Modelism - RHC Forum: CESSNA 182 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

CESSNA 182 L-am comis!

#91 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 25 September 2005 - 01:25 PM

Ce zici @Dragut? Ar merge croite niste flotoare din depron pt Cessna ?

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#92 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 September 2005 - 05:55 PM

Si asa nu decoleaza singur.....
Cu flotoarele i-ai pus capac....parerea mea.
0

#93 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2005 - 06:22 PM

Sincer chiar am fost azi pe lacul Plumbuita in Colentina si pot sa spun ca decoleaza fara probleme la configuratia pe care am prezentat-o mai sus.


Bafta! :)
Cosmin tel. 0742033887
0

#94 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 25 September 2005 - 08:24 PM

pune un brushless si un pack LiPol si asa se duce
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#95 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 September 2005 - 01:10 AM

Imi cer scuze ca am fost neclar. Eu ma refeream la Cessna domnului doctor :) . Mesajul lui era exact deasupra.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 26 September 2005 - 01:10 AM

0

#96 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 01:01 PM

Stie cineva cate canale are receptorul de la Kitul cu Eleroane? (adica cu statie cu 4 canale)
E compatibil si cu alte radiocomenzi?

Multumesc,
Alex
0

#97 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 January 2006 - 03:22 PM

Daca vorbesti de Rx-ul din dotarea kitului (pe care il am eu), atunci este cam asa:
1. are 4 canale proportionale: eleroane, profundor, directie, variator motor.
2. are modulatie PPM, AM, al meu e in Ch = 50 .

Cand te referi la compatibilitate cred ca te referi la :rolleyes: asta:

Tx-urile si Rx-urile sunt compatibile daca:
- sunt in acceasi banda RF
- au acelasi tip semnal de JF: PPM, PCM, SPCM, etc.
- au acelasi tip de modulatie RF: AM, FM, MIP, MIF, etc.
- au cuarturile perechi Q(Tx) - Q(Rx) = 455 (465) KHz = FI, depinde de firma prioducatoare.

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#98 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 03:32 PM

M-am lamurit. Vroiam sa folosesc receptorul cu statia pe care o am.
Dar cum statia mea e in FM, nu merge.

Vreau sa achizitionez si eu acest kit, fara telecomanda se pare :rolleyes: , ca a mea e mai buna ca ce din kitul rtf, dar receptorul este cam mare.

Ma gandesc la un upgrade la Lipo si reductor.
Cre ca v-a zbura mai interesant http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif .

A incercat cineva sa foloseasca si flapsuri? (separat de eleroane, adica nu ca flaperoane)

Aceasta postare a fost editata de alecsmold: 19 January 2006 - 03:35 PM

0

#99 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 January 2006 - 04:35 PM

alecsmold, la 19 Jan 2006, 15:32, a spus:

Ma gandesc la un upgrade la Lipo si reductor.
Cre ca v-a zbura mai interesant http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif .

A incercat cineva sa foloseasca si flapsuri? (separat de eleroane, adica nu ca flaperoane)

Reductorul face... minuni !! B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Unde mai pui ca poti folosi un 400 in locul lui 480, existent, deci cresti autonomia de zbor !! Si daca mai pui si LiPo... no comment !!

Eu am flapsuri la un alt model, separate de eleroane ! :) Da' inca nu ma incumet sa le folosesc. Dupa cum zic elephantzii de p-aci, mai trebe' exersat si daca n-ai destula experianta de zbor, s-ar putea sa ai cosmaruri... :) , incercand...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#100 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 05:08 PM

Nu m-am jucat cu flapsuri nici eu pana acu, dar merita experimantat!

Mai intai sa primesc kitul :)

Toate cele bune,
Alex

Aceasta postare a fost editata de alecsmold: 19 January 2006 - 06:05 PM

0

#101 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 05:34 PM

la un model de 5-600 de grame flapsurile sunt absolut inutile.
din contra chiar pot fac rau ,prin angajari in limita de viteza.
se poate veni cu el "in plutire" la aterizare fara motor ,doar prin alegerea corecta a pantei de coborare si a distantei fata de prag.

flapsurile se folosesc in general la modelele de viteza pentru a creste portanta la viteza scazuta ,si a efectua aterizarea la viteza mai mica.
da la viteza lu cessna nu e cazul.

daca totusi va infuriati pe mine se poate incerca cam asa:

altitudine confortabil (cam de 3 greseli :) ) ,incet incet scazut motorul ,si progresiv scos flapsul (ashi arunca in joc un maxim de 15-20 de grade) si urmarita evolutia modelului.
inainte de asta se va face aceeasi operatiune cu scazutul motorului fara sa ne atingem de flapsuri.

imediat o sa vedem care e diferenta de "gaz" pe mansa intre cele 2 viteze minime de angajare.
evident viteza de angajare in limita cu flapsul scos va fi sensibil mai mica,si va va ajuta la aterizari.
dar repet la aeromodelele de polistiren nu este cazul.
flying is my life...
0

#102 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 06:39 PM

O fi diferenta mare intre varianta cu eleroane si cea fara eleroane?
Ma refer la lucrul ca daca ii pun eu eleroane la varianta fara, se comporta diferit?
Dupa cate stiu varianta cu eleroane are diedru la aripa, spre deosebire de cea fara eleroane.

:)
0

#103 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 19 January 2006 - 06:42 PM

alecsmold, la 19 Jan 2006, 18:39, a spus:

"...Dupa cate stiu varianta cu eleroane are diedru la aripa, spre deosebire de cea fara eleroane..."

nu exista nici o relatie de cauzalitate
daca vrei eleroane, poti sa-i pui
se va comporta muult diferit in bine
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#104 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 06:52 PM

e diferenta destul de sensibila intre modelul cu si fara eleroane.
cu varianta cu eleroane poti efectua un viraj corect ,in loc de virajul "derapat" la varianta cu directie.
invers daca te gandesti financiar ,pui mai multe servouri deci ceva bani in plus.

daca esti la inceput poti invata minunat si fara eleroane,si cand ajungi la un model cu eleroane o sa-ti fie mult mai usor la pilotaj.
flying is my life...
0

#105 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 19 January 2006 - 06:57 PM

Eu am varianta fara eleroane, fara sistem RC deci cea mai ieftina. Are un pic de diedru la aripa dar are si eleroanele (fixate, adica nerupte din blocul aripii) cu locas pentru servo si sarma de comanda, deci se poate pune oricand si ulterior. Eu zic, ca pentru un servo, niste eche si tije (de fapt sarme) de comanda nu merita milionul in plus (exact atata e diferenta de pret la concurenta)
Se comporta excelent, cred ca e chiar mai bun fara eleroane pentru inceput. Se dirijeaza perfect din directie si profundor.

O sa-l rog pe dl. doctor sa puna niste poze cu servoul de eleroane de pe Cessna lui. Poate imi va prinde bine la momentul in care ma decid sa-l pun si eu. Dupa pozitia locasului lasat am impresia ca servoul are 2 brate la 90 grade.
0

#106 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 January 2006 - 07:13 PM

O sa incerc sa pun si o poza cu comanda eleroanelor, care-s comandate ambele-amandoua cu un singur servo, cu o sarma de otel de 0,7 mm diametru' curbata la ambele capete, plasata intr-un santuletz sapat in intradosu' aripii si acoperit cu un pic de banda adeziva.
Avantaju' = un singur servo, deci greutate mai mica !! :)

Stima,

PS: Am ceva probleme cu camera si nu pot face poze chiar acu'... :) Sper sa pot rezolva. Daca nu apelez la vreun amic !!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#107 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 January 2006 - 07:33 PM

Ce parere aveti despre eleroanele diferentiale la modele ca cel in discutie?
0

#108 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 January 2006 - 08:01 PM

esox, la 19 Jan 2006, 18:57, a spus:

...O sa-l rog pe dl. doctor sa puna niste poze cu servoul de eleroane de pe Cessna lui. Poate imi va prinde bine la momentul in care ma decid sa-l pun si eu. Dupa pozitia locasului lasat am impresia ca servoul are 2 brate la 90 grade.

Servo-ul are un singur brat de vreo 8 mm lungime, pe care este montata rigid o bucsa, care are o gaurica prin care trece firu' de otel de care am pomenit mai sus. Firu' e imobilizat in bucsa cu pricina cu un surubel miiic... de 2 mm. Deplasarea bratului servo-ului misca firu' de otel stanga<>dreapta, iar capetele firului, care au la randu' lor niste piese similare care permit un reglaj brut de echilibrare al pozitiei corecte, ajustaju' fin, facandu-se prin trimare.
Cred ca am fost sufueient de explicit... :) Oricum poza o sa spuna mai multe...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#109 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 08:17 PM

Eu am intrebat cum e cu eleronul, pt mime mie f simplu sa montez eleroane, lucru care l-am mai facut la multe modele :) ; si am si servourile necesare.
Deci probabil ca voi achizitiona cea mai ieftina varianta, si apoi imbunatatiri din greu :)

Pe un forum din afara era cineva care montase si eleroanele, adica le decupase, si le pusese pe un alt servo! acu, nu m-am lamurit si cum zboara , caci nu si-a exprimat opinia in acest sens.

Incerc sa pun o poza:

Fisiere atasate


0

#110 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 January 2006 - 08:31 PM

M-ai bagat in ceata !! :)
Un servo actioneaza eleroanele...
Celalalt actioneaza flapsurile.
Eleroanele trebuie sa mearga-n antifaza: adica unul se ridica si celalalt se coboara si invers.
Da' flpasurile ar trebui sa mearga-n faza...nu ? Care-i chichirezu' acolo ?

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#111 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 19 January 2006 - 08:36 PM

Servo de sus are tijele legate in acelasi punct pe cind cel de jos le are legate la 180 grade.
Luci
0

#112 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 08:37 PM

flaps dreapta agatat de partea de jos e echiei ,flaps stanga agatat de partea de sus e echiei;ambele tije trag in jos flapsurile.
dreapta si stanga luate exact cum se vede in poza de fapt ele sunt pe dos.
flying is my life...
0

#113 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 January 2006 - 08:38 PM

'traiti shefu' !! Am inteles !! :)

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#114 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 January 2006 - 09:03 AM

misto gaselnita cu cablu bowden
pedichiura si ea pusa la punct :lol:
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#115 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 20 January 2006 - 10:40 AM

Inca o poza cu felu in care lucreaza!

Fisiere atasate


0

#116 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 January 2006 - 10:46 AM

nu e cursa cam mare la flaps?
l-ai testat deja in zbor?
flying is my life...
0

#117 Useril este offline   alecsmold 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 20 January 2006 - 10:52 AM

NU e al meu :lol: .
Astea sunt poze luate de pe forumul acela.

Eu inca ma gandesc la ce zburatoare sa-mi iau....
0

#118 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 20 January 2006 - 11:12 AM

M-ai speriat cu unghiul ala :lol: , maaare de la flapsuri si pe mine !
Ti-am spus ca am un model cu flapsuri cam de aceeasi dimensiune, da' maximumul unghiului de deschidere l-am pus pe la max. 15 grade.

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#119 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 January 2006 - 02:20 PM

Despre eleroanele diferentiale la modelele in discutie aici?
O parere....ceva?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 20 January 2006 - 02:21 PM

0

#120 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 20 January 2006 - 03:00 PM

Te referi la principiu sau ... la flexibilitatea comenzii ? :o

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu