Modelism - RHC Forum: ce sa aleg ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

ce sa aleg ? aeromodel pentru inceput

#151 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 December 2005 - 04:17 PM

Salut. Eu tot nu m-am lamurit. Chestia cu "abandonate" nu tine. Cei care fac diverse drone samd pe dincolo de apa cea mare stiu ei de ce au re-adoptat configuratia canard. Inainte vreme genera instabilitate, necontrolabila din pacate...Acum generaza tot instabilitate, ceea ce este esential la un interceptor iar la o drona e ideal, dar aceasta este controlabila acum. Stiam ca AO in fata aduce un" + ", pe cand in spate, clasic, un " - ", dar instabilitate redusa. Aici ma poate lamuri cineva, sa nu mai bat campii in continuare? Si apropo, am vazut tot mai multe modele cu "canard" si cu aripa cu sageata inversata. Deci, fata de dogma clasica, ABERATII. Dar totusi asta nu le impiedica sa zboare, sa fie testate, promovate... Nu cred ca e un interes comercial, costa o caruta de bani, fiindca modelarea acestora e total diferita, iar amortizarea costurilor poate tinde spre 0... Cam acelasi discurs si cu propulsiva. Oare de ce asa? E adevarat ca la al meu EZ*, ca la mai toate se simte o neta diferenta intre zbor cu motor si fara. Pana acum nu am rupt elice, sau motor sau altceva. Martori sunt destui care au asistat la diverse "maltratari" si picaje spre mama terra...Super-glue sa traiasca! Si trebuie sa mai fixez aripile, ce este drept... :rolleyes:

Cu stima,
Costel

P.S. - daca se considera ca sunt intrebari cretine sau off-topic, rog un moderator sa faca curat, inainte sa mai stresez pe altii...
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#152 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 December 2005 - 04:33 PM

pavcostel, la 23 Dec 2005, 17:17, a spus:

...la o drona e ideal, dar ...

Dronele au nevoie de claritate in bot...acolo se pun instalatiile de detectare, camerele de luat vederi si alte alea...o elice in bot ar perturba calitatea datelor obtinute!!!...de aici pana la canard sau configuratii standard, dronele sunt de toate felurile, in functie de pozitionarea masei utile pe care trebuie sa o transporte...cred!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 December 2005 - 04:34 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#153 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 December 2005 - 04:36 PM

Radarele si GPS, da, in bot. Camerele insa se pun dedesubt, sa aiba vedere panoramica. Dar or fi exceptii, cine le mai stie?

Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#154 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 December 2005 - 12:32 PM

Avioanele se fac asa cum se fac. Dupa ce inveti sa aterizezi constati ca elicea in fata nu te deranjeaza de fel, chiar sunt citva care cred ca asa trebuie (uitatate in jurul dumitate).

Cei care au EZ simt pe pielea proprie turbioanele, chiar daca acest aeromodel are ampenaje supra dimensionate. Cind merge motoru, tot avionu tremura. Zboara dar no sa vedeti performeri cu EZ (ma rog nu la seniori).
0

#155 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 December 2005 - 02:26 PM

Scuze, nu stiu ce EZ* ai zburat sau vazut, dar nu tremura. Diferenta principala e in alura si in tendinta de a ridica botul, si a vira usor datorita cuplului. E mai greu sa-l tii in zbor rectiliniu cu motor full decat cu motorul oprit! Si apropo, i-ar mai trebui ceva AV mai mare. AO se poate chiar scurta, nu se modifica stabilitatea, creste doar manevrabilitatea si viteza de reactie. Cand vorbesc de EZ*, vorbesc evident din prisma unui hobbist incepator, care se bucura de orice model si orice zbor. Daca vroiam prin absurd sa postez la "seniori", nu prea aveam ce, eu sunt fan al electricelor, spre disperarea unora... :(

Si tot nu m-am lamurit cu portanta indusa in diferite configuratii... :( :) Faptul ca avioanele se fac cum se fac, o stim cu totii. Ca subiect e interesant sa ne dam seama si DE CE se fac asa...

Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#156 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 24 December 2005 - 09:00 PM

DRONE-lu' asta a fost conceput special pentru o camera foto... :) :(
Iata cam cum e gandita prinderea ei:

Stima,

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1135450845.jpg

40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#157 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 11 January 2006 - 01:05 PM

O intrebare scurta pt. Silviu(ca sa nu mai deschid subiect nou), ai idee unde as putea gasi,sau cine are postere cu aeromodele dar postere imense cu modele pe masura, as vrea unul cat peretele (platesc bine) dar sa fie cam asa...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1136977508.jpg

0

#158 Useril este offline   sacalu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 185
  • Inregistrat: 25-August 04

Postat 11 January 2006 - 01:08 PM

sau...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1136977720.jpg

0

#159 Useril este offline   RazvanTI 

  • Nick Anterior:incepator_rau
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 05-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia Ialomita

Postat 07 February 2006 - 03:35 PM

am vazut ca subiectul F16 a fost inchis
asadar pun aici :
ia aruncati un ochi :rolleyes:
http://www.youtube.c...h?v=LqcDJGlfAGE
Über den Wolken !!! de natura broscar :)
http://modelmania.110mb.com/home.html
0

#160 Useril este offline   Hawkuletz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 12-August 05

Postat 07 February 2006 - 05:38 PM

Raii astia de colegi ai mei mi-au facut cadou de ziua mea (ieri) un R/C de jucarie (ca ULM-ul de scoala e tot in reparatii)
2 canale
2 motoare (unul intubat pentru propulsie, unul in coada ca la heli pentru directie)
40Mhz
cu aripa sus
in curte in spatele firmei, un zbor frumos dupa care in timpul unui viraj a inceput inexplicabil sa coboare si sa nu mai vireze... plana frumos dar fara directie a reusit sa nimereasca intre un gard si masina unul coleg
prima fisura in aripa
lipit cu scoci, testat sa vedem ce se intampla si concluzia: la viraj stanga se opresc aleator si tractiunea si carma :rolleyes:(
demontat (bucatile de fuselaj erau lipite deci a fost cam dificil) investigat, gasit lipitura rece (a iesit firul din lipitura) la antena, precum si lipituri de soim al patriei la celelalte fire. Refacut lipituri, in special antena, testat -> ok in toate variantele (ca si multe erau)
Lansat din nou, funct ok, aterizeaza frumos, entuziasm la cote maxime
La urmatoarea lansare se repeta defectul, numai ca de data asta fix inainte era un gard
Iar probat iar parca nu face, iar lansat, si apoi gardul celalalt (evident!)
Concluzie: trebe cercetat receiverul (cu antena langa el merge, la distanta intrerupe doar in acea configuratie: gaz+viraj stg)
Concluzie 2: din cauza de mancarimi insuportabile intr-o anume zona comandat cessna 182 (cu eleroane), rtf, cu telecomanda cu 4 canale proportionale
Concluzie 2.5: vandut catastrofa unui coleg semi-entuziast pt. 110 RON (in cunostinta de cauza, si cu promisiunea ca asista si la testele cu Cessna)
Concluzie 3: testele urmatoare intr-o zona cu gardurile mai departe (oare de ce unui model ii trebuie tot atat spatiu cat unui 1:1?)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139326689.jpg

0

#161 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 February 2006 - 06:20 PM

ce ai avut tu e jucarie si nu trebuie sa te astepti la multe din partea ei.
probabil ca si cu gaz si cu viraj scade tensiunea pe baterie prea mult si receptorul nu mai functioneaza corect.
felicitari pentru cessna.

cat despre ultima ta intrebare oare de ce crezi ca noi venim sa zburam pe aerodrom 1:1 ? :rolleyes: :D
flying is my life...
0

#162 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 07 February 2006 - 06:42 PM

SILVIU66, la 7 Feb 2006, 18:20, a spus:

...
cat despre ultima ta intrebare oare de ce crezi ca noi venim sa zburam pe aerodrom 1:1 ? :D :D

... pai nu-i raspunde cu o intrebare ... ! :( Ca acu-i piscat de microb !! :lol:
Asteptam raport de zbor de la Cessna 182 electric 4 ch !!

Un cessnar mai vechi, B)
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#163 Useril este offline   Hawkuletz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 12-August 05

Postat 07 February 2006 - 06:50 PM

Se ofera cineva de prin Buc sa asiste cu sfaturi competente la primele zboruri, in ast weekend?
0

#164 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 February 2006 - 07:10 PM

pot numai duminica ,si numai daca se mai incalzeste ,ca duminica asta mi-au inghetat mucii pa fata la clinceni :lol: B)
flying is my life...
0

#165 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 07 February 2006 - 07:32 PM

Hawkuletz, la 7 Feb 2006, 18:50, a spus:

Se ofera cineva de prin Buc sa asiste cu sfaturi competente la primele zboruri, in ast weekend?

Cica spre sfarsitu' saptamanii se moaie vremea !!
Daca am noroc de vreme mai ... buna, poate ies si eu cu bifu' !!

Stima,

PS: Te invidiez ca o sa ai asistenta !!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#166 Useril este offline   Hawkuletz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 12-August 05

Postat 07 February 2006 - 09:37 PM

Cred ca la Clinceni ma bate dom' Mihaita (a.k.a. Nea Mami) daca ma prinde cu R/C-uri
B)
Mai ales ca tot trebaluieste la ULM (poate ma vad 1:1 duminica :lol:) )
Dar multzam fain Silviu.. sa vedem cum evolueaza situatia

Maine cand il primesc ii fac niste teste statice sa vad si eu cum se prezinta

Aceasta postare a fost editata de Hawkuletz: 07 February 2006 - 09:39 PM

0

#167 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 February 2006 - 10:11 PM

Hawkuletz, la 7 Feb 2006, 22:37, a spus:

Cred ca la Clinceni ma bate dom' Mihaita (a.k.a. Nea Mami) daca ma prinde cu R/C-uri

imtri pe partea cealalata pe unde intram noi si nu te stie nici vantu ,nici pamantu! (nici Nea Mami)
si ai rezolvat problema. :lol:
flying is my life...
0

#168 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 10 February 2006 - 04:22 PM

Ciao SILVIU66,

am pus asta aici, te rog muta-l tu daca e nepotrivit

Proiect pe 2006 :am inceput de vreo luna sa-mi construiesc un Spitfire pentru un motor termic de 2,5 cmc, asta dupa ce m-am saturat sa-mi chinui vechiul SPAD care era cam greu pentru motorul asta mic. Am gasit planurile si mi-a venit ideea sa-l fac din polistiren extrudat (ala verde) in lipsa de suficient balsa si bani pentru balsa. E usor de lucrat cu el dar mai stiu ca este slab rezistent la combustibil si la uleiuri, deci am testat mai multi lianti si am gasit un chit uzual de lemn (alb) pe care-l folosesc in combinatie cu aracet simplu. Am de gand cand il termin sa-i dau un strat sau doua de chit si sa-l vopsesc, apoi ii fac teste de zbor ca altfel il omor din frageda pruncie.
As fi bucuros sa stiu daca a mai incercat cineva termic pe polistiren sau e o aberatie completa. Planurile dupa care m-am luat sunt pentru balsa cu Speed400, asa ca din start ma gandesc deja ce probleme o sa am cu centrul de greutate. Totusi am reusit sa rezolv niste probleme de imbinari (incastrare rezervor si montaj batiu) si unghi diedru care nu stiam la inceput cum sa le scot la capat cu polistirenul. Acum are montat pe el motorul de 2,5 cmc, rezervorul de 170ml plin 70% si trenul si cantareste 510 g ! Asta ma bucura pentru ca 4 servouri de 9g, tijele, un receiver si o baterie pentru el nu ar mai trebui sa adauge mai mult de 200g pe avion, ceea ce suna bine deocamdata. Anvergura e 85 cm. Asa ca daca pot primi niste sfaturi, va multumesc mult.

pun si niste poze sa vedeti cum stau cu el

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139581329.jpg

0

#169 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 10 February 2006 - 04:24 PM

...imbinare aripa in coada de randunica pentru diedru...si configuratie fuselaj...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139581457.jpg

0

#170 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 10 February 2006 - 04:26 PM

...detaliu rezervor si prindere batiu...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139581568.jpg

0

#171 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 10 February 2006 - 04:28 PM

...coada...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139581684.jpg

0

#172 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 10 February 2006 - 04:29 PM

ansamblu...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139581790.jpg

0

#173 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 10 February 2006 - 04:30 PM

...si ultima, nu va mai chinui :lol:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-2-1139581845.jpg

0

#174 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 10 February 2006 - 04:59 PM

Frumos facut. Felicitari! Nu a iesit greu de "botic"? Motorul ala are cam 300 g de la mama lui...adica mai mult de jumatate din greutatea intregului.
Eventual poti pune accu, receptor si servo-urile pentru ampenaje mai in spate.

Nu da cu chit pe el ca este pacat... il ingreunezi mult fara rost - doar pe ici-colo unde este strict necesar. Il poti imbraca in monocote (ultracote cu lipire la temperatura joasa) daca ai o suflanta de aer cald buna (adica cu reglaj de temperatura). Cu fierul de calcat nu este recomandat ca se incinge prea rau; dar pe temperatura minima poti incerca pe o bucata de depron pentru test.
Bineinteles toate acestea dupa slefuire fina!

In ceea ce priveste polistirenul si motorul termic nu trebuie sa-ti faci griji. Va merge, iar din punct de vedere greutate a iesti super bine.

Bafta!
0

#175 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 11 February 2006 - 09:28 AM

Bravo, ti-ai dat silinta, asta e muult mai mult decit majoritatea povestitorilor de pe site.
Ai la Timisoara citva modelisti care chiar zboara tremic. Nu vreau sa te supar dar ai nevoie sa te intilnesti cu ei. O sa te ajute sa economisesti miloane si ani buni de munca. (ia legatura cu Atty, sau Calin, sau Vivi)
0

#176 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 13 February 2006 - 09:55 AM

Va multumesc mult pentru raspuns. Intr-adevar e greu de botic :wub: si tot ce mai pun pe el se vor concentra spre coada, poate chiar va trebui sa "imbunatatesc" greutatea acolo, dar din ce am cantarit eu, va trebui sa reusesc sa-i fixez centrul de greutate unde trebuie. Cred ca ai dreptate cu chitul, am sa-l folosesc doar acolo unde trebuie si, desi nu am eu, stiu o suflanta foarte buna pe care o voi folosi, numai sa gasesc monocote (cu fierul mi-e frica pentru ca stiu cum "dispare" depronul la caldura !) Ideea e ca nu vreau sa-l fac de expozitie, daca zboara am sa-l mai dichisesc, dar pentru inceput forma generala conteaza.
Pe Atty Calin si Vivi ii stiu deja de ceva vreme, sunt baieti extraordinari, chiar ieri ne-am intalnit putin, au iesit si ei la un "touch and go" pe zapada -Vivi cu twinjetu- pe Cioca ! Si ai dreptate, ma ajuta mult, au experienta si sunt sufletisti. O sa-mi continui proiectul si va mai tin la curent cand evolueaza sau cand dau de belele !!!
0

#177 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 13 February 2006 - 12:06 PM

Uite aici polistiren cu termic (de exemplu):
http://www.modelspot...px/magister.htm

Stima!
0

#178 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2006 - 12:24 PM

sic1, la 10 Feb 2006, 16:24, a spus:

...imbinare aripa in coada de randunica pentru diedru...

Io unul, nu m-as baza absolut deloc numai pe imbinarea in "coada de randunica" (nu e coada de randunica, dar nu are importanta).

Nu stiu daca ai prevazut cumva o structura gen lonjeron pt. aripa, dar te sfatuiesc calduros sa nu o lasi fara!

Mai ales in zona centrala ii trebe musai! Cel mai simplu de facut, este sa incastrezi vertical, cu PU, o bucata de placaj (poa sa aibe si niscaiva gauri de usurare), in zona de grosime maxima. Poa sa fie si un "multistratificat" facut din 2-3 bucati de balsa ("oglinda" si cu fibra in lungul anvergurii), de fo 2-4mm, pre-lipite intre ele cu epoxi.

Ce e drept, nu i-ar strica macar doua talpi de lonjeron (balsa dar mai bine brad sau molid), pe toata anvergura, incastrate in extrados si intrados cu PU.

Io i-as incastra si in BA un straif de balsa cu PU. Ii confera rigiditate sporita BA si mai ales il face mai putin vulnerabil la impactul cu crengutzele si pierticelele de pe camp.

Grija mare si la zona de batiu. Io as fi fixat panoul "parafoc" de polistiren prin mai multe grinzi dispuse longitudinal, pe periferia zonei de bot a fuselajului.
Ideea este de a reusi cumva, disiparea in masa polistirenului, a solicitarilor mecanice si a vibratiilor.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#179 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 February 2006 - 12:51 PM

sic1, la 13 Feb 2006, 09:55, a spus:

stiu o suflanta foarte buna pe care o voi folosi, numai sa gasesc monocote (cu fierul mi-e frica pentru ca stiu cum "dispare" depronul la caldura !)

Am pus eu pe styro cu fierul de calcat. Idea e ca nu toate foliile astea termoadezive se pot pune pe styro din cauza temperaturii. Eu am pus solarfilm cu fierul de calcat si a mers super. Cu Monokote ( ala de la Top Flite care chiar se numeste Monokote) nu cred ca merge pentru ca trebuie caldura mult mai mare. Am avut o imbinare intre cele 2 ... monokot-ul de abia se strangea si solarfilmul era topit pe dedesupt.
DT
0

#180 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 February 2006 - 01:02 PM

Stratul de termoadeziv de la Monokote se activeaza la temp mai mare decat la altele (112-120 C).
La polistirene expandate tre folosit folii de temp. mai joasa.
Gen Ultrakote, Oracover, Oralight, Solarfilm.
Dar pana la impazire, tre rezolvat problemele structurale.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu