TEMA DE CASA! Sau cum sa construiesti un aeromodel!
#241
Postat 07 February 2005 - 01:58 PM
2. Mai da-i fo 2 gauri ca e grea tare! vezi ZOOM
Daca am gresit mea culpa!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#242
Postat 07 February 2005 - 02:04 PM
Cand eram in gradinita faceam barcutze din polistirent frecandul de peretii blocurilor acre aveu niste denivelari.. erau la moda.. ce mi-i si cu arhitectura asta.. astia aici nu au asa ceva.. unde pun ca paca vad ca tr autoriztie sa fac mizerie cu polistirenul...
cat despre metoda cu fir cald o sa o incerc la vara cred.. poate poate ceva mai devreme...
ca fapt divers profilul cu pricina e dat cu panza de bomfaier..
Ok Zod o sa dam comenzi mititele imediat ce-l fac sa nu piarda inaltime prea repede...
Sanatate
#243
Postat 07 February 2005 - 02:09 PM
Eleronul se numeste acum ELEVON (corcitura intre ELEvator si AilerON), for obvious reason!
Si 10 cm sunt ai dreaku de muuuuult! 50mm la incastrare si fo 35mm la capat ar trebui sa fie suficient! Sau constant fo 40mm... Vezi ca zicea si Zodel.
#244
Postat 07 February 2005 - 02:20 PM
Daca le scurtez sa nu fie pe toata lungimea aripi nu o fi mai acatarii? daca da.. in ce zona creteti ca ar tr sa le pun? mai la marginea aripii mai spre centru?
spor la treaba
#245
Postat 07 February 2005 - 02:45 PM
Uzual, se foloseste un profil mai subtire, 10-12%, ceva pe acolo. Pe la BF (bord fuga, nu?) al aripii, dupa ce decupezi elevoanele ramane o grosime de fo 4-5mm. Taman OK pt. a face elevoane din balsa de 3-4 mm.
La tine e cam dubios. Ia masuri!
Uite si un link despre CMA (sau MAC), cu poza mai clara decat a mea.
http://www.lferc.com...namic_chord.php
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 07 February 2005 - 02:47 PM
#246
Postat 07 February 2005 - 02:52 PM
Gata lamurit principalele aspecte.
Va las sa respirati pana la urmatorul crash sau zbor (doamne ajuta)
E clar ca o sa fac o aripa noua cu elevoane din balsa si mai de bun simt nitel...
Mii de multumiri pt sfaturi
Sper sa zboare aia noua pe care o sa o fac, ca altfel tot pe voi va stresez
PS astia de pe insula nu prea le au cu aripile, __ mama lor
#247
Postat 10 February 2005 - 10:11 AM
vopsit e cam gata,decalurile sunt pe drum ,am rezolvat prinderea motorului cu reductie in gaura de motor fara reductie,i-am facut si un mic tren (ca e elicea mare )
sa se usuce vopseaua pe el si ma apuc sa-i pun balamale la suprafete,echii ,etc.
momentan asa arata vopsit
Fisiere atasate
-
DSC00972.JPG (138.61K)
Number of downloads: 153
#249
Postat 10 February 2005 - 11:25 AM
SILVIU66, la 10 Feb 2005, 10:11, a spus:
Cu ce l-ai vopsit? Detaliaza...
#250
Postat 10 February 2005 - 11:25 AM
cat pe ce sa stric un ampenaj ,pana mi-a venit alta idee si am incalzit la aragaz lama de la cutter si a intrat ca-n branza.atentie nici foarte calda lama ca se face prea mare gaura.
Fisiere atasate
-
DSC00973.JPG (96.64K)
Number of downloads: 142
#251
Postat 10 February 2005 - 11:29 AM
Valteras, la 10 Feb 2005, 11:25, a spus:
SILVIU66, la 10 Feb 2005, 10:11, a spus:
Cu ce l-ai vopsit? Detaliaza...
l-am vopsit cu o vopsea de la graupner speciala pentru styrofoam.
vine in tuburi de spray de 150 g.
avionu nu e vopsit in totalitate ,mai am intradosu de la aripi si ampenaje ,intrucat un spray nu a fost de ajuns.
da mai primesc zilele viitoare 2 tuburi.
#253
Postat 10 February 2005 - 01:33 PM
a si inca ceva.ultima piesa a fuselajului (trunchiul de con din coada ) a trebuit sa o modific ca altfel nu avea cum sa se miste profundorul decat cu tot cu piesa in cauza
Fisiere atasate
-
DSC00974.JPG (117.19K)
Number of downloads: 162
#254
Postat 10 February 2005 - 01:45 PM
aripile sunt fragile ,la fel si fuselajul
Fisiere atasate
-
DSC00975.JPG (100.87K)
Number of downloads: 139
#255
Postat 10 February 2005 - 01:52 PM
incastreaza o bucata de placaj (avionabil) sub aripa dupa care-ti dau eu o piesa din plastic (de la Me109) pe care o aplici in placuta de placaj si va fi OK
in bot nu cred ca va tine (aminteste-ti de problemele mele de la paipar cand dupa fiecare aterizare sarea axul rotilor din locas)
0728.26.93.19
#256
Postat 10 February 2005 - 02:01 PM
big
#257
Postat 10 February 2005 - 02:23 PM
#258
Postat 10 February 2005 - 04:00 PM
Big, la 10 Feb 2005, 14:01, a spus:
big
si eu am folosit sistemul cu scoci la cele 4 aripi manufacturate si merge extraordinar de bine.
dar materialul asta din care e facut corsarul (extrudat ) are suprafata tare ciudata si nu prea prinde scociu pe ea.
poate doar ala cu fibra in el ,dar nu am incercat,si acu e prea tarziu.
#259
Postat 10 February 2005 - 06:09 PM
SILVIU66, la 10 Feb 2005, 16:00, a spus:
Eixirul tineretii se cheama treiemshaptezecishishapte. Adica 3M77. Nu prea are rival, da' e al naibii de scump... Io mi-am cumparat... Sic! Tir!
#260
Postat 10 February 2005 - 06:14 PM
Valteras, la 10 Feb 2005, 18:09, a spus:
balamalele au fost muuuuuuult mai ieftine!
#261
Postat 11 February 2005 - 04:01 PM
prima e cu avionul "nitica" lipit , mai putin aripile care vor fi lipite ultimele avand in vedere numeroasele manevrari ale fuselajului.
Aripile sunt gata finisate si lipite iar eu apreciez ca nu mai e cazul de ramforsare (am tras de ele usor si vad ca tin).
Au tinut si la beaver unde erau de seciune mica si depron.
Fisiere atasate
-
faza_1.jpg (75.74K)
Number of downloads: 188
Aceasta postare a fost editata de Guest11: 11 February 2005 - 11:25 PM
#262
Postat 11 February 2005 - 04:04 PM
Fisiere atasate
-
carlinga_nesuprapunere.jpg (51.49K)
Number of downloads: 159
#264
Postat 11 February 2005 - 04:13 PM
Fisiere atasate
-
ampenaje.jpg (68.08K)
Number of downloads: 158
Aceasta postare a fost editata de Guest11: 11 February 2005 - 06:09 PM
#265
Postat 11 February 2005 - 04:17 PM
Fisiere atasate
-
ramforsare_tren.jpg (43.71K)
Number of downloads: 162
#266
Postat 11 February 2005 - 09:47 PM
Guest11, dau la tine 10 sticle de bere, daca-ti faci rost de un nick ceva mai personalizat. Pe bune! Meriti mai mult!
Ca tare te confund cu Guest10 sau Guest 9 sau Guest 12 cand o aparea!
Facem afacerea?
Singurul dezavantaj e ca nu mai poti folosi la inscriere aceeasi adresa de mail. Dar oricum nu conteaza. Hâ? O punem de o cura cu bere? Sau ramai acelasi Guest11? Indiferent de raspuns, iti urez "Spor la treaba!"
Cu respect, Ovidiu.
PS. De fapt ce ma deruteaza e avatarul, ca seamana cu al lui "Se poate si asa". Si chiar parca Guest e nepotrivit. Mai Guest sunt altii... Locul tau e aici! Parerea mea!
Aceasta postare a fost editata de bitex: 11 February 2005 - 10:29 PM
Telefon: 0721 385365
#267
Postat 13 February 2005 - 10:39 PM
Numai bine
#269
Postat 14 February 2005 - 11:48 AM
Guest11, la 11 Feb 2005, 16:13, a spus:
eu am preferat sa o intaresc cu o bagheta de balsa+bison.am decupat mai mult din piesa de coada ca sa aiba loc sa-si faca cursa.
Fisiere atasate
-
DSC00979.JPG (119.92K)
Number of downloads: 193
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 14 February 2005 - 11:49 AM
#270
Postat 14 February 2005 - 12:26 PM
1. echea de comanda se fixeaza pe suprafata de comanda in asa fel incat articulatia cu parghia de actionare sa pice pe articulatia suprafetei . Adica prinde bre echea aia cat mai aproape de articulatia stabilizator-profundor. Altfel vei avea cursa asimetrica.
2. Echea de pe directie este montata invers. Si mut-o musai asa cum ziceam mai sus ca altfel e bai .
big.