Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!
#349
Postat 13 April 2014 - 08:30 AM
@ciprian sper ca atunci cand cineva iti va numara purici vei continua sa faci aeromodelism si nu constructii din bete de chibrite. Am colegi care zbrau mai legal decat o faci tu acum si au dat cu subsemnatul la politie si procuratura, si crede-ma ca nu le-au fost usor.
#350
Postat 13 April 2014 - 05:59 PM
#351
Postat 13 April 2014 - 07:15 PM
Locuri am avea si noi destule, nu trebuie mers in Germania. Nu am vazut pana acum nimic filmat la Bontzida de exemplu, ca sa fie mingea in terenul dv :p
Un concitadin a deschis o expozitie numai cu fotografii de la acel conac, inainte de a incepe renovarea, nu aeriene, la sol, mergand pana la... piciorul broastei, are niste pietre cu muschi care spun mai mult ca orice.
#352
Postat 13 April 2014 - 10:03 PM
Pentru că se ajunge la o poză ca asta !
panoramio
sau panoramio 2
Fisiere atasate
-
Clipboard01.jpg (67.09K)
Number of downloads: 108
#354
Postat 15 April 2014 - 08:41 PM
renatoa, la 13 April 2014 - 07:36 AM, a spus:
Nu sunt convins ca zborurile lui sunt chiar asa la liber, se vede o regie elaborata in spatele lor.
Daaaa...nici eu nu sunt asa convins ca a putut zbura,asa la liber,in Germanica.Sunt sigur ca de fiecare data a sunat la turnul de control,a avut spatiu segregat cu 45 de zile inainte,fiecare avion inmatriculat la autoritatea aeronautica(D-PLM).
Regiaaaaa....???? Clar ca a fost elaborata la Studiourile PRO,numai astia pot reproduce cu atata exactitate peisageuri din "Doiciland". 8)
#355
Postat 16 April 2014 - 07:30 AM
Mihai Oprescu, la 13 April 2014 - 07:08 AM, a spus:
Zboare exact dupa reguli nemtesc. Sub 3 kg si fara motor termic ai voie oriunde te lasa proprietarul si unde autoritati nu se sesizeaza si unde nu estei pericol. In plus ca nici autoritati germane nu sint asa fara umor cum sint cele romanesti.
Zboare preponderent sear sau dimineata de vreme cind nu este lumea pe strazi cum ati observat si aparatele lui probabil au si sub 500grame...
rhc@born.ro
#356
Postat 16 April 2014 - 08:00 AM
Are puncte de reper si linii de zbor clar conturate, plus montaj video la greu.
#357
Postat 16 April 2014 - 11:02 AM
Mihai Oprescu, la 13 April 2014 - 07:08 AM, a spus:
In afara de faptul ca, are un dezvoltat simt al umorului, iubeste ceea ce face. Entuziasmul sau este cheia succesului...
O zi buna !
#358
Postat 25 April 2014 - 06:26 AM
rhc@born.ro
#359
Postat 12 May 2014 - 08:23 AM
http://www.fpvuk.org....0-20092011.pdf
E de inspirat, daca nu de tradus si aplicat integral... dar ma intreb cati l-ar respecta 100% :unsure:
#360
Postat 15 May 2014 - 07:56 AM
A trecut ceva vreme, ma astept sa va fi identificat tintele, metodele si compartimentele de lucru.
- cine se ocupa de Parlamentul European
- cine se ocupa de Parlamentul nostru
- cine se ocupa de servicii
- cine se ocupa de Romatsa si MT
- listele de e-mail unde sa trimitem scrisori de 'dragoste'
- listele cu persoanele tinta (si responsabilii) pe care sa-i urmarim pe forumuri, si sa-i siciim (stimulam/motivam)
- campania media ?
Hai mai nu fiti modesti, asteptam detalii.
#361
Postat 15 May 2014 - 09:26 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#362
Postat 17 May 2014 - 06:49 PM
vlad1, la 15 May 2014 - 07:56 AM, a spus:
A trecut ceva vreme, ma astept sa va fi identificat tintele, metodele si compartimentele de lucru.
- cine se ocupa de Parlamentul European
- cine se ocupa de Parlamentul nostru
- cine se ocupa de servicii
- cine se ocupa de Romatsa si MT
- listele de e-mail unde sa trimitem scrisori de 'dragoste'
- listele cu persoanele tinta (si responsabilii) pe care sa-i urmarim pe forumuri, si sa-i siciim (stimulam/motivam)
- campania media ?
Hai mai nu fiti modesti, asteptam detalii.
atitudine!
#363
Postat 19 May 2014 - 11:37 AM
http://www.rhcforum....post__p__736484
#364
Postat 19 May 2014 - 11:53 AM
Cand (te faci ca) reprezinti pe cineva, oficialitatile se uita la imaginea ta externa, nu la ce frumos maturata ti-e gospodaria.
Ati vazut si la faza cu Rogozin, pozitiile oficiale au contat, nu cat bause fiecare inainte de postare...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 May 2014 - 11:55 AM
#365
Postat 19 May 2014 - 12:35 PM
Sa-i mai lasam un pic sa se cunoasca...
Deocamdata au trecut citeva luni, au avut un show mai abitir ca intilnirile anuale, au mobilizat oamenii la Brasov, au adunat donatii, si au produs... o hartie.
Oricum nu e treaba lor sa le pazeasca alora obiectivele. Cu asta se ocupa SRI-ul, SPP-ul, STS si DIA. Cu ce ne ajuta ca ia pozitie, ARA (PJ) trebuie eventual sa faca plingere pentru ca ARA sunt parte interesata, (noi PF nu suntem). Nu sunt sigur, ARA este tert interesat sau a fost chiar membru/reprezentant ARA. In orice caz, ii doresc sa fi avut toate aprobarile stampilele pe inregistrare, survol, publicare...
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 19 May 2014 - 12:36 PM
#366
Postat 19 May 2014 - 07:31 PM
#367
Postat 20 May 2014 - 01:00 PM
Fuziunea a fost operata cu Track Changes activat, ca sa se vada ce a fost si ce s-a introdus, si este salvat ca atare, din acest motiv o sa arate putin curios, mai necesita o periere pentru a arata normal, l-am lasat asa considerand ca e mai util pentru o comparatie cu originalul.
Fisiere atasate
-
Ord.8 modificat 20.05.doc (74.76K)
Number of downloads: 65
#368
Postat 20 May 2014 - 02:08 PM
Citeaza
5.3 B ) aeromodelelor prevăzute la alin. ( 2 ) atunci când sunt operate fără a depăşi distanţa de 120 m pe înălţime faţă de persoana care asigură comanda aeronavei de la sol și fără a depăși câmpul vizual al acestei persoane.
PS : urasc din tot sufletul sa citesc legi/ordine samd
Aceasta postare a fost editata de VeNoM386: 20 May 2014 - 02:13 PM
#369
Postat 21 May 2014 - 06:37 PM
Nu se aplica doar art. 1, alin. 1, lit. a
Deci, ramâne lit. b, așa că putem zbura. caricioplanele sub 20 de kile, sub 120m înălțime, doar ,, în zone de control de aerodrom, în condițiile în care operatorulaeronavei îndeplineștecerinţa prevăzută la art. 8 alin. (3) lit. e) din Hotărârea Guvernului nr.912/2010.”
Căutând prin HG 912/2010, nu am găsit litera e la art.8, alin.3.
#370
Postat 21 May 2014 - 08:22 PM
si suna cam asa:
"HG912/2010 art.8 alin.(3)e) în cazul în care terenul este situat în perimetrul unei zone de control de aerodrom sau al unei zone restricţionate, dacă operatorul aeronavei a convenit/încheiat cu unitatea de trafic aerian corespunzătoare, înainte de începerea activităţii de zbor pe respectivul teren, o procedură pentru coordonarea activităţilor de zbor."
#371
Postat 21 May 2014 - 08:38 PM
nicajohn, la 21 May 2014 - 06:37 PM, a spus:
Nu se aplica doar art. 1, alin. 1, lit. a
Deci, ramâne lit. b, așa că putem zbura. caricioplanele sub 20 de kile, sub 120m înălțime, doar ,, în zone de control de aerodrom, în condițiile în care operatorulaeronavei îndeplineștecerinţa prevăzută la art. 8 alin. (3) lit. e) din Hotărârea Guvernului nr.912/2010.”
Căutând prin HG 912/2010, nu am găsit litera e la art.8, alin.3.
Legiuitorul spune ca nu se aplica cerintele prevazute de art.1, alin. 1, a). Prevederile articolului in sine se aplica, cu derogare de la cerintele acestuia, in cazul "aeromodelolor prevăzute la alin. (2) atunci când sunt operate fără a depăşi distanţa de 120 m pe înălţime faţă de persoana care asigură comanda aeronavei de la sol și fără a depăși câmpul vizual al acestei persoane."
Aceasta postare a fost editata de xorg: 21 May 2014 - 08:39 PM
#372
Postat 21 May 2014 - 09:43 PM
#373
Postat 22 May 2014 - 10:20 AM
ioanvictor, la 21 May 2014 - 09:43 PM, a spus:
Pai in general legea e facuta sa n-o inteleaga tot poporul ci doar cei care o fac si de multe ori, nici iei nu mai inteleg ce au scris :blink:
Aceasta postare a fost editata de EBA: 22 May 2014 - 10:21 AM
#374
Postat 22 May 2014 - 10:35 AM
EBA, la 22 May 2014 - 10:20 AM, a spus:
Dar prea multe nu cred ca s-au schimbat.Banuiesc ca tot pe Ne-Ve ma duc pe maidan la mine pe ratarie sa zbor.Asa ca stati linistiti.
#375
Postat 22 May 2014 - 12:40 PM
#377
Postat 22 May 2014 - 08:54 PM
Intreb ca poate mai exista si norme de aplicare si or fi uitat de ele... considerand ca sunt mai putin importante.
#378
Postat 22 May 2014 - 09:41 PM
EBA, la 22 May 2014 - 10:35 AM, a spus:
Proiectul asta de ordin este un succes major al ARA din puctul meu de vedere, daca lucrurile merg pe directia asta, pot spune ca ARA a reusit sa scoata din ghiarele unui legiuitor cu viziuni inguste acest hobby.
Daca il vedem in monitorul oficial in forma de aici am putea zbura in legalitate in conditii destul de onorabile.
Cam tot ce a fost discutat aici pe forum se reflecta in acest proiect, despre inaltimea maxima de 120m si limitarea distantei la raza vizuala a fost discutat indelung si cam toti am fost de acord ca nu se poate cere mai mult de atat. In rest o sa fim liberi sa zburam dupa plac in afara zonelor populate, pe maidan sau modelodrom, termice, electrice sau nemotorizate. Daca cineva de aici crede ca se poate cere mai multa libertate prin aceasta lege ar fi bine sa spuna acum ce si unde crede ca se mai poate interveni, in lipsa unei reactii din parte noastra acum, cel mai probil proiectul asta o sa devina lege in actuala forma si orice alte incercari ulterioare vor fi inutile.