Modelism - RHC Forum: planuri avion ultrausor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

planuri avion ultrausor unde se gasesc free?

#46 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 27 October 2005 - 06:05 PM

Structura gyro :

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1130429158.jpg

Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#47 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 27 October 2005 - 06:07 PM

Pala extrudata :

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1130429220.gif

Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#48 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 27 October 2005 - 06:07 PM

GYROOOOO !!!!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1130429270.jpg

Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#49 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 27 October 2005 - 07:17 PM

Complicat !?!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1130433443.jpg

Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#50 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 27 October 2005 - 07:52 PM

salutare,
nu te lua dupa aparente,de obicei ceea ce pare simplu se dovedeste a fi contrariu ,sa nu crezi ca vreau sa te demoralizez,stii care e principiul datorita caruia aparatele astea zboara? sunt atat de urate incat pamantul le respinge!glumesc! e drept ca mie personal nu-mi inspira incredere si de obicei din elicopterele in care m-am urcat ...am sarit :D ,dar vad ca esti f determinat in demersul tau,asa ca as putea sa-ti fac rost de un plan ca oricum am promis ca-l dau si la un prieten care tot asa bantuie,numa ca tre sa-l aduc de la bucuresti si pana week-end-ul celalalt nu prea am cum.Dar le aduc,colegul le-a primit de la un american . Vad ca esti din Barlad,n-ai avea mult de mers pana la Galati.
Numa ca abia dupa ce ai sa termini totul vor incepe durerile de cap ,anul trecut am vazut pe la Ciolpani pe Daniel Dragomirescu si pe inca cineva cum se chinuiau sa aduca nu-s ce inginer care sa le fac un reglaj "oficial" la elice sau ceva de genul asta la un elicopter ultrausor care venise kit.
Dar....succes!
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#51 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 27 October 2005 - 08:26 PM

@ personajul colectiv: Bensen ii zice, yeap am gresit, taiati-mi capul, schingiuiti-ma, repudiati-ma pentru o mie de ani! :-)))))


Big
FROGS CAN FLY!
0

#52 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 28 October 2005 - 05:36 AM

Autogire se gasesc si la kit, care include si paletele rotorului. Pretu retin ca era destul de mic, iar timpul de asamblare mult mai mic fata de un kit de avion. Ecartu de viteza e intr-adevar impresionant, dar si posibilitatea de a ateriza in spatii foarte mici, utila cand te lasa motoru.

O problema e ca are nevoie de motor ceva mai puternic - deci cam ce castigi la pretu kit-ului dai pe motor.

cezar

P.S. Desi seamana, e cu totu alta pasare decat elicopteru - nici modu de propulsie, nici modu in care functioneaza sustentatia nu-s la fel. Mecanic e complet diferit si mai simplu decat elicopteru.

Aceasta postare a fost editata de ctotth: 28 October 2005 - 05:53 AM

0

#53 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 October 2005 - 10:00 PM

Skyspy mi se pare f interesant autogirul despre care vb .
totusi motoarele pulsoreactoare despre care vb nu imprima oare si un trepidaj(vibratie) mare la pale si de acolo mai departe la toata structura,ca asa nu ar fi greu de realizat motorul pulsoreactor singura problema la el este materialul supapelor
dak vii in romania si poti trimite-mi si mie planurile alea te rog.
0

#54 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 October 2005 - 11:19 PM

@Otonel -Aparatul de care vorbeam e un elicopter-rucsac.Decoleza si aterizeaza pe verticala.Datorita antrenarii rotorului prin reactie dispare cuplul reactiv si ca atare
nu are nevoie de elice anticuplu.Dar dupa cum ziceam e slabut ca merge pe gaz.Vorbesc prostii acuma mi-am adus aminte ca are niste statoreactoare sau ceva
in genul ram-jet ca propulsor si de aceea foloseste gaz ca se initiaza mai usor aprinderea.
Sa vad ce gasesc cind ajung acasa.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#55 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 29 October 2005 - 10:47 AM

@otonel
cam asa ceva

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1130575679.jpg

Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#56 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 October 2005 - 11:00 AM

cam asa ceva cred ca este desi mi se pare hazlie poza
0

#57 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 October 2005 - 12:30 PM

am gasit pe net planurile la un autogir Gyrobee
este naspa ca dimensiunile sunt in inch iar motorul este rotax
0

#58 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 29 October 2005 - 01:07 PM

:) 1 inch = 25,4 mm ..........
problema e ca nu sunt planuri concrete / relativ amanuntite, ci doar o documentatie orientativa (daca e vorba despre ce am ce am descarcat si eu)... sau ai gasit ceva mai de soi ?! ...Baga si o adresa !
Motorul !?! exista solutii .....
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#59 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 01:21 PM

la orice plan ai gasi ,motorul ce-l vor recomanda va fi unul de aviatie.
S-a mai discutat aici,sunt f putine ce se pot avioniza si sa ai si rezultate,asta practic,ca daca facem discutii teoretice....orice e posibil,
depinde de tine cum vrei sa zbori teoretic sau practic
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#60 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 29 October 2005 - 03:08 PM

Ok ... nu vreau sa irosesc timpul nimanui ... sunt pe forum ca sa invat ... am niste ani de recuperat :( ...........

.......... da'tot nu tac :( ........ ce zici de ? :

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1130591339.jpg

Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#61 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 03:27 PM

ai idee cat te-ar costa turbinele alea?cu banii pe ele...
cri-cri-ul ala ,parerea mea ,e facut asa pur demonstrativ...
ca sa faci un zbor demo nu e nevoie de investitie ... e suficienta o butelie :(
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#62 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 03:31 PM

am niste amici care fac ,aici la Galati, aeromodele cu astfel de motoare si se cam plangeau de costurile turbinelor, e drept ca zboara modelul ala cu 500 la ora...
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#63 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 03:54 PM

uite si preturi
http://www.amtjets.com/
si vezi price list
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#64 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 29 October 2005 - 04:03 PM

:( Cunosc preturile :( , firar...(bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip ............................................)
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#65 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 October 2005 - 04:28 PM

un_cris, la 29 Oct 2005, 13:07, a spus:

:D 1 inch = 25,4 mm ..........
problema e ca nu sunt planuri concrete / relativ amanuntite, ci doar o documentatie orientativa (daca e vorba despre ce am ce am descarcat si eu)... sau ai gasit ceva mai de soi ?! ...Baga si o adresa !
Motorul !?! exista solutii .....

problema de care mie frica cu inchi este la filete,pas,diametru etc
palnurile pe care le am sunt cu date concrete materiale,prelucrare, dimensiuni am gasit unul care are si sistem metric un autogir Hornet
0

#66 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 October 2005 - 04:35 PM

http://groups.yahoo....autogyro/files/ aicea gasesti ceva documentatie
iar 1 inch=2,54 mm nu 25,4
0

#67 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 30 October 2005 - 08:42 PM

1 inch = 2.54 cm = 25.4 mm
0

#68 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 12:10 PM

ai dreptate,scuze.
stie cineva unde se gasesc de cumparat profile patrate din duraluminiu si cornier
0

#69 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 04 November 2005 - 09:40 AM

Baieti eu am fost aeromodelist apoi am construit un avion ultrausor ,acum am altul in constructie, nu e usor si costa foarte mult mai ales daca nu ai un atelier in care sa poti face cat mai multe piese componente ale ultrausorului, o documentatie serioasa costa cateva sute de dolari, iar materialele specifice cateva zeci de mii de dolari, asa ca ganditi-va bine .Daca vreti uitati-va pe siteul meu www.ultralight.itgo.com sa vedeti ce mai produc acum din materiale compozite
0

#70 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 05 November 2005 - 02:12 PM

dak spui ca ai construit ultrausor inseamna ca ai planuri si experientza
ceea ce ma intereseaza pe mine sunt niste planuri de ultrausor pe care spui ca l-ai construit si sunt curios dak a fost omologat
dak poti si vrei sa-mi trimitzi si mie planurile la ultrausorul pe care l-ai construit si imi spui cat costa
poti sa-mi spui caracteristicile la avion si ce fel de motor si materiale ai folosit
0

#71 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 November 2005 - 12:04 PM

Daca te uiti pe siteul meu:www.ultralight.itgo.com ve vedea un avion ultrausor AIR CAMPER YR-6130 cu mai multe poze aferente si care este omologat si zboara din septembrie 2000.Este foarte dificil de construit deoarece desi se spune ca este All Wood and Fabric are multe piese metalice foaret greu de executat intr-un atelier obisnuit .Eu l-am construit in intregime inclusiv taiatul baghetelor din dulapi de 5m/50 cm /10 cm,suduri, indoiri ,motorul un fost VW boxer de 1600 modificat la1835 cm3 exact ca un motor Limbach(piesele si agnetoul de aviatie etrc au costa vreo 2000 euro)Acun am pe el un Limbach modificat de mine de 2100 cm3 cu dubla aprindere si reductor (pt a mari cuplul care ajunge pe elice si a nu mari viteza periferica a palelor ca sa nu ajunga in transonic) . Otelul folosit l-am cumparat di USA este on moc special pt. imbunatatire, apoi capote si alte piese din materiale composite etc. Sfatul meu este sa te uiti de aproape la un ultrausor sa pui mana si sa vezi pe dinauntru cum este facut nu in poze pe calculator si atunci vei vedea daca te simti in stare sa faci unul, apreciind ce poti face tu ,ce trebuie sa duci la altii sa faca contra cost, ce poti cumpara gata facut, daca ai spatiul unde sa-ti desfasori constructia,daca ai puterea FINANCIARA si mai ales Rabdarea sa faci un ultrausor tinand cont ca vei lucra 1500- 2000 de ore pentru a-l finalza. Uite daca vrei poti veni la Arad sa vezi ultrausorul construit de mine,vei mai cunoaste pe un domn Cheveresan un prieten bun de -al meu care este inspector pt .omologarea avioanelor ultrausoare (si eu sunt inspector pt ultrausoare) si apropo nu te supara cati ani ai ce esti de profesie la ce nivel esti ca aeromodelist (ce ai construit in afara de modele de cutie) sa stii ca este relevant . Nu ma uit zilnic pe forum pt ca sunt ocupat dar tu trimite-mi intrebarile care te framanta si am sa-ti raspund Ciao Sorin
0

#72 Useril este offline   Draku 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 07-April 03

Postat 08 November 2005 - 08:09 PM

otonel, cum intr-o vreme m-a interesat si pe mine subiectul asta, am facut rost de planurile care se vand aici: http://www.evansair.com/ (de fapt le-am cumparat de la ei)
insa, desi sunt 2 volume, cum scrie si acolo, sunt niste coli trase la xerox, pur si simplu....
-plans and pilot's handbook
-designer's handbook
aceasta din urma este foarte interesanta, cu tot felul de tabele de conversie, date despre materiale folosite in aviatie, despre motoare si despre conversia motoarelor de vw, etc, etc, etc
din pacate, toate masuratorile sunt in sistem englezesc, nu metric
si iarasi din pacate, avionul ce se prezinta a fost construit la nivelul anilor '60-'70, din lemn
daca esti interesat sa le vezi, sunt din buc
www.bazar05.3x.ro
0

#73 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 09 November 2005 - 01:01 PM

VP 1 nu se incadreaza ca ultrausor din cauza greutatii maxime la decolare care in simpla comanda este mai mica ca pt ultrausoarele de dubla.Tehnologia lemnului este foarte buna si mai la indemana constructorului amator,pe langa aceasta sunt avioane foarte performante actuale care sunt construite din lemn placaj si panza.De exemplu ultrausoarele din familia ASSO,pe siteul :www.tiroaviation .com veti putea vedea un avion ASSO V X-RAY pe care firma respectiva il construieste pt beneficiari diversi si pe care il construiesc si eu in momentul de fata dupa ce am cumparat planurile si licenta de fabricatie pt. producerea unui ultrausor.De asemenea ultrausoarele din lemn daca sunt lacuite bine tin in timp mai mult ca celelate constructii lemnul nu oboseste ca otelul duraluminiul compositele .Un dezavantaj la lemn este manopera ridicata (multe ore de lucru).Pentru alte avione decat cele ULTRAUSOARE este foarte complicata omologarea si ulterior costurile de exploatare, obtinerea brevetului de zbor, mecanic autorizat,etc. nu va sfatuiesc.Ar fi bine daca v-ati asocia 2-3 sa construiti impreuna si sa contribuiti impreuna la costuri.Ar fi bine sa aveti un atelier dotat (cum am eu strung, freza, masina de gaurit cu coloana ,aparat de sudura in argon TIG,circular, abricht cu grosime )si alte unelte electrice de mana.Deci costuri sunt si pentru utilare cu scule. Ce ar mai fi important este sa stiiti meserie: tamplarie ,lacatuserie, sudura, strungarie,sa va procurati ceva documentatie despre cum se lucreaza in constructii aeronautice PRACTIC nu teoretic de exemplu este o carte veche ani 50 Constructii de Planoare scrisa de Vladimir Novitchi (stahanovist in constructia de planoare ) aveti ce invata din ea. Eu personal am construit zeci de aeromodele incepand din anii 70 machete,planoare,si acrobate radiocomanda(nu de cutie) si va spun cand m-am apucat de constructia primului ultrausor am avut ce invata di ea.Ganditi-va ca veti zbura cu ultausorul si nu vreti sa va sinucide-ti, sau daca vreti se poate si altfel mult mai simplu,trebuie sa stiiti ce faceti si ce construiti.Pentru alte informatii legate de acest subiect va stau la dispozitie .Salut Sorin
0

#74 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 09 November 2005 - 01:03 PM

Rectific siteul este:www.trioaviation.com, sau www.assoaerei .com
0

#75 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 09 November 2005 - 01:16 PM

............"este o carte veche ani 50 Constructii de Planoare scrisa de Vladimir Novitchi (stahanovist in constructia de planoare ) aveti ce invata din ea"

Si la o adica ... nu poate fi scanata si poatata aici ? :D
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu