Modelism - RHC Forum: CESSNA 182 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

CESSNA 182 L-am comis!

#151 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 24 April 2006 - 05:50 PM

bine ai facut ca ai venit sustinut cu motor la aterizare .cand ai vant de fata puternic ai impresia ca ai portanta si sta modelul singur dar pana la urma inevitabil se angajeaza.cu motor scapi de aceasta problema si poti controla mai usor modelul.
la modelele usoare cel mai bine e sa nu le zbori deloc daca e vantu tare si mai ales in rafale ,ca la aterizare e foarte posibil sa se rastoarne.
e valabil si la termicele usoare si fiind aproape de sol nu mai ai timp de reactie si-l faci praf.
flying is my life...
0

#152 Useril este offline   cdan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 31-March 06

Postat 25 April 2006 - 04:15 PM

Salut,
am si eu un model identic. L-am lansat de citeva ori din mina dar nu zboara decit
vreo 2 m dupa care aterizeaza. Planat frumos, da nu mai mult de 2 m ! si motoru era turat la maxim.
Stiti cumva care poate sa fie baiu?
0

#153 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 25 April 2006 - 04:19 PM

motor prea slab ?
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#154 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 25 April 2006 - 05:54 PM

Fa o masuratoare de curent la motor.
Cu elicea originala si cu motoru' la blana ar trebui sa traga din pack cam 12-14 A. Si la curentu' asta zboara, numa' sa fii pe faza. Sa nu fie alt bai. E nou sau a suferit ... oarece traume ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif Al meu a trecut printr-o transformare si i-am schimbat motoru' original (480) cu un 400 cu reductor si elice mai mare si pe langa ca i-am crescut tractiunea i-am redus consumu'. :D :D
Da' elicea fiind mai mare, daca la aterizare nu-s atent mai sare cate-o pala. In rest numa' de bine !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#155 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 25 April 2006 - 07:55 PM

SILVIU66, la 24 Apr 2006, 17:50, a spus:

.....cand ai vant de fata puternic ai impresia ca ai portanta si sta modelul singur dar pana la urma inevitabil se angajeaza.....

modelul nu se angajeaza
pilotul il angajeaza....
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#156 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 April 2006 - 09:33 PM

corect IlPadrino... pilotul il angajeaza,
dar spune...nu crezi ca e cam greu sa-ti dai seama cand "tace" rafala de vant si cand o ia razna? Sau poate eu nu sunt pe faza ? Ca de obicei acest fenomen (cel putin la mine) se intampla la orare' 'ce distanta si nu esti cu privirea chiar perpendicular pe model sa-l "vezi" din prima.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#157 Useril este offline   cdan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 31-March 06

Postat 02 May 2006 - 04:18 PM

domnu_doctor, la 25 Apr 2006, 17:54, a spus:

Fa o masuratoare de curent la motor.
Cu elicea originala si cu motoru' la blana ar trebui sa traga din pack cam 12-14 A.

Am masurat si traje numa 8A. E nou si nu o suferit nimic tragic, de la bun inceput merea asa ...
0

#158 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 03 May 2006 - 07:06 AM

Atunci sigur ai ceva la pack. Adica o celula din pack a lesinat ! :D Sau iei alt pack, sau daca ai conditii identifici si inlocuiesti celula defecta. :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#159 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 06 May 2006 - 11:55 AM

mi-am luat si eu un Cessna 182 electric dotat cu acumulator Nimh 8,4 V 1000 mah.. si arata asa de bine ca mi-e frica sa-l zbor....desi am auzit ca se comporta bine in aer si nu te solicita prea mult ...vreau sa va intreb pe voi veteranii cum zboara ..pe ce vant... cum trebuie lansat din mana.....nu sunt chiar incepator....desi am pilotat mai mult planoare, am pilotat si mustang P51 fara prea mari probleme...astept sugestii...


salutari si numai bine
0

#160 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 06 May 2006 - 06:42 PM

Intr-adevar arata bine cand e nou !!
Felicitari si ... baga maaareeee !!! :D :D
Zboara fain ! Si-i destul de iertator ! :D
Fiind relativ .. usor, (550g !) pe vant nu-i prea place !! Totusi asta depinde de 'maiestria' celui de la mansa, sa-l tina ... sus si mai ales sa-l aduca ... "one piece", ... down !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#161 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 May 2006 - 07:08 PM

Felicitari!!
Zboara foarte bine si este docil. Face si acrobatie. Dar te sfatuiesc sa-l "invelesti" cu scotch inainte de orice zbor.
Eu am avut doua (unul l-am vandut dupa ce m-am antrenat cu el) si am experienta acestui fapt. zboara mult mai bine invelit. Nu se murdareste si chiar daca... se spala foarte usor.
Pe vant trebuie sa fi foarte atent la aterizare si trebuie sa mentii motorul cam la jumate in functie de vant ca altfel se angajeaza (sau pilotul il angajeaza cum spuneau unii pe aici pe forum) foarte repede. O cadere in bot chiar si de la 2-3m altitudine provoaca multe stricaciuni, reparabile, dar de ce daca putem evita.
Alte detalii pe yahho mess
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#162 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 07 May 2006 - 01:30 PM

Zboara!!!!!!...si inca cum....dar dintr-o eroare de pilotaj (comanda la profundor inversata..caci am uitat sa salvez setarile statiei) l-am bagat in pamant si s-a rupt putin aripa dar nu are nimic acum nici nu se mai cunoaste asa bine...acum i-am pus un brushless outrunner BM2408-21 si acumulator Lipo de 2 celule la 2200mah, elice 8:4,3 si urmeaza sa vad astazi cum se comporta...


salutari
0

#163 Useril este offline   alexdeliu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 04-September 06

Postat 11 September 2006 - 10:24 AM

Am si eu un Cessna si as vrea sa ii pun un motor brushless.Vreau sa stiu ce motor ar merge, de unde sa il iau, ce regulator, acumulator, cum si ce fel...
0

#164 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 11 September 2006 - 10:36 AM

vezi ca mai e un subect?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu