BEAVER DHC2 din depron Pentru motor 400
#181
Postat 27 November 2005 - 03:15 AM
Cine crezi ca a inceput altfel?
Si uite propun...daca tu esti de acord....sa-si scrie fiecare inceputul aeromodelistic.
Eu am facut-o cu patru mesaje inainte :)
#182
Postat 29 November 2005 - 09:27 PM
promit sa nu umplu forumul de poze asa ca pun doar 4, mai semnificative
deci...inainte, victima si agerosrul(subsemnatul)
Fisiere atasate
-
Copy__2__of_IMG_0016.JPG (83.21K)
Number of downloads: 234
#183
Postat 29 November 2005 - 09:34 PM
adica imediat dupa busire, nu am miscat nimic, observati pe unde a ajuns rrenul de aterizare, din cauza ca l-a tras elasticul care tinea aripa in partea din fata, dar bine ca a scapat aripa.
puteti vedea cum cuplul(bata-l vina0 motorului a smucit panoul de foc si a rupt elicea, ca pilotul muuuulta experienta :D a uitat sa opreasca motorul, si mare dreptate a avut tatamiu cand a zis ca si asta a contribuit la rupere, ca el nu a cazut numai din greutatii, si si motorul l-a tras in jos.
Fisiere atasate
-
IMG_0017.JPG (99.39K)
Number of downloads: 245
#184
Postat 29 November 2005 - 09:38 PM
Fisiere atasate
-
IMG_0023.JPG (91.89K)
Number of downloads: 186
#185
Postat 29 November 2005 - 09:40 PM
Fisiere atasate
-
IMG_0026.JPG (70.49K)
Number of downloads: 192
#186
Postat 30 December 2005 - 12:07 AM
...precum si vesti despre confratele lui http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#187
Postat 30 December 2005 - 08:52 PM
#188 Guest_esox_*
Postat 31 December 2005 - 12:13 PM
AN NOU FERICIT, CU MULTE ZBORURI SI FARA CRASHURI PENTRU TOTI!!!
#189 Guest_esox_*
Postat 11 January 2006 - 02:47 PM
#190
Postat 11 January 2006 - 10:07 PM
succes. si eu astept sa primesc noul fuzelaj, sa ma apuc sa-l montez iarasi si sper ca de data asta.....
#191 Guest_esox_*
Postat 18 January 2006 - 04:19 PM
Deci am rezolvat imbinarea semiplanurilor aripii. A iesit beton. Poate am facut un pic de tamplarie in plus, dar structura a iesit foarte rezistenta si stabila.
Modul prinderii aripii am preluat-o de la cei mari. De fapt e un sistem mixt: in fata cu stifturi pe aripa si gauri pe fuselaj, iar in spate cu cauciuc. In acest fel sper sa am si stabilitate si posibilitatea sa sara aripa la o bushitura. Inca nu am iesit din limita de greutate. Am impresia ca punctul slab, ca si rezistenta, e portiunea de fuselaj sub aripa. Aici vine acu, deci partea mai mare a greutatii si aici se monteaza componentele fragile. Deci e musai intarit un pic. Ma mai gandesc cum, dar vazand cat de robust este Cessna din polistiren, cred ca o sa apelez la acest material.
Fisiere atasate
-
CAM_5354_.jpg (28.77K)
Number of downloads: 592
#192 Guest_esox_*
Postat 18 January 2006 - 04:21 PM
Fisiere atasate
-
CAM_5357_.jpg (37.94K)
Number of downloads: 495
#193 Guest_esox_*
Postat 18 January 2006 - 04:22 PM
Fisiere atasate
-
CAM_5355_.jpg (35.28K)
Number of downloads: 488
#194
Postat 18 January 2006 - 10:42 PM
esox, la 18 Jan 2006, 16:19, a spus:
:)
la mine e invers, stift in spate si elastic in fata,oricum, metoda e testata de mine, din pacate si pot spune ca aripa a scapat devatamata, iar avionul....asa ca stai linisit si spor la treaba!
#195 Guest_esox_*
Postat 18 January 2006 - 11:39 PM
#196
Postat 19 January 2006 - 09:48 PM
tu cum ai facut, chiar sunt curios
poate e mai buna solutia ta.
intr-adevar fuzelajul de aia a crapat.
plus ca motorul era la maxim, l-a mai si tras cu forta in pamant, si cand a lovit elicea pamantul, s-a smucit panoul de foc si s-a dus de pe avion
Aceasta postare a fost editata de jester: 19 January 2006 - 09:51 PM
#197 Guest_esox_*
Postat 22 January 2006 - 11:29 AM
E drept, lucrez foarte incet, imi place sa stau, sa ma uit, sa caut solutii, sa simt "gustul" constructiei. Desi as vrea sa fac primul zbor inainte de topirea zapezii. Stii tu de ce.... :o
Tu ce servouri ai pus la eleroane? Iar la directie si profundor? Categoria (greutate, forta) ma intereseaza, nu producatorul.
Aceasta postare a fost editata de esox: 22 January 2006 - 11:36 AM
#198
Postat 22 January 2006 - 11:40 AM
esox, la 18 Jan 2006, 16:19, a spus:
Iti sugerez sa folosesti depronu'..., mai ales ca e taiat gata la grosime constanta 3-4-5 mm si are suprafetele perfect plane! :o
Ai grija, daca apelezi la solutia asta, ca are o directie preferentiala de rupere, asa ca tre' sa-l asezi dupa cum vine mai bine ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#199
Postat 22 January 2006 - 12:15 PM
stiu eu..un cadru de balsa, nu ar fi mai usor?
poate fac si eu ca si tine @esox, oricum, l-am scos ceva mai usor ca planul data trecuta, asa ca am unde, desi toti spun ca si asa e greu pentru un incepator.
pentru inceput cred ca voi asculta sfaturile celor priceputi, si nu noi pune tren de aterizare, fac cumva sa-l pot da jos.
cat despre servo, toate sunt la fel, fiecare semiplan are cate un servo, am facut flaperon, nu stiu daca era nevoie, dar am vrut sa vad si cum e solutia cu servo pentru fiecare eleron, si daca tot stie si statia mixajul asta, de ce sa nu-l fac, ca mixajul nu ingreuneaza avionul(poate servo acela in plus doar http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif)
profundorul are acelasi tip de servo si pe directie pun tot servo de ala, micro zice el ca este, sunt de la futaba(desi nu te interesa producatorul, dar sa sti de care e :o), mi-a spus cineva ca alea desi scrie micro pe ele, sunt nano(au 7,6g si 1224g/cm-cica futaba au alte standarde), suficiente pentru ce trebuie la castor.
PS
pune-mi si mie pe MI ceva date despre BL-ul ala cu controler si cu ce ai mai luat, ceva greutate, pret si calitate, comparativ cu un 400+controller.
multumesc anticipat si spor la treaba!
#200
Postat 22 January 2006 - 12:26 PM
Adica, suprafata portanta si masa !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#201
Postat 22 January 2006 - 12:31 PM
e mult, ce zici?
unii zic ca pt incepatori trebe ceva in jurul a 10-15g/dm2.
#202
Postat 22 January 2006 - 12:39 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#203
Postat 22 January 2006 - 12:44 PM
#204
Postat 22 January 2006 - 12:49 PM
apropo aveti vreun link catre asa ceva?
#205
Postat 22 January 2006 - 05:17 PM
de fapt o elice pliabila nu e buna ca nu se va plia decat cateva grade, din cauza capotei, fiindca axul iese putin din capoata doar, deci...pica ideea.
#206
Postat 22 January 2006 - 06:36 PM
Dar sa stii ca se rupe si asa. Eu am reusit sa sparg si reductorul. Nu-i greu. Daca pica direct in nas.....
Nu te supara pe mine. Este foooooarte greu. Si eu eram incantat de polistirenul cu 20g/dmp. Dar dupa ce am vazut cum zboara cel cu 10g/dmp mi-am dat seama de diferenta. Zbor inseamna sa il aduci acolo unde vrei tu.....Nu-i usor. Cel putin pentru mine.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 22 January 2006 - 07:34 PM
#207 Guest_esox_*
Postat 22 January 2006 - 11:32 PM
Am impresia ca placa de depron de 6 mm nu ajunge pentru intarire. Decat sa incep sa le lipesc pentru a obtine grosimea necesara, parca mai bine pun o placa de polistiren, la care pot sa aleg si densitatea (adica rezistenta). Iar cu baghete de balsa... iarasi nu stiu cum e. Cineva mi-a propus sa lipesc doua placi balsa de 1.5 mm cu fibra pependicular si sa pun placajul astfel obtinut.
Cu polistiren de 2 cm se obtine o cutie care nu se va rupe chiar asa usor. Pacat ca nu am cantar de precizie sa compar greutatile. Ramane de incercat.
#208
Postat 23 January 2006 - 07:31 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#209 Guest_esox_*
Postat 10 February 2006 - 02:03 PM
http://esox.zoom.ro/...es/05081510.jpg
Inca "stau si cuget" cum sa intaresc fusul la Beaver. Am tot cautat placa de polistiren mai tare, dar nu am gasit in comert. Mai bine zis ala albastru sau roz ar fi bun, dar e mult prea scump. Am gasit in schimb o cutie de ambalaj, din polistiren la fel de tare ca si corpul Cessnei. Ar fi numai bun pentru cala acumulatorului. Cred ca materialul acestei cutii cu niste baghete de balsa va fi solutia.
#210
Postat 10 February 2006 - 02:23 PM