Modelism - RHC Forum: Elici pentru ultrausoare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Elici pentru ultrausoare proiectare, soft, teste, experiente

#31 Useril este offline   LOTI 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 05 April 2005 - 09:48 AM

Salut Goim,
ai noroc cu motorul arata in poza foarte bine mai ai de surubarit ceva la el ca sa-l faci apt de zbor. Am vazut pe o poza ca are o eticheta pe demarorul electric. Ce scrie pe el?
Daca te bate gandul sa renunti la el sunt amator!
Pentru elice este bine sa-ti pui de acum lemne la uscat iar pentru necesitatile curente gasesti la tamplarii, este drept cam scump. Acolo poti sa-ti faci si blocul de lemn stratificat. Mie mi-a luat 150 miare cu lemnul meu.
In legatura cu calculul elicei sa nu-ti faci probleme daca gasesti datele motorului pot sa-ti trimit fisa asa cum este in mesajul din 4 apr. pentru trabant.
Loti
0

#32 Useril este offline   Goim 

• Nou venit
  • Pip
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 27-January 03

Postat 06 April 2005 - 02:07 PM

Valteras, cam ai dreptate. Il-52 este o versiune a nu mai stiu care iliushin despre care nici nu stiu sigur daca s-a fabricat in serie.
Excelenta ideea cu pusul lemnului la uscat. La prima pensie lemnul e numai bun de prelucrat (Sunt cam magar. Am pus lemn la uscat dar pentru a treia sau a patra elice. in 3-4 ani cat tre' sa-l las acolo string bani de elice de Boieng).
Este cam mult de lucru la el. Are (avea) montat pe el in afara de demaror si un reductor + ambreiaj centrifugal la care am avut nevoie de o cheie manufacturata sa-l pot da jos. Mi-a prins bine ca am reusit sa le dau jos pentru ca am scapat de aproape 2 kile. Carburatorul este cam ciudat, pentru ca nu prea permite modificarea turatiei in timpul mersului. Adica motorul este facut sa mearga la o singura turatie. Am noroc cu un amic care se pricepe foarte bine la motociclete si care ma ajuta.