Modelism - RHC Forum: ce sa aleg ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

ce sa aleg ? aeromodel pentru inceput

#181 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 13 February 2006 - 03:38 PM

Va multumesc din nou pentru sfaturi. Discutia cu lonjeronul am avut-o chiar ieri cu Vivi si Atty, daca ati observat trenul este o sarma otelita in Z, care este legata pe toata portiuna incastrata in aripa de un lonjeron vertical cam de 1cm (jumatate din grosimea aripii) si care este asigurat impotriva rotatiilor la partea dinspre fuselaj cu un plastic alb incastrat in aripa. Ma gandeam ca tocmai lonjeroanele astea doua daca tot exista (si sunt super solide) sa le leg intre ele si am rezolvat problema asta. Ar fi o solutie, cealalta e sa mai fac un lonjeron dintr-o singura bucata.
Pentru bordul de atac am prevazut 2 baghete rotunde (cred ca fag e) - vor fi incastrate cat de curand. Nu stiu cat rigidizeaza alea dar sigur nu o sa taie iarba prin aripa.
Prinderea batiului a pus probleme datorita dimensiunii mari a rezervorului (170ml) care ocupa intreaga zona inelata de dupa primul parafoc de placaj. Dar spre surprinderea mea, sistemul asta ce l-am conceput (al doilea parafoc este incastrat in felia de polistiren centrala a fuselajului iar cele doua "parafoace" sunt stranse intre ele cu tija filetata ) nici nu necesita lipire intre feliile alea rotunde ce tin rezervorul ! Faptul ca firewall-urile se pot strange intre ele formeaza un corp rigid - problema vibratiilor insa se va transmite catre coada avionului si mai mult ca sigur acolo voi folosi un lonjeron in lungul fuselafului.
"coada de randunica" cum am denumit-o eu, am preluat-o (fiind arhitect de meserie) de la imbinarea traditionala a lemnului. Eu stiu ca popular asa se numeste, dar, intradevar, nu are importanta aici, ideea s-a inteles http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif Am supus aripa la teste cam dure si sunt foarte multumit de cum se comporta, totusi, am sa rezolv si problema lonjeronului pentru mai multa siguranta.
Mai am de rezolvat multe pana la impanzire si tratarea suprafetelor dar e bine sa stiu ce ma asteapta pentru ca nu am mai facut-o niciodata. Oricum, toate au un inceput
0

#182 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 13 February 2006 - 03:45 PM

down, la 13 Feb 2006, 12:06, a spus:

Uite aici polistiren cu termic (de exemplu):
http://www.modelspot...px/magister.htm

E interesant Magisterul lor, mai ales ca eu imi faceam probleme cat de mult pot sa apropii un capac al motorului facut din polistiren de motorul termic. Se pare din pozele lor ca nu e o problema foarte mare aceasta vecinatate, bineanteles pastrand o oarecare distanta
0

#183 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 13 February 2006 - 05:16 PM

@sic1

Citeaza

mai ales ca eu imi faceam probleme cat de mult pot sa apropii un capac al motorului facut din polistiren de motorul termic.

Nu numai cele termice se incing... si "ventilatoarele" ajung la o temperatura comparabila, mai ales seria cu perii 600 - 700 cand merg "la blana" vreo 15 minute si afara sunt vreo 30 grade... ajung cred ca pe la aceeasi temperatura cu termicele (nu sunt sigur dar pielea pe degete sfaraie cam la fel) :D Oricum polistirenul nu se topeste si distanta de la motor la el este de aproximativ 10 mm.

Stiu ca ai pastrat proportiile si ca ai urmat intocmai planul dar (cel putin din poze) am senzatia ca ampenajul orizontal are suprafata totala cam mica (inca o data poate fi doar o parere) comparativ cu suprafata aripii.

De impanzit oracover sau solarfilm este OK pentru depron si chiar poti folosi un phoen (uscator de par) ceva mai puternic.... eu folosesc un uscator vechi la care am modificat filamentul (nichelina)... si acum se incinge mai tare... suficient pentru a topi adezivul la solarfilm.

Bafta!
0

#184 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2006 - 10:08 AM

sic1, la 13 Feb 2006, 15:38, a spus:

... lonjeroanele astea doua daca tot exista (si sunt super solide) sa le leg intre ele...

Aproape musai.
1. Daca semiplanele sunt independente, atunci trebe cumva sa faci a.i. solicitarea de incovoiere ce apare la incastrarea fiecarui semiplan, sa fie cumva preluata de fuselaj.
2. Daca semiplanele nu sunt independente, adica ai o aripa dintr-o bucata, atunci solicitarea de incovoiere se "stinge" taman in elementul central care face jonctiunea intre cele 2 semiplane. Acum, nu mai trebe ca incovoierea sa fie suportata de fuselaj.

In cazul tau, e musai ca cele 2 semiplane sa fie... o singura aripa, dintr-o bucata, adica. Adica cele 2 portiuni de lonjeroane, tre sa devina... unul singur. Pricepi tu cum vine chestia.

Citeaza

Pentru bordul de atac am prevazut 2 baghete rotunde (cred ca fag e) - vor fi incastrate cat de curand. Nu stiu cat rigidizeaza alea dar sigur nu o sa taie iarba prin aripa.


NU!!

Fagul ala la BA nu contribuie cu (mai) nimic in bugetul de rezistenta structurala. Doar sporeste inutil greutatea finala.
Io as zice asa:

1. profileaza polistirenul;
2. tai doua baghete de balsa de fo 8x3 (poa sa fie si 10x5, sau combinatii);
3. tai in BA un slitz corespunzator dimensiunii baghetei;
4. incastrezi bagheta in slitz cu PU, pana se ingroapa frumos in conturul BA;
5. dupa ce PU incepe sa dea pe din afara (10 min.- juma de ceas), acoperi fain frumos, toata zona, cu scoci de hartie, pt. a limita expandarea PU si a nu slefui mult dupa aia;
6. daca vrei, poti sa lasi scociul de hartie la locul lui, mai ales daca l-ai pus ingrijit si daca nu s-a bashicat de la PU.
7. daca e cazul, cu un bloc lung de slefuit (cam 140 granulatie), readuci BA la conturul necesar.

Solutia duce la un BA "rock solid" si per ansamblu, greutatea adaugata e mult redusa fata de varianta fag...

Go planet!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#185 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 14 February 2006 - 10:13 AM

Interesanta problema cu incalzirea electricelor, desi nu m-am gandit e normal sa se incinga deoarece si ele ajung la turatii foarte mari... de asemenea auzisem de supraincalzirea acumulatorilor care poate deveni o problema (tot la "ventilatoare"-nu e cazul la termice)
Ce imi spui tu cu ampenajul e ceea ce mi-a spus si Atty, sunt convins ca de vreme ce 2 persoane imi spun acelasi lucru ar trebui sa nu am dubii, totusi, fiind sceptic din fire am sa-l testez asa doar de curiozitate, pentru ca din cate am citit eu Spitfire are calitati destul de bune in zbor (cu mici exceptii) si mie nu mi-e foarte clar de ce reducerea la scara schimba caracteristicile acestea. Dar ma voi convinge pe pielea mea B), oricum trebuie sa incerc
Cand mi-ai scris de uscatorul tau de par vechi imediat m-am gandit ca am si eu unul rusesc pe care nu-l mai foloseste nimeni si l-as putea adapta. E de retinut si ideea asta, multumesc
0

#186 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 14 February 2006 - 10:19 AM

Valteras iti multumesc mult pentru detalii si explicatii. Chiar daca e mai complicat ceea ce imi propui am sa incerc sa iti urmez sfaturile pentru ca nu vreau sa imi para rau mai apoi ca nu a iesit ceea ce mi-am propus
0

#187 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 February 2006 - 10:43 AM

Citeaza

Spitfire are calitati destul de bune in zbor (cu mici exceptii) si mie nu mi-e foarte clar de ce reducerea la scara schimba caracteristicile acestea


Scuze ca iti tai din avant.... profilul aripii tale e la fel ca la spitfire ?? ( ma indoiesc ca la smirghel a iesit cum trebuie ) Din poza aia pe care ai pus-o pare ca stanga nu e simetrica cu dreapta (vorbesc de profil) .. si mai sunt si alte aspecte de genul asta.


Nu zic ca nu o sa zboare dar .... sa nu te gandesti ca o sa zboare ca un spitfire.

As zice ca e cam mic la 85 cm anv. si cu aripa jos... fara un profil bine definit o sa fie tare instabil. Am zburat ( si valteras a zburat ) o extra 300 din styro cu speed 480 cu reductor si era ceva de munca.. si aia avea aripa taiata CNC .

Trebuie sa acoperi neaparat cu ceva modelul pentru ca combustibilul din motor o sa intre in styro si nu il mai scoti cu nimic ( asa am patit la delta din styro cu motor termic ) , se imbacseste aiurea cu ulei.

Bafta multa in continuare . Te urmarim cu interes sa vedem ce iese.
DT
0

#188 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2006 - 11:19 AM

sic1, la 14 Feb 2006, 10:13, a spus:

... din cate am citit eu Spitfire are calitati destul de bune in zbor (cu mici exceptii)...

Nici io nu vroiam sa-ti tai din avant (de la inceput), dar cu calitatile de zbor, e asa si asa. Ceea ce e considerat "calitate" la un aveon mare, la un model de debut, vine musai impreuna la pachet cu "reversul medaliei".

Du-te la subiectul Tema de acasa si citeste absolut memorabilul meu mesaj de genial ce sunt, din pag. 6 (4 Nov. 2004).
Se abera fix pe tema aripii eliptice a lui Spit.

Dar io nu zic sa nu-i dai bice mai departe si te sustin (de la distanta) in demersul tau. Chiar daca nu va fi o reusita deplina, vei deprinde abilitati si cunostinte valoroase.

Da-i bice si da-i in ma-sa!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#189 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 14 February 2006 - 03:39 PM

Sunteti simpatici si va respect opiniile ! interesant este faptul ca am citit mesajul tau Valteras chiar cand l-ai postat si nu mi se pare deloc deplasat cum sustii tu (de modest ce esti :rolleyes:); deci : nu e primul model pe care-l fac, e doar primul din polistiren si de-aia am atatea necunoscute; nu ma speriati deloc cu problemele care pot aparea in zbor la un model dificil, chiar consider ca ele fac parte din farmecul hobby-ului; cred ca mie personal imi provoaca un orgasm mai mare (intelectual vorbind) construirea unui avion decat pilotajul sau, deocamdata - asta inseamna ca nu am de gand sa-mi cumpar "jucariile" ci sa le fac cu manutza mea, dar sunt de acord ca multi prefera sa zboare mai mult decat sa construiasca.
Profilul aripii l-am trisat, partea superioara am incercat sa o respect insa partea inferioara am lasat-o intentionat plana, asta poate sa insemne dezastru (va las pe voi sa comentati) insa din cate stiu eu asta trebuie sa-i creasca portanta si sa-i scada manevrabilitatea, dar se poate sa ma insel si sa-i creasca doar sansele de crash. Intentia mea nu e sa zboare ca un Spitfire, doar sa zboare - pentru inceput mi-e suficient. Asta e unul din motivele in plus pentru care prefer sa-mi construiesc eu aveonul. Daca nu sunt multumit, fac alta aripa sau alt ampenaj sau ce-i trebuie. Imi place sa experimentez, asta e. Daca ziceti ca e nasol rau, nu o las asa, insa daca ziceti ca are vreo sansa, am s-o testez in zbor asa. Nu am de gand sa pornesc motorul fara sa impanzesc aripa cu ceva, stiu din experienta ce inseamna sa se imbibe cu ulei sau metanol. Sa va imaginati (sa nu radeti ... prea tare !) ca primul meu model care l-am facut inainte de a sti macar de existenta acestui forum, a fost unul din carton vopsit ! Da, pe bune ! Si chiar avea potential daca nu ma hazardam sa-i pun termic in loc de electric ! Va spun si ce s-a intamplat cu el : nici nu a fost nevoie sa pornesc motorul : am uitat sa strang capacul rezervorului bine si am bagat avionul in masina-cu botul in jos- si am plecat pe camp sa-i dau un test, ala a tot picurat pe drum si desi vopseaua nu a cedat, a patruns pe la imbinari de s-a muiat ca fularul jumatate de fuselaj ! De, asa se invata, unii citesc pe forum sau intreaba, altii, afla pe proprie piele ! Ideea e sa nu te lasi descurajat, cum zicea cineva mare : orice spitz in fund e un pas inainte !
0

#190 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 14 February 2006 - 03:57 PM

Sic1-ule ai dreptate. Cum zici tu.
Daca nu ne asculti atunci macar pentru linistea acestui forum, ia legatura cu timisorenii sa-ti faci o idee despre aeromodele. E foarte greu si foarte mult de explicat, in plus risti sa ai de aface cu concepte specializate (de ex curgeri, forte, arhitectura aeronautica etc). Foarte mult te-ar ajuta (si vad ca si pe noi) sa vezi un aeromodel. Eu personal nu vreau sa te supar in nici un fel, revin cu ideea, cred ca te-ar ajuta cel mai mult. Gindeste si decide, vrei sa construiesti sau vrei sa pilotezi.
0

#191 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2006 - 04:36 PM

sic1, la 14 Feb 2006, 15:39, a spus:

...nu ma speriati deloc cu problemele care pot aparea in zbor la un model dificil, chiar consider ca ele fac parte din farmecul hobby-ului; cred ca mie personal imi provoaca un orgasm mai mare (intelectual vorbind) construirea unui avion ...

Uei tu gou, men!!
Nu te da batut! Fara mishto!

Si pe mine ma excita cate o data mai mult constructia si rezolvarea problemei. Atat de mult incat daca nu exista probleme, le inventez io!
Asa m-am apucat sa-mi fac velier(e), cand habar nu aveam cu ce se mananca. Acu stiu... cam 10%. Si-mi place mult!

Citeaza

insa partea inferioara am lasat-o intentionat plana


Io unul, i-as profila o tzaruca totusi, zona de BA, a.i. sa aduca a ClarkY. Nu poti sa gresesti si nici nu e mult de munca.

Bine-bine, io unul i-as face si diedru mai maricel.
Uite si o poza ce mie-mi place:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139927768.jpg

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#192 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 14 February 2006 - 04:40 PM

@ Valteras:

Citeaza

Uite si o poza ce mie-mi place:

Poza aia este ultima fotografie cu acel aparat? S-a salvat doar cardul de memorie?

... observi ca n-am fost rau... ziceam doar de aparat!
0

#193 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2006 - 04:42 PM

Nuuuu, ca s-a tupilat pozarul, instant!!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#194 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 15 February 2006 - 06:13 PM

vlad1, la 14 Feb 2006, 15:57, a spus:

Daca nu ne asculti atunci macar pentru linistea acestui forum, ia legatura cu timisorenii sa-ti faci o idee despre aeromodele.
...
..., vrei sa construiesti sau vrei sa pilotezi.

Scuze vlad1 dar m-ai cam pierdut aici. Nu te-am prea priceput. Pai va ascult cu interes, cuget si incerc sa pun in practica ceea ce pot din ce am ascultat. Cu timisorenii ce ii stiti voi ma vad foarte des, cel putin ultimele luni din 2005 am iesit cu ei la aproape toate zborurile, asta insemneaza ca deja am vazut un oarece numar de modele, chiar in actiune. Primul meu avion care s-a si inaltat a fost un SPAD (simple plastic airplane design) tot de mine construit, tot termic evident, dar, ca orice inceput, cu problemele si lucrurile care le-am invatat de acolo.

Si m-am decis : o sa si construiesc si o sa si pilotez , ca imi plac amandoua ! hehehe

Valteras, e superba poza, iti dai seama ca am scanat tot netu in faza de documentare a Spitului dar asta inca nu am vazut-o. Merci
Si ai dreptate cu profilatul BA ca asa cum e nu seamana deloc cu originalul, plus ca as vrea sa si zboare !
0

#195 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 15 February 2006 - 06:16 PM

AAA, era sa uit ! Imi doresc mult sa-l termin si sa-l aduc la Rapa Rosie, (daca nu-l crashui de tot pana atunci) nu am fost niciodata acolo dar anul asta nu-l pot rata ! Am vazut poze si cred ca o sa fie o intalnire suuuper mishtoaca ! Deci, ne vedem acolo, nu ?
0

#196 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 17 February 2006 - 01:58 PM

Revin la Spitu meu : am reusit sa montez bechia - asta mi-a dat batai de cap de cateva zile dar am rezolvat-o in sfarsit. Din pacate sunt la birou si nu am poze... ideea e ca am avut probleme cu decolarile la primul meu avion si m-am decis ca nu-l mai fac fara sa-i pot controla directia la sol. Ala primu l-am facut fara directie, doar eleroane si profundor cu tren fix si nu mi-a placut deloc ca tot trebuia sa-l pun pe o directie cand decolam-plus ca decola greu-motorul era slab pentru el. Si de-al draq ce sunt nu am vrut sa-mi cumpar bechie asa ca am facut-o eu si am incercat sa rezolv si problema rigidizarii cozii asa ca am facut-o din plastic si e destul de usoara - si cred ca o sa-mi aud huiduieli si injuraturi din cauza asta dar nu am avut balsa sau alt material care se potrivea, asta e. Deci am facut un L din plastic, l-am incastrat si lipit cu PU in coada si am tras o sarma otelita si indoita, am pus o rotita misto (adaptata de la LEGO) si a mai ramas sa fixez directia in balamale acolo. Pun poze cand fac

Aceasta postare a fost editata de sic1: 17 February 2006 - 03:26 PM

0

#197 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 17 February 2006 - 03:33 PM

Asta e unul care imi place mult, e ciudat cu dubla comanda...dar e tot frumos. Nu gasesc elice cu 4 pale, stie cineva ceva? Cum se comporta aia la zbor? E mai buna cu 2 pale?

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1140183228.jpg

0

#198 Useril este offline   Kristen69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 20-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 21 February 2006 - 05:30 PM

Va salut pe toti cei care sunteti pasionati de aeromodele.
Voi expune ipoteza dupa care cateva intrebari la sfarsit. Sper ca sunt in conformitate cu regulile forumului si...ca incepator postez aici.
Ipoteza deci:
Sunt din Bucuresti, in 1985 (la 15 ani) am devenit pasionat. Tatal meu, care a facut scoala de zbor cu motor la Ghimbav, este prinipalul responsabil.... Vremurile erau cum erau, nu intru in amanunte si din nenumarate motive nu am mai avut timp pentru aeromodele. Pauza asta s-a prelungit vre-o 20"anisori"...pana acum cand m-am hotarat sa reanod firul cu aeromodelismul. Sunt foarte multe schimbate de atunci. Ca prim pas m-am gandit sa "sap" in forum si sa vad ce se mai poate afla. Dureaza..., iar motorul de cautare al forumului mi se pare ineficient (sau eu nepriceput).
As vrea sa imi iau statie si un model. Pentru inceput statia e prioritara si cred ca este corect sa nu fac rabat la asta mai ales pentru planurile de viitor. Suma limita pt statie e in jur de 10-15mil. Nu vreau DECAT pt aeromodele (planor, motoplanor sau motor termic)

Intrebarea1: Ce statie?
Futaba FX-18 vezi: http://www.######/import/radiocomenzi/c...ware/f4300.html
Futaba T-7CP vezi: http://www.######/import/radiocomenzi/c...ware/f7025.html
Hitec Eclipse 7 vezi: http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=36_98&...products_id=855

Intrebarea2: Ce aeromodel?
Ideea e sa stea cat mai mult in aer, eu ma gandeam la un planor cu motor termic. Am o idee preconceputa (proasta) despre electrice, in trecut am avut un motor Raduga7 rusesc si un Ritm (pe eter) cu aprindere prin comprimarea combustibilului.

Tineti cont ca nu am pilotat cu radiocomanda niciodata, numai captive. Si nici de postat nu am postat niciodata.
Cu multumiri tuturor.
0

#199 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2006 - 07:34 PM

Bine ai venit.
Imi permit sa-ti raspund nu prin prisma experientei....care este foarte mica ci din cauza asemanarii. Totul coincide. Inclusiv pauza, dragostea pentru termice, telecomanda buna....totul.
Deci eu mi-am luat din prima Futaba 7CAP. Este buna. Avem destule rezerve pentru viitor. In doi ani nu am avut nici o problema.
Primul model a fost un trainer de .46 inci cubici. Dar cu toate ca toti spuneau ca-i pentru a incepe rc-ul a fost prea mult pentru mine. Poti vedea povestea pe site-ul meu sau la kit review.
Pe urma am facut un planor electric de 2m Spectra. O splendoare. Am trantit-o de ii plangeam de mila.
S-o scurtez. Ideea este ca pentru inceput este bun un polistiren cu incarcarea alara cat mai mica. Iti recomand calduros:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXHCJ2&P=0
Te poti bucura de placerea zborului. Si vei face aceeasi pasi dar in ordinea corecta. Nu ca mine.
Daca vrei sa aprofundam ID-ul meu pe Yahoo este mitea_dan.
Muuuuuulta bafta si zboruri reusite.
0

#200 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 21 February 2006 - 07:35 PM

salut
si bine ai venit
Hitecul nu-l stiu
de FF7 eu cel putin sunt multumit!
Banuiesc ca fiind din aceiasi clasa au cam aceleasi performante.

Cit despre aeromodel.... sfatul ar fi ez!
Chit ca e electric, mororizat cum trebuie poate face minuni.
In plus e rezistent, docil si usor de reparat!
In rest cred ca e bine sa te alaturi celor care ies la zbor .....
Ei te vor putea lamuri cu mult mai multe decit acest forum..
Bafta
0

#201 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 February 2006 - 07:41 PM

Bine ai venit.
toate 3 statiile de care vorbesti sunt bune.

uita de raduga 7 si restu ca sunt vechituri..e bine motoplanor dar totusi personal recomand electric pentru inceput.
flying is my life...
0

#202 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2006 - 07:57 PM

Silviule. Spune si tu daca stick-ul nu-i bun pentru inceput.
0

#203 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 February 2006 - 08:01 PM

e bun si slowstickul dar nu prea ii place la vant.daca nu e vant e minunat.
un eazystar ,un trainer electric usor.....
flying is my life...
0

#204 Useril este offline   Kristen69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 20-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2006 - 09:29 PM

Va multumesc pentru raspunsurile voastre prompte si pline de caldura.

Recomandarile voastre par electrice... Daca da, imi pare rau sa reiterez parerea mea (...) despre ele. Autonomie f mica, tot timpul incarca baterii si 10min in aer. Il vad pe amicul meu... Eu ma gandeam la un:
Rondone - http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_84&p...products_id=701 sau
Watt 200 - http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_84&p...products_id=700 sau
Asiagio - http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_84&p...products_id=568
TOATE CU MOTOR TERMIC MIC 1.5-2, montat pe ele.
De luat in considerare ca amicul meu poate confectiona aripi din polistiren (dc se rup, ce a ce e f plauzibil la inceput). Este de fapt un prieten din copilarie care a luat foarte in serios traforajul si aripile pe care le faceam impreuna si a ajuns inginer de aeronave (si chiar practica meseria asta). Din pacate nu-l pot consulta la termice pt ca el e fan electrice si nu vrea sa auda altceva...

Salutari tuturor
0

#205 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 21 February 2006 - 09:34 PM

Kristen69, la 21 Feb 2006, 22:29, a spus:

Va multumesc pentru raspunsurile voastre prompte si pline de caldura.

Recomandarile voastre par electrice... Daca da, imi pare rau sa reiterez parerea mea (...) despre ele. Autonomie f mica, tot timpul incarca baterii si 10min in aer. Il vad pe amicul meu... Eu ma gandeam la un:
Rondone - http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_84&p...products_id=701 sau
Watt 200 - http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_84&p...products_id=700 sau
Asiagio - http://www.rhc.ro/produse.php?cPath=3_84&p...products_id=568
TOATE CU MOTOR TERMIC MIC 1.5-2, montat pe ele.
De luat in considerare ca amicul meu poate confectiona aripi din polistiren (dc se rup, ce a ce e f plauzibil la inceput). Este de fapt un prieten din copilarie care a luat foarte in serios traforajul si aripile pe care le faceam impreuna si a ajuns inginer de aeronave (si chiar practica meseria asta). Din pacate nu-l pot consulta la termice pt ca el e fan electrice si nu vrea sa auda altceva...

Salutari tuturor

din cate am vazut eu acolo "Watt 200" are exact motor electric.
scotoceste putin pe aici pe forum si vei vedea ca s-au obtinut timpi de zbor mari cu un EZ echipat cu LiPol si brushless, chiar si numai cu LiPol.
si citeste cu atentie mare caracteristicile deoarece celelalte 2 modele au motorul optional adica daca vrei motor il cumperi.

Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 21 February 2006 - 09:36 PM

Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#206 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 February 2006 - 09:57 PM

Ai mare grija pe ce dai banii...daca investesti in electric, in ideea ca treci pe urma pe termic, o sa ramai cu bani aruncati...daca hotarasti sa ramai electrist, atunci e ok!
Logica pentru begineri este sa foloseasca instructor...atat...nu conteaza baterie sau benzina!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#207 Useril este offline   Kristen69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 20-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2006 - 09:57 PM

Da...am gresit. Exclud orice este electric. Ce sa fac... prejudecata de dinainte de 90...
Ce inseamna ABC la un motor?
Multumiri anticipate.
0

#208 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 21 February 2006 - 09:59 PM

Kristen69, la 21 Feb 2006, 22:57, a spus:

Ce inseamna ABC la un motor?
.

Aluminiu/bronz/crom....piston/cilindru/suprafata de lucru a cilindrului
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#209 Useril este offline   Kristen69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 20-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2006 - 10:02 PM

Absolut de acord cu ideea de instructor. DAR mai intai trebe sa am cu ce zbura. Dupa aceea vorbim cu instructor. Mergem la camp, cu mufa elev prof. Asa vad eu. A se vedea dilema mea de mai sus cu statiile si avioanele.
La final REPET: indiscutabil termic.
0

#210 Useril este offline   Kristen69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 20-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2006 - 10:06 PM

Am uitat sa zic, am si fost pe la calugareni de cateva ori ca spectator, dar mi-a fost nu's cum sa deranjez oamenii cu scule adevarate...si eu cu nimica.
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu