rezultatul primului test:
subiect: Corsair f4u
loc:Expoflora / Herastrau (motiv:de a atenua aterizarile cu ajutorul jnepenisului de acolo)
etapa 1:decolare linia de pe asfalt spre iarba si jnepeni cu tren de aterizare
rezultat:zbor lin dar cu pierdera trenului de aterizare :D
concluzie:tratarea cu seriozitate a modului de prindere
etapa 2:decolare din mana fara tren:
incercari:2
rezultat:zbor instabil cu angajare pe aripa din stanga
la a doua incercare sa rupt aripa stanga dar se poate lipi
concluzie:_nu alegeti jnepenii ca loc de amortizare (mai au si parti dure)
_faceti testele cu cei care se pricep :)
problema guest-ilor: ce importanta are CG pe verticala fata de modul de dispunere a aripilor? in acest caz in forma de "w"
Guest-ii (cei indurerati) :D
Aceasta postare a fost editata de Guest11: 19 February 2005 - 11:44 PM