gunoi de fiecare data.
Dar asta este...eu tot o sa vin p-acolo chiar daca n-o sa vrea el sau altii.
Mai pun si eu pe aici pe site cate o poza, sa vada si altii ce superpiloti sunt GALACTICII, asa cum le place lor sa-si zica.
Of!Cata treaba este de facut si cu se ocupa unii!
Gata, n-o sa mai intervin, ca deja m-a plictisit subiectul asta.
Albastru
#103
Postat 05 July 2006 - 07:19 AM
albastru, la 5 Jul 2006, 00:26, a spus:
De fiecare data am vazut ca se fac treceri la joasa inaltime peste masini, elicoptere zburate la 10 metri de masini si multe alte lucruri d-astea.
Sincer anu trecut nu te-am vazut niciodata pe acolo.
#104
Postat 05 July 2006 - 07:24 AM
albastru, la 5 Jul 2006, 01:26, a spus:
Zau, este chiar rusinos daca ingraditi accesul incepatorilor in felul asta...
De ce oare se rup cele mai multe modele chiar pe Clinceni?
din asta inteleg ca tu esti cel mai tare pilot de pe clinceni....adica efectiv nu are cine sa te examineze pe tine...esti cel mai tare.
nu ingradeste nimeni pe nimeni ,doar incercam sa tinem sub (un oarecare) control pe toti cei ce doresc sa zboare acolo.
pentru ca noi suntem singurii care mediatizam crashurile(poate pentru ca sa invatam si noi si altii din greselile noastre)....in rest se rup la fel de multe si pe alte terenuri de zbor numai ca nu zice nimeni nimic !
#105
Postat 05 July 2006 - 08:19 AM
Stiti bine ca s-a discutat si aici despre acel accident mortal din Ungaria unde au murit doi oameni nevinovati. Motivele inca nu sunt elucidate si se pare ca nici nu se va afla vreodata cauza adevarat. Ghinionul din pacate atrage altele si nu dupa mult timp au mai avut doua incidente destul de grave. Un aeromodelist a reusit sa-i taie suspantele unui parapantist care s-a prabusit dar spre fericire a supravietuit iar un altul a prabusit un planor de 6 metri propulsat cu turbina in curtea unui om care a luat foc de au chemat si politia si pompierii.
Rezultat? Aeromodelistii nu mai sunt acceptati pe aerodromuri sportive, nu se mai accepta participarea la intalniri fara asigurare, sunt maltratati pe terenurile de zbor publice unde mai sunt si grataragii care i-au denumit killeri si taietori de capete. Toate institutiile statului s-au sesizat si incep sa gaseasca fel si fel de constrangeri, taxe, autorizatii.
Chiar asta vreti? Se pare ca pana nu se va intampla ceva grav si la noi nu ne putem abtine....
Atata timp cat nu exista legi si regulamente oficiale dupa care sa convietuim alaturi de acest sport/hobby, orice initiativa gen "accesul la Clinceni" este laudabila.
O ultima intrebare? Cati dintre voi care zburati aveti frecventa si canalele conform reglementarilor in vigoare? Vad in continuare la toate intalnirile 40MHz in toate canalele, 72MHz, 41MHz si de AM sa nici nu mai vorbim...
Rar am auzit pe cineva sa zica...hmmm, il vand si-mi iau una sa fiu in legalitate....
Doar atat am avut de spus...
#106
Postat 05 July 2006 - 09:02 AM
albastru, la 5 Jul 2006, 01:26, a spus:
Ce discutam noi...si ce zice dumnealui...te consideri incepator? Vezi cine rastalmaceste discutia?! A zis cineva ca nu poti face poze?!
Nu am mai avut timp ieri sa continui discutia, am crezut chiar ca stai in banca ta, dar vad ca pleaca omu' acasa si se trezeste la intoarcere cu balega la usa... Imi poti explica ce legatura are subiectul cu faptul ca noi cumparam modelele, iar tu le faci cu manutele tale? Te face pe tine mai destept? Suntem noi, astialalti (multi, al dracu) mai inferiori, doar pentru ca ne cumparam modelele? A rupt vreunul din cei pe care tu nu ii socotesti modelisti, ceva din banii tai, ca sa iti permiti sa scrii ceva despre adunatul resturilor cu farasul?
Ce legatura au toate astea, decat sa scrii ceva, daca altfel nu poti lovi in oameni?
albastru, la 5 Jul 2006, 01:26, a spus:
Ti-a scris si Silviu ca nu sunt legitimatiile noastre si nici nu ingradim pe nimeni, cu atat mai putin a fost vorba de vreun examen, dar atunci cand apare cineva nou, ar fi normal sa vedem daca acel cineva ne pune in primejdie bunurile, integritatea sau statutul de tolerati la terenul ala. Stai linistit, stim ca stii sa zbori, nu va fi nevoie in cazul tau de un examen, poate doar asa cum zicea Gicosu, un control prin alte locuri ar mai trebui din cand in cand.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 July 2006 - 09:04 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#108
Postat 05 July 2006 - 09:33 AM
Îţi reamintesc că la intrarea pe acest forum , care nu este gestrionat de tine, ţi se spune aşa:
"Ai ales sa accesezi Forumul RHC.ro!
Inainte de a intra te rugam sa lasi deoparte nervii, orgoliile, limbajul nepotrivit si orice alte sentimente negative care nu ar face decat sa perturbe comunitatea noastra virtuala.
Ne-am saturat de scandalurile care ne-au facut sa uitam scopul pentru care ne-am adunat impreuna si anume de a avea o comunitate virtuala cu ajutorul careia sa putem schimba idei, sa primim si sa daruim din experienta personala, sa ne ajute sa ne intalnim!"
Încearcă să fii respectuos cu ceilalţi sau părăseşte forumul, tu şi alţii cu acest gen de limbaj.
Încercaţi forţa argumentului nu tupeul şi limbajul de şmecher.
Dacă tot trebuie să respectăm regulille pe Clinceni atunci va trebui ca toţi utilizatori de RC să respecte şi frecvenţele legale.
Ataşat găsiţi banda de frecvenţe alocată pentru Controlul aeromodelelor în România şi anume 34.995 - 35.225 MHz aşa cum apare în Tabelul Naţional de Atribuire a Benzilor de Frecvenţă, TNABF, Banda 30 - 1000 MHz, elaborat de către IGCTI.
Aceasta postare a fost editata de COSTI: 06 July 2006 - 03:16 PM
#109
Postat 05 July 2006 - 09:34 AM
Ideal ar fi, daca tot se pare ca se doreste un "cioban", sa se faca niste controale prin sondaj de la comandament, dupa ce ei decid ca regulamentu' e in vigoare. Atunci nu ar mai sari aeromodelistu' (exemplu aleator, Albastru) la gatu' aeromodelistului (exemplu aleator, Silviu).
Cred ca asta ar face sa inceteze o "discutie" complet aiurea, ce face doar sa scindeze o comunitate si-asa firava.
Din cate inteleg eu, Albastru chiar e cu state vechi pe lista, deci ar trebui sa inteleaga bine utilitatea unui asemenea regulament (cel putin, asta vad la altii cu vechime).
Poate, pe undeva, e cu totul alt conflict, ce nu are nici o legatura cu regulamentul asta, el fiind doar pretextul.
#110
Postat 05 July 2006 - 10:27 AM
dar vorba..."noi suntem romani..."
#111
Postat 05 July 2006 - 10:40 AM
Acum, din cate am inteles, filtrarea celor care intra pe camp va fi facuta de santinelele de la UM. Deci daca nu ai ecuson/ID, Ciao.Ca sa aplanam o parte din orgoliile ravasite pe aici, propun lui Silviu sa treaca toti doritorii pe lista, eventual sa se mai puna la punct unele reguli la fata locului. Ideea e sa nu ne excludem reciproc noi de acolo, sunt campuri inca libere, ci cei de la Aeroclub/Aerodrom au inceput sa fie selectivi. Asta nu o putem influenta, asa ca eu zic sa fim mai flexibili. Iar restrictiile sunt valabile cand se zboara si 1:1.
Cu stima,
Costel
#112
Postat 05 July 2006 - 11:59 AM
COSTI, la 5 Jul 2006, 10:33, a spus:
Îţi reamintesc că la intrarea pe acest forum , care nu este gestrionat de tine, ţi se spune aşa:
Încearcă să fii respectuos cu ceilalţi sau părăseşte forumul, tu şi alţii cu acest gen de limbaj.
Sunteţi foarte tupeişti , dacă vi se ia tupeul nu mai rămâne nimic din voi.
Încercaţi forţa argumentului nu tupeul şi limbajul de şmecher.
Dacă tot trebuie să respectăm regulille pe Clinceni atunci va trebui ca toţi utilizatori de RC să respecte şi frecvenţele legale.
Ataşat găsiţi banda de frecvenţe alocată pentru Controlul aeromodelelor în România şi anume 34.995 - 35.225 MHz aşa cum apare în Tabelul Naţional de Atribuire a Benzilor de Frecvenţă, TNABF, Banda 30 - 1000 MHz, elaborat de către IGCTI.
Domnule Costi,
Asa cum spui in incheierea mesajului dumitale,
Citeaza
As intreba, pentru cultura mea generala, daca tot spui ca sunt tupeist, care este "limbajul caracteristic unul modelist?"
Ce legatura are subiectul de fata cu faptul ca forumul nu e gestionat de mine? Ce vrei sa spui, ca deranjez pe cineva din cei (CEL) care cheltuie ca sa tina forumul in functiune? Nu ma chinui sa gasesc rationamente ascunse, poate doar te-a luat mana pe dinainte...ca sa nu zic ca esti prea usor influentabil.
Nu cred ca eu arat lipsa de respect mai putin ca dumneata, care spui
Citeaza
Citeaza
Iar nu vad vreo legatura intre discutiile avute mai devreme si frecventele legale. Daca sapi un pic prin forumul asta, am fost unul dintre cei care au sustinut mereu, fara rezerve, utilizarea frecventelor legale. Am impresia ca dumneata incerci -fara succes, pentru mine- sa abati atentia de la subiect, la detalii care te deranjeaza pe dumneata, dar care nu au nici o relevanta in -repet- subiectul in sine, cu efect clar asupra franarii incercarii de civilizare RC a celor care isi petrec timpul la Clinceni.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 July 2006 - 12:04 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#113
Postat 05 July 2006 - 12:56 PM
Propun sa incheiati aici aceasta polemica. Personal cred ca ea a aparut si din faptul ca nu va cunoasteti personal, iar eventualele neintelegeri/confuzii propun sa le discutati la proxima intalnire la fata locului, eventual in fata unor beri reci (fara alcool in cazul cand sofati).Eventual aruncati cu cutiile/sticlele (goale?!?) dupa mine, ca am propus asta!
Sincer, sper ca si disputa cu Albastru (membru pe care-l stimez pentru ceea ce a realizat si mai ales a finalizat, ceea ce eu nu am reusit din lene, lipsa de concentrare, cunostinte sau inspiratie,) sa se rezolve in acelasi mod, trecand peste mai vechile motive de polemica. In fond, desi din tonul unor raspunsuri s-ar insinua asta, nimeni nu da afara pe nimeni, selectia se va face la intrare de catre altii. Daca se intra peste camp, vor incerca sa paseze pisica tot la noi. In fond, Aeroclubul incearca sa scape de niste batai de cap, nu? Noi ne alegem cu ele, dar sincer cred ca vom trece peste asta cu totii in bune relatii.
Cu stima,
Costel
#114
Postat 05 July 2006 - 01:28 PM
Cred că se poate găsi o soluţie care să permită oricărui modelist să aibă acces pe aerodrom fie că este începător sau experimentat.
Cred că aerodromul are un rol important în formularea unui regulament de acces pentru aeromodelişti, regulament pentru care , cel mult, putem fi consultaţi.
Pare absurd ca cineva din afara aerodromului să stabilească reguli care să fie respectate pe aerodrom.
Acest regulament poate fi adus la cunoştinţă sub semnătură, în momentul solicitării accesului pe aerodrom.
Personal am declarat că sunt dispus să ajut.
Cred că putem să adoptăm, într-o formă modificată , un regulament deja existent.
Încerc să aduc un astfel de regulament duminică, la Cinceni , regulament ce poate fi dezbătut şi amendat corespunzător.
Îmi cer scuze celor care s-au simţit ofensaţi.
Aceasta postare a fost editata de COSTI: 05 July 2006 - 03:34 PM
#115
Postat 05 July 2006 - 01:55 PM
Citeaza
Asta deplang si eu. Daca ne-am cunoaste cu totii personal, am intelege ca firea unora este mai aplecata spre zeflemea si asa sunt ei. Sunt " de-ai nostri", oricum.
Citeaza
Cred că aerodromul are un rol important în formularea unui regulament de acces pentru aeromodelişti regulament pentru care , cel mult, putem fi consultaţi.
Asta e de fapt scopul demersului. Intrucat suntem un grup eterogen, de "obsedati", lipseste mult din rigoarea unui club sau unei structuri organizate.
Cu greu ne vom strange mai multi la un loc sa dezbatem fata in fata problema. Pe forum devine "la bloc", si nu are rezultate pozitive, dupa parerea mea.
Citeaza
Acest regulament poate fi adus la cunoştinţă sub semnătură, în momentul solicitării accesului pe aerodrom.
Pana acum nu au fost decat cateva reguli mutual acceptate, si nici alea respectate mereu. Vezi comentarii, incidente, polemici, etc.
I-l rog pe aceasta cale pe Silviu si ceilalti colegi care vor fi la CLN in week-end sa discute "pe viu"un set de reguli, arhipopularizate pe forum, si sa schiteze un proiect de regulament. Perfectibil, evident! Pe care fie incepator, fie avansat sa-l semneze spre luare la cunostinta si respectare. Asta ar fi unicul criteriu de excludere a cuiva, intrucat se pericliteaza bunul altuia, asigurarile lipsesc, si un incident ne arunca pe toti in morisca presei, legilor, interdictiilor. Daca fiecare ar avea asigurare, mi-ar pasa mult mai putin de reguli. Daca lovesc masina cuiva, deja e cotoioasa rau, chiar daca e prieten!
Lista probabil va fi deschisa, cei nou veniti eventual sa stabileasca cu un coleg de drum sa intre impreuna prima data, sa treaca de filtrul de la intrare. ( nu al modelistilor!) Personal nu vad nimic umilitor aici. Desi vin rar la CLN, anunt ca voi semna in cunostinta de cauza un astfel de regulament. Apelul catre Silviu nu-l pune pe acesta in postura de lider sau "taie-tot", ci el a initiat subiectul, este si Moderator, face parte din mediul respectiv, aviatie. Cand ai o "pila", cat de mica, trebuie sa te folosesti de ea!Poate are si ceva timp de sacrificat... Nu vad pe multi sa se ofere voluntari in a-si consuma timpul personal pentru rezolvarea problemelor unuei comunitati...
Cred ca e vremea sa "ingropam securea".
Cu stima,
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 05 July 2006 - 01:58 PM
#116
Postat 05 July 2006 - 02:33 PM
#117
Postat 05 July 2006 - 03:49 PM
Trebuie sa va definiti (alegeti,daca puteti) o autoritate locala (acordul celor implicati este necesar dar nu suficient).
Trebuie sa va definiti regulile RC (tabela, spatiu de zbor, pista, disciplina...) si regulile de aerodrom pentru ca mai exista parti prezente in teren(ecusoane, intrare, taxe...). Trebuie sa faceti astea, pentru ca voi aveti nevoie.
#118
Postat 05 July 2006 - 04:38 PM
postez acum un draft necizelat de regulament ,scurt si la obiect!
astept DOAR ADAUGARI SI CRITICI CONSTRUCTIVE.orice mesaj de alt gen il voi sterge direct.
este o buna baza de discutie.
Citeaza
2.respectarea stricta a zonei de zbor conform schitei anexate in cele doua situatii cu si fara zbor 1 :1;
3. - fiecare pilot care zboara, la un moment dat, sa fie secondat pe timpul zborului de un asistent/observator; ex : daca vrea sa vina la aterizare, pilotul trebuie sa-i anunte pe ceilalti , SI SA FIE ASIGURAT ca pista este libera, fara sa fie nevoit sa-si ia ochii de la model! sau, daca sesizeaza probleme rc, sa poata fi ajutat de asistent, care sa ceara si sa se ASIGURE ca s-au inchis toate statiile de la sol, iar pista este libera; deasemenea, asistentul supravegheaza si anunta eventualele aparitii ale celor de 1:1, atentionand pilotul sa degajeze culoarul de zbor.
4.maxim 5 modele simultan in aer
5.resturile oricarui crash vor fi stranse de pe camp in totalitate.va rugam pastrati campul  inclusiv locul de parcare curat.
6.dupa aterizare modelul va rula cu motorul pornit numai pana in capatul bretelei inierbate,este interzis rulajul modelului cu motorul pornit pe drumul de acces autovehicule;tot pe bretelele de intrare la pista se vor porni motoarele pentru decolare cu motorul indreptat spre pista;
7.decolarile si aterizarile se vor face numai (de) pe pista special amenajata ;exceptie pot face modelele electrice usoare care pot fi decolate prin lansare din mana ;totusi lansarile din mana nu se vor face spre linia de masini sau in directia in care se afla alte persoane ;
8.aterizarile modelelelor cu probleme aparute in aer (dead-stick) ,vor avea prioritate absoluta asupra oricaror modele aflate in aer ,sau in proces de aterizare/decolare.mecanicul –ajutor al pilotului va anunta evenimentul si va anunta ceilalti piloti sa se indeparteze de zona respectiva;
9. se va anunta cu voce tare intentia de decolare sau aterizare ;
10.este responsabilitatea oricarui pilot  sa impuna si sa respecte aceste reguli ;
11.elicopterele nu vor zbura la o distanta mai mica de 30 de m de zona de parcare a masinilor ;
12.este interzisa pilotarea modelelor sub influenta bauturilor  alcoolice ;
13.aeromodelele care au ratat decolarea sau carora li s-a oprit motorul la aterizare vor fi ridicate in cel mai scurt timp posibil de pe pista cu respectarea regulilor de siguranta;
14.in cazul in care doi piloti folosesc acelasi canal ,acestia se vor intelege direct asupra perioadelor de zbor ;
15.fiecare pilot va executa urmatoarele activitati inaintea oricarui inceput de zi de zbor
 - testul de distanta este recomandat;acest test este obligatoriu in cazul in care se zboara cu acelasi receptor dupa un crash;
 - verificarea suprafetelor de comanda
 - pilotii care folosesc sistemul fail-safe sunt rugati sa seteze fail –safe in caz de pierdere semnal cu motorul pe “offâ€
16.zona in care se piloteaza se gaseste in schita;este cu desavarsire interzis sa se piloteze modele de pe pista ,sa lasati scule si dispozitive folosite pentru pornirea modelelor pe pista sau bretele ;
17.in cazul in care apar modelisti care nu se alatura grupului ,zborul radiocomandat se va intrerupe pana la clarificarea situatiei ;
18.orice pilot se obliga sa suporte legal si/sau pecuniar orice daune provocate din vina si cu modelul lui tertilor (bruiajul in sensul de deschidere a statiei fara ca pilotul sa se asigure ca frecventa este libera este inclus la vina pilotului care a deschis statia) ;
19.orice incalcare  a acestor reguli va fi raportata comandantului aeroclubului care va lua masuri in consecinta.
20.orice membru poate cere sa zboare modelul cu spatiul aerian perfect liber (modele noi –pentru trimare ,modele foarte mari –pentru siguranta),cu toate acestea el nu va depasi ca timp de zbor 15 minute ;
21. pentru cei ce vin cu minori pe camp acestia se afla sub directa supraveghere si raspundere a parintelui/tutorelui/celui care l-a adus ca invitat pe camp.celilati piloti nu pot fi facuti vinovati pentru nerespectarea regulamentului de catre minori.
declar ca inteleg aceste reguli ,sunt de acord cu ele ,si ma oblig sa le respect ,in caz contrar bla bla bla....
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 06 July 2006 - 07:44 AM
#119
Postat 05 July 2006 - 04:57 PM
Cu stima,
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 08 July 2006 - 08:56 AM
#120
Postat 05 July 2006 - 05:24 PM
Bine Silviu66!
Aceasta postare a fost editata de Webmaster: 05 July 2006 - 06:32 PM