Modelism - RHC Forum: planuri avion ultrausor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

planuri avion ultrausor unde se gasesc free?

#61 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 03:27 PM

ai idee cat te-ar costa turbinele alea?cu banii pe ele...
cri-cri-ul ala ,parerea mea ,e facut asa pur demonstrativ...
ca sa faci un zbor demo nu e nevoie de investitie ... e suficienta o butelie :(
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#62 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 03:31 PM

am niste amici care fac ,aici la Galati, aeromodele cu astfel de motoare si se cam plangeau de costurile turbinelor, e drept ca zboara modelul ala cu 500 la ora...
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#63 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 October 2005 - 03:54 PM

uite si preturi
http://www.amtjets.com/
si vezi price list
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#64 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 29 October 2005 - 04:03 PM

:( Cunosc preturile :( , firar...(bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip bip ............................................)
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#65 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 October 2005 - 04:28 PM

un_cris, la 29 Oct 2005, 13:07, a spus:

:D 1 inch = 25,4 mm ..........
problema e ca nu sunt planuri concrete / relativ amanuntite, ci doar o documentatie orientativa (daca e vorba despre ce am ce am descarcat si eu)... sau ai gasit ceva mai de soi ?! ...Baga si o adresa !
Motorul !?! exista solutii .....

problema de care mie frica cu inchi este la filete,pas,diametru etc
palnurile pe care le am sunt cu date concrete materiale,prelucrare, dimensiuni am gasit unul care are si sistem metric un autogir Hornet
0

#66 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 October 2005 - 04:35 PM

http://groups.yahoo....autogyro/files/ aicea gasesti ceva documentatie
iar 1 inch=2,54 mm nu 25,4
0

#67 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 30 October 2005 - 08:42 PM

1 inch = 2.54 cm = 25.4 mm
0

#68 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 November 2005 - 12:10 PM

ai dreptate,scuze.
stie cineva unde se gasesc de cumparat profile patrate din duraluminiu si cornier
0

#69 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 04 November 2005 - 09:40 AM

Baieti eu am fost aeromodelist apoi am construit un avion ultrausor ,acum am altul in constructie, nu e usor si costa foarte mult mai ales daca nu ai un atelier in care sa poti face cat mai multe piese componente ale ultrausorului, o documentatie serioasa costa cateva sute de dolari, iar materialele specifice cateva zeci de mii de dolari, asa ca ganditi-va bine .Daca vreti uitati-va pe siteul meu www.ultralight.itgo.com sa vedeti ce mai produc acum din materiale compozite
0

#70 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 05 November 2005 - 02:12 PM

dak spui ca ai construit ultrausor inseamna ca ai planuri si experientza
ceea ce ma intereseaza pe mine sunt niste planuri de ultrausor pe care spui ca l-ai construit si sunt curios dak a fost omologat
dak poti si vrei sa-mi trimitzi si mie planurile la ultrausorul pe care l-ai construit si imi spui cat costa
poti sa-mi spui caracteristicile la avion si ce fel de motor si materiale ai folosit
0

#71 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 November 2005 - 12:04 PM

Daca te uiti pe siteul meu:www.ultralight.itgo.com ve vedea un avion ultrausor AIR CAMPER YR-6130 cu mai multe poze aferente si care este omologat si zboara din septembrie 2000.Este foarte dificil de construit deoarece desi se spune ca este All Wood and Fabric are multe piese metalice foaret greu de executat intr-un atelier obisnuit .Eu l-am construit in intregime inclusiv taiatul baghetelor din dulapi de 5m/50 cm /10 cm,suduri, indoiri ,motorul un fost VW boxer de 1600 modificat la1835 cm3 exact ca un motor Limbach(piesele si agnetoul de aviatie etrc au costa vreo 2000 euro)Acun am pe el un Limbach modificat de mine de 2100 cm3 cu dubla aprindere si reductor (pt a mari cuplul care ajunge pe elice si a nu mari viteza periferica a palelor ca sa nu ajunga in transonic) . Otelul folosit l-am cumparat di USA este on moc special pt. imbunatatire, apoi capote si alte piese din materiale composite etc. Sfatul meu este sa te uiti de aproape la un ultrausor sa pui mana si sa vezi pe dinauntru cum este facut nu in poze pe calculator si atunci vei vedea daca te simti in stare sa faci unul, apreciind ce poti face tu ,ce trebuie sa duci la altii sa faca contra cost, ce poti cumpara gata facut, daca ai spatiul unde sa-ti desfasori constructia,daca ai puterea FINANCIARA si mai ales Rabdarea sa faci un ultrausor tinand cont ca vei lucra 1500- 2000 de ore pentru a-l finalza. Uite daca vrei poti veni la Arad sa vezi ultrausorul construit de mine,vei mai cunoaste pe un domn Cheveresan un prieten bun de -al meu care este inspector pt .omologarea avioanelor ultrausoare (si eu sunt inspector pt ultrausoare) si apropo nu te supara cati ani ai ce esti de profesie la ce nivel esti ca aeromodelist (ce ai construit in afara de modele de cutie) sa stii ca este relevant . Nu ma uit zilnic pe forum pt ca sunt ocupat dar tu trimite-mi intrebarile care te framanta si am sa-ti raspund Ciao Sorin
0

#72 Useril este offline   Draku 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 07-April 03

Postat 08 November 2005 - 08:09 PM

otonel, cum intr-o vreme m-a interesat si pe mine subiectul asta, am facut rost de planurile care se vand aici: http://www.evansair.com/ (de fapt le-am cumparat de la ei)
insa, desi sunt 2 volume, cum scrie si acolo, sunt niste coli trase la xerox, pur si simplu....
-plans and pilot's handbook
-designer's handbook
aceasta din urma este foarte interesanta, cu tot felul de tabele de conversie, date despre materiale folosite in aviatie, despre motoare si despre conversia motoarelor de vw, etc, etc, etc
din pacate, toate masuratorile sunt in sistem englezesc, nu metric
si iarasi din pacate, avionul ce se prezinta a fost construit la nivelul anilor '60-'70, din lemn
daca esti interesat sa le vezi, sunt din buc
www.bazar05.3x.ro
0

#73 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 09 November 2005 - 01:01 PM

VP 1 nu se incadreaza ca ultrausor din cauza greutatii maxime la decolare care in simpla comanda este mai mica ca pt ultrausoarele de dubla.Tehnologia lemnului este foarte buna si mai la indemana constructorului amator,pe langa aceasta sunt avioane foarte performante actuale care sunt construite din lemn placaj si panza.De exemplu ultrausoarele din familia ASSO,pe siteul :www.tiroaviation .com veti putea vedea un avion ASSO V X-RAY pe care firma respectiva il construieste pt beneficiari diversi si pe care il construiesc si eu in momentul de fata dupa ce am cumparat planurile si licenta de fabricatie pt. producerea unui ultrausor.De asemenea ultrausoarele din lemn daca sunt lacuite bine tin in timp mai mult ca celelate constructii lemnul nu oboseste ca otelul duraluminiul compositele .Un dezavantaj la lemn este manopera ridicata (multe ore de lucru).Pentru alte avione decat cele ULTRAUSOARE este foarte complicata omologarea si ulterior costurile de exploatare, obtinerea brevetului de zbor, mecanic autorizat,etc. nu va sfatuiesc.Ar fi bine daca v-ati asocia 2-3 sa construiti impreuna si sa contribuiti impreuna la costuri.Ar fi bine sa aveti un atelier dotat (cum am eu strung, freza, masina de gaurit cu coloana ,aparat de sudura in argon TIG,circular, abricht cu grosime )si alte unelte electrice de mana.Deci costuri sunt si pentru utilare cu scule. Ce ar mai fi important este sa stiiti meserie: tamplarie ,lacatuserie, sudura, strungarie,sa va procurati ceva documentatie despre cum se lucreaza in constructii aeronautice PRACTIC nu teoretic de exemplu este o carte veche ani 50 Constructii de Planoare scrisa de Vladimir Novitchi (stahanovist in constructia de planoare ) aveti ce invata din ea. Eu personal am construit zeci de aeromodele incepand din anii 70 machete,planoare,si acrobate radiocomanda(nu de cutie) si va spun cand m-am apucat de constructia primului ultrausor am avut ce invata di ea.Ganditi-va ca veti zbura cu ultausorul si nu vreti sa va sinucide-ti, sau daca vreti se poate si altfel mult mai simplu,trebuie sa stiiti ce faceti si ce construiti.Pentru alte informatii legate de acest subiect va stau la dispozitie .Salut Sorin
0

#74 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 09 November 2005 - 01:03 PM

Rectific siteul este:www.trioaviation.com, sau www.assoaerei .com
0

#75 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 09 November 2005 - 01:16 PM

............"este o carte veche ani 50 Constructii de Planoare scrisa de Vladimir Novitchi (stahanovist in constructia de planoare ) aveti ce invata din ea"

Si la o adica ... nu poate fi scanata si poatata aici ? :D
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#76 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 November 2005 - 07:47 PM

SORIN CAIUS, la 9 Nov 2005, 13:01, a spus:

lemnul nu oboseste ca otelul duraluminiul compositele .

Acum nu c-as fi mare specialist in plastice sau compozite http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif dar la fraza asta cred ca ai gresit un pic sau nu ai fost atent.

Materialele compozite sint ultimul racnet in domeniul hi-tech aeronautic din ultimii 30 de ani.Desi nu se preteaza la productia de serie mare se cauta implementarea a cit
mai multor componente din acest material tocmai rezistentei lor mari la oboseala.Exempul cel mai elocvent il poti avea la rotorul de elicopter.E una dintre cele mai solicitate organe ale acestui aparat de zbor.Astfel daca la inceput rotoarele erau construite din lemn si duraluminiu si aveau o suta de mii de pirghii si telescoape de
amortizare a miscarii ciclice s-a trecut treptat la rotorul semirigid care de exemplu la unele elicoptere frantuzesti au pirghiile din elastomeri adica un fel de cauciuc si
palele din plastic armat,si in ultima instanta la rotorul rigid fara nici o pirghie (in afara de cea a schimbarii pasului bineinteles :D )

Aparatul german Messerschmidt Bolkow Blohm care mi se pare e si in dotarea Salvarii din Ro are un astfel de rotor cu butucul din titan si palele din materiale compozite.
Dar cred ca stiai problemele astea si dupa cum am spus a fost numai un moment de neatentie.
Stima


Ps:apropos adresa este: www.assoaeri.com
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#77 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 10 November 2005 - 12:29 PM

Nici eu nu sunt mare specialist in composite dar de vreo 10 ani sunt director tehnic la o firma care produce numai din materiale composite diverse chestii care merg in proprotie de 98% la export.Si mai lucrez cu materiale composite de prin 1975 cand faceam diverse fuselaje de planor cu matrita si contramatrita copil de 16 ani pe la un club de aeromodele in Arad.Or fi palele de la elicopter din composite dar ti-ai pus problema la cate ore de functionare sau dupa cati ani (chiar si daca nu au functionat) sunt schimbate OBLIGATORIU?pentru ca toate aparatrele de zbor si unele componente ale lor ,diferentiat (mai putin cele de lemn) au o resursa. Nu vorbim de composite care le foloseste NASA,care nu sunt folosite de amatori sau de firme de 10-20 de persoane care construiesc ultrausoare si care oricum nu au thehnologia necesara,ci vorbim de materiale care se gasesc pe piata si care se pot folosi fara a avea nevoie de cuptoare pt. polimerizare de contramatrite etc.Uitati-va sa vedeti ca sunt avione din primul razboi mondial care mai zboara inca chiar daca intre timp au mai fost restaurate dar tot nu s-a schimbat tot lemnul in ele.Oricum sa stiiti ca un avion constructie lemn placaj daca este bine executat si pastrat zboara 50-60 -70 de ani deci in principal constructorul da in primire mai repede.De asemenea pentru un amator care construieste in garaj e mult mai usor si mai ieftin o constructie din lemn mai ales ca sunt si foarte performante a se vedea pe www.ultraleggero.it la firme producatoare de ultrausoare ASSO AEREI srl si care avea siteul de care aminteam in mesajul de ieri (cine nu crede ii trimit pe fax niste poze scoase de pe adresa respectiva). Pt a realiza un ultrausor in compozite trebuie sa faci prima data modelul,apoi matrita si eventual contramatrita pt o gramada de componente (aripa stanga si dreapta,lonjeroane aripa st.si dr., fuselaj ,stabilizator,profundor, directie, eleroane, flapsuri, cu lonjeroane la toate acestea,capote etc., nu prea e la indemana si buzunarul oricui mai ales ca materialele pt.realizarea matritelor sunt super scumpe nu mai vorbim ca trebuie sa stii meserie ca sa nu ai contractii si torsionari si sa-ti iasa altceva decat modelul.Acuma fiecare face ce vrea eu pot sa-mi exprim niste pareri apreciind ca sunt in cunostiinta de cauza dar bineinteles pot gresi si eu (la zbor nu am gresit inca si zbor cu brevet din 1978).
In alta ordine de idei pot sa trag la xerox cartea lui Novitchi si o trimit la cine se obliga sa o puna pe rhc.ro pot sa mai dau relatii despre constructii de ulrausoare am si documentatii vreo 7-8 diferite inclusiv de la Marcel Jurca fost pilot de vanatoare roman in al doilea razboi mondial care a construit in Franta dupa razboi vreo 30 de tipuri diferite de avioane , pe care as putea sa le dau personelor serioase care au conditii si vor sa faca un ultrausor si ma conving ca sunt in stare.Sau pot sa si vand ultrausoare facute de mine la preturi rezonabile oricum mai conversam pe net . Salut Sorin
P.S. am fost de multe ori in Austria unde am prieteni inclusiv la Wels
0

#78 Useril este offline   otonel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 November 2005 - 01:10 PM

ce fac americanii! accident aviatic
0

#79 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 02 December 2005 - 10:58 AM

Gata nimeni nu mai vrea sa construiasca ultrausoare asa repede v-ati descurajat? pai daca toti pionierii aviatiei s-ar fi descurajat asa repede? astept raspunsul vostru Sorin
0

#80 Useril este offline   Julius 

  • ex. Iulianv
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 02 December 2005 - 10:25 PM

Cine va construi cu adevarat avioane ultrausoare nu cred ca a fost descurajat de mesajele tale. Nici daca i-ai fi incurajat pe toti sa se apuce de construit nu s-ar fi apucat de lucru toata lumea care viseaza asa ceva.
Referitor la meseriile enumerate (tamplarie, lacatuserie, sudura, strungarie) iti dau dreptate si se intelege ca lista e mult mai lunga. Nimeni nu s-a nascut invatat: lucrand de lovesti de diverse probleme si inveti. La inceput vei face multe greseli si primele realizari vor fi modeste. Dar mai tarziu, daca te pasioneaza cu adevarat si perseverezi, poti obtine rezultate satisfacatoare.
La TV (pe Discovery) pare simplu de construit. Privind cu mare atentie se vede dotarea materiala si indemanarea necesara abordarii unor proiecte mai ample.
Daca voi ajunge prin Arad te voi vizita cu siguranta (daca se poate).
Deocamdata astept eu de la tine recomandari pt cei care vor sa construiasca ceva. Cu ce proiect sa incep? Ce probleme ai avut la inceput? Cum ai inceput?
Cum putem face cu cartea? E in romana? Sunt interesat sa o vad.
Merci, Julius.

Aceasta postare a fost editata de Julius: 02 December 2005 - 11:51 PM

0

#81 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 05 December 2005 - 11:05 AM

Cartea este in romana,este o carte din anii 50 dar foarte la obiect pt. a te introduce in constructiile de planoare si avioane,problema este ca scanerul meu nu mai functioneaza apoi eu am internet pe dial up si merge foarte incet i-ti dai seama ce ar insemna sa o trimit asa.
Probleme am avut mai ales cu materialele pt .aviatie nu se gasesc usor si sunt scumpe, apoi mai trebuiau si banicam multi.Alta problema ar fi sa te inveti sa lucrezi ca pentru aviatie cei care vor citi cartea vor vedea ca este diferit de lucrul la aeromodele(de exemplu piesele ferurile metalice trebuie sa fie lustruite pt. a nu avea zgarieturi care sunt amorse de fisuri. cdmierile cromarile nichelarile trebuie sa fie degazate etc.).
In fine mai vedem poate gasesc pe cineva in Arad care sa scaneze si sa trimita cartea pe mail,mai vorbim. Ciao Sorin
0

#82 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 05 December 2005 - 04:00 PM

SORIN CAIUS, la 5 Dec 2005, 11:05, a spus:

"gasesc pe cineva in Arad care sa scaneze si sa trimita cartea pe mail"

OK ! Astept. Eu ma oblig sa o postez pe net.
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#83 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 22 December 2005 - 11:39 AM

CRACIUN SI AN NON FERICIT SI MULTE APRATE DE ZBOR CONSTRUITE SORIN
0

#84 Useril este offline   LOTI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 27 December 2005 - 10:49 AM

CRACIUN SI AN NOU FERICIT!
SA NE INTALNIM SANATOSI PE CERUL PATRIEI.
ATERIZARE USOARA TUTUROR CONSTRUCTORILOR SI VIITORILOR CONSTRUCTORI.
LOTI
0

#85 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 02 March 2006 - 10:49 AM

Mi-a scanat un prieten cartea lui Novitchi sunt cam 100 mega cum si unde vrei sa ti-o trimita?Cel mai bine ar fi sa te contacteze el pe net si sa cadeti de acord asa ca trimite adresa ta personala .Ciao Sorin
0

#86 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 05 March 2006 - 01:25 PM

SORIN CAIUS, la 2 Mar 2006, 10:49, a spus:

Mi-a scanat un prieten cartea lui Novitchi sunt cam 100 mega ...

L-am contactat pe prietenul tau, ..... dar ............
Ti-am trimis un MI cu amanuntele.
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#87 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 08 March 2006 - 12:43 PM

Am primit un cd cu cartea lui novitchi de la prietenul meu Felix care mi-a spus ca nu poate sa ti-o tirmita pe mail ca merge foarte incet asa ca da-mi adresa sa-ti trimit cd ul prin posta Ciao Sorin
0

#88 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 08 March 2006 - 04:34 PM

SORIN CAIUS, la 8 Mar 2006, 12:43, a spus:

........  da-mi adresa sa-ti trimit cd ul prin posta  


Ti-am trimis un MI.
Repet : intentia mea este sa transcriu aceasta carte in fisiere .txt , si sa o postez aici. Evident, eliminand pasajele absolut noninfo (cred ca pe nimeni nu mai intereseaza maretele realizari ale ..........)
Mai vorbim !
Toate cele bune !
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#89 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 05 April 2006 - 12:08 PM

Am reusit in sfarsit sa-ti timit CD ul i-mi cer scuze pt intarziere dar mai bine mai tarziu decat niciodata.Ciao Sorin
0

#90 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 07 April 2006 - 07:15 PM

Am primit CD-ul. Multumesc ! Trebuie sa ma revansez.
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu