Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu
#160
Postat 21 January 2010 - 04:00 PM
va readuc aminte ca
latimea arcului este de 7 mm ,
grosimea fiecarei foi este de 0,45 mm
sunt calite cu revenire ,
am facut proba de elasticitate , au fost date peste cap si isi revin 100% fara abatere !
#162
Postat 21 January 2010 - 04:34 PM
puntea fata ( fara diferential ) este complet gata :
corp
bride , placute 4 gauri prindere, arcuri,piulite , cercei , bolturi
fuzete , set 4 bucsi si set 4 suruburi prindere fuzete
cap de bara directie, set 4 bucsi capete bara,set 4 suruburi , bara directie
bara directie scurta =legatura cu servo
cap planetara fi 5 mm gaurita pentru bolt
puntea spate cu diferential este reproiectata se afla in executie ... mai dureaza
toate pinioanele, satelitii,tripoda,carcasa sunt gata
#164
Postat 21 January 2010 - 04:58 PM
am pierdut mult timp cu " mari mesteri matriteri " care au batut campii cu totii , fara exceptie !
in concluzie va prezit amprenta pe care am ales-o pentru cauciuc ; acum era foarte bun un CNC la casa oricarul modelist !
Am apelat la cineva mai modest si sper ca saptamana viitoare sa fie gata si matrita si primele cauciucuri .
cotele pe care le doresc sunt : diametru 80 mm , latime 25 mm
Aceasta postare a fost editata de ctc: 21 January 2010 - 04:59 PM
#167
Postat 26 January 2010 - 10:34 AM
Nu este frumos intr-o exprimare asa ceva dar asta este efectul pe care l-a avut asupra mea realizarea ta. Trebuie sa ai o rabdare iesita din comun. E clar ca nu duci lipsa de idei. Dar unde lucrezi omule de ai acces la acele masinarii ca sa-ti faci matrite si alte alea? Ca numai pe produse home made nu prea iese ce ai realizat tu acolo!!!
Oricum, felicitari si dai inainte. Poti servi de inspiratie pt multi.
PS - din ce ai facut pana acum la ce suma investita ai ajuns? daca nu este prea mare ar putea convinge pe multi sa incerce
#168
Postat 26 January 2010 - 05:09 PM
La -24 grade totul merge foarte incet , iar ungerea utilajelor din cauza vascozitatii este aproape inexistenta.
Ca urmare a trosnit ceva in strung , iar avansul nu mai merge ; acum doar la mana ! deci piesele ... mai greu....
cu toate astea m-am aprovizionat cu materie prima alama pentru executia anvelopei ( modelului ) :
o poza cu materia prima !
#169
Postat 26 January 2010 - 05:15 PM
atomicrica, la Jan 26 2010, 10:34 AM, a spus:
Nu este frumos intr-o exprimare asa ceva dar asta este efectul pe care l-a avut asupra mea realizarea ta. Trebuie sa ai o rabdare iesita din comun. E clar ca nu duci lipsa de idei. Dar unde lucrezi omule de ai acces la acele masinarii ca sa-ti faci matrite si alte alea? Ca numai pe produse home made nu prea iese ce ai realizat tu acolo!!!
Oricum, felicitari si dai inainte. Poti servi de inspiratie pt multi.
PS - din ce ai facut pana acum la ce suma investita ai ajuns? daca nu este prea mare ar putea convinge pe multi sa incerce
referitor la domeniul meu de activitate trebuie sa va spun ca este total opus hobby-ului meu ; dar cu toare astea chiar cu utilaje foarte vechi (Freza si strung , realmente luate de la fier vechi , aruncate de altii ), cu rabdare , daca vrei , se poate face aproape orice !
sper ca intr-o buna zi sa pot utiliza un CNC , chiar prin upgrade la o vechitura cum am eu ; deja se simte necesitatea unui astfel de utilaj. ( ghidajele si patinele cu rulmenti cu recirculare Bosch le-am cumparat de 5 ani )
#170
Postat 26 January 2010 - 05:18 PM
adaptate pentru rotile vechi Bruder , pe care evident nu-mi vine sa le arunc .
Avand in vedere faptul ca executia anvelopei mai dureaza , am trecut la utilizarea temporara a rotilor existente !
#171
Postat 26 January 2010 - 05:23 PM
ce va controla raza de virare ,diferita la cele 2 punti fata.
Nu am montat cerceii si suportii arcuri ; sa nu tipati ! incet ca este ger , ghiata foarte casanta si cad turturi !
Aceasta postare a fost editata de ctc: 26 January 2010 - 05:24 PM
#178
Postat 29 January 2010 - 06:06 PM
Pana acuma a iesit foarte bine la aspect , banuiesc totusi ca o sa pui tractiune si la ultima punte.
In schimb trebuie sa atrag atentia putin asupra suspensiei. Am vazut placutele montate in fata arcurilor, ceea ce face ca suspensia de pe prima punte sa functioneze ca un fel de antisuspensie , practic la denivelari face camionu sa salte mai sus decat chiar fara suspensie deloc. Acest compromis se admite numai la mersul inapoi deoarece masina in acest caz nu are viteza.
Spor la treaba in continuare.
Cu respect,
Vaska.
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 29 January 2010 - 06:11 PM
#180
Postat 04 February 2010 - 10:20 PM
A inceput Targul de Jucarii de la Nurnberg 2010 !
este deschis in perioada 04 Feb pana pe 09 Feb
s-au anuntat si cei cu camioane 1/16 si 1/14 !
dimineata am vazut in graba , cand am oprit in Freilassing , un camion negru Tamiya Ford gata montat ( costa 1100 euro ) , stralucea de la o posta. Toate camioanele Tamiya lucesc asa ? Era o combinatie de negru lucios ,negru metalizat si ornamente cromate .Realmente aceste camioane au un aspect deosebit !
Sper ca vor incepe sa apara si acasa in Romania cat mai multe asemenea produse ( cu o inalta tinuta estetica ) in bratele pasionatilor si nu doar in magazine.
Am plecat din magazin placut surprins , din pacate nu aveau decat Scania R 620 ( 369 euro ) si versiunea metalica Scania R 470 ( 349 euro ) ; stocul de King Hauler si International era zero.Am intrebat de cauciucuri si/sau jenti/rulmenti , nimic nu au stocuri iar timpul de reactie este de minim 5 zile.
Nici alte magazine gen Conrad din Munchen ( nici macar sediul central ) nu sunt mai breze ! Nu au in stoc nici macar o bucata " de samanta " , iar despre cauciucuri mi-au zis ca dureaza 14 zile ??? Cred ca daca intrebam daca au piese de Dacia cred ca aveau pe stoc !
#181
Postat 05 February 2010 - 04:21 PM
ctc, la Feb 4 2010, 10:20 PM, a spus:
A inceput Targul de Jucarii de la Nurnberg 2010 !
este deschis in perioada 04 Feb pana pe 09 Feb
s-au anuntat si cei cu camioane 1/16 si 1/14 !
dimineata am vazut in graba , cand am oprit in Freilassing , un camion negru Tamiya Ford gata montat ( costa 1100 euro ) , stralucea de la o posta. Toate camioanele Tamiya lucesc asa ? Era o combinatie de negru lucios ,negru metalizat si ornamente cromate .Realmente aceste camioane au un aspect deosebit !
Sper ca vor incepe sa apara si acasa in Romania cat mai multe asemenea produse ( cu o inalta tinuta estetica ) in bratele pasionatilor si nu doar in magazine.
Am plecat din magazin placut surprins , din pacate nu aveau decat Scania R 620 ( 369 euro ) si versiunea metalica Scania R 470 ( 349 euro ) ; stocul de King Hauler si International era zero.Am intrebat de cauciucuri si/sau jenti/rulmenti , nimic nu au stocuri iar timpul de reactie este de minim 5 zile.
Nici alte magazine gen Conrad din Munchen ( nici macar sediul central ) nu sunt mai breze ! Nu au in stoc nici macar o bucata " de samanta " , iar despre cauciucuri mi-au zis ca dureaza 14 zile ??? Cred ca daca intrebam daca au piese de Dacia cred ca aveau pe stoc !
Super tare.... esti in drum spre Nurnberg??? si n-ai zis nimic.... oricum nu puteam sa merg. Cu ce vii de acolo??? inafara de trenulete.... fa poze multe sa ne arati si noua cand te intorci...
#182
Postat 08 February 2010 - 06:30 PM
fac o pauza in prezentarea camionului pe care il construiesc ,
deoarece am fost putin plecat departe de Bucuresti , legat de job , in zona Salzburg.
Am plecat de acasa si cu gandul la Targul de Jucarii din Nurnberg Germania , doar cu gandul :
" Ce frumos ar fi sa pot sa-l vizitez ! "
totusi distanta fiind de 660 km ( dus -intors ) si iarna , posibil zapada mare !
si Vineri dimineata , dupa ce am rezolvat urgentele propuse si am constatat ca drumul este mai mult decat curat ( nu ca la noi : comentarii multe si fapte putine ) am plecat la Nurnberg , cunoscand deja traseul de anul trecut .
Surpriza placuta ! totul a mers struna ! am apucat sa vizitez 4 hale din 12 si am facut 2000 de poze din care bune 3/4 din cauza vitezei !
am gasit standurile de camioane Tamiya , semiremorci , buldozere si piese de schimb ( o parte din poze sunt neclare din cauza sticlei de protectie care reflecta lumina )

Ajutor


Raspuns nou



Citare Multipla













