camera plutitoare
#1
Postat 20 August 2011 - 10:29 PM
la inceput am vrut sa fac scheletul din profile metalice, dar am sa optez pentru profile din aluminiu fiind mult mai usoare. asamblarea va fi prin nituire. o plachez la exterior cu tabla subtire, dupa vata de sticla pentru izolatie, dupa care la interior pun lambriuri care se folosesc la tavanele false.
ce pareri aveti? astept orice parere, sfat, cu privire la ce vreau sa fac
#3
Postat 21 August 2011 - 09:53 AM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#4
Postat 21 August 2011 - 06:06 PM
(mutat de la Navomodelism / Modele civile la Tehnice.)
Aceasta postare a fost editata de navigator: 21 August 2011 - 06:45 PM
#7
Postat 21 August 2011 - 07:44 PM
E pacat sa lucrezi cu aluminiu si sa risti...
Frumoasa ideea, trebuie sa-ti iei masuri de siguranta suplimentare.
Spor la treaba!
N-o face inalta sa nu te afecteze vantul si fa-ti loc pentru 4-6 tevi demontabile, sa poti forma un mic parapet deasupra. Fie chiar pentru sprijin fie sa intinzi o mica "perdeluta" pentru intimitate sau de ce nu, chiar ceva pentru protectie solara. Dar sa fie demontabil, sa nu te afecteze la stabilitate in caz de vant puternic.
Cred ca e inutil sa-ti zic sa incep cu studiul pontoanelor gata facute...
Aceasta postare a fost editata de bitex: 21 August 2011 - 07:45 PM
Telefon: 0721 385365
#8
Postat 21 August 2011 - 08:31 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#9
Postat 21 August 2011 - 08:44 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#10
Postat 21 August 2011 - 08:45 PM
bitex, nu o fac inalta, 2m si vreo 10 sau 20 de cm. mai mult nu am nevoie. si buna idee cu tevile demontabile deasupra ;)
mai astept si alte idei
#11
Postat 21 August 2011 - 08:47 PM
Am o intrebare. Daca e vorba de un lac particular mai este necesara inmatricularea? Parca chiar lacuri n-am auzit sa fie particulare, dar exista balti foarte mari cu regimul asta. Ma gandeam ca e ca la pescuit cu permisul...
Telefon: 0721 385365
#13
Postat 21 August 2011 - 09:17 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#16
Postat 29 August 2011 - 05:06 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#17
Postat 30 August 2011 - 08:23 PM
dj.bobo, la 29 August 2011 - 05:06 PM, a spus:
salut. si cum pot afla deplasamentul? vreau sa il dotez si sunt dispus sa cheltui destul de mult pe el. dar daca firma respectiva care nu e o firma producatoare de catamarane, ci o firma de sudura sa-i zic asa, imi cere 15 mii de euro pe un ponton de 8 m lungime si 3 latime, si cu un schelet la container de 4.75 lungime si de latime deasupra flotoarelor, doar pe schelet atatia bani mi se pare enoooorm de mult. cica 6 mii de euro materialele, 4 mii mana de lucru si 2 mii consumabilele + tva rezulta 15 mii de euro. ce naiba!
#18
Postat 31 August 2011 - 12:19 AM
Practic trebuie sa stii masa totala a constructiei tale. Revin cu ideea de a lua legatura cu barbosul ala care a dat legea care-i poarta numele. Eventual o carticica cu cateva aplicatii pe aceeasi tema. Si apoi putina imaginatie sa repartizezi masa uniform, sa stea acvariul cu pesti orizontal pe toate directiile. Cat se poate...
Scuze pentru limbaj... Bai nene, pretul de care vorbesti e mai mare decat al unui vagon cisterna care ruleaza pe calea ferata.
Cauta sa vezi ce flotoare ai de folosit, unde le faci cat mai convenabil sau de unde cumperi teava subtire si mare in diametru ieftina si discuta cu un sudor bun cu relatii pe la firmele de debitare a materialelor.
Sincer, n-am experienta, dar am lucrat cativa ani intr-o sectie de cazangerie de utilej tehnologic, unde se faceau de la vagoane pana la reactoare chimice sau poduri. Cu o tabla de aproximativ 5 mm grosime sau chiar mai putin dar rulata frumos si sudata bine iti rezolvi treaba. Intra mult material, dar iti poti face niste calcule estimative. Pune mana pe creion, calculeaza macar masa flotoarelor, uita de aluminiu si ramai la otel si vezi cat material iti intra la flotoare si platforma. Restul e distractia ta, faci de la cort de panza pana la container naval, doar sa tii cont de asta inca de la inceput.
Parerea mea sincera e sa vezi de volumul necesar pentru flotoare, de o geometrie potrivita si sa arunci un ochi si la firmele care fac recipienti din PAFS (poliester armat cu fibra de sticla). Foarte probabil sa ai mari surprize. Posibil sa poti adapta in cazul ca nu fac cilindri lungi, niste recipienti gata facuti dar montati mai multi pe aceeasi structura (foarte probabil 6 ar fi OK). E de vazut piata. dar 15.000 euro e prea mult chiar daca se apreciaza ochiometric. Daca mai gaseai cativa amici dornici de o investitie, in banii aia (de caciula) puteati avea hotel de 4 stele. Gasestri pe net detalii pentru asa ceva pana in 100.000 euro, la cheie, pe Dunare.
Desi nu-mi place cum arata, la 4000 era la vanzare un ponton aproape acceptabil. Vezi link.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 31 August 2011 - 12:24 AM
Telefon: 0721 385365
#19
Postat 31 August 2011 - 01:46 AM
casuta aia verde e o prostie. eu m-am gandit sa-mi fac ceva de genu, am atasat poze
vorbind de calcule, patronul firmei respective aproape ca se apropie de adevar la pretul materialelor, aproape. facand un calcul mai detaliat mi-a iesit asa:
140ml profile T si U, ambele punti(cea de jos+cea de sus)
50ml profile pentru scheletul containerului unde intra dormitorul+baia
30ml profile pentru intarirea scheletului
100ml de cele mai subtiri profile de aluminiu pentru cadrele de jur imprejurul terasei de sus si de jos
50mp tabla aluminiu de 4mm pentru flotoare
30mp tabla de aluminiu de 2mm pentru etansarea partii de jos si de sus a containerului
cam tot ce scris mai sus, ca materiale, le-am foarte rotunjit, 4600 de euro, iar patronul mi-a zis 6200
dupa aia el imi cere 4000 pe manopera timp de lucru o luna
si 2000 de euro consumabile. normal mi se pare mult 4 mii manopera, un 2500 ar fi ok, iar eu unu nu cred ca ar consuma materiale in valoare de 2000 de euro
#20
Postat 31 August 2011 - 11:17 AM
Daca vrei sa fie cam ca in poza, eu zic ca pretul e mai mult decat potrivit, in fond e cam cat al unui autoturism.
Nu ma mai amestec ca nu vreau sa te incurc, dar poate ar merita sa te gandesti si la fibra armata. Cred ca e mai ieftina decat otelul si se lucreaza mai usor. Casa fie simplu, ar fibune recipiente separate, asamblate ulterior sub platforma. Dar pentru siguranta as pune 6 mai mici in loc de 4, cum ar fi suficient.
Nu stiu ce sa zic, mai bine tac. Sper sa te ajute cei care cunosc domeniul.
Telefon: 0721 385365
#21
Postat 31 August 2011 - 03:31 PM
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 31 August 2011 - 03:33 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#22
Postat 31 August 2011 - 09:18 PM
Citeaza
de 15 mii de euro imi iau un a6 din 2009 si are atata tehnologie pe el. in schimb, acel schelet de aluminiu ce are? doar sudura si materiale..
Citeaza
nu ma incurci cu nimic, orice idee si critica constructiva e bine venita
dj.bobo
oricum voi fi nevoit sa trec si pe la un arhitect naval, doar el va fi in masura sa-mi spuna ce greutate pot sa pun pe flotoare. plus nu sunt lamurit cu geamurile astea, am atasat 2 poze. in geamuri.jpg da impresia ca sunt geamuri din sticla reflexiva. imi place mult, da senzatia de lux. dar unde pot sa fac acele garnituri care tin geamurile? la l_galley7.jpg se deschide geamul? sau e blocat mereu?
si inca ceva. in suport-motor.jpg, stiti cum este pe dedesubt suportul care sustine motorul?
Aceasta postare a fost editata de rezeuc: 31 August 2011 - 09:23 PM
#23
Postat 01 September 2011 - 09:08 AM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#24
Postat 01 September 2011 - 01:16 PM
Aceasta postare a fost editata de Zen: 01 September 2011 - 01:17 PM
#25
Postat 01 September 2011 - 06:25 PM
Zen, la 01 September 2011 - 01:16 PM, a spus:
Salutare ,ideia nu este rea poate fi un punct de plecare totusi proprietarul v-a hotari ce va construi in final,varianta constructiei in regie proprie cu un grup de prieteni Simbata si Dumineca cu o berica linga si un gratar mi se pare cea mai iftina varianta,spuneam si eu asa.Toate cele bune .
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#26
Postat 01 September 2011 - 09:53 PM
http://www.motorhome...e%20ruloteM.jpg
si mi-a iesit asa
pt peretele din dreapta
35. 1000x600 - 2000ron
pentru fata la comanda
20. 700x600 - 1600ron
pt peretele din stanga
35. 1000x600 - 2000ron
pt baie
5. 500x500 - 1250 ron
7000ron 4 geamuri? cu banii astia imi iau o rulota SH :D