Modelism - RHC Forum: TEMA DE CASA! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

TEMA DE CASA! Sau cum sa construiesti un aeromodel!

#241 Useril este offline   Picatot 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 839
  • Inregistrat: 05-June 04

Postat 07 February 2005 - 01:58 PM

1. Pai dupa cum se vede ala e mai mult placa decit profil aero.....
2. Mai da-i fo 2 gauri ca e grea tare! vezi ZOOM

Daca am gresit mea culpa!
Sa nu existe confuzii!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
0

#242 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 07 February 2005 - 02:04 PM

Bine zis picatot... acum cine poate sa-mi zica o metoda mai comoda de a face profil mai de bun simtz.?
Cand eram in gradinita faceam barcutze din polistirent frecandul de peretii blocurilor acre aveu niste denivelari.. erau la moda.. ce mi-i si cu arhitectura asta.. astia aici nu au asa ceva.. unde pun ca paca vad ca tr autoriztie sa fac mizerie cu polistirenul...
cat despre metoda cu fir cald o sa o incerc la vara cred.. poate poate ceva mai devreme...
ca fapt divers profilul cu pricina e dat cu panza de bomfaier..
Ok Zod o sa dam comenzi mititele imediat ce-l fac sa nu piarda inaltime prea repede...
Sanatate
0

#243 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2005 - 02:09 PM

MrSpace: AV=Ampenaj Vertical. Io zic sa-i pui wingleturi, ca nu plangi dupe ele cand se face tzandari! Dup-aia poti sa-i lipesti un AV frumos conturat...

Eleronul se numeste acum ELEVON (corcitura intre ELEvator si AilerON), for obvious reason!
Si 10 cm sunt ai dreaku de muuuuult! 50mm la incastrare si fo 35mm la capat ar trebui sa fie suficient! Sau constant fo 40mm... Vezi ca zicea si Zodel.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#244 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 07 February 2005 - 02:20 PM

Cat despre elevoane nu stiu cum sa le scurtez ca sunt de 2.5cm grosime. nu ar fi aiurea sa aibe 40mm latime si 25m grosime?
Daca le scurtez sa nu fie pe toata lungimea aripi nu o fi mai acatarii? daca da.. in ce zona creteti ca ar tr sa le pun? mai la marginea aripii mai spre centru?
spor la treaba
0

#245 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2005 - 02:45 PM

Mai nene, aripa ta e facuta din topor, oricum! Ma rog, din bomfaier.

Uzual, se foloseste un profil mai subtire, 10-12%, ceva pe acolo. Pe la BF (bord fuga, nu?) al aripii, dupa ce decupezi elevoanele ramane o grosime de fo 4-5mm. Taman OK pt. a face elevoane din balsa de 3-4 mm.

La tine e cam dubios. Ia masuri!

Uite si un link despre CMA (sau MAC), cu poza mai clara decat a mea.

http://www.lferc.com...namic_chord.php

Aceasta postare a fost editata de Valteras: 07 February 2005 - 02:47 PM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#246 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 07 February 2005 - 02:52 PM

OK
Gata lamurit principalele aspecte.
Va las sa respirati pana la urmatorul crash sau zbor (doamne ajuta)
E clar ca o sa fac o aripa noua cu elevoane din balsa si mai de bun simt nitel...

Mii de multumiri pt sfaturi

Sper sa zboare aia noua pe care o sa o fac, ca altfel tot pe voi va stresez

PS astia de pe insula nu prea le au cu aripile, __ mama lor
0

#247 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 10:11 AM

intre timp eu ma chinui cu corsaru de la aztec (zoade ,guest11 voi cum stati?)
vopsit e cam gata,decalurile sunt pe drum ,am rezolvat prinderea motorului cu reductie in gaura de motor fara reductie,i-am facut si un mic tren (ca e elicea mare )
sa se usuce vopseaua pe el si ma apuc sa-i pun balamale la suprafete,echii ,etc.

momentan asa arata vopsit

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#248 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 February 2005 - 10:14 AM

Prost stam. Deocamdata nu am progresat ca ne tinem de alte prostii. Promit cand ne apucam de lipit pun poze
DT
0

#249 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2005 - 11:25 AM

SILVIU66, la 10 Feb 2005, 10:11, a spus:

momentan asa arata vopsit

Cu ce l-ai vopsit? Detaliaza...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#250 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 11:25 AM

grija mare la decuparea gaurilor pentru balamale la ampenaje.materialul este f subtire si se distruge imediat.
cat pe ce sa stric un ampenaj ,pana mi-a venit alta idee si am incalzit la aragaz lama de la cutter si a intrat ca-n branza.atentie nici foarte calda lama ca se face prea mare gaura.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#251 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 11:29 AM

Valteras, la 10 Feb 2005, 11:25, a spus:

SILVIU66, la 10 Feb 2005, 10:11, a spus:

momentan asa arata vopsit

Cu ce l-ai vopsit? Detaliaza...

l-am vopsit cu o vopsea de la graupner speciala pentru styrofoam.
vine in tuburi de spray de 150 g.
avionu nu e vopsit in totalitate ,mai am intradosu de la aripi si ampenaje ,intrucat un spray nu a fost de ajuns.
da mai primesc zilele viitoare 2 tuburi.
flying is my life...
0

#252 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 February 2005 - 11:32 AM

Silviu , slefuieste si tu marginile la profundor si baga balamalele inauntrui . Adica distanta dintre partea fixa si aia mobila sa fie mai mica .
DT
0

#253 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 01:33 PM

am adoptat metoda ez* pentru tijele de comanda.
a si inca ceva.ultima piesa a fuselajului (trunchiul de con din coada ) a trebuit sa o modific ca altfel nu avea cum sa se miste profundorul decat cu tot cu piesa in cauza

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#254 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 01:45 PM

si desi nu mai respectam cum trebuia sa fie corsaru de fapt ,singurul loc in care este ceva rezistenta pentru montarea trenului este in bot.
aripile sunt fragile ,la fel si fuselajul

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#255 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 10 February 2005 - 01:52 PM

@Silviu
incastreaza o bucata de placaj (avionabil) sub aripa dupa care-ti dau eu o piesa din plastic (de la Me109) pe care o aplici in placuta de placaj si va fi OK

in bot nu cred ca va tine (aminteste-ti de problemele mele de la paipar cand dupa fiecare aterizare sarea axul rotilor din locas)
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#256 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 10 February 2005 - 02:01 PM

De ce nu folositi in loc de balamale sistemul banda autocolanta (scoci)? Cred ca ar fi mult mai bun, eu il folosesc inclusiv la planoare maaaaari (3m anv si ceva maruntish) si nu am avut probleme. Atentie insa sa fie banda neelastica, si sa fie aplicata pe suprafetele de comanda perfect aliniate.

big
FROGS CAN FLY!
0

#257 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 10 February 2005 - 02:23 PM

Am achizitionat si noi un model iar de acum doua zile lipim la el incontinuu.....Ier ne-a sisit si pachetelul cu motorul si toate alea alea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif.Cand incerc seria 400 fara reductor, incastrat in botul avionului, acumulatorii erau goi si eram putin nedumerit cum va zbura cu o elice asa mica mai ales ca nu simteam nici o luxatie in incheietura mainii.Iau incarcatorul ma duc la masina ,incarc si....e drept nu mi-a luxat mana dar a zbughit-o din botul avionului si noroc ca in zborul motor + elice s-a decuplat de la acumulator ca altfel... mai spargea vaza ,gaurea peretele :).Incercam sa punem poze (sper sa nu ne facem de ras) dar la faze mai avansate.
0

#258 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 04:00 PM

Big, la 10 Feb 2005, 14:01, a spus:

De ce nu folositi in loc de balamale sistemul banda autocolanta (scoci)? Cred ca ar fi mult mai bun, eu il folosesc inclusiv la planoare maaaaari (3m anv si ceva maruntish) si nu am avut probleme. Atentie insa sa fie banda neelastica, si sa fie aplicata pe suprafetele de comanda perfect aliniate.

big

si eu am folosit sistemul cu scoci la cele 4 aripi manufacturate si merge extraordinar de bine.
dar materialul asta din care e facut corsarul (extrudat ) are suprafata tare ciudata si nu prea prinde scociu pe ea.
poate doar ala cu fibra in el ,dar nu am incercat,si acu e prea tarziu.
flying is my life...
0

#259 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2005 - 06:09 PM

SILVIU66, la 10 Feb 2005, 16:00, a spus:

dar materialul asta din care e facut corsarul (extrudat ) are suprafata tare ciudata si nu prea prinde scociu pe ea.

Eixirul tineretii se cheama treiemshaptezecishishapte. Adica 3M77. Nu prea are rival, da' e al naibii de scump... Io mi-am cumparat... Sic! Tir!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#260 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 10 February 2005 - 06:14 PM

Valteras, la 10 Feb 2005, 18:09, a spus:

Eixirul tineretii se cheama treiemshaptezecishishapte. Adica 3M77. Nu prea are rival, da' e al naibii de scump... Io mi-am cumparat... Sic! Tir!

balamalele au fost muuuuuuult mai ieftine!
flying is my life...
0

#261 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2005 - 04:01 PM

Punem si noi niste poze pentru a desconspira faza la care ne aflam si in urma aprecierilor voastre de a ne determina de a merge mai departe sau a ne apuca de insectare , pescuit etc.:rolleyes:

prima e cu avionul "nitica" lipit , mai putin aripile care vor fi lipite ultimele avand in vedere numeroasele manevrari ale fuselajului.

Aripile sunt gata finisate si lipite iar eu apreciez ca nu mai e cazul de ramforsare (am tras de ele usor si vad ca tin).
Au tinut si la beaver unde erau de seciune mica si depron.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Guest11: 11 February 2005 - 11:25 PM

0

#262 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2005 - 04:04 PM

Acum la imbinarea tronsoanelor a aparut o problema la carlinga unde sectiunile tronsoanelor nu prea coincid.Nu stiam cum sa corectez din lipire urmeaza o corectura abraziva .

Fisiere atasate


0

#263 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2005 - 04:07 PM

Am ales un motor fara reductor seria 400 (defapt era un kit complect motor+cuplaj+elice+con).Ce parere aveti de marimea ei?.Mie mi se pare cam mica .

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  elice.jpg (40.94K)
    Number of downloads: 158

0

#264 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2005 - 04:13 PM

Ampenajele le-am terminat. A trebuit sa slefuiesc marginile sa aiba o forma cat de cat :rolleyes:.Deoarece la ampenajul orizontal nu prea are loc ca partea mobila sa-si faca cursa complect am renuntat la legatura dintre ele si am inlocuit-o cu o bucata de sarma de 1 mm, ca o agrafa.Sper sa tina.Sarma e ca o agrafa in forma de U

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Guest11: 11 February 2005 - 06:09 PM

0

#265 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 11 February 2005 - 04:17 PM

Si ultima cu trenul de aterizare m-am gandit sa imprumut ideea de la beaver , unde in urma aterizarilor dese si unele mai in forta le-am intarit cu niste tabla de la cutiile de ness ca oricum nu sunt prea grele, pe care le-am lipit de fuselaj pur si simplu. Cam tot asa am sa incerc prin aceiasi metoda sa le prind de aripi.

Fisiere atasate


0

#266 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 11 February 2005 - 09:47 PM

Scuuuuze pentru offtopic!!!!!
Guest11, dau la tine 10 sticle de bere, daca-ti faci rost de un nick ceva mai personalizat. Pe bune! Meriti mai mult!
Ca tare te confund cu Guest10 sau Guest 9 sau Guest 12 cand o aparea!
Facem afacerea?
Singurul dezavantaj e ca nu mai poti folosi la inscriere aceeasi adresa de mail. Dar oricum nu conteaza. Hâ? O punem de o cura cu bere? Sau ramai acelasi Guest11? Indiferent de raspuns, iti urez "Spor la treaba!"
Cu respect, Ovidiu.

PS. De fapt ce ma deruteaza e avatarul, ca seamana cu al lui "Se poate si asa". Si chiar parca Guest e nepotrivit. Mai Guest sunt altii... Locul tau e aici! Parerea mea!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 11 February 2005 - 10:29 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#267 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 13 February 2005 - 10:39 PM

Merci f mult pentru incurajare .Avatarul a si fost schimbat de catre guest cel mic in schimb cu nick-ul e putin mai greu deoarece mai am inbox-ul la care mai tin si implicit si niste persoane cu care as mai tine legatura.Nu am gasit alta cale pentru a ne cinsti cu niste berica dar oricul peturile de la ele tot incerc sa-i fac avionului o carlinga. Si mai desfac una ...o beau...tai pet-ul ...si nu se potriveste..si tot asa...:D ...cred ca pet-ul de gambrinus merge ...


Numai bine
0

#268 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 February 2005 - 09:55 AM

Guest11 ... (da trebe neaparat sa sachimbi niku) mai pui niste poze te rog cu coada corsairului si cum ai potrivit alea acolo pentru ca vad ca ai rezolvat problema .

Merci
DT
0

#269 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 February 2005 - 11:48 AM

Guest11, la 11 Feb 2005, 16:13, a spus:

Deoarece la ampenajul orizontal nu prea are loc ca partea mobila sa-si faca cursa complect am renuntat la legatura dintre ele si am inlocuit-o cu o bucata de sarma de 1 mm, ca o agrafa.Sper sa tina.Sarma e  ca o agrafa in forma de U

eu am preferat sa o intaresc cu o bagheta de balsa+bison.am decupat mai mult din piesa de coada ca sa aiba loc sa-si faca cursa.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 14 February 2005 - 11:49 AM

flying is my life...
0

#270 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 14 February 2005 - 12:26 PM

Silviu tata 2 probleme:
1. echea de comanda se fixeaza pe suprafata de comanda in asa fel incat articulatia cu parghia de actionare sa pice pe articulatia suprafetei . Adica prinde bre echea aia cat mai aproape de articulatia stabilizator-profundor. Altfel vei avea cursa asimetrica.
2. Echea de pe directie este montata invers. Si mut-o musai asa cum ziceam mai sus ca altfel e bai .

big.
FROGS CAN FLY!
0

Arata acest topic


  • 24 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu