ACCES CLINCENI NOW OR NEVER
#1
Postat 06 June 2006 - 06:18 PM
spatiul aerian plin!
am zis ca un om de bun simtz sa ma duc la zebra sa cer o aprobare sa zbor si eu modelul meu amarat.plimbat intre cezeul de parasutari ,cz de zbor ,am ajuns la comandant ca numai dansul da aprobari de zbor! (chiar si de modele)
dupa o asteptare de 30 de min ,am patruns ,m-am recomandat si am primit mult ravnita aprobare (e vorba de aprobare de zbor in timpul activitatii de zbor 1:1 ),da nu pe gratis.
deci incepand DIN ACEST MOMENT ,declar deschisa lista celor care doresc sa se inscrie sa zboare in continuare la clinceni.
comandantul de acolo are promisiunea mea ferma ca pe data de 17.06 predau la ofiterul de servici pe aerodrom lista cu cei care doresc sa zboare acolo.lista va avea semnatura mea personala la sfarsit ,cei inscrisi vor primi ECUSOANE (cu numar de masina) emise de aeroclub ,pentru acces pe pista de aeromodele.regulile de zbor discutate cu comandantul in timpul zborului 1:1 o sa le expun celor care se inscriu.cand nu se zboara 1:1 nu sunt restrictii de aerodrom ci doar cele de aeromodelodrom.
DECI DORITORI !
am nevoie de la voi,NUME ,PRENUME ,NUMAR DE INMATRICULARE MASINA ,SERIE SI NUMAR DE BULETIN,eventual club sportiv de care apartineti.
subiectul se inchide pe 16.06 ora 12 ,sa am timp sa fac lista sa o printez si sa o duc pe 17 la aerodrom.
va rog NUMAI pe mi ,nu ma calariti pe iahu ,skype sau altele asemeanea ca nu iau in considerare.
dupa ce avem ecusoanele urmeaza sa revenim asupra problemei de basculantei de pietris.
#2
Postat 06 June 2006 - 06:20 PM
#3
Postat 06 June 2006 - 09:30 PM
ce drepturi/obligatii decurg din prezenta/absenta de pe lista, mai exact?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#4
Postat 06 June 2006 - 10:47 PM
Albastru
#5
Postat 07 June 2006 - 12:07 AM
Silviu daca zici ca nu a fost pe gratis e grav. Nu ca ai dat acolo o spaga ci faptul ca ai creat precedentul.
Exista chiar o conventie cu aerocluburile din tara sa legitimeze sportivi la aeromodele.Si parca de disciplina pe Clinceni s-a mai discutat. Daca sunt 1:1 la zbor ori 360 grade acasa ori se asteapta pana la inchiderea zborurilor, sau ne adunam disciplinati in coltul nostru si suntem cu ochii pe planoare cand vin la aterizare.S-a mai discutat treaba asta, iar incingem forumul?
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#6
Postat 07 June 2006 - 10:42 AM
daca este un graunte de adevar in ceea ce spune Silviu66, va rog sa-mi dat amanunte cat mai multe.
Pot sa ma duc la conducerea Aeroclubului Romaniei, ca de la "membru FAI" la "membru FAI".......
In orice caz, este o mare rusine ceea ce am auzit! :D
#7
Postat 07 June 2006 - 11:06 AM
SILVIU66, la 6 Jun 2006, 18:18, a spus:
Ce inseamna "da nu pe gratis"??
#8
Postat 07 June 2006 - 12:10 PM
nu e vorba nici de bani ,nici de spagi nici de nimica!!!
era vorba in primul rand de munca organizatorica,facutul listei si datul la aprobat,facutul ecusoanelor s.a.m.d.(adica va las da macar atata faceti si voi....adica nu pe gratis...pe vorbe)
doar in masura posibilitatilor a venit vorba si de basculantele de pietris cu care trebuie sa o rezolvam intr-un final.
momentan ma ocup de lista ,in curand o sa strang si ceva bani ca am gasit pietris ieftin ,la basculanta.(cu factura sa nu iasa discutii)
#9
Postat 07 June 2006 - 12:13 PM
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 07 June 2006 - 12:13 PM
Cu rabdare si ciocan.
#10
Postat 07 June 2006 - 12:20 PM
7-16 se utilizeaza doar cu "pat" de sustinere, pentru alei pietonale.
sub doo milioane, poate chiar 1,5.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#11
Postat 07 June 2006 - 12:25 PM
mizzone, la 7 Jun 2006, 13:20, a spus:
sub doo milioane, poate chiar 1,5.
bafta si minuni!
Ala e "refuz de ciur"...e mai ieftin!
Cu rabdare si ciocan.
#12
Postat 07 June 2006 - 01:41 PM
Dom*PROFESOR, la 7 Jun 2006, 01:07, a spus:
nu cumva 180? :D
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 07 June 2006 - 02:24 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#14
Postat 07 June 2006 - 02:44 PM
marinaru ,mizzone,sigxcpu,pletila ,dmc,cosmindjc,silviu66,zod,grig ,valterashu,war_mk,florian,men &men junior,mitch ,down,pavcostel,pitts,vice10k,charlie,focke,john,mada,bogdanstancu,chiftirica,se
rban
URMARITI ACEST MESAJ PENTRU A VEDEA DACA V-AM TRECUT PE LISTA !!!
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 10 June 2006 - 07:15 AM
#16
Postat 07 June 2006 - 07:15 PM
daca e vorba de bani dau signal!
#17
Postat 14 June 2006 - 03:26 PM
am fost azi si am obtinut mult dorita aprobare oficiala de acces pe aerodrom.(o gasiti in atasament,va regasiti pe lista dupa seria de buletin sau nr de la masina ,numele le-am sters).
dar....
DAR.....
am discutat si regulile de disciplina radio ,si disciplina de zbor a pilotilor de modele,cu delimitarea zonei de zbor cand se zboara 1:1,inclusiv sanctiunile care se aplica pilotilor care nu le respecta.
aceste reguli vor fi puse pe hartie ,o sa vi le aduc la cunostinta pentru a le putea discuta/imbunatati dupa care ma duc cu aceste reguli sa vad daca ei au obiectii.dupa ce se definitiveaza aceste reguli ,fiecare pilot va semna o fisa care va include si schita zonei de zbor(cu distante si pozitii dupa gps) ,si acea fisa va ramane la aeroclub.
in rest am obtinut aprobarea verbala ca pe zona de zbor aeromodele sa fie interdictie de zbor si /sau survol pentru 1:1,ni s-a promis si o camera daca incepem sa ne organizam cat de cat.....am fost chiar invitati la un miting aerian care urmeaza sa aibe loc pe clinceni pentru o demonstratie de aeromodele.....etc.
incet ,incet.....parca se vede o luminita... :lol:
Fisiere atasate
-
tabelacces.JPG (224.04K)
Number of downloads: 201
#18
Postat 14 June 2006 - 04:15 PM
-declararea benzii/canalului in care zboara pilotul
-interdictia absoluta de a zbura deasupra liniei de masini + 15 m pe directia E-N-W ,si +10m pe directia S
-obligativitatea sa existe un observator in timpul starturilor 1:1
si o regula preluata de la alte cluburi care suna cam asa: FOR OUR OWN SAFETY WE DO NOT ALLOW NON MEMBER TO FLY THEIR AEROMODELS.
inca suntem in brainstorming,rog pe cei care au idei despre disciplina de zbor si cea radio si sunt dispusi sa dea o mana de ajutor la elaborarea unui minim de regulament a.i. sa zburam linistiti ,sa-mi trimita pe mi propunerile lor.
p.s. conform intelegerii cu comandantul ,cei care trebuie sanctionati si nu vor sa se supuna sanctiunii avem o mica intelegere cu Politia Miltara ,care a preluat controlul pazei unitatii de la clinceni sa vina si sa va evacueze.
p.s.2 lista nu este inchisa ,o completez in orice moment cu orice nou venit care da dovada de disciplina,sau care vine ca elev si la recomandarea unuia din cei de pe lista si sub supravegherea si raspunderea acestuia.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 15 June 2006 - 06:33 PM
#19
Postat 15 June 2006 - 04:18 PM
OFF-TOPIC
o sa lipsesc cateva zile pentru un minimeeting la cu zozo si redsky la Alba si Cupa Bistritei la Cluj,dar revin cu forte proaspete si poze de acolo.
sa aveti grija sa nu va luati de par pe forum ca va banez pe toti ,obsedatilor !! :D (asta e luata de la valterashu)
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 15 June 2006 - 04:18 PM
#20
Postat 15 June 2006 - 06:32 PM
am mai primit in seara asta un mi in care eram rugat sa inscriu un prieten ,al unui prieten....etc
PANA NU VA CUNOSC PERSONAL ,SI PANA NU MA CONSULT CU " CEI CARE VOR SA ZBOARE IN SIGURANTA" NU VA TREC PE LISTA!!!SI IN AFARA DE ASTA PANA NU VA VAD CAM CUM ZBURATI IAR NU VA TREC PE LISTA..
NU VA SUPARATI PE MINE, DAR CRED CA SUNTETI DE ACORD CU MINE CA NU SE POATE INSCRIE PE LISTA ORICINE!!!!
in schimb oricine poate fi inscris pe lista daca
Citeaza
#21
Postat 16 June 2006 - 09:16 AM
salutari
#22
Postat 16 June 2006 - 10:59 AM
Eu o sa vin p-acolo chiar daca n-o sa am card-uri de acces si alte abureli d-astea.Chiar as vrea sa vad daca o sa vina cineva sa-mi spuna ca n-am voie pe camp pentru ca n-am...nu stiu ce chestie.Offf! Cand n-aveti de lucru, va faceti, ca de...tot omul trebuie sa fie ocupat cu ceva.
Albastru.
#23
Postat 16 June 2006 - 12:13 PM
Daca crezi ca e prea complicat, du-te nene la Calugareni, acolo e si umbra (iti mai aperi creierasul de razele daunatoare) si nu te forteaza nimeni sa intri intr-un sistem organizat si civilizat in care gica-contra-degeaba nu au ce cauta.
Afla ca saptamana care urmeaza cei de la aeroclub vor incepe sa zboare cu elevi, iar orice incident sa premisa de incident, induse de indisciplina noastra ne va scuipa pe toti afara, indiferent de culoare. Asta iti doresti? Hai, ai curaj si recunoaste ca nu ai gandit cand ai scris...ai grija, sa nu devina obisnuinta...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#24
Postat 16 June 2006 - 12:30 PM
Este adevarat, se pot intampla multe accidente...si doamne fereste de ce e mai rau...ca am vorbit cu unii dintre baietii care zboara acolo 1:1 si mi-au spus ca s-au speriat de cateva ori din cauza aeromodelelor cand veneau la aterizare asa ca nu e de gluma....
Silviu succes in continuare cu treaba asta organizatorica
#25
Postat 16 June 2006 - 01:07 PM
Sunt niste motodeltaplane la clinceni... ma gandesc daca pilotul scapa dupa o ciocnire cu un aeromodel de 2 kg la 50 km/h ... ce zici ii penetreaza casca ?
Acum gandeste-te ca un incepator vine acolo nesupravegheat , neajutat de nimeni si face o prostie din asta .... Cine mai zboara la clinceni ?
Spaceone
Pe de alta parte lista asta impune si niste obligatii din partea celor de pe lista cum ar fi ajutatarea celor noi si impunearea si respectarea regulilor de zbor. Probabil ca mai incolo se va impune un ritual de initiere (doo ture de pista in curu gol... :lol: :D )
Nu e vorba de un test ca la scoala e vorba despre capacitatea pilotului de a zbura singur si de a demonstra ca e in stare sa respecte si sa inteleag regulile de zbor ( cum vivi dovedeste ca nu intelege... nu cred ca o sa zboare acolo ). Daca nu e in stare sa zboare il ajutam si repet si pot sa imi confirme cei care vin la clinceni, nu exista om sa fi fost la clinceni si sa fi cerut ajutor si sa nu fi primit.
#26
Postat 16 June 2006 - 01:10 PM
BogdanStancu, la 16 Jun 2006, 12:13, a spus:
Aceasta postare a fost editata de DMC: 16 June 2006 - 01:11 PM
#27
Postat 16 June 2006 - 01:17 PM
deci tot timpul o sa se gaseasca cineva sa NU te lase sa zbori cand si unde te taie capul pe tine.
si sa NU te lase cineva sa-ti zbori modelul nu este deloc greu....
si din ce in ce cam asta se intampla peste tot ,vezi zozo-arad,redsky-alba si asta este doar inceputul listei.
sa stii ca disciplina nu inseamna lipsa de distractie!!.din contra savurez coca-cola cea calda de stat in masina si bauta intre zboruri muuult mai relaxat,stiind ca sub nici un motiv nu-mi poate cadea un model in cap.(fie el si usor din depron)
#28
Postat 16 June 2006 - 02:05 PM
Spaceone, la 16 Jun 2006, 10:16, a spus:
pilotul trebuie sa stie sa-si zboare PROPRIUL MODEL ,indiferent de care este, in limita regulamentului care o sa intre in vigoare cat de curand.
#29
Postat 16 June 2006 - 02:51 PM
in acest mod, pe baza invitarii, cred ca va exista o mai buna comunicare si deasemenea o mai buna evidenta a frecventelor radio("noul" venit, invitat fiind, va fi in mod clar in cunostinta de cauza), sint curios acu', cine l-o invita pe "vinetiu"... :lol:
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#30
Postat 16 June 2006 - 03:01 PM