Modelism - RHC Forum: CESSNA 182 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

CESSNA 182 L-am comis!

#121 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 January 2006 - 04:23 AM

Sunt curios daca sunt bune la modelele de acest fel.
La planoare si motoplanoare sunt.
0

#122 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 22 January 2006 - 09:36 AM

Daca tu esti curios,... eu ce sa mai zic ? :D Am terminat modelu' alalalt, cu tren de aterizare/decolare demontabil, super-usor, l-am ... ornat si decorat si e numa' bun de zbor !! Numa' ca acu' e cam zapada si nu i-am facut schiuri... :o , deci tre' sa mai astept un pic. Daca mai creste zapada o sa risc niste zboruri cu lansari din mana, doar ca sa-l vad cum se comporta si ... mai ales sa vad cum face flapsurile alea la ... aere !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Promit raport + clip !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#123 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 22 January 2006 - 03:15 PM

Vrem pozeeeee http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif !!!!!
...audaces fortuna iuvat...
0

#124 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 22 January 2006 - 06:09 PM

O sa pun poze(eee) la subiectu' unde am postat despre bifuzelat, sa fie... continuitate, ca la subiectu' asta e vorba de Cessna ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#125 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 22 January 2006 - 08:22 PM

domnu_doctor, la 22 Jan 2006, 18:09, a spus:

O sa pun poze(eee) la subiectu' unde am postat despre bifuzelat, sa fie... continuitate, ca la subiectu' asta e vorba de Cessna ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif

Stima,

... o dai cotita Dom' Doctor :D !!! Eu tocmai i-am traz o poaza la al meu....
...audaces fortuna iuvat...
0

#126 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 22 January 2006 - 08:49 PM

Superb ... argintiu' ala !!
Cred ca poze e prea putin ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif Un clip ... ceva !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#127 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 26 January 2006 - 10:49 PM

Dom Doc' nu mai stiu unde era subjectu' cu bifuselat, dar eu iti dau aci un pont...
Ieri am incercat o chestie... am uns o suprafata de extrudat cu Moment si a iesit super! Eu ma gandeam acum la bifuselat a carui suprafata este extrem de sensibila.... Unjel cu jmacu' asta!

PS Se intinde marmelada cu o spatula lata ca sa iasa strat f subtzire.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Silfax: 26 January 2006 - 10:51 PM

...audaces fortuna iuvat...
0

#128 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 January 2006 - 01:27 PM

Bifu' e la "Modele deosebite" a lu' @Se poate si asa !!

Si la greutate... cum stai ?? B) :( Adica vrau sa intreb cam cat creste greutatea (masa !) la dm2 de suprafata ... smacuita ?
Io l-am scociuit de l-am terminat. Tot e roshu si fain! Nu prea mi-a iesit pe la suprafetele rotunjite, pe la bot, lla ... popou !! :huh: si pe la varfurile celor doo fuzelaje. Ca a cam facut cute! :( Nerabdarea, nah !! Sa-l vad odata gata !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#129 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 27 March 2006 - 12:39 PM

Am facut un mic upgrade la Cessna: am modificat regulatorul sa faca cut off si la 9V, pentru LiPo 3s (acum selectabil cu un jumper) si i-am pus LiPo 3s de 1800mAh. Deoarece in cala bateriei LiPo intra foarte strans, l-am pus in interior.

Greutatea totala a scazut cu vreo 10 grame (nesemnificativ) si am castigat la forta de tractiune (motorul functioneaza la turatie mai mare) si la timpul de zbor. Parca e un alt model. Cum centrul de greutate e mai sus e un pic mai sensibil la comenzi, trebuie pilotat cu mai multa atentie.

Sper ca motorul va rezista supratensiunii, o sa am mai multa grija la intretinere. Nu face scantei la perii, cred ca datorita rodajului facut.
Da aripi viselor tale!
0

#130 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 March 2006 - 01:15 PM

daca motorul e un 400 /6V nu rezista mult ai grija.
daca e 400/7,2 V mai ai ceva sanse,dar oricum o sa se duca carbunii mult mai repede si in acest caz.
flying is my life...
0

#131 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 27 March 2006 - 01:25 PM

Motorul e un 480 si a fost in kit cu acumulator cu 7 celule.
Cutoff-ul original era la 8.5 Volti. De fapt cutofful era la tensiune mai mica, dar NiMh originale au ramas la 8.5 V dupa oprire. Cu cutoff nemodificat packul 3s a ramas la vreo 7.5 Volti B) (din fericire a supravietuit, l-am incarcat cu 10mA)
Da aripi viselor tale!
0

#132 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 March 2006 - 01:57 PM

kele, la 27 Mar 2006, 12:39, a spus:

Am facut un mic upgrade la Cessna: am modificat regulatorul sa faca cut off si la 9V, pentru LiPo 3s (acum selectabil cu un jumper) si i-am pus LiPo 3s de 1800mAh. Deoarece in cala bateriei LiPo intra foarte strans, l-am pus in interior.

Sper ca motorul va rezista supratensiunii, o sa am mai multa grija la intretinere. Nu face scantei la perii, cred ca datorita rodajului facut.

de ce nu meri pe un brushless de 600 grame tractiune
Am zburat cu motor de 6V si li-po de 11,1 V pe PIPER
Trage SUPER dar cam dupa 40 minute zbor continuu a crapat... B)
0

#133 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 27 March 2006 - 02:08 PM

Tuningul continua. Urmeaza si motorul BL B)
Da aripi viselor tale!
0

#134 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 18 April 2006 - 08:46 PM

In dupamasa aceasta am testat Cessna cu un motoras BL: BM1210-09 de la Tower Pro. Controler de 15/18A, tot de la Tower. Acumulator LiPo 1800 mAh, 10C, tip 3E. Cu aceasta configuratie greutatea totala a iesit mai mica cu vreo 65 grame. Pentru centrajul corect am pus acumulatorul in fata de tot, chiar in spatele panoului de foc.
Am testat diferite elice: 9*4.7, 10*4.7, 10*8. Cu prima s-a turat mai tare, fara mare forta de tractiune, a zburat aproximativ ca si cu configuratia originala.
Cea mai eficienta s-a dovedit cu 10*8, cu urcare aproape pe verticala. M-a surprins consumul redus: desi nu am masurat curentul, a zburat aproximativ 45 minute, cu peste 35 minute efectiv in aer, fara termica sau panta, cu urcari si aterizari repetate, chiar cu cateva loopinguri, pana cand s-a facut tuneric. Nu s-a incalzit nici motorul, nici regulatorul, nici acumulatorul. Cand am ajuns acasa, am masurat tensiunea acumulatorului: au mai ramas 11.35 Volti in el.
Nu m-am asteptat la rezultat atat de bun, marturisesc ca am testat jucaria cu mari emotii. O sa pun si poze, desi nu-i mare lucru de vazut.
Da aripi viselor tale!
0

#135 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 18 April 2006 - 09:39 PM

Iata o poza cu motorul montat pe model. Suportul e din placaj si bagheta de pin. Scuze pentru calitatea imaginii.

Fisiere atasate


Da aripi viselor tale!
0

#136 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 18 April 2006 - 09:40 PM

Si aici modelul pe camp, dupa ultima aterizare.

Fisiere atasate


Da aripi viselor tale!
0

#137 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 April 2006 - 06:23 AM

Da' ce idee buna sa pui culori diferite pe cele doo BA !!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif
Am sa preiau ideea. Sper ca nu-i cu ... copy ryght ? B)

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#138 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 19 April 2006 - 06:37 AM

Nu-i idea mea, am preluat-o de la acrobati, unde se mai pun culori diferite pe intra- si extrados. Deci nu-i nici un copy right.
Pe mine m-a ajutat mult, mai ales la inceput. De la distanta mai mare si mai ales cand se lasa Soarele nu se mai vede diferenta. Mai e o idee: LED-uri superluminoase de diferite culori puse la capetele aripii, care palpaie ca si la cei mari. Ma tot bate gandul sa incerc si asta, pentru ca de obicei ies la zbor spre seara.
Da aripi viselor tale!
0

#139 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 April 2006 - 08:04 AM

kele, la 19 Apr 2006, 06:37, a spus:

... Mai e o idee: LED-uri superluminoase de diferite culori puse la capetele aripii, care palpaie ca si la cei mari. ...

Da, treaba cu LED-urile cred ca e tare buna, si cred ca se merita sa pui si in bot si la popou B) , ca sa faci diferenta intre fata si spate, numa' :angry: , ca e eficace numa' spre seara ... da' e si spectaculos B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif !
S-a marcat !
APROPO': Care este codul culorilor, de ... semnalizare ? Stanga-dreapta-fata-spate, si parca mai era si sus-jos ...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#140 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 19 April 2006 - 08:27 AM

da dar pt a putea palpai ledurile treb sa sti electronica !

domnu_doctor din cate stiu Rosu / albastru ( pe aripi , stanga/dreapta ) alb pe directie , alb la capota ( Far )

Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 19 April 2006 - 08:47 AM

A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#141 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 19 April 2006 - 08:44 AM

din cate tin io minte Luci a pus pe EZ asa dupa ce l-a tunat(modificat ampenajul orizontal,si vopsitnegru cu argintiu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif )
arata super avionu
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#142 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 April 2006 - 08:49 AM

LooSeR, la 19 Apr 2006, 08:27, a spus:

da dar pt a putea palpai ledurile treb sa sti electronica !

Nu-ti trebe nici un pic de electronica ! :angry:
Ai nevoie de o mana fina de ... artist si-un pistol de lipit cu varf subtire! Si cine face haveoane, ARE !!
Te duci frumos la un magazin de jucarii, unde sunt chinezarii si cumperi o bagheta magica sau o coronita cu lumini dinamice. Costa numa 2 RON/buc si are 5 luminitze, care fac doo ture/secunda ! Ideale pt asa ceva ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif
Nu tre' decat sa iei LED-urile originale jos, sa pui niste fire subtirele (0,1-0,15 mm) si LED-urile de care ai nevoie, pe pozitiile necesare, ca la cei cativa mA care umbla pe acolo, n-are sens sa maresti tonaju' pasaroiului inutil, si sa pui un stabilizator din seria 7805 pe alimentare, plus doo diode cu Si, serie, intre iesirea stabilizatorului si placuta cu pricina, sa reduci tensiunea de iesire la 3,5-3,6 V cat accepta placuta aia care are electronica de care te-ai ... speriat tu si GATA !! Ai 5 lumini stroboscopice PROFI ! Pe o iesire d-aia poti pune si doo-trei LED-uri in paralel. Ai grija sa fie de aceasi culoare, ca daca pui de culori diferite in paralel, unele s-aprind si altele nu, ca au tensiuni diferite de lucru. Cu totul, cu totul cantareste sub 10 g !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#143 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 April 2006 - 11:37 PM

Am patit-o!!!!
Am dat cu el de pamant astazi, nu prea tare dar s-a indoit axu de la motor, s-a rupt elicea , aripa, si a crapat putin fuselajul. Si a mai crapat nitel capota de motor.
In 3 ore a fost reparat totul.
Aripa am lipit-o cu Bison Poliurethane si am bagat doua tevi de antena telescopica in ea. Ca sa fac gaura asa lunga...una din tevi am ascutit-o ca o freza cu trei dinti, asa incat tot spanul sa intre in interior. apoi cu o tija am scos spanul. dupa lipire am rigidizat totul cu scotch in asteptarea solidificarii adezivului (cam 4-5 ore dupa ceaslov)
Axul motorului l-am indreptat cu o mandrina si apoi l-am verificat cu ceasul comparator. a iesit la 0,02mm.
Fuselajul tot cu Bison Poliurethane si "bandajat" bine cu banda adeziva ca sa polimerizeze adezivul.
Restu' .... fara importanta.
Motivul prabusirii??? Era nitel vant, accu era pe sfarsite, am venit la aterizare cu vantul in fata, am redus aproape la zero motorul si am avut senzatia ca sunt prea sus si viteza prea mica. Asa ca am pornit motorul sa mai trec o data dar am avut comenzi necontrolate pe servo mai ales cel de profundor. Asa ca a intrat in limita si a venit in bot, "ajutat" foarte mult si de vantul cam tare.
Si acum vine intrebarea...
A mai patit cineva sa vibreze haotic si cu amplitudine aproape maxima servomecanismele cand bateria e pe duca cu motorul pornit?
Ca la mine asa face. Eu ma asteptam ca ESC sa nu mai permita pornirea motorului cu accu obosit.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#144 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 23 April 2006 - 11:59 PM

Eu nu am patit asaceva pana acum. La mine ESC-ul taie motorul cca la 8.5 V, cel putin la atata ajunge acumulatorul dupa decuplare (fara sarcina), dar comenzile merg foarte bine si la tensiune mai mica (probata pe masa). ESC-ul de altfel este foarte simplu, cu niste inversoare TS, si un comparator 339 la conditionarea comenzii finalului. BEC-ul cu un integrat LDO iar detectia entsiunii cu un circuit cu tranzistor si zener.
Da aripi viselor tale!
0

#145 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 24 April 2006 - 08:16 AM

Radu_, la 23 Apr 2006, 23:37, a spus:

A mai patit cineva sa vibreze haotic si cu amplitudine aproape maxima servomecanismele cand bateria e pe duca cu motorul pornit?
Ca la mine asa face. Eu ma asteptam ca ESC sa nu mai permita pornirea motorului cu accu obosit.

Se pare ca ceva nu e cosher la controller-u' tau... :lol:
Dupa ce tensiunea scade sub pragul de 8,4V, mai este suficienta energie in pack incat sa comande corect servo-urile. Cel putin la mine si vad ca confirma si @kele.
Poti face un test la "rece" sa te convingi de asta. Se pare ca cut-off-u' nu-si mai face treaba bine. :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#146 Useril este offline   CATALA 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 24 April 2006 - 10:25 AM

o alta varianta a aceleiasi probleme, eu am 2 packuri identice de acc la1000 ma cu unul din ele se opreste motorul linistit fara sa-mi turbeze servourile, la celalalt pack apare urmatoarea problema motorul merge in suturi groaznice iar servourile o iau razna si daca il las face asa cam 5-6 secunde dupa care se taie alimentarea motorului si servourile i-si revin.
am facut cateva probe si de fiecare data face la fel numai acel pack pe care l-am insemnat cu un x rosu sa-l fac de rusine cand lo vedea lumea


numai de bine
0

#147 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 24 April 2006 - 10:35 AM

E posibil un contact imperfect intre celulele packului. Problema e corectabila daca ai sculele necesare.
Da' la fel de posibil e ca una din celulele packului sa-si dea obstescu' sfarsit si la asta nu este solutie, decat ... inlocuirea !
In nici un caz sa nu arunci tot packu' ... :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#148 Useril este offline   CATALA 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 24 April 2006 - 10:42 AM

packurile sunt la fel de noi deci se poate sa fie o singura celula din acel pack idea este ca se comporta asa urat si din alte motive decat regulatorul.


numai de bine
0

#149 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 24 April 2006 - 04:01 PM

Se poate identifica celula defecta cu doo ace de gamalie legate de testerele unui voltmetru dijital..., prin inteparea invelisului packului si masurarea fiecarei celule in parte, si ca tensiune (V) si curent (A). Se vede imediat diferenta intre cele bune si cea ... suspecta. Masori tensiunea in gol si curentu' de scurtcircuit/celula.

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#150 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 April 2006 - 05:13 PM

Citeaza

eu am 2 packuri identice de acc la1000 ma cu unul din ele se opreste motorul linistit fara sa-mi turbeze servourile, la celalalt pack apare urmatoarea problema motorul merge in suturi groaznice iar servourile o iau razna


Pai cam asa si la mine. Si tot timpul cu acelasi accu. Dar cat timp este incarcat totul este ok.


Deci se poate sa fie acel accu de vina.
Oricum astazi am zburat toata dimineata, chiar daca era cam vant pentru cessna dar cu decolare din iarba nu-s probleme.
Mai rau este la aterizare cand modelul aproape sta pe loc si nu poti sa "filezi" pista. Ba intri in limita ba tragi prea mult de el si se ridica prea mult. Asa ca eu am preferat ( nu stiu daca am facut bine) sa aterizez cu ceva mai mult de juma de gaz ca sa am ceva viteza acolo ca altfel nu prea am reusit.
Este o tehnica de aterizat pe vant cu modele d'astea usoare??

Si o fotografie de astazi dupa prima aterizare. Se observa rotile "pentru iarba"

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu