Modelism - RHC Forum: ACCES CLINCENI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ACCES CLINCENI NOW OR NEVER

#121 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2006 - 05:40 PM

Acum serios, problemele de taxe nu se pun inca, atata vreme cat nu este nimic organizat. ( club sau asociatie, sau patron/gestionar de teren)
Eu zic sa ne concentram pe stabilirea unor reguli de bun simt inainte de toate!

Cu stima,
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 08 July 2006 - 08:57 AM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#122 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2006 - 05:51 PM

Pilotarea nu se va face de pe pista, ok, de pe marginea ei, eventual intr-un loc stabilit, unde oamenii sa poata sa stea cat de cat grupati si sa comunice intre ei, asa cum am vazut in alte locuri (ar fi bine sa avem si noi niste tarcuri de protectie); dar in cazul zborului cu elicopterul, nu ferim numai masinile ci si pilotii, mai ales pe aia care stau undeva pe marginea pistei si piloteaza si atunci nu mai e vorba numai de 30m de la masini. Aici cred ca e ceva de retusat.
Pe langa camp, ar fi bine sa se pastreze curat si locul de parcare, tot noi ne intoarcem acolo, eventual in mizeria lasata cu cateva zie inainte...

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 July 2006 - 05:52 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#123 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 July 2006 - 05:52 PM

poate sa modificam un pic

punctul 4. maxim 4 modele termice in aer+ eventual 2 planoare la termica ?? aici cred ca mai e de lucru planoarele la termica nu (prea) deranjeaza ceilalti piloti -sa ramana doar la latitudinea pilotului de planor prin intelegere directa cu cel care zboara in acelasi canal(daca este cazul)

punctul 21. pentru cei ce vin cu minori pe camp acestia se afla sub directa supraveghere si raspundere a parintelui/tutorelui/celui care l-a adus ca invitat pe camp.celilati piloti nu pot fi facuti vinovati pentru nerespectarea regulamentului de catre minori.
flying is my life...
0

#124 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2006 - 06:16 PM

Silviu, persoana ar trebui denumita " Asistent", nu mecanic.
Daca zboara ZOD, DMC sta langa el, desi nu e mecanic propriu-zis. Cuplurile astea se pot forma ad-hoc acolo, cine are nevoie de asistent cere pur si simplu.

Zic si eu, sa nu fie inteles gresit.

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#125 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 July 2006 - 06:21 PM

am modificat.acuma e asistent/observator.

dar totusi asteptam ceva modificari/adaugiri la reguli nu la exprimare.
ca regulile sunt importante;pentru forma finala il angajez pe d-nul Pruteanu ca sa sune Romaneste. :)
flying is my life...
0

#126 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 05 July 2006 - 07:35 PM

Mi se par reguli foarte bune,de bun simt,sunt absolut de acord mai ales cu partea in care pista trebuie sa fie libera nu cu modele sau scule SAU piloti ramasi aiurea.Si asa venim cu morcovul in cur la aterizare dar sa mai si incerci sa ocolesti diferite chestii.
0

#127 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 05 July 2006 - 08:03 PM

....de pus accent si pe ce zicea BogdanStancu referitor la curatzenie!!!!....
No brain, no headache.....
0

#128 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 05 July 2006 - 10:43 PM

Ordinea e jumatate din viata, si in sfirsit e un inceput de ordine.

O singura nelamurire am insa...O sa fie cam greu de pornit motorul numai pe bretea mai ales ca starterul foloseste bateria masinii.Nu toate motoarele pornesc la pala si la ora asta eu nu vad alta solutie decit o baterie auto linga bretea care sa alimenteze starter-ul.Daca aveti alta solutie luminati-ma.
Homo Nauticus
0

#129 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 06 July 2006 - 07:17 AM

Pletila, la 5 Jul 2006, 22:43, a spus:

Daca aveti alta solutie luminati-ma.

..cutia de start (start-box).....cu power panel...
No brain, no headache.....
0

#130 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 July 2006 - 07:33 AM

sa modificam un pic si articolul 15
inaintea fiecarei zi de zbor........
- testul de distanta este recomandat;acest test este obligatoriu in cazul in care se zboara cu acelasi receptor dupa un crash;
flying is my life...
0

#131 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 06 July 2006 - 07:48 AM

La pct. 7 (aterizari/decolari) as vrea sa discutam putin.
Dupa cum stiu cativa colegi, eu zbor numai electrice si din aceasta cauza am o mica problema. Modelele fiind relativ mici la dimensiuni nu pot sa le decolez din zona speciala decat daca iarba este tunsa proaspat sau max 2-3 saptamani dupa, in restul cazurilor fiind nevoit sa le decolez de pe drumul de acces (bineinteles, dupa capatul liniei de masini).

La ultimul zbor pe clinceni si Mitch a avut aceeasi problema, el avand un model termic mare, fata de ale mele, pina si john a incercat sa il decoleze de pe pista si nu a reusit.

Intrebarea este urmatoarea:

Se decoleaza de pe drum doar in cazul in care nu se poate decola din zona speciala, cu respectarea stricta "DUPA CAPATUL LINIEI DE MASINI"?

@Bogdan
Sincer nu stiu daca o sa ne lase cineva sa facem tzarcuri de protectie.
0

#132 Useril este offline   COSTI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-May 03

Postat 06 July 2006 - 08:08 AM

Silviu, cred că ne complicăm foarte mult cu punctul 15 ...acest test este obligatoriu in cazul in care se zboara cu acelasi receptor dupa un crash....
Această neîncredere în modul cum fiecare modelist îşi monteză receptorul, servomecanismele, conectorii , verifică acumulatorii, cuplările mecanice, etc, ar presupune efectuarea unei inspecţii asupra modelului şi echipamentului RC, inspecţie care trebuie efectuată de cineva mandatat şi care este responsabil ulterior de un eventual crash din morive tehnice.

Cred că regulamentul trebuie să introducă doar reguli de bună purtare şi de ce trebuie să faci şi să nu faci în cazul zborului 1:1 şi să responsbilizeze aeromodelistul în cazul producerii de daune.


În rest poate deveni chiar plicticos şi sunt convins că o să-l încălcăm din prima clipă.
De exemlu eu o să-mi pornesc modelul lângă maşină, o să-i fac diferite teste etc şi abia când sunt convins că este ok mă duc cu el pornit pe pistă.

Asta e părerea mea , dacă nu sunteţi de acord vă rog negaţi-o cu argumente.

Aceasta postare a fost editata de COSTI: 06 July 2006 - 08:14 AM

0

#133 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 July 2006 - 08:09 AM

-rodajul motoarelor se va face doar in unul din capetele "liniei de masini",cel ce rodeaza motorul va parca special in capatul liniei pentru a evita deranjarea peste masura a celorlalti piloti;
-toti "invitatii" vot fi atentionati in privinta "perindarilor" printre modele;
flying is my life...
0

#134 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2006 - 08:17 AM

@Costi
testul ala este un auto-test. Te ajuta cineva gratis oricand.Adica "fuge"cu emitatorul un pic, nu de tot... Au fost cazuri cand receptorul a murit dupa 10m, sau cand a fost cu cuartz in alt canal. Decolari spre nicaieri.
In general, se da buna-ziua si se intreaba ce canale sunt in acea zi. Daca esti in acelasi canal cu cineva, nu-ti vei porni statia nici langa masina, nici altundeva pana nu e liber canalul.

Rog sa fie sters mesajul dupa un pic de vreme, este oarecum Off-topic.

Cu stima,
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 06 July 2006 - 08:18 AM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#135 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 06 July 2006 - 08:33 AM

COSTI, la 6 Jul 2006, 08:08, a spus:

În rest poate deveni chiar plicticos şi sunt convins că o să-l încălcăm din prima clipă.
De exemlu eu o să-mi pornesc modelul lângă maşină, o să-i fac diferite teste etc şi abia când sunt convins că este ok mă duc cu el pornit pe pistă.

Asta e părerea mea , dacă nu sunteţi de acord vă rog negaţi-o cu argumente.

Cel mai important argument SUNTEM ROMANI. De ce sa respectam niste reguli cand putem sa dam cu bata'n balta!!!

Dar care este problema??? Nu se poate transporta modelul de la masina, pe peticul de iarba dintre pista si drum??? Ce sa ne mai facem, e distanta mare si e greu.
Daca, cativa dintre noi se pot conforma de ce nu si restul??

Revenind la regulament.

- In afara pilotilor si ajutoarelor nimeni sa nu stea in zona dedicata pilotarii.
- Aterizarea are prioritate in fata decolarii.
0

#136 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2006 - 08:57 AM

@Pitts: asta vine odata cu cei 7 ani de acasa; e bine de impamantenit obiceiul care se practica la unii, la munte: iti cari gunoiul acasa, sau pana la primul loc amenajat.

@Pletila are dreptate, nici mie nu-mi vine sa pornesc la pala si nu ma apuc sa cumpar start box, dar de la masini la bretea se poate transporta modelul; cred ca esenta articolului e sa nu rulam cu modelele mai mult decat o zona sigura delimitata de bretele.

@warmk: ai dreptate, mai ales daca pista nu e tunsa demult; pe de alta parte, fiind de acord cu tine, unde aterizezi? tot la capatul liniei de masini, dar vei fi pobligat sa vii pe finala prin fata masinilor, bretelelor, etc. ...si nici nu poti sa decolezi la un capat si sa aterizezi la celalalt, inainte de masini.
chestia cu tarcurile era o utopie, recunosc, am zis ca "ar fi", dar stiu ca nu e posibil...

@costi: nu cred ca e neaparat neincredere si nu trebuie sa numim o persoana sa analizeze aparatul sub toate aspectele astea; ar trebui ca fiecare sa aiba responsabilitatea sa-si probeze modelul dupa un crash, modificari, etc.

aduc in atentia voastra subiectul planoare, nu ca ma preocupa, dar trebuie stabilite si aici niste reguli; il las pe Silviu sa scrie ce are in cap si venim dupa cu completari, deja stie cam despre ce e vorba: in esenta, planoarele au prioritate la aterizare fata de zborurile cu motor normale, dar la decolare asteapta pe cei cu motor sa aterizeze si decoleze. Vor fi vinciuri (sau numai la singular), asa ca trebuie prevazute si astea. Eu m-am gandit, am facut deja unele lansari si in afara de mutarea la ultima bretea spre hangare a vinciului nu imi mai vin idei.

EDIT
va propun, ca atunci cand se zboara 1;1 (ca asta e durerea noastra mare), in scopul evitarii apropierii de aeronave, sa evitam/asteptam, pe cat posibil decolarile si aterizarile atunci cand se pregateste decolarea/se asteapta aterizarea lor. Bineinteles ca nu se aplica in cazul incidentelor rc, motoareleor oprite, etc

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 06 July 2006 - 10:03 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#137 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 06 July 2006 - 01:21 PM

BogdanStancu, la 6 Jul 2006, 08:57, a spus:

@warmk: ai dreptate, mai ales daca pista nu e tunsa demult; pe de alta parte, fiind de acord cu tine, unde aterizezi? tot la capatul liniei de masini, dar vei fi pobligat sa vii pe finala prin fata masinilor, bretelelor, etc. ...si nici nu poti sa decolezi la un capat si sa aterizezi la celalalt, inainte de masini.
chestia cu tarcurile era o utopie, recunosc, am zis ca "ar fi", dar stiu ca nu e posibil...

De aterizat se poate ateriza pe zona delimitata "pista", dar sa nu fie muult prea mare iarba. Eu aterizez fara probleme cum e iarba acum.
0

#138 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 July 2006 - 07:08 PM

WarMK, la 6 Jul 2006, 14:21, a spus:

De aterizat se poate ateriza pe zona delimitata "pista", dar sa nu fie muult prea mare iarba. Eu aterizez fara probleme cum e iarba acum.

apropos de asta...sambata trebuie tunsa iarba !!
de cativa ani de zile aceeasi oameni (cativa ) tund iarba,dau bani de benzina si de ulei si muncesc efectiv la tunsul pistei!!
vad ca aici va dati multi cu parerea.....

ia sa va vad pe cei care va tot dati cu parerea aici si la tuns de iarba!

sau cumva aplicati principiul :las sa tunda fraierii ca eu tot vin si ma dau acolo....
flying is my life...
0

#139 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2006 - 07:44 PM

Mai bine pune un anunt mare: Adunare sambata pe CLN! Electorala, legislativa, aburativa!

Daca tot o iei cu tuns iarba, nu mai vine nimeni, omule! Parca nu ai trai in Ro, sa stii cum se fac mobilizarile... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#140 Useril este offline   sigxcpu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 29-May 06

Postat 06 July 2006 - 08:16 PM

jur pe rosu ca, daca se amana cu un week-end (plec in teambuilding maine la pranz ;) ), tund eu toata pista. oricum, ma anuntasem amator http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
0

#141 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 06 July 2006 - 09:14 PM

Io sambata ma duc la nunta, da sunt de acord cu tot ce se voteaza.
Homo Nauticus
0

#142 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 06 July 2006 - 09:43 PM

SILVIU66, la 6 Jul 2006, 19:08, a spus:

WarMK, la 6 Jul 2006, 14:21, a spus:

De aterizat se poate ateriza pe zona delimitata "pista", dar sa nu fie muult prea mare iarba. Eu aterizez fara probleme cum e iarba acum.

apropos de asta...sambata trebuie tunsa iarba !!
de cativa ani de zile aceeasi oameni (cativa ) tund iarba,dau bani de benzina si de ulei si muncesc efectiv la tunsul pistei!!
vad ca aici va dati multi cu parerea.....

ia sa va vad pe cei care va tot dati cu parerea aici si la tuns de iarba!

sau cumva aplicati principiul :las sa tunda fraierii ca eu tot vin si ma dau acolo....

...SAMBATA LA CE ORA??...DACA MA IA CINEVA CU MASINA DUPA 12, MA OFER VOLUNTAR SA RECUPEREZ CHIULURILE DE PANA ACUM
...ca io n-am masina... ;)

Aceasta postare a fost editata de pitts: 06 July 2006 - 09:43 PM

No brain, no headache.....
0

#143 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 07 July 2006 - 12:08 AM

Vin si eu dar mie pe langa masina[SA NU FIE LOGAN] vreau si o inghetata si un suc!!!!!
0

#144 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 July 2006 - 06:24 AM

din pacate sambata nici eu nu pot ajunge sub nici o forma... :(
dar asta nu inseamna ca nu trebuie tunsa iarba.
flying is my life...
0

#145 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 07 July 2006 - 06:50 AM

gicosu, la 7 Jul 2006, 00:08, a spus:

Vin si eu dar mie pe langa masina[SA NU FIE LOGAN] vreau si o inghetata si un suc!!!!!

BEEEEY!......io chiar n-am masina!!!!.... :(
No brain, no headache.....
0

#146 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 07 July 2006 - 07:39 AM

Sambata sunt eu de servici la tuns iarba. Sper pe la 10 -11 sa fiu cu masina acolo. In mod normal pe la 2 ar trebui sa fie gata pista.
DT
0

#147 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2006 - 08:41 AM

sigxcpu, la 6 Jul 2006, 21:16, a spus:

plec in teambuilding maine la pranz

strict off-topic: Daca tot cladesti echipa, ia-i pe aia de se dau in barci, ii punem sa tunda iarba si s-o imprastie apoi in afara pistei in mod egal, abureste-i (Pavcostele, asta o sa ramana in ANALe!) ca asta e ultimul procedeu de crescut performanta la nivel corporativ.
Pletila, vezi sa nu inceapa sa-ti placa cu nuntile, a mai fost unu care a inceput anu' trecut si acum nu se mai poate opri...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#148 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2006 - 11:04 AM

pitts, la 6 Jul 2006, 22:43, a spus:

...SAMBATA LA CE ORA??...DACA MA IA CINEVA CU MASINA DUPA 12

...pe la 10...?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#149 Useril este offline   sigxcpu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 29-May 06

Postat 07 July 2006 - 11:07 AM

off-topic: fuck, am ratat si de data asta sa ma simt ca la "pregateste-te sa fii bogat" :()
0

#150 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2006 - 11:08 AM

pitts, la 7 Jul 2006, 07:50, a spus:

gicosu, la 7 Jul 2006, 00:08, a spus:

Vin si eu dar mie pe langa masina[SA NU FIE LOGAN] vreau si o inghetata si un suc!!!!!

BEEEEY!......io chiar n-am masina!!!!.... :(

...nici Gicosu inghetata...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu