Modelism - RHC Forum: BEAVER DHC2 din depron - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

BEAVER DHC2 din depron Pentru motor 400

#151 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 01:51 PM

atunci numa intrab(sa nu credeti ca ma tin cu voi in gura-cred ca asa e expresia-) de ce s-a inclinat brusc pe o parte, pe partea stanga, si nu pe cea dreapta cand era echilibrat?
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#152 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 25 November 2005 - 01:53 PM

jester, la 25 Nov 2005, 14:51, a spus:

atunci numa intrab(sa nu credeti ca ma tin cu voi in gura-cred ca asa e expresia-) de ce s-a inclinat brusc pe o parte, pe partea stanga, si nu pe cea dreapta cand era echilibrat?

l-ai angajat.....
probabil ca si cuplul te-a ajutat.
flying is my life...
0

#153 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2005 - 01:55 PM

pentru ca Prima problema a avioanelor netrimate, ridicate de incepatori este angajarea. Daca faceai trei incercari se angaja si pe dreapta odata. Vezi Guest11 cu Corsair si alte exemple. De ce crezi ca TOATA LUMEA te sfatuieste sa ai pe cineva care a mai zburat la primul zbor al modelului? Chiar toti acesti sfatuitori te desconsidera? Sau CHIAR e nevoie de acel cineva????


Costel

P.S.- pune mana si refa-l. Nu mai decupa ferestrele.
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#154 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 25 November 2005 - 01:56 PM

da eleroanele alea nu au avut nimic deaface pe acolo. au facut vreo figura si so dus dreq avionu. vezi verifica inainte de decolare daca toate comenzile merg bine, nu ai brujaie sau dracii dalea.
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#155 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 02:00 PM

mai baieti, daca ma credeti, dupa spectaculoasa aruncare(gresala fatala) a nu am apucat sa misc vreo comanda ca s-a si inclinat si bum. fractiunea aia d esecunda credeam ca voi ajunge sa-l mai arunc o data. dar.....de unde, ca s-a facut farame. deci nu am apucat sa mic un deget, poate daca trageam de eleroane in partea cealalta.....
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#156 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 02:02 PM

eu nu ma consider bun, chiar deloc la sportul asta, sunt cel mai mare incepator de aici si STIU ca am nevoie de ajutor, dar daca nu e nimeni...trebe sa recunosc ca cu rabdarea stau porst http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#157 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2005 - 02:12 PM

Deci INCHIDE subiectul asta, re-construieste fuselajul si deschide apoi alt subiect: " Am zburat Beaver- mai multe sfaturi"!!!! Nu face bine la nimeni acum sa despicam firul in patru cand rezultatul e clar si era previzibil. Vorbesc din experienta proprie, eu am deranjat pomii la CLG, am incercat sa gasesc dintii lui SINAN-PASA prin pamant, tot acolo, si AVEAM PE CINEVA LANGA MINE!!!! Norocul e o chestie care nu lucreaza in modelism, de regula...


Reconstruieste-l si inchide discutia!!!
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif :angry: :angry: :angry:

Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 25 November 2005 - 02:13 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#158 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 25 November 2005 - 02:25 PM

Dragut, la 25 Nov 2005, 13:14, a spus:

AB17LUK, la 25 Nov 2005, 12:37, a spus:

O sa ajungi sa faci avioane de otel ca unu' Picatot (Dragut, asa e?).

Sorry, compozite parca suna mai inginereste http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

@Dragut, te rog sa te bagi numa' daca-l cunosti !! :angry: :D Ca altfel n-are nici un haz !! :angry: :angry:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#159 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 03:05 PM

ok. nu inchidem subiectul ca mai sunt altii care il construiesc sau care il vor construi si subiectul asta pica bine aici, dar inchidem discutia. asta e. s-a intamplat si gata. nici wright brothers nu au zburat din prima, numa mig-ul 29 si ala din o gramada de calcule inainte si teste si tot ce trebe, ceea ce eu nu am facut, dar la cel reparat promit ca voi face. cat despre asistenta, daca aveti drum pe aici, nu ezitati sa ma anuntati, ofer cazare mancare, orice aveti nevoie, pentru macar o ora de zbor. :angry:
deci, @esox si pe viitor alexu' va doresc succes mai departe, si revin si eu sapt viitoare cu pozele din timpul reparatiilor. pana atunci, sa auzim de bine.
sa fim optimisti! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

Aceasta postare a fost editata de jester: 25 November 2005 - 03:06 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#160 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 November 2005 - 03:07 PM

Nu vreau sa fiu pisalog....
dar 700g si deci vreo 33g/dmp....este cam mult pentru un model destinat primului zbor. Parerea mea.

PS. 747 nu a avut prototip. Primul model a fost trimis companiilor aeriene dupa teste.....americani nebuni http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 25 November 2005 - 03:18 PM

0

#161 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 25 November 2005 - 03:48 PM

domnu_doctor, la 25 Nov 2005, 14:25, a spus:

Dragut, la 25 Nov 2005, 13:14, a spus:

AB17LUK, la 25 Nov 2005, 12:37, a spus:

O sa ajungi sa faci avioane de otel ca unu' Picatot (Dragut, asa e?).

Sorry, compozite parca suna mai inginereste http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

@Dragut, te rog sa te bagi numa' daca-l cunosti !! :angry: :D Ca altfel n-are nici un haz !! :D :angry:

Stima,

imi mai da de stire din cind in cind... si mincala-r gaia taman atunci tre sa-mi mai iau ba un fuselaj, ba o aripa... :angry:
0

#162 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 25 November 2005 - 03:59 PM

repet aici sfatul pe care i l-am mai dat odata:
RECONSTRUIESTE dar:

Fa ceva de genul trasaii mele, refolosind aripa de la beaver!

USOR si trainic!
I-ati masurile de precautie sa nu belesti electronica!
Ai rupt, ajungi acasa si in 10 minute e lipit la loc.
Buseste-l pe ala pina te saturi dupa care zboara din nou cu beaverul la care ai muncit atit!

Daca crezi ca vrei sa protejezi aripa de beaver comanda la concurenta o aripa de CALIMERO si o teava de 6mm de carbon.
Daca mai ai depron iti pun planurile ptr ampenajul spate.
Pentru fuselaj ciopleste niste scirt expandat, acopera-l cu schotch si gata!
LA ZBOR!

PS: Aripa aia infoliata e beton, rezista cu succes la toate stingaciile unui incepator!
Stima
0

#163 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 25 November 2005 - 08:00 PM

Sorry, jestere. Te linistesc, nu esti singurul incepator pe aici, si ca tu l-ai rupt primul poti sa pui pe seama grevei... te a ajutat sa-l termini tu primul. Eu am inceput acest model ca sa invat sa zbor... hmm. Am un trainer termic de 2.5 m, motor 10ccm si nu am curajul sa-l pornesc. Iar de ajutor ce sa zic? Nu e nici urma de modelist ( sa nu mai zic experimentat) intr-o raza de 100 de km.
Mersi pentru aprecierea ta, dar hai sa nu concuram... Eu zic ca nu conteaza care arata mai bine, important ar fi sa ne ajute la primul pas in lumea zborului RC. Eu te inteleg ca nu ai avut rabdare, ai vrut sa-l vezi zburand... poate si eu o sa fac la fel, contrar tuturor sfaturilor.
Oricum am facut deja niste greseli in constructie, care ar putea sa duca la crash chiar la prima incercare... la aripa am o diferenta de profunzime intre cele 2 semiplanuri. La lipire nu am fixat bordul de atac cum trebuia si la baza semiplanului stang am vreo 4 - 5 mm in plus. Cam mult, cred eu. Pana la urma am decis, ca o sa repar cumva, vorba ta: tocmai aripa e partea cu cea mai multa munca. Iar daca nu o sa vrea sa zboare nicicum, fac alta. Iar despre modelele care se gasesc cu 50 Euro, ce sa zic? Si constructia are farmecul lui. Cel putin pentru mine ... dar daca aduce numai esecuri, poate trec la RTF -uri..

Batrani zic ca l-ai angajat. Ii intreb deci: e mai sigura decolarea de pe sol? Sa prinda viteza, sa-l simti in miscare, sa vezi care e viteza de decolare? Asa in primele secunde poate ai mai mult timp sa te obisnuiest cu modelul in miscare?
0

#164 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2005 - 08:22 PM

Problema nu e ca l-a rupt!!! Problema este ca nu a avut un pic de rabdare si a dat cu piciorul in caposenia lui la atata munca! Nu trebuie sa fii neaparat incepator ca sa angajezi un model, uite-te si la Campionatul National de anul acesta... Lucrurile se inatmpla, asta este. DAR Jester putea sa aiba linga el pe cineva care sa incerce SA NU SE intample! Sau nu din cauze evidente...Sunt cateva amanunte, sa nu mai vorbesc despre sprijinul moral...
Oricum, din cate stiu, nu esti izolat. Chiar si in Odorhei am cativa prieteni care au facut sau mai fac modelism, in special aero. Nu stiu daca mai este club acolo, dar se poate incerca. Cred ca e mai bine sa intrebi direct prin cunostinte. Si da, mai bine faci cateva lansari din mana, in primul rand ca sa stabilesti cg la locul lui, eventual incidenta aripii, abia apoi se da motor. Pentru cateva etape simple, Jester trebuie sa refaca tot fuselajul acum. Iar ma enervez... Deci, ca sa revin, trebuie centrat si dinamic cat de cat...Asta se face aruncandu-l din mana, ca pe un planor, Strict orizontal, CU BOTUL IN VANT, fara motor si cu comenzile pe mijloc. Se muta cg, etc, pana planeaza cat de cat normal, drept, fara sa se angajeze. Eleroanele ar fi bine sa fie blocate la faza asta...Dupa aceea, se trece la proba cu motor si trimarea propriu-zisa. Mai greu de jos, se poate angaja repede, si nu ai nici roata directoare ca sa-l tii drept...

Toate astea sunt sfaturi pe care la randul meu le-am primit de la cei care stiu si au trecut demult de faza asta. Le transmit si eu, deoarece au o mare doza de logica si bun-simt.

Cu stima,
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 25 November 2005 - 08:27 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#165 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 November 2005 - 08:35 PM

Uite eu am farmat mult. Deoarece am inceput tot singur.
Iti spun ce stiu. Daca altii mai priceputi au alta parere ii rog sa ma corecteze.
Ai nevoie de un model stabil si usor. Acesta are viteza mica si deci ai timp de reactie.
Uite ce recomanda GWS ca trepte de urmat:
http://www.gwsus.com/english/product/airfl...ly/allinone.htm
deci primul pas:
http://www.gwsus.com/english/product/airfl...low%20stick.htm
Wing Loading 12.4~13.5 g/dm² (4~4.4 oz/sq.ft)
al doilea pas:
http://www.gwsus.com...airfly/dhc2.htm
Wing Loading 17.26~17.86 g/dm² (5.64~5.99oz/sq.ft)
Al treilea pas:
http://www.gwsus.com/english/product/airfl...ly/estarter.htm
Wing Loading 23.4~29 g /dm² (7.7~9.5 oz/sq.ft)
Pe ultimul l-am farmat eu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif Este cam prea rapid....zic eu.
Primele nu au eleroane. Suntem deja prea stresati sa mai mosmondim si la ele.
De altfel producatoru scrie pe fiecare model carui pilot ii este destinat. Sa-l credem pe cuvant.
Dupa model trebuie sa alegi o zi fara vant si un spatiu maaaare sa ai loc de manevre. Ideal ar fi sa fie acoperit cu iarba inalta sau zapada afanata.
Si cand esti gata motor la maxim si-l inalti drept la 10 greseli de sol. Abia acolo sus incerci sa-l intorci usor.
Cam asta-i.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 25 November 2005 - 08:46 PM

0

#166 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 08:37 PM

bine-nteles ca nu concuram esox, ca altfel as fi iesit din joc de la inceput :angry: faza ca e mai frumos era doar o remarca stic legata de avion, nu de concurenta sau ma stiu eu ce.
dupa cum ai spus si tu, il faci ca sa inveti, dar intrebarea este: e aeromodele de incepatori? ca uite, unii zic ca nu. eu am primit avionul tocmai pentru ca sa invat sa zbor, dar unii zic sa fac altceva ca sa invat si sa-l las pe mai tarziu. daca continui asa, probabil ca voi incepe cu un balon umflat sa-i dau drumu prin camera ca mai simplu de atata nu vad ce ar putea fi. :angry:
in fine, refacem ce am gresit, bine ca a scapat aripa, poti s-o prinzi si tu cum am prinso eu ca e testata si nu se rupe la crash http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif si elasticul fiind in interior e si estetic.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#167 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2005 - 08:54 PM

@ Se Poate...

Avionul este pentru incepatori. Diferentele ar fi cam doua...
Intai, In Laval nu prea are cine sa te ajute, chiar daca ai rabdare. In Banat, insa, sunt cativa care o pot face, insa trebuie sa ai un pic de rabdare. L-am sustinut si i-l sustin pe Jester, si altii mai mici http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif , tocmai pentru ca VREA sa faca ceva, din pasiune. Pentru mine asta e important, dar i-mi da si dreptul de a ma supara pe el cand actioneaza nesabuit dintr-un capriciu...
Al doilea, esti un om matur. Asta nu inseamna ca succesele sau insuccesele te afecteaza mai putin, ci ca poti hotara financiar in cunostinta de cauza.
Acum iar trei luni pe Jesterache o sa-l sara alocatia! Bine ca nu fumeaza! (sper) Daca nu-l reface, si nu invata ce e de invatat din lectia asta, nimeni nu castiga nimic.
Deci, Jester, refa-l cum trebuie! Si chibzuieste un pic inainte...


Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#168 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 25 November 2005 - 09:00 PM

esox, la 25 Nov 2005, 21:00, a spus:

Batrani zic ca l-ai angajat. Ii intreb deci: e mai sigura decolarea de pe sol? Sa prinda viteza, sa-l simti in miscare, sa vezi care e viteza de decolare?

la inceput nimic nu e sigur.
daca aveti rabdarea sa cautati sigur exista un subiect deschis de mine cu titlul"decolarea de jos" cum se face....
un model cu speed 400 oricum decoleaza greu de jos asa ca sansele de angajare in decolare cresc puternic.
si ca sa-i dau dreptate si lui "se poate si asa" un beaver din depron cu speed 400 la 700 g in linie de zbor este greu al draq....

adica de zburat zboara ,dar e nevoie de un pilot....

acum pentru jester:
dupa ce il refaci,pune-l pe un drum de beton,lasa toate comenzile pe 0 (zero) ,da-i motor progresiv (nicidecum cu intentia de a decola) ,si vezi ce face modelul: la 5% trage drept,la 10% incepe sa plece spre stanga ,la 30% se invarte in cerc la sol...etc.
si nu folosi depron de 6 ,se sparge la fel de usor ca cel de 3 ,dar in schimb ingreunezi si mai mult modelul ceea ce nu este deloc bine.

si dupa ce esti gata cu modelul,ai facut testele la sol ,si centrajul static ,anunta sa te ajutam cumva.
o solutie tot gasim.
flying is my life...
0

#169 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 25 November 2005 - 09:12 PM

@Jesterache, acu' ca ti-a mai trecut un pic, nu bagi un film povestit al intregii actiuni, ca sa inteleg(em) si eu (noi) ce s-a intamplat de fapt ? :( Ca eu nu am retinut decat o poveste cu cuplu' si cam atat... Sa descrii in amanunt, in masura in care este posibil, toate micro-episoadele actiunii in sine !! Eu zic ca e foarte important, in primul rand pt tine, asa cum zice si @pavcostel..., daca nu ai invatat nika din treaba asta, totul a fost in van... Daca nu o poti face pentru noi, fa-o macar pentru tine, si ai sa fii uimit cate greseli o sa descoperi ! Eu la primele zboruri am avut camera video, care mi-a filmat pas cu aps toate miscarile, si dupa ce le-am studiat in amanunt, am tras muuulte concluzii utile, mai ales dupa ce le-am mai comentat cu elefantzii !! :D , de genu', vezi ca acolo nu se face asa sau... aici trebe' insistat sau... Sunt convins ca emotia primului zbor si-a spus cuvantul si logica cea rece s-a cam incins si bietul castor a fost singura victima... :(
Da' in toate astea e si un avantaj... !! Atunci cand inveti pe piela TA, o faci cel mai temeinic !!

Spor la reparatii si ... la zbor !! Ranit, carpit, da' VICTORIOS !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif B)

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#170 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 10:10 PM

@pavcostel

nu am cuvinte sa-ti multumesc si sa-ti fiu recunoscator cat trebuie ca este alaturi de mine, si te asigur ca de fumat nu fumez, nu beau si nici nu am intentia de a face asa ceva, prietena care sa ma sece de bani nu am si nu am avut (:D ce sa fac in privinta asta????) si orucum TOTI banii pe care ii prind in mana iau calea aerului, inclusiv banii de mancare. as aca, faza cu alocatia e o chestie normala pentru mine, problema e ca acum cu greva asta nu mi-am mai luat nici eu salariul(banii d emancare) si am piedut deja 600k :(...buna greva dar si nebuna.


acuma, la cererea publicului(domului_doctor B)) o sa relatez filmul intamplarilor exact asa cum s-a derulat el, sau cel putin, cum l-am vazut eu in acele cateva clipe.

deci, marti am plecat in recunoastrere prin zona, s acaut un teren acceptabil, ca nu vreau sa ncerc in vazul lumii. am gasit in final unul, mai ales ca stau mai la marginea orasului, deci nu era probleme, numa trec drumul si e campul in fata. am gasit in final un terene destul de neted, care pe langa mai avea langa el un alt teren cu ceva spice de vreun metru, numa bun (in capul meu ) in eventualitatea fricii de a ateriza pe roti, il "aruncam acolo" ca il gaseam apoi.
am ajuns acasa inghetat si am sunat pe bunul meu prieten si colegul sa vina a doua zi cu camera sa faca si ceva poze si sa imi tina companie ca imi era rusine sa merg de unu singur. zis si facut.
a doau zi la ora 4, el era la mine, am bagat avionul demontata intr-un sac menajer(cum ziceam imi era rusine sa vada lumea, ca daca nu zbura? ) in 2 min am fost la camp.
am montata avionul, am facut verificarile si o ultima poza cu el intreg apoi, am incercat sa-i dau drumul de joc. din pacate terenul nu era destul de neted pentru el asa ca nu a vrut sa plece singur. atunci, colegul meu s-a oferit(fiti atenti) sa fuga cu el in mana si eu sa-i dau gaz maxim si cand avea ceva viteza(colegul cu el http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif) sa-i dea drumul. asa s-a si intamplat. dupa ce a alergat cu el cativa metri si motorul era la maxim, i-0a mai dat un pic vant inainte si l-a lasat. cand a luat mana de sub el, avionul cred(ca erau fractiune de secunda) a zburat drept vreo 30cm si apoi s-a inclinat pe stanga si asta a fost.. pamantul se apropiase prea mult de el. in clipa cand l-am vazut ca se duce in pamant, am crezut ca il voi mai arunca o data sau ca isi va reveni, dar...clipa urmatoare era bu8cati, cum o s avedeti in pozele ce le pun zileel urmatoare. a urmat apoi cateva sunete de mirare, me mine unu m-a pufnit rasul d enu ma puteam abtine ca fix in momentul ala trecea pe acolo un om(va dati seama, in plin campul). au urmat pozele cu el la fata locului, apoi cu bagearea in sac, eu nu ma puteam abtine din ras(ma amuza faptul ca s-a facut chiar asa bucati) si apoi defluirea.
am ajuns acasa, am mai tras cateva poze cu camera clegului, au urmat seria de glume referitoare la el, si cam atata a fost.

imi cer scuze ca am fost prea poetic, nu voiam sa iasa chiar asa roman relatarea, dar...asta a fost.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#171 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 25 November 2005 - 10:26 PM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic.gif buey nu pui colegu sa fuga cu avionu si tu ii dai gaz maxim si apoi il decolezi. il lansezi tu frumos cu manutza ta. sau colegul tau ca tu sa fii cu mana pe stick. da nu il pui sa fuga dai si motoru in full si il mia si arunci. cine stie cum la aruncat in momentul acela si fugind si de aia poate so inclinat si l-ai busit. il arunci frumos din mana cu motoru pornit. nu ai vazut la FMS cand arunci ez staru cum se face asa lin.
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#172 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 25 November 2005 - 10:26 PM

Un mic detaliu @Jesterache !!

De fapt, o intrebare !! B)

Ai facut un test minimal de tractiune, macar asa, la simt al intregului ansamblu' motor + elice ?? Sa simti tu la mana, daca toata sandramaua are ceva tractiune!! Si cam cat ?? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif Ca vorba lu' @Se poate si asa, la 700g, iti trebe ceva power la..., morisca...
Era mult mai practic daca colegu' tau ar filmat tot episodu' in asa fel incat sa-ti poti analiza TU, dup-aia toate miscarile !! Nici nu-ti imaginezi cate lucruri vezi dupa... prin okiul camerei !! Ti-o spun din proprie experienta !!

Si sa nu-ti fie rusine sa iesi cu modelu' la camp !!
Chiar tre' sa fi mandru de chestia asta !! Si stii de ce ?? Foarte simplu! Multi vad si putini pricep !! :D
Hai ca mai vorbim, cetim, scriem...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#173 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2005 - 10:28 PM

Jester, nu de multumiri e nevoie, ci de rezultate! In USA, de exemplu, ai fi fost condamnat de doua ori! Pentru ca nu a fost o pornire, ci o PREMEDITARE!
Inainte de toate, ai verificat statia,? Trimm? comenzi pe direct sau invers? Ai facut minimul test de planare, ca sa vezi daca CG este unde trebuie? E un model necunoscut,si zau asa, trebuie facute eforturile necesare sa depasesti faza asta...
Si cu decolarea de jos, Silviu are dreptate! Cum batea vantul, si cat de tare a fost lansarea?A avut destula viteza sa decoleze sau nu?

Sunt multe intrebari, si putine raspunsuri...

Reconstruieste-l, si incepi sa te construiesti si pe tine un pic...Rabdarea nu e un defect, sa stii...

Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#174 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 25 November 2005 - 10:39 PM

pavcostel, la 25 Nov 2005, 22:28, a spus:

...Inainte de toate, ai verificat statia,? Trimm? comenzi pe direct sau invers? Ai facut minimul test de planare, ca sa vezi daca CG este unde trebuie? E un model necunoscut,si zau asa, trebuie facute eforturile necesare sa depasesti faza asta...
Si cu decolarea de jos, Silviu are dreptate! Cum batea vantul, si cat de tare a fost lansarea?A avut destula viteza sa decoleze sau nu?

@Pavcostel iti pune niste intrebari de bun simt, la care eu m-am gandit ca ai deja raspunsurile potrivite... Lucruri pe care orice zburator cu experienta le face din reflex, da' le acorda TOATA ATENTIA !! Si de care depind de fapt rezultatul muncii tale !!
Poate ca daca iti faci un opis al acestor actiuni o sa sesizezi lipsa unora dintre ele http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif si o sa intelegi cauza... evenimentului !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#175 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 25 November 2005 - 10:40 PM

pai..,stiu ca rabdarea e o calitate.
acuma , incercarile de tractiune le-am facut, in casa, cu rulaje de 2-3m, cu mana tinuta sa nu plece si pot spune ca avut tractiune cat despre verificarile statiei, fiti linisitit, le-m facut, am trimiat toate comenzile sa fie la zero, sa fie cum trebe, le-am verificat si la camp.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#176 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 25 November 2005 - 11:20 PM

mai dextere acuma fie vorba intre noi.....
cat ai pilotat tu?nici eu nu am pilotat cine stie cat de mult, dar totusi....chiar o sa te incurajez sa termini planoru' sa vad cat esti de atlet sa fugi cu el sa-l arunci si sa mai fi si atent la avion sa vezi ce face. in timp o sa iti formezi niste deprinderi si n-o sa te mai gandesti la astea toate dar la inceput nu prea faci fatza!asa ca....ii explici frumos omului cum sa arunce avionu si totul ii ok!!!
si la fms ii alta treaba....tu sa iesi cu avionu pe camp si sa-mi zici cat de mult te-o ajutat fmsu? chiar daca modelul de comporta la fel n-o sa fi destul de relaxat (emotiile primului zbor, reflexe....) ca sa te joci in voie....asta pana se prinde exp de zbor...nu exp in fms.
hai cu spor la treaba
pa

Aceasta postare a fost editata de Rares: 25 November 2005 - 11:26 PM

0

#177 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 November 2005 - 03:38 AM

Daca tu ai inteles ca eu ti-am spus ce ti-am spus ca sa te necajesc ....imi pare rau.
Am vrut doar sa te fac sa treci mai usor peste frustrare. Si sa eviti altele.
Stiu perfect cum este. Uite ce scriam dupa prima pierdere:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...iew=getlastpost
Pe urma l-am recuperat
http://www.rhc.ro/fo...t/ST/f/2/t/3100
....am farmat altele....
Totul este sa mergi inainte si sa stii cam ce ti-ar trebui.
Sunt alaturi de tine 110%
Muuuulta bafta.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 26 November 2005 - 03:42 AM

0

#178 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 26 November 2005 - 11:00 PM

Se poate si asa ?, la 26 Nov 2005, 03:38, a spus:

Daca tu ai inteles ca eu ti-am spus ce ti-am spus ca sa te necajesc ....imi pare rau.

te refereai cumva la mine?
daca da, te rog sa ma crezi ca nu am luat in nume de rau nimic din ce mi-ati spus, fie ca e vreun repros(desi nu e cazul) fie ca e o simpla constatare sau un sfat.
eu va multumesc tutuor ca sunteti alaturi de mine acum, cu sfaturi, indrumari, unii chiar si material si deci, tineti-o tot asa.
ca am zis ca deja sunt atatea sfaturi ca pana la urma voi incepe aeromodelismul prin lasnsarea unui balon umflat, era o gluma, desi nu ar strica experimetul. :)
sa auzim de bine!
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#179 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 26 November 2005 - 11:38 PM

lasa mai jestere...nu stiu daca ti-o mai zis altii...dar iti spunsi eu
join tha club
:)
0

#180 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 26 November 2005 - 11:48 PM

se pare ca tocmai asta am facut.
oricum, desi am iesit in pierdere si mi-am facut imaginea de ras la faza asta, ma bucur totusi ca am pasit mai mult in lumea modelismului, chiar daca cu stangu la zbor, dar totusi, am intrat, gata, nu mai am scapare. :)
sper totusi ca intro zi, il voi vedea zburand frumos pe cerul patriei mama, si ca ma voi putea bucura de munca mea de atata timp.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

Arata acest topic


  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu