CESSNA 182 L-am comis!
#91
Postat 25 September 2005 - 01:25 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#92
Postat 25 September 2005 - 05:55 PM
Cu flotoarele i-ai pus capac....parerea mea.
#93
Postat 25 September 2005 - 06:22 PM
Bafta! :)
#94
Postat 25 September 2005 - 08:24 PM
#95
Postat 26 September 2005 - 01:10 AM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 26 September 2005 - 01:10 AM
#96
Postat 19 January 2006 - 01:01 PM
E compatibil si cu alte radiocomenzi?
Multumesc,
Alex
#97
Postat 19 January 2006 - 03:22 PM
1. are 4 canale proportionale: eleroane, profundor, directie, variator motor.
2. are modulatie PPM, AM, al meu e in Ch = 50 .
Cand te referi la compatibilitate cred ca te referi la :rolleyes: asta:
Tx-urile si Rx-urile sunt compatibile daca:
- sunt in acceasi banda RF
- au acelasi tip semnal de JF: PPM, PCM, SPCM, etc.
- au acelasi tip de modulatie RF: AM, FM, MIP, MIF, etc.
- au cuarturile perechi Q(Tx) - Q(Rx) = 455 (465) KHz = FI, depinde de firma prioducatoare.
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#98
Postat 19 January 2006 - 03:32 PM
Dar cum statia mea e in FM, nu merge.
Vreau sa achizitionez si eu acest kit, fara telecomanda se pare :rolleyes: , ca a mea e mai buna ca ce din kitul rtf, dar receptorul este cam mare.
Ma gandesc la un upgrade la Lipo si reductor.
Cre ca v-a zbura mai interesant http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif .
A incercat cineva sa foloseasca si flapsuri? (separat de eleroane, adica nu ca flaperoane)
Aceasta postare a fost editata de alecsmold: 19 January 2006 - 03:35 PM
#99
Postat 19 January 2006 - 04:35 PM
alecsmold, la 19 Jan 2006, 15:32, a spus:
Cre ca v-a zbura mai interesant http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif .
A incercat cineva sa foloseasca si flapsuri? (separat de eleroane, adica nu ca flaperoane)
Reductorul face... minuni !! B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Unde mai pui ca poti folosi un 400 in locul lui 480, existent, deci cresti autonomia de zbor !! Si daca mai pui si LiPo... no comment !!
Eu am flapsuri la un alt model, separate de eleroane ! :) Da' inca nu ma incumet sa le folosesc. Dupa cum zic elephantzii de p-aci, mai trebe' exersat si daca n-ai destula experianta de zbor, s-ar putea sa ai cosmaruri... :) , incercand...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#100
Postat 19 January 2006 - 05:08 PM
Mai intai sa primesc kitul :)
Toate cele bune,
Alex
Aceasta postare a fost editata de alecsmold: 19 January 2006 - 06:05 PM
#101
Postat 19 January 2006 - 05:34 PM
din contra chiar pot fac rau ,prin angajari in limita de viteza.
se poate veni cu el "in plutire" la aterizare fara motor ,doar prin alegerea corecta a pantei de coborare si a distantei fata de prag.
flapsurile se folosesc in general la modelele de viteza pentru a creste portanta la viteza scazuta ,si a efectua aterizarea la viteza mai mica.
da la viteza lu cessna nu e cazul.
daca totusi va infuriati pe mine se poate incerca cam asa:
altitudine confortabil (cam de 3 greseli :) ) ,incet incet scazut motorul ,si progresiv scos flapsul (ashi arunca in joc un maxim de 15-20 de grade) si urmarita evolutia modelului.
inainte de asta se va face aceeasi operatiune cu scazutul motorului fara sa ne atingem de flapsuri.
imediat o sa vedem care e diferenta de "gaz" pe mansa intre cele 2 viteze minime de angajare.
evident viteza de angajare in limita cu flapsul scos va fi sensibil mai mica,si va va ajuta la aterizari.
dar repet la aeromodelele de polistiren nu este cazul.
#102
Postat 19 January 2006 - 06:39 PM
Ma refer la lucrul ca daca ii pun eu eleroane la varianta fara, se comporta diferit?
Dupa cate stiu varianta cu eleroane are diedru la aripa, spre deosebire de cea fara eleroane.
:)
#103
Postat 19 January 2006 - 06:42 PM
alecsmold, la 19 Jan 2006, 18:39, a spus:
nu exista nici o relatie de cauzalitate
daca vrei eleroane, poti sa-i pui
se va comporta muult diferit in bine
0728.26.93.19
#104
Postat 19 January 2006 - 06:52 PM
cu varianta cu eleroane poti efectua un viraj corect ,in loc de virajul "derapat" la varianta cu directie.
invers daca te gandesti financiar ,pui mai multe servouri deci ceva bani in plus.
daca esti la inceput poti invata minunat si fara eleroane,si cand ajungi la un model cu eleroane o sa-ti fie mult mai usor la pilotaj.
#105 Guest_esox_*
Postat 19 January 2006 - 06:57 PM
Se comporta excelent, cred ca e chiar mai bun fara eleroane pentru inceput. Se dirijeaza perfect din directie si profundor.
O sa-l rog pe dl. doctor sa puna niste poze cu servoul de eleroane de pe Cessna lui. Poate imi va prinde bine la momentul in care ma decid sa-l pun si eu. Dupa pozitia locasului lasat am impresia ca servoul are 2 brate la 90 grade.
#106
Postat 19 January 2006 - 07:13 PM
Avantaju' = un singur servo, deci greutate mai mica !! :)
Stima,
PS: Am ceva probleme cu camera si nu pot face poze chiar acu'... :) Sper sa pot rezolva. Daca nu apelez la vreun amic !!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#107
Postat 19 January 2006 - 07:33 PM
#108
Postat 19 January 2006 - 08:01 PM
esox, la 19 Jan 2006, 18:57, a spus:
Servo-ul are un singur brat de vreo 8 mm lungime, pe care este montata rigid o bucsa, care are o gaurica prin care trece firu' de otel de care am pomenit mai sus. Firu' e imobilizat in bucsa cu pricina cu un surubel miiic... de 2 mm. Deplasarea bratului servo-ului misca firu' de otel stanga<>dreapta, iar capetele firului, care au la randu' lor niste piese similare care permit un reglaj brut de echilibrare al pozitiei corecte, ajustaju' fin, facandu-se prin trimare.
Cred ca am fost sufueient de explicit... :) Oricum poza o sa spuna mai multe...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#109
Postat 19 January 2006 - 08:17 PM
Deci probabil ca voi achizitiona cea mai ieftina varianta, si apoi imbunatatiri din greu :)
Pe un forum din afara era cineva care montase si eleroanele, adica le decupase, si le pusese pe un alt servo! acu, nu m-am lamurit si cum zboara , caci nu si-a exprimat opinia in acest sens.
Incerc sa pun o poza:
Fisiere atasate
-
100_1474.jpg (71.83K)
Number of downloads: 1332
#110
Postat 19 January 2006 - 08:31 PM
Un servo actioneaza eleroanele...
Celalalt actioneaza flapsurile.
Eleroanele trebuie sa mearga-n antifaza: adica unul se ridica si celalalt se coboara si invers.
Da' flpasurile ar trebui sa mearga-n faza...nu ? Care-i chichirezu' acolo ?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#111
Postat 19 January 2006 - 08:36 PM
#112
Postat 19 January 2006 - 08:37 PM
dreapta si stanga luate exact cum se vede in poza de fapt ele sunt pe dos.
#113
Postat 19 January 2006 - 08:38 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#114
Postat 20 January 2006 - 09:03 AM
pedichiura si ea pusa la punct :lol:
0728.26.93.19
#115
Postat 20 January 2006 - 10:40 AM
Fisiere atasate
-
100_1486.jpg (44.51K)
Number of downloads: 249
#116
Postat 20 January 2006 - 10:46 AM
l-ai testat deja in zbor?
#117
Postat 20 January 2006 - 10:52 AM
Astea sunt poze luate de pe forumul acela.
Eu inca ma gandesc la ce zburatoare sa-mi iau....
#118
Postat 20 January 2006 - 11:12 AM
Ti-am spus ca am un model cu flapsuri cam de aceeasi dimensiune, da' maximumul unghiului de deschidere l-am pus pe la max. 15 grade.
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#119
Postat 20 January 2006 - 02:20 PM
O parere....ceva?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 20 January 2006 - 02:21 PM
#120
Postat 20 January 2006 - 03:00 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal