Modelism - RHC Forum: CESSNA 182 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

CESSNA 182 L-am comis!

#31 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 July 2005 - 09:01 PM

A fost odata unul picatot care avea o obsesie!
REZISTENTA, PACE si CADENTA
CINE NU MAI POATE
O MINA LA SPATE!
asa ca facea nenea asta niste avlighioane de dadeai pe spate adiacatelea boturi super supra ultra intarite.
A visat nea omu havioane de ondaplast .....
Mama da si ce greutati ii ieseau....
Dupa ce a inceput sa iasa la zbor mai des a inceput sa caute aviomodelul mai usor....
PS:
Dom Doctore dupa ce il rupi pe asta asculta sfatul meu ia-ti un EZ ca ala o sa te invete sa zbori BINE! :lol:
Deja sunt la capitolul aripi dupa muuulti bani cheltuiti!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 July 2005 - 09:03 PM

0

#32 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 July 2005 - 09:12 PM

Si inca ceva:
CG nu e de multe ori acolo unde zic producatorii ca e! :lol:
Valterasu arunca pe undeva niste pastile si zicea bine ce zicea....
Daca esti SINGUR in Petrosani si nu ai nici un "batrin" pe linga tine atunci sansele de BUSAI din prima sunt de 99,99 % ca teoria ca teoria da practica ....
Semneaza un om NU PATIT ci FOARTE PATIT,
da incapatinat!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 July 2005 - 09:13 PM

0

#33 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 July 2005 - 09:14 PM

Dragut, la 27 Jul 2005, 21:01, a spus:

PS:
Dom Doctore dupa ce il rupi pe asta asculta sfatul meu ia-ti un EZ ca ala o sa te invete sa zbori BINE! :)
Deja sunt la capitolul aripi dupa muuulti bani cheltuiti!

Nu l-am mai vazut de mult pe @picatot (alias :D ) p-acilea!
Am sa incerc sa tin seama de toate sfaturile sburatorilor de p-aici!
Unele SEROASE si unele FF SERIOASE! B)
Acuma, stii, cum e! :lol:
Experienta profesionala se masoara in numarul aparatelor distruse! B)
Eu nu tin neaparat la experienta profesionala!
Vreau sa zbor da placere!

Mai ales daca zbor cu barcutze!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#34 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 July 2005 - 09:17 PM

domnu_doctor, la 27 Jul 2005, 21:14, a spus:

Mai ales daca zbor cu barcutze!

Macar pe asta nu o mai inspuma! :lol:
0

#35 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 July 2005 - 09:17 PM

Dragut, la 27 Jul 2005, 21:12, a spus:

CG nu e de multe ori acolo unde zic producatorii ca e! :lol:

Pai in ce am eu, NU E DE LOC! :)
Da' stiu sa-l culculez! B)

Stina,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#36 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 July 2005 - 09:20 PM

domnu_doctor, la 27 Jul 2005, 21:17, a spus:

Dragut, la 27 Jul 2005, 21:12, a spus:

CG nu e de multe ori acolo unde zic  producatorii ca e! :lol:

Pai in ce am eu, NU E DE LOC! :)
Da' stiu sa-l culculez! B)

Stina,

sa-l simulezi
Ca una e cel dinamic si alta cel static
0

#37 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 July 2005 - 09:21 PM

Dragut, la 27 Jul 2005, 21:17, a spus:

Macar pe asta nu o mai inspuma! :)

Am sa ma straduiesc! :lol:
Da' ai ceva impotriva?

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#38 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 July 2005 - 09:24 PM

OK
trecind la lucruri serioase
Ar fi bine daca e gata fie sa ai pe cineva experimentat linga tine fie sa cauti un lan de griu sau o iarba pina pe la genunchi.
REstul e chestie mai mult de noroc decit de stiinta!
0

#39 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 July 2005 - 09:27 PM

Daca tot esti profesor in domeniu, nu dai ceva lectii?
Poate ies mai ieftin! :) La capitolul daune! :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#40 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 July 2005 - 09:50 PM

domnu_doctor, la 27 Jul 2005, 20:32, a spus:

Am sesizat o treaba care s-ar putea sa fie deranjanta: cand paccu e la limita de jos face off pe motor si-l lasa mort! :lol:
La greutatea asta 550g, poate veni in zbor planat?

deci treaba asta deranjanta iti salveaza modelul.
se cheama ceva de genul throttle cut-off ,si se intampla cand regulatorul simte ca tensiunea pe pack (sau pe fiecare celula in parte) scade sub un anumit prag.atunci regulatorul taie motorul lasand totusi ceva in baterie incat sa mai ai ceva receptie si putere sa mai tragi de servouri a.i. sa aduci modelul la sol intreg (cu pagube minime sau deloc).chestia asta e bagata ca sa nu distrugi acumulatorii (sa ajunga la deep discharge) care oricum nu au viata lunga in "meseria asta"

in principiu planeaza,dar depinde de maiestria pilotului ,si de panta pe care il aduce la aterizare sa nu intre in limita de viteza.....

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 27 July 2005 - 09:54 PM

flying is my life...
0

#41 Useril este offline   strulag 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 28 July 2005 - 05:27 AM

SILVIU66, la 27 Jul 2005, 21:50, a spus:

domnu_doctor, la 27 Jul 2005, 20:32, a spus:

Am sesizat o treaba care s-ar putea sa fie deranjanta: cand paccu e la limita de jos face off pe motor si-l lasa mort! :angry:
La greutatea asta 550g, poate veni in zbor planat?

deci treaba asta deranjanta iti salveaza modelul.
se cheama ceva de genul throttle cut-off ,si se intampla cand regulatorul simte ca tensiunea pe pack (sau pe fiecare celula in parte) scade sub un anumit prag.atunci regulatorul taie motorul lasand totusi ceva in baterie incat sa mai ai ceva receptie si putere sa mai tragi de servouri a.i. sa aduci modelul la sol intreg (cu pagube minime sau deloc).chestia asta e bagata ca sa nu distrugi acumulatorii (sa ajunga la deep discharge) care oricum nu au viata lunga in "meseria asta"

in principiu planeaza,dar depinde de maiestria pilotului ,si de panta pe care il aduce la aterizare sa nu intre in limita de viteza.....

Silviu are dreptate de mai e inca ceva. Regulatorul iti mai permite cateva porniri scurte. Dupa ce s-a oprit motorul "opresti gasul" pt. 1-2 secunde si daca dai iarasi din stick iti porneste motorul inca cateva secunde (daca il tii la putere mica sta pornit mai multa durata). Asta ti-o poate face de cateva ori (dar nu e recomandat de prea multe ori ca asa se distruge pack-ul). Oricum o sa ai indeajuns sa aterizezi avionul oriunde se afla.
0

#42 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 28 July 2005 - 07:23 AM

SILVIU66, la 27 Jul 2005, 21:50, a spus:

 in principiu planeaza,dar depinde de maiestria pilotului ,si de panta pe care il aduce la aterizare sa nu intre in limita de viteza.....  

ASTA TREBUIA SCRIS CU ROSU SI LITERE INGROSATE!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 28 July 2005 - 07:25 AM

0

#43 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 July 2005 - 05:53 PM

strulag, la 28 Jul 2005, 05:27, a spus:

Regulatorul iti mai permite cateva porniri scurte. Dupa ce s-a oprit motorul "opresti gasul" pt. 1-2 secunde si daca dai iarasi din stick iti porneste motorul inca cateva secunde (daca il tii la putere mica sta pornit mai multa durata). Asta ti-o poate face de cateva ori (dar nu e recomandat de prea multe ori ca asa se distruge pack-ul). Oricum o sa ai indeajuns sa aterizezi avionul oriunde se afla.

....doar la unele regulatoare :o
Al meu mai porneste abia daca deconectezi acumulatorul si-l conectezi la loc sau daca inchizi si deschizi comutatorul controlerului......o fi mai bine.....o fi mai rau.....este discutabil.
0

#44 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 28 July 2005 - 06:02 PM

Se poate si asa ?, la 28 Jul 2005, 17:53, a spus:

Al meu mai porneste abia daca deconectezi acumulatorul si-l conectezi la loc sau daca inchizi si deschizi comutatorul controlerului......o fi mai bine.....o fi mai rau.....este discutabil.

eu ca al tau nu am mai vazut pana acum.pe toate pe care le-am folosit fac asa cum zicea strulag.
flying is my life...
0

#45 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 28 July 2005 - 06:20 PM

Din cauza de vreme, ba ploua, ba bate vantul, ba n-am timp, ba trebe sa ma duc la plimbare cu pustoaica, ba probleme admisitrative, ba..., am inceput sa fac antrenamente de zbor cu CESSNA pe HOOOOL! :o
Cred ca pana la urma o sa-l fac indoor! Cum bine sugera un amic de peste mari si tari! :o
Se pare ca dupa ce am ascultat sfaturile specialistilor sburatori, am rezolvat problema rulajului la sol si cred ca pleaca de jos! Are putere suficienta s-o ia de jos! :o
Si-al meu tot asa face! STOP si ma lasa sa bazai servo-urile si dup-aia mai porneste iar un pic! Da' nu prea mai are swung! Si cam porneste degeaba! Adica se invarte cam de forma! Noroc ca merg servoaiele! Si-o sa-l pot manevra!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#46 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 04 September 2005 - 01:49 PM

Chiar daca unii zic ca CESSNA 182 electric speed 480, nu se ridica de jos, imi permit sa-i contrazic!
Ia uitati-va la:
http://www.rcuniverse.com/magazine/article...?article_id=554
Clipul B,

Stima,

Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 04 September 2005 - 04:53 PM

40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#47 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 September 2005 - 04:36 PM

Nu merge link-ul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif :( :(
0

#48 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 04 September 2005 - 04:54 PM

Nu stiu ce-a fost ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
L-am mai pus o data!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#49 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 04 September 2005 - 07:24 PM

Astept opinii @Se poate si asa? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#50 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 04 September 2005 - 08:28 PM

domnu_doctor, la 4 Sep 2005, 13:49, a spus:

Chiar daca unii zic ca CESSNA 182 electric speed 480, nu se ridica de jos, imi permit sa-i contrazic!
Ia uitati-va la:
http://www.rcuniverse.com/magazine/article...?article_id=554
Clipul B,

Stima,

Domnu Doctor fii atent la ce scrie:
"The second video below of the Cessna 182 is using the 2-cell Lithium pack upgrade. "

Deci dintr-un foc ai cistigat:
150 grame(pakul ni-mh)-81 grame(pakul Li-Po de 3 celule)=69 grame!

Daca mergi pe un 2xLi mai cistigi INCA 14 grame!

La motorizare:92- 80,2=12 grame (diferenta intre 480 si 400)
Deci scaderea reala in greutate = 69-12=57grame!
in plus decolarea s-a facut pe un vint de 5-10 mph

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 04 September 2005 - 08:32 PM

0

#51 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 04 September 2005 - 08:32 PM

Dragut, la 4 Sep 2005, 20:28, a spus:

Domnu Doctor fii atent la ce scrie:
"The second video below of the Cessna 182 is using the 2-cell Lithium pack upgrade. "

Am citit! Mersi! :(
Si m-am bucurat! :(

Stima,

PS: Greutatea asta....! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#52 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 19 September 2005 - 08:21 PM

La CESSNA 182 electric speed 480, nu merge elice iepuaras ! :D
Nu incape! :angry:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#53 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 September 2005 - 09:32 PM

De o saptamana am si eu un model identic cu acelasi echipament. Zboara f bine, planeaza fara motor, vine frumos la aterizare ( am incercat doar pe iarba de la Sanpetru) dar nu ruleaza in iarba, Si... atentie! ALbert a decolat cu el de jos pe asfaltul din fata hangarului, cam lung... este drept dar a decolat. Eu decolez cu el doar din mana, si aterizez in iarba unde inerent capoteaza, dar fara pagube. Doar trenul din fata se pliaza putin.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#54 Useril este offline   Butterfly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 275
  • Inregistrat: 28-April 04

Postat 20 September 2005 - 06:38 AM

Citeaza

La CESSNA 182 electric speed 480, nu merge elice iepuaras !  
Nu incape!


Dom' doctor, cu un cutter bun se poate rezolva orice. Mai ramane sa alegi in ce in ... bagi.
In elice sau in zburatoare :angry:

Bafta
Lac sa fie .... ca broaste sunt destule !
0

#55 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 20 September 2005 - 02:57 PM

Am primit un iepuras pt Cessna, da' axu' motorului are un adaptor hexagonal de fo 8-9 mm si cu diametru de M5 ! :angry: si piulita corespunzatoare. :D Iar la iepurasul pe care l-am primit, daca comit o gaura de 5 mm, nu mai prea ramane mare lucru din ea! :(

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#56 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 September 2005 - 03:38 PM

prop saver si gata treaba....
flying is my life...
0

#57 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 20 September 2005 - 10:15 PM

:lol: :lol:

Stima,

PS: Mersi!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#58 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 21 September 2005 - 02:46 PM

SILVIU66, la 20 Sep 2005, 15:38, a spus:

prop saver ...

Ce-i aia ? :lol: :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#59 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 September 2005 - 03:00 PM

vezi aici
flying is my life...
0

#60 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 21 September 2005 - 04:13 PM

Aha ! :lol:

Stima,

PS: Da' ce denumire pretentioasa pentru o "piesa de trecere" ! :D :lol:
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu