Motor Aero pe benzina
#31
Postat 06 November 2006 - 03:44 PM
----------------------------------------------------------------------
pai cine s-a plans ca e scump metanolul ,nu a pus asa problema........parca era vorba de un schimb ,la aceeasi capacitate cilindrica....sau o sucim acum....
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#32
Postat 06 November 2006 - 03:50 PM
Jimmy, la 6 Nov 2006, 16:38, a spus:
Nu ar trebui sa mire pe nimeni ca un motor rodat insuficient sau deloc ,se "razbuna" pe posesor, intrun fel sau altul!
Probabil ca ,cunosti cazuri.....sau nu?
uite atasez in poza ce scrie in manual la un benzinar de 26...care culmea costa sub 400 de euro...
si sunt si pe metanol destule care au scris acelasi lucru in carte....
nu mai sunt motoarele alea antice pe care le stii tu....
Fisiere atasate
-
rodajbenzina.jpg (132.36K)
Number of downloads: 75
#33
Postat 06 November 2006 - 03:58 PM
ZOD, la 4 Nov 2006, 21:58, a spus:
Am si un motor de 15 cc in 4T care pare a fi si mai gurmand cu toate ca se zice ca astea in 4T consuma mai putin... poate la relanti...Si la 4T cu 20 % nitro costa si mai mult combustibilul...
Motorul de 7.5 cc are la dispozitie un rezervor mai micut dar daca scapa modelul ma dau cu el pana nu se mai vede afara... polistirenul din BOB se face praf sau pana iese fum din motor.
Deci, doar combustia pe luna, la metanol pe mine personal ma costa undeva la 100 de euro. Si io zbor putin... sunt oameni pe camp la clinceni care zboara dublu decat mine.
Acum intelegi de ce ar avea sens un motor oricat de puturos si de mic pe benzina... ?
nu trebuia decat sa dai o pagina inapoi si sa revezi ce ai scris despre motorashe mici, nu despre alea mari ( de 25-30 etc).
Iar ULTIMUL aliniat ITI APARTINE!
NU pomeneai de nici un benzinar de 26 in locul metanolului de 7.5 sau 10
.
.
.
.
.Cum am mai spus incerc sa va cunosc http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#34
Postat 06 November 2006 - 04:14 PM
Da e corecta chestia...din carticica!
Cand am pus intre ghilimele LA SOL ma gandeam la unii, care ,DUPA ce fac cele scrise in carticica, baga acceleratia in blana si pana la aterizare o tin tot asa!
LA SOL intre ghilimele ar fi viteza intai la masinile cu.....doua viteze!
Pentru cei ce nu-si pot controla viteza I ,mai bine sa arda cei 10 litri LA SOL la propriu!
NU vor regreta...mai tarziu!
Apropos!
NU EU incerc sa bag in aceeasi oala motoarele de 5ccm de 500E, cu cele de 26ccm de 250E ( nici pe potentialii posesori a acestora! ).
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#35
Postat 06 November 2006 - 04:22 PM
Cine a zis ca motorasul de 6,3cmc pe benzina e 500-600 euroi? S-a interesat cineva de pret? Eu, intr-o oarecare masura, da. In SUA acele masinute echipate cu motorul pe benzina, RTR, sint circa 500 de dolari http://www.mecoa.com...nucci/index.htm . Acum, eu nu sint in masura sa apreciez calitatea sasielor ca sa-mi dau seama exact citi bani reprezinta motorul si citi sasiul, dar oricum nu cred ca motorul sa depaseasca 350 dolari sua, tinind cont ca sasiul e 4x4, cu amortizoare pe fiecare roata, 2 diferentiale, etc. In pretul de 500$ mai intra si o statie completa cu 2 ch. Futaba, cu 2 servouri, 2 pack-uri NiCd 4.8 Volt 850 mAh, un charger si o geanta pentru carat totul la pista. Pretul de 500$ era valabil si acum in Noembrie 2006.
Tineti cont si de urmatorul lucru: motorul ptr auto e mai complex decit cel aero datorita sistemului de racire fortata cu turbina.
In Europa, la "fabrica" (caci alt loc de cumparare oricum nu exista, inca), motorasul ar costa pina in 300 euro. Calculati voi, va rog, daca cei 200 de euro dati in plus, se amortizeaza in timpul vietii unui motoras de 6,3 cmc, presupunind ca e bine construit (eu nu stiu cit de lunga ar trebui sa fie aceasta, in litri de combustibil, sa zicem). Stiu doar ca cu 200 euro se pot lua aproximativ 28 litri de combustibil, dar mai trebuie tinut cont si de faptul ca benzina si uleiul costa si ele cam 1 euro litrul (dar nu 7 euro cit Tornado 10%).
#36
Postat 06 November 2006 - 04:39 PM
Cand vom avea ocazia sa ne intalnim "live" iti promit ca o sa continuam subiectul propus de tine:
=========================================
Revenind la snobi... daca omu are bani si ii plac motoarele care merg cu plutoniu si scot 0.001 cai inseamna ca si-l permite si ca ii place ... NU cred ca e treaba ta ce bani cheltuie unii pe prostii. Asta cu snobismul vine din frustrari adanci si nu isi are locul aici. Daca nu iti permiti munceste mai mult. Modelismul e pur si simplu pentru distractie si privind prin prisma unuia care n-are ce manca noi cu totii suntem snobi..
.
Intre timp o sa analizez sensul dat cuvintelor....
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#37
Postat 06 November 2006 - 04:53 PM
Pretul l-am preluat de la colegii de forum!Nu e nici o suparare!
Si pentru ca nu am de gand sa-mi achizitionez unul, nu am verificat informatia.
Oricum ,discutia s-a mutat de la 5ccm metanol vs. 5ccm benzina pe taramul 5ccm metanol vs. 26ccm benzina,dupa care 26 metanol vs. 26 benzina cu "asperitatile" aferente.
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#38
Postat 06 November 2006 - 05:07 PM
Jimmy, la 6 Nov 2006, 16:53, a spus:
Pretul l-am preluat de la colegii de forum!Nu e nici o suparare!
Si pentru ca nu am de gand sa-mi achizitionez unul, nu am verificat informatia.
Oricum ,discutia s-a mutat de la 5ccm metanol vs. 5ccm benzina pe taramul 5ccm metanol vs. 26ccm benzina,dupa care 26 metanol vs. 26 benzina cu "asperitatile" aferente.
Na ca nu pot sa ma abtin... era vorba de 5-7 cc si io am zis de 7.5 ... am gresit cu 0.5 cc si am continuat cu celalte motoare ... care cosuma mult metanol. Si sustin in continuare ca daca ar exista un motor de 5 cc pe benzina ar fi exceptional...chiar si la 500 de euro tot iti scoti banii.
In rest poti sa analizezi cat vrei tu... ne consideri snobi ... si asta e lucru grav pt ca nu ne cunosti.
#39
Postat 06 November 2006 - 05:45 PM
E mult mai eficient un motor pe benzina indiferent de marimea lui .. banii se scot destul de repede , chiar si daca consumi numa vo 2l pe week-end ...
E ceva de genu GPL-ului la masina.. investitia e mare la inceput dar incet incat isi scoate banii ...
oricum mai e pana sa vedem prin romania un benzinar de 5 cmc .... zic si io ...
#40
Postat 06 November 2006 - 06:21 PM
Vrei sa-ti cumperi motorash?
Pai cumpara-ti domnule!
Am spus eu sa nu-ti cumperi?
Pe langa ala de 7-7.5 mai cumparati.....dac crezi ca faci o afacere!
Am spus ca EU nu-mi cumpar!
Am spus eu ca esti snob?
Te consideri snob?
Eu stiam ca pe snobi ii incanta faptul ca ei AU, ce NU AU altii.
Ar trebui sa te simti fericit ca AI ce nu am EU.....
Daca te simti fericit...inseamna ca ESTI SNOB!
Intrebarea e: Te simti?
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#41
Postat 06 November 2006 - 07:00 PM
Jimmy, la 6 Nov 2006, 18:21, a spus:
Vrei sa-ti cumperi motorash?
Pai cumpara-ti domnule!
Am spus eu sa nu-ti cumperi?
Pe langa ala de 7-7.5 mai cumparati.....dac crezi ca faci o afacere!
Am spus ca EU nu-mi cumpar!
Am spus eu ca esti snob?
Te consideri snob?
Eu stiam ca pe snobi ii incanta faptul ca ei AU, ce NU AU altii.
Ar trebui sa te simti fericit ca AI ce nu am EU.....
Daca te simti fericit...inseamna ca ESTI SNOB!
Intrebarea e: Te simti?
Esti nervos ? Relax.... tu ai insinuat faza cu snobismul...
#42
Postat 06 November 2006 - 07:04 PM
Jimmy, la 6 Nov 2006, 19:21, a spus:
Ar trebui sa te simti fericit ca AI ce nu am EU.....
Daca te simti fericit...inseamna ca ESTI SNOB!
Intrebarea e: Te simti?
SNOB, SNOÃBÄ‚, snobi, snoabe s.m. ÅŸi f., adj. (Persoană) care admiră ÅŸi adoptă fără discernământ ÅŸi cu orice preÅ£ tot ce este la modă. – Din fr. snob.
SN//OB ~oábă (~óbi, ~oábe) m. şi f. Persoană care admiră şi imită fără discernământ moda, manierele şi opiniile persoanelor din sferele înalte. /<fr., engl. snob
nicidecum nu se simte nimeni fericit....
si motoarele pe benzina (inca) nu sunt la moda.....dar o sa fie...SIGUR!!
#43
Postat 06 November 2006 - 07:40 PM
Si vreau sa mai iau unul!!!!!
Fisiere atasate
-
01.jpg (85.82K)
Number of downloads: 131
#44
Postat 06 November 2006 - 07:53 PM
Inca odata va intreb, un motor de 6,5cmc pe alcool rezista la peste 25 litrii de combustibil consumati?
#45
Postat 07 November 2006 - 09:01 AM
navigator, la 6 Nov 2006, 19:53, a spus:
Ti-ai facut stoc de combustibil si acu' vrei sa-ti faci si stoc de motoare pe ... masura ? :huh:
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#46
Postat 07 November 2006 - 09:34 AM
#47
Postat 07 November 2006 - 10:39 AM
vlad1, multumesc pentru raspuns. Deci, daca nu luam in calcul ghinionul de a se strica motorul prematur (accident, exploatare defectoasa), ar merita un motoras pe benzina, macar si pentru ca benzina o iei oricind si la orice ora din rezervorul masinii (daca nu de la benzinarie) pe cind cu metanolul poti sa te trezesti intr-o situatie de criza cind oricit te-ai zbate, nu dai de el.
Automobilistii! Nu incearca nimeni? pe forumurile externe deja sint subiecte in care cei ce au avut curaj si au cumparat isi impartasesc acum satisfactiile. Dati cu gogu dupa compagnucci si selectati. Sint masinute 1:8 atit on-road cit si off-road, cica destul de bine realizate, la preturi competitive (de fapt chiar mai mici) cu familiarele Savage sau Revo.
Barcagii vitezisti ce viseaza la motoare de drujba! Aveti solutia eleganta a unui motor gata de pus pe fsr-uri.
#48
Postat 07 November 2006 - 04:59 PM
#49
Postat 07 November 2006 - 06:53 PM
#50
Postat 07 November 2006 - 11:05 PM
Cordiali saluti
Valeria Vecci
Compagnucci SpA
Ufficio Commerciale"
Ma rog, si cardul e tot o plata bancara :huh:
Le-am mai spus ca sintem un grup de modelisti romani (sper sa nu aiba si ei fobie de urmasii lui Burebista si Decebal) interesati de motorase mai mici de 10cmc pe benzina, in special de Compagnucci.
Data trecuta mi-au raspuns repede.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 07 November 2006 - 11:06 PM
#51
Postat 07 November 2006 - 11:26 PM
#52
Postat 07 November 2006 - 11:39 PM
#53
Postat 08 November 2006 - 08:16 AM
S-ar putea sa devin si eu client.
Sa nu mai zica ... @marineru' ca ma joc cu jucarii cu buton si ... baterie ... :huh:
Deci: corelatii pret-capacitate motor, termene de livrare si plata.
Garantii,... se poate ?
Discount-uri, ceva, la livrari de mai multe bucati ... ?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#54
Postat 08 November 2006 - 04:58 PM
"il prezzo per l'acquisto di 1 motore Serie Mac6 per aeromodelli in genere è Euro 167,58 + IVA
Per l'acquisto da 5 a 10 pezzi il prezzo è di Euro 150,82 + IVA l'uno
Per l'acquisto di 30 pezzi il prezzo è di Euro 142,44 + IVA l'uno
Per l'acquisto di 50 pezzi il prezzo è di Euro 127,36 + IVA l'uno
Il prezzo d'acquisto di un motore per scafi in genere è di Euro 248,72 + IVA
Per l'acquisto da 5 a 10 pezzi il prezzo è di Euro 223,84 + IVA l'uno
Per l'acquisto di 30 pezzi il prezzo è di Euro 211,41+ IVA l'uno
Per l'acquisto di 50 pezzi il prezzo è di Euro 189,03 + IVA l'uno"
Acum eu am omis sa mai cer si pret pentru cele pentru masini dar banuiesc ca e foarte asemanator cu cel de barca, va rog nu dati cu piatra :( .
Pentru amatorii de masini 1/8 echipate cu aceste motoare (am cules in general pareri bune despre ele, dar mai documentati-va si voi) :
"Per quanto riguarda il prezzo degli automodelli versione a benzina il prezzo per un pezzo è di Euro 551,20+ IVA
Per l'acquisto da 5 a 10 pezzi il prezzo è di Euro 496,08+ IVA l'uno
Per l'acquisto di 30 pezzi il prezzo è di Euro 486,52+ IVA l'uno
Per l'acquisto di 50 pezzi il prezzo è di Euro 418,91+ IVA l'uno"
si pentru ca sa fie tacimul aproape complet dau si pretul la electrice (ca poate ajuta la socoteli, nu stiu insa exact daca au aceleasi sasie, posibil sa aiba 1/10) :
"Per quanto riguarda il prezzo degli automodelli versione elettrica il prezzo per un pezzo è di Euro 271,20 + IVA
Per l'acquisto da 5 a 10 pezzi il prezzo è di Euro 244,08+ IVA l'uno
Per l'acquisto di 30 pezzi il prezzo è di Euro 230,52 + IVA l'uno
Per l'acquisto di 50 pezzi il prezzo è di Euro 206,11+ IVA l'uno"
Banuiesc ca avind inca ceva singe de Traian in voi, intelegeti cam ce scrie pe acolo. Daca nu: aquisto = cumparare; pezzo = bucata; IVA=TVA ul lor si Euro = ioroi :huh:
Ah si era sa uit:
"Il pagamento è anticipato con bonifico bancario e i tempi di consegna sono 1 settimana dal ricevimento dell'ordine.
Il trasporto è ex-works nostro stabilimento di Castelfidardo in provincia di Ancona
Augurandoci che le nostre quotazioni soddisfino le sue esigenze, rimango a disposizione per qualsiasi informazione
di cui abbia bisogno.
Cordiali saluti"
adica: Plata e anticipata cu bonificatie bancara ( :o ) si timpul de livrare e o saptamina de la primirea ordinului. Transportul e alta mincare de peste, sediul noastru fiind in Castelfiardo, in provincia Ancona.
Sperind ca cotatiile noastre sa satisfaca exigentele voastre, va ramin la dispozitie pentru orice informatii de care ati avea nevoie. Va pup.
:D cam asta e! deci cam 200 euro un motor de 6,3cmc pe benzina ptr avion (tva inclus) la care se adauga transport. nu suna rau deloc.
#55
Postat 08 November 2006 - 06:23 PM
oricum io iau unu de 6,3 cmc spune-mi exact ce trebuie sa fac si ce bani si rezolvam ...ok?
#56
Postat 08 November 2006 - 06:30 PM
navigator, la 8 Nov 2006, 16:58, a spus:
"il prezzo per l'acquisto di 1 motore Serie Mac6 per aeromodelli in genere è Euro 167,58 + IVA
Per l'acquisto da 5 a 10 pezzi il prezzo è di Euro 150,82 + IVA l'uno
Per l'acquisto di 30 pezzi il prezzo è di Euro 142,44 + IVA l'uno
tradu chestia asta motamo ca nu intelleg ceva acolo...multumesc
#57
Postat 08 November 2006 - 09:19 PM
Deci s-o luam adica s-o reluam pe rind:
Date despre motor am mai scris mai inainte si se gasesc si pe siteul lor.
Exact ce trebuie sa faci ma tem ca nici eu nu stiu exact, dar banuiesc ca le trimiti un mesaj si le spui ca vrei sa cumperi un motor si ei o sa-ti comunice contul bancar in care trebuie sa trimiti banii.
Traducerea motamo suna asa: "Pretul pentru achizitionarea unui motor Seria Mac6 pentru aeromodele in general e de 167,58 euro la care se adauga tvaul italian (nu ma intreba cit mai e si asta ca nu-s Mafalda).
Pentru achizitia a 5 pina la 10 bucati, pretul e de 150,82 euro plus tvaul ala, bucata.
Pentru achizitia a 30 bucati, pretul e de 142,44 euro plus tvaul ala, bucata."
Ramine un mister care e pretul per bucata cind se cumpara intre 10 si 30 motoare dar se poate interpola.
Acum iti mai precizez ca Motoarele astea Seria Mac6 sint exact alea de 6,3cmc pe benzina dar tu mai trebuie sa specifici si categoria care te intereseaza: aero, auto sau navo.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 08 November 2006 - 09:32 PM
#58
Postat 08 November 2006 - 09:25 PM
#59
Postat 19 March 2008 - 03:16 AM

Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!