" Ai mare grija pe ce dai banii...daca investesti in electric, in ideea ca treci pe urma pe termic, o sa ramai cu bani aruncati...daca hotarasti sa ramai electrist, atunci e ok!" Este o prejudecata a Marinarului, poti sa treci linistit la termice si intre doua zboruri cu un model termic sa te delectezi cu cu un model ca acesta
ce sa aleg ? aeromodel pentru inceput
#211
Postat 22 February 2006 - 08:55 AM
" Ai mare grija pe ce dai banii...daca investesti in electric, in ideea ca treci pe urma pe termic, o sa ramai cu bani aruncati...daca hotarasti sa ramai electrist, atunci e ok!" Este o prejudecata a Marinarului, poti sa treci linistit la termice si intre doua zboruri cu un model termic sa te delectezi cu cu un model ca acesta
#213
Postat 22 February 2006 - 10:32 AM
Kristen69, la 21 Feb 2006, 22:06, a spus:
corect. da', mai "baga" mai multe we-uri la cimp, "da cu geana" cit poti de mult, incearca mai ales sa te uiti(fara bocanci in picioare!) in curtea alora care s-au clasat printre primii pe la F3A, EVITA-i cit poti pe cei care au fost la concursuri doar ca sa fie" la numar"(din motive clare, de ASA NU!), si ai sa incepi sa intelegi destul de repede ce, si mai ales CUM. abia dupa aia incearca sa incepi propriuzis, inevitabil, prima data, cu ceva mai linistit, dupa care poti evolua cum vrei.
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#215
Postat 23 February 2006 - 03:49 PM
Valteras, la 22 Feb 2006, 10:32, a spus:
sic1, la 17 Feb 2006, 13:58, a spus:
Mai misto decat asta ce mi-am facut-o io pt. un Katana Mini?
Eee, da ! frumushatza ! A mea e deja pe Spit, promit ca ajung azi acasa de la lucru si pun o poza cu ea
cu stima
#217
Postat 23 February 2006 - 07:54 PM
apropo : am carti faine de la Squadron Signal si colectia Osprey, multe si in format .pdf de calitate foarte buna cu modele de avioane-in special al doilea razboi mondial- studiate separat (am 3 carti doar despre Spitfire); daca e cineva interesat le pot trimite, doar ca au ceva mega... va pot da o lista daca va intereseaza.
si poze cu bechia + carlinga ce e in constructie + capac motor in lucru
Imagini atasate
#220
Postat 23 February 2006 - 08:27 PM
sper ca nu ma banati pentru ca postez asta aici, si eu le-am primit si le dau cu drag celor care si le doresc, dar poate nenea Right, fiul lui Copy nu e de acord.... :(
8th fighter command at war
afrikakorps 1941-43
albatros aces of ww
ardennes 1944 peiper and sk
bf 109 aces of N africa
bf 109 aces of the russian
bf 109 d e aces 1939-41
bf 109 f g k aces
b17 flying fortress units
b29 hunters
corsair aces of the ww2
croatian aces of ww2
finnish aces of ww2
focke wulf 190 aces
french aces of ww2
german jet aces of ww2
hungarian aces of ww2
hurricane aces of ww
imperial japanese navy aces
japanese army air force
late marque spitfire aces
luftwaffe airborne and field
luftwaffe air and ground crew
midway 1942
mustang aces 9th 15th air force
mustang aces
p38 lightning aces of ww2
p39 airacobra
p40 warhawk aces of the pacific
romanian aces of ww2
soviet aces of ww2
spitfire mark V aces...
spitfire MK I II aces 1939-
german army 4 volume
the royal air force
IAR 80 modelism magazine plans
IAR 37-39
focke wulf ta 152 H1 paper model
iar 80C paper model 1:72
iar 80A paper model 1:72
focke wulf Ta 154 Schiffer aircraft profile
focke wulf fw 200 Schiffer aircraft profile
junkers ju 88
luftwaffe Squadron S.
supermarine spitfire Squadron S.
Mitsubishi A6M Zero Squadron S.
Luftwaffe bombers Squadron S.
Rumanian air force '38-47 Squadron S.
Hurricane Squadron S.
Ju-87 Stuka SQ.S.
FW189 SQ.S.
Me.210-410 SQ>S.
he 112 Sq.S.
A-10 Warthog Sq.S.
P-51D mustang Sq.S.
P47 Thunderbolt Sq.S.
daca e deplasat mesajul, rog operatorii sa-l scoata
#223
Postat 02 March 2006 - 02:26 AM
Din cate stiu eu cam toata lumea te va indruma spre un trainer electric (in genul lui cessna-cu aripa sus) dar e posibil sa incepi direct cu termic, ca mine de exemplu :D - teoria mea e ca daca nu iese fum si nu face galagie, degeaba zboara ! -
sapa bine aici pe forum ca vei gasi linkuri spre foarte multe planuri de avioane, totusi mai intai ia o decizie cam ce vrei sa faci si mai intreaba aici ca vrei primi cu siguranta sfaturile necesare
mult succes iti doresc
#224
Postat 02 March 2006 - 09:43 AM
#225
Postat 10 March 2006 - 10:26 AM
#227
Postat 19 March 2006 - 12:13 PM
va rog din suflet sa ma ajutati cu aceasta problema pt ca ard de nerabdare sa o zbor
in alta ordine de idei sistemul meu rc este cu 4 ch dar nu are mixer se poate zbura aceeasta aripa cu acest rc?
va multumesc ff mult
Aceasta postare a fost editata de CATALA: 19 March 2006 - 12:14 PM
#228
Postat 19 March 2006 - 12:23 PM
CATALA, la 19 Mar 2006, 12:13, a spus:
va rog din suflet sa ma ajutati cu aceasta problema pt ca ard de nerabdare sa o zbor
in alta ordine de idei sistemul meu rc este cu 4 ch dar nu are mixer se poate zbura aceeasta aripa cu acest rc?
va multumesc ff mult
nu stii METODA de echilibrare sau LOCUL unde vine CG?
cat despre rc prin subiectu cu aripa zicea cineva ca a incercat fara mixer si e chin pe lume. aproape imposibil de pilotat. cel mai bine cumperi un mixer extern sau iti faci unu(era un subiect prin Tehnice unde postase @Gerard un link si ceva cu poe cu un mixer facut de el)
numai bine
#230
Postat 19 March 2006 - 01:19 PM
sa nu cumva sa incerci sa zbori fara mixer !!
Citeaza
nu ai cautat bine.am mai spus cel putin de 3 ori ca la infinity cegeul e la 220 mm de BA .
#231
Postat 19 March 2006 - 01:41 PM
CATALA, la 19 Mar 2006, 12:13, a spus:
va rog din suflet sa ma ajutati cu aceasta problema pt ca ard de nerabdare sa o zbor
in alta ordine de idei sistemul meu rc este cu 4 ch dar nu are mixer se poate zbura aceeasta aripa cu acest rc?
va multumesc ff mult
singura posibilitate de zbor fara mixer e sa faci suprafetele de comanda: jumatate eleroane, jumatate profundoare. Eu n-am incercat asa ceva si n-am vazut pe nimeni facand asa ceva dar sunt sigur ca ideea nu-i noua.
cu toate aceste iti recomanda fie sa iti cumperi mixer extern (cred ca e cea mai buna solutie) fie sa incerci sa vinzi statia si sa cumperi alta cu mixer. parerea mea e ca daca exista mixer extern n-are rost sa te chinui sa vinzi statie, sa cumperi alta... toate-s acelasi drac; cata vreme iti permite sa controlezi modelul inseamna ca e o statie buna!
MIG-29
#234
Postat 19 March 2006 - 07:16 PM
pune curse mici la suprafetele de comanda,ai grija cum le mixezi,vezi sa ai motorizarea corecta (ca infinity e destul de mare si grea) ,vezi sa ai elicea intoarsa in con ,vezi sa fie perfect centrata ,sau mai bine cum zice dexter poate gasesti pe cineva care a mai zburat sa te ajute.
#237
Postat 20 March 2006 - 04:22 PM
CATALA, la 19 Mar 2006, 12:30, a spus:
Pt. metoda, (re)vezi subiectul mai vechi Centrul de greutate
Descriam acolo un soi de dispozitiv (e mult spus) care ma ajuta la stabilirea CG.
Pt. localizare, ti-a raspuns Silviu.
Bafta si mixere!
#240
Postat 20 March 2006 - 09:26 PM
lipsa de experienta ma omoara ma macina pe dinauntru ce n-as da sa mai fie frun aeromodelist prin craiova sa am cu cine discuta cu cine ma sfatui, dar din greseli invat.
numai de bine