planuri avion ultrausor unde se gasesc free?
#50
Postat 27 October 2005 - 07:52 PM
nu te lua dupa aparente,de obicei ceea ce pare simplu se dovedeste a fi contrariu ,sa nu crezi ca vreau sa te demoralizez,stii care e principiul datorita caruia aparatele astea zboara? sunt atat de urate incat pamantul le respinge!glumesc! e drept ca mie personal nu-mi inspira incredere si de obicei din elicopterele in care m-am urcat ...am sarit :D ,dar vad ca esti f determinat in demersul tau,asa ca as putea sa-ti fac rost de un plan ca oricum am promis ca-l dau si la un prieten care tot asa bantuie,numa ca tre sa-l aduc de la bucuresti si pana week-end-ul celalalt nu prea am cum.Dar le aduc,colegul le-a primit de la un american . Vad ca esti din Barlad,n-ai avea mult de mers pana la Galati.
Numa ca abia dupa ce ai sa termini totul vor incepe durerile de cap ,anul trecut am vazut pe la Ciolpani pe Daniel Dragomirescu si pe inca cineva cum se chinuiau sa aduca nu-s ce inginer care sa le fac un reglaj "oficial" la elice sau ceva de genul asta la un elicopter ultrausor care venise kit.
Dar....succes!
www.aerial.ro
0723196944
#52
Postat 28 October 2005 - 05:36 AM
O problema e ca are nevoie de motor ceva mai puternic - deci cam ce castigi la pretu kit-ului dai pe motor.
cezar
P.S. Desi seamana, e cu totu alta pasare decat elicopteru - nici modu de propulsie, nici modu in care functioneaza sustentatia nu-s la fel. Mecanic e complet diferit si mai simplu decat elicopteru.
Aceasta postare a fost editata de ctotth: 28 October 2005 - 05:53 AM
#53
Postat 28 October 2005 - 10:00 PM
totusi motoarele pulsoreactoare despre care vb nu imprima oare si un trepidaj(vibratie) mare la pale si de acolo mai departe la toata structura,ca asa nu ar fi greu de realizat motorul pulsoreactor singura problema la el este materialul supapelor
dak vii in romania si poti trimite-mi si mie planurile alea te rog.
#54
Postat 28 October 2005 - 11:19 PM
nu are nevoie de elice anticuplu.Dar dupa cum ziceam e slabut ca merge pe gaz.Vorbesc prostii acuma mi-am adus aminte ca are niste statoreactoare sau ceva
in genul ram-jet ca propulsor si de aceea foloseste gaz ca se initiaza mai usor aprinderea.
Sa vad ce gasesc cind ajung acasa.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#58
Postat 29 October 2005 - 01:07 PM
problema e ca nu sunt planuri concrete / relativ amanuntite, ci doar o documentatie orientativa (daca e vorba despre ce am ce am descarcat si eu)... sau ai gasit ceva mai de soi ?! ...Baga si o adresa !
Motorul !?! exista solutii .....
#59
Postat 29 October 2005 - 01:21 PM
S-a mai discutat aici,sunt f putine ce se pot avioniza si sa ai si rezultate,asta practic,ca daca facem discutii teoretice....orice e posibil,
depinde de tine cum vrei sa zbori teoretic sau practic
www.aerial.ro
0723196944
#63
Postat 29 October 2005 - 03:54 PM
www.aerial.ro
0723196944
#65
Postat 30 October 2005 - 04:28 PM
un_cris, la 29 Oct 2005, 13:07, a spus:
problema e ca nu sunt planuri concrete / relativ amanuntite, ci doar o documentatie orientativa (daca e vorba despre ce am ce am descarcat si eu)... sau ai gasit ceva mai de soi ?! ...Baga si o adresa !
Motorul !?! exista solutii .....
problema de care mie frica cu inchi este la filete,pas,diametru etc
palnurile pe care le am sunt cu date concrete materiale,prelucrare, dimensiuni am gasit unul care are si sistem metric un autogir Hornet
#66
Postat 30 October 2005 - 04:35 PM
#69
Postat 04 November 2005 - 09:40 AM
#70
Postat 05 November 2005 - 02:12 PM
ceea ce ma intereseaza pe mine sunt niste planuri de ultrausor pe care spui ca l-ai construit si sunt curios dak a fost omologat
dak poti si vrei sa-mi trimitzi si mie planurile la ultrausorul pe care l-ai construit si imi spui cat costa
poti sa-mi spui caracteristicile la avion si ce fel de motor si materiale ai folosit
#71
Postat 08 November 2005 - 12:04 PM
#72
Postat 08 November 2005 - 08:09 PM
insa, desi sunt 2 volume, cum scrie si acolo, sunt niste coli trase la xerox, pur si simplu....
-plans and pilot's handbook
-designer's handbook
aceasta din urma este foarte interesanta, cu tot felul de tabele de conversie, date despre materiale folosite in aviatie, despre motoare si despre conversia motoarelor de vw, etc, etc, etc
din pacate, toate masuratorile sunt in sistem englezesc, nu metric
si iarasi din pacate, avionul ce se prezinta a fost construit la nivelul anilor '60-'70, din lemn
daca esti interesat sa le vezi, sunt din buc
#73
Postat 09 November 2005 - 01:01 PM