Kyosho probleme,discuti,etc.
#4
Postat 05 February 2009 - 10:27 PM
#5
Postat 05 February 2009 - 10:36 PM
NAF, la Feb 5 2009, 10:27 PM, a spus:
Etica nu are nici o legatura Romy. Daca eu iti vorbesc la pertu (si tu imi permiti, sau nu) nu inseamna ca nu te respect ca ai niste ani in plus sau in minus fata de mine. Pana la urma este un forum modelistic, unde lumea este mica, si toti avem aceeasi "varsta", diferenta o face experienta in domeniu.
Si eu il cunosc personal pe dl Faur, si pe dl Faur Jr (care la randu-i are un Faur mic, pe care nu il cunosc ... inca) si pe dl Faur jrjr..... asta nu inseamna ca daca nu stiu cu cine vorbesc pe forum, si nu il vad in carne si oase acum, trebuia sa ma adresez cu domnule. Dle Romy :rolleyes:)
Cu stima si respect .........Dl Mircea (la puncte puncte, completezi tu) :rolleyes:
#7
Postat 06 February 2009 - 01:45 PM
Stima,
faur senior
#8
Postat 06 February 2009 - 02:17 PM
O singura problema am avut la ea si anume servo stoc de la directie,dupa cca 12-14 rezervoare.
In prezent pe directie este un Tower Pro 995 care a functionat si pe fostul MT. A fost desfacut si am inlocuit toate firele din el si inca functioneaza foarte bine.
Statia de la buggy are si EPA ceea ce limiteaza una din problemele acestor servo si anume overshoot-ul.
Despre masina pot spune ca este OK, motorul Kyosho find un pic mai caldut.
Se conduce usor si este stabila in viraje chiar si fara bari stabilizatoare.
You can go faster... I can go anywhere !
#9
Postat 06 February 2009 - 02:34 PM
Aceasta postare a fost editata de bbe74: 06 February 2009 - 02:35 PM
#10
Postat 06 February 2009 - 02:49 PM
bbe74, la Feb 6 2009, 02:34 PM, a spus:
Te contazic se gasesc piese in Romania.
Eu de aceea am luat kyosho ca am magazin in Bucuresti.
Ai detalii pe privat.
You can go faster... I can go anywhere !
#11
Postat 10 February 2009 - 08:27 PM
Chiar daca nu am Kyosho (de fapt inca nu am nici o masinuta RC)m-am gandit ca aici ar trebui sa obtin un sfat.
Pentru viitoarea achizitie am in vedere de la Kyosho ori DBX ori Inferno MP 7.5 dar e important care dintre ele se preteaza mai bine la viitoare upgrade-uri, asta in caz ca voi gasi de unde sa cumpar piesele respective, preferabil din Romanica.
Stiu ca cele doua modele nu pot fi comparate ca pret si clasa dar e bine sa stiu cum e situatia cu ambele modele.
Multumesc
HPI Savage Flux
#12
Postat 11 February 2009 - 12:38 PM
Despre Kyosho se poate vorbi mult , incearca sa ei o decizie , la ce categorie te opresti(1:10 sau 1:http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ic_08.gif
Kyosho DBX este un model 1:10 offroad cu 3 diferentiale si motor GRX-18(usor de reglat), electronica este incorporata intr-o cutie etansa, cele 2 punti sunt identice(un plus pentru service),sevomecanisme digitale(timp de reactie foarte rapid), rezervor de 105ml(cam 20 min), cardane si planetare fara ungere iar la impact nu se rup,doar se indoaie. Nu recomand folosirea bratelor din aluminiu(la impact distrug carcasele de la diferentiale si indoaie sasiul).Dupa parerea mea e un RTR fiabil accesibil ca pret , destul de puternic pentru o competitie in Romanica la clasa de 1:10, mai trebuie doar sa inveti sa-l pilotezi
Kyosho MP7,5 este un model 1:8 offroad , se adreseaza celor cu spirit de competitie si cunoscatorilor, personal consider ca intruchipeaza toate calitatile uni baggy pentru competitie , defapt are vreo 7 titluri in WM . Desigur te poti juca cu el si in macadam la marginea Bucurestilor atunci cind ai pormoneul gros.
Pe privat gasesti mai multe detalii
cu respect caliber
Aceasta postare a fost editata de caliber: 11 February 2009 - 12:42 PM
#13
Postat 11 February 2009 - 01:03 PM
Cauciucurile cu care vine se duc foarte repede pe asfalt dar se gaseste cu 100 lei, in Bucuresti, toate cele 4 roti.
Este o masina foarte nervoasa si se regleaza foarte usor, de fapt este un MP 777 mai ieftin.
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 11 February 2009 - 01:06 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#14
Postat 11 February 2009 - 09:50 PM
In principiu asta era imaginea pe care mi-o formasem si eu despre cele doua modele.
Diferenta de pret intre cele doua modele justifica si diferenta de performanta... cel putin eu asa vad lucrurile.
Chiar daca DBX este un model mai usor de rulat din prima atat din punct de vedere al controlului cat si al reglajelor, eu cred ca pe viitor un Inferno ofera mai multe posibilitati de setare si tuning. Asta bineinteles daca si eu voi ajunge la nivelul la care sa stiu cum si de ce sa setez masina.
Sunt curios ce tipuri de reglaje permit amortizoarele de pe Inferno si daca stie cineva daca exista anvelope/roti complete pentru asfalt care sa se potriveasca pe Inferno.
Rationamentul meu este ca daca se pot regla bine amortizoarele si pot avea niste roti de asfalt atunci mi-as face si damblaua prin parcari.
Voi ati incercat sa va convertiti buggyurile intr-o pseudo-stradala ?
Cam asta vroiam sa lamuresc deocamdata. Daca mai am intrebari am sa postez.
Multumesc
HPI Savage Flux
#15
Postat 11 February 2009 - 11:11 PM
wipeout, la Feb 11 2009, 09:50 PM, a spus:
In principiu asta era imaginea pe care mi-o formasem si eu despre cele doua modele.
Diferenta de pret intre cele doua modele justifica si diferenta de performanta... cel putin eu asa vad lucrurile.
Chiar daca DBX este un model mai usor de rulat din prima atat din punct de vedere al controlului cat si al reglajelor, eu cred ca pe viitor un Inferno ofera mai multe posibilitati de setare si tuning. Asta bineinteles daca si eu voi ajunge la nivelul la care sa stiu cum si de ce sa setez masina.
Multumesc
Salut daca ramii la INFERNO ia-ti neaparat MP777 diferenta dintre 7,5 si 777 este enorma toate piesele din alu, sasiul planetare totul (de fapt cred ca este un model cu totul si cu totul diferit ) . Despre 777 intradevar poti sa spui ca este TOP, a si vezi ca a aparut si model nou anul trecut !!!
din pacate in romania nu o gasesti in nici un magazin ( poate doar comanda )
si la 777 nu prea ai ce upgrade-uri sa ii faci daca iti iei si versiunea WC are toate upgrade-urile ce te intereseaza de la KYOSHO in kit !!!
referitor la reglaje poti sa reglezi orice iar despre cauciucuri bineinteles ca exista dar bineinteles ca nu la noi in tara !
@ Dan71 - dupa cum spuneam DIN PACATE NU TINE NIMENI IN ROMANIA PE STOC PIESE PTR MODELELE DE VIRF DE LA KYOSHO (AUTOMODELE) CUM AR FI INFERNO MP777 sau ST-RR. Pobabil asta se intimpla datorita pretului prea mare la care ar ajunge in ROMANIA cele 2 kit-uri, desi daca stau sa ma gindesc bine daca as fi dealer de asa ceva cred ca normal este sa am piese pe stoc de la toate modelele dintr-un anumit segment cum ar fi AUTOMODELE altfel nu poti sa spui ca esti dealer de o anumita marca ... FARA SUPARARE ...
Aceasta postare a fost editata de bbe74: 11 February 2009 - 11:21 PM
#16
Postat 11 February 2009 - 11:54 PM
Setari de tuning sunt o gramada ar trebui sa vb 2 zile aici dar hai sa vedem pe cele mai importante:
1: bare de torsiune (stabilizatoare) fata si spate vreo 3 variante
2: schimbarea ambreiajului cu unul mai performant(x variante)
3: clopotul de ambreiaj(cu nr x de dinti)
4: rota dintata principala (cea care preia transmisia)iarasi o gramada de modele
5: discul de frina
6: anvelope si jante in functie de traseul parcurs
Si or mai fi si altele dar deocamdata invata sa te feresti borduri si cum sa o cureti dupa fiecare folosire.......ca eu o desfac de fiecare data si timpul trece nu prea mai am timp de SETUP.
cu respect caliber
#17
Postat 12 February 2009 - 12:18 AM
[/quote]
Referitor la Kiturile scumpe va contrazic putin (scuze) ,Exista firma in Romanica care are aceste produse pe stoc si piesele de schimb si tuning aferente . Din pacate dealerii din Bucuresti au amestecat producatorii dupa portofelul clientilor. De aceea nu o sa avem o competitie pe masura in RO. Daca cineva spune ca X firma e buna pai aiae buna .
Dar hai sa nu mai suparam pe cineva ........
cu respect Caliber
#19
Postat 12 February 2009 - 11:58 AM
Unde gasesc o caroserie de kyosho tf-05?
Am originala (dodge stratus) dar nu prea imi place.
Mersi
A doua problema
Unde gasesc curentul maxim la motorul G20 (care vine stock), si la comboul esc+reciver novak ra-16t? Am cautat pe toate siteurile kyosho(.de, .com, .uk ...) nu am gasit nici o caracteristica, daca stie cineva multumesc mult.

Aceasta postare a fost editata de avatar: 12 February 2009 - 12:02 PM
Tamiya MadBull truggy EP
#20
Postat 12 February 2009 - 12:36 PM
Putine sunt siteurile care au pe stoc piesele cu care atat de mult se lauda avem mai multe variante de ambrambureala
Fie au piesel si siteul este de 2 lei si nu sti ce are pe stoc si aici e dea dreptul trist, cumparatorul compara studiaza se informeaza nu sta sa dea telefoane sa intrebe de produse, am afacere online si nu am sietul complet cu toate reperele puse la punct e trist, orice site care se respecta si vrea sa faca vanzare ar trebui sa aiba absolut tot ce are pe stoc online altfel sa nu se astepte sa faca foarte multa vanzare pe principiul lasa ca suna sa ma intreabe nu faci afaceri
Mai este varianta comerciantului care are absolut tot pe stoc ,dar cand faci comanda te uimesti ca nu trebuie sa astepti nici mai mult nici mai putin decat 2 saptamani pentru reper, lucru trist in conditile in care poti cumpara din uniunea europeana sau marea britanie cu acelasi timp de livrare sau chiar mai mic.
Putini sunt comercianti care au intrdevar piesle care le trebuiesc pe site aici intrevine si experienta personala in sport sa sti ce sa comanzi ca am vazut la uni niste balari de produse aluminiu peste aluminiu lucruri care nu iti trebuiesc niciodata, pe de alta parte lipsa de acesorii este uimitoare...
Trebuie sa va ganditi carui public va adresati nu ma apuc sa aduc strr si sa tin stoc de piese si eu sa nu ma afisez la un concurs sa auda lumea care participa de mine aduc modelel de varf pai ma adresez celor care cauta as ceva nu ma duc cu model de 500 de euro si ma chinui sa il vand aluia care se plimba prima oara in parc sau care a gasit siteul din greseala si vrea sa faca un cadou fratelui fiului etc
Nu ma refer la cineva in mod personal nu toti sunt asa sunt si exceptii dar astea sunt cele mai intalnite defecte pe care comercianti nu le inteleg...deja am deviat foarte mult de la subiect si tinde sa devina o discutie de alta natura....si fara sa verti deveniti subiectivi in fond este munca voastra
#21
Postat 12 February 2009 - 09:04 PM
Nu cred ca o disputa intre doi distribuitori este tocmai un lucru bun pentru clientul final.
Genul de acuze care se aduc pot chiar indeparta potentialul client, iar acesta se va uita in portofoliul altor furnizori si va devia de la decizia initiala de achizitie.
Poate chiar sa ignore prima alegere si sa se indrepte catre cu totul alt brand si furnizor. Caz clasic "doi se bat al treilea castiga".
De exemplu eu sunt un potential client si bineinteles ca am in minte tot felul de variante de achizitie de la diversi producatori si furnizori.
Daca iau in calcul si faptul ca o jucarie de-asta poate costa o suma frumusica atunci probabil ca ma voi "speria" de acuzele aduse de catre cei doi furnizori si fara sa stiu cine spune adevarul ma voi indrepta altundeva.
Acum...chiar daca intradevar sunt in faza in care analizez piata si caut produsul care sa ma multumeasca pe deplin, deci sunt acel potential client pe care l-am mentionat mai sus, va rog sa nu o luati ca pe o insulta sau sa va simtiti jigniti; incerc sa fiu complet obiectiv.
Si bineinteles ar trebui sa nu uitam care este topicul si sa nu divagam de la subiect(e). Imi place Kyosho si vreau ca acest topic sa ma ajute sa fac alegerea corecta si pe viitor sa impart parerile cu ceilalti.
Va multumesc
HPI Savage Flux
#22
Postat 12 February 2009 - 09:16 PM
E loc pentru mult mai multi in piata. Invatam cu totii din greseli sau din experienta altora si in felul acesta evoluam in domeniu.
#27
Postat 16 February 2009 - 10:52 PM
De exemplu Kyosho Inferno ST ... cam ce puteti sa-mi spuneti despre el ?
Si o intrebare care sper sa nu deranjeze kyoshistii : Ce parere aveti despre Ansmann ? Mai exact despre modelele Virus si Vapor ?
Oamenii vad ca zic de bine despre ele. M-am uitat si eu la ele si par ok dar asa la prima vedere parca nu au finisarea de la Kyosho. Este diferenta de pret justificata in cazul Kyosho ? Si revin cu o intrebare mai veche : A pus cineva pe un buggy kyosho roti de asfalt ( cauciucuri sau roti complete ) ? Si daca da de unde le-ati gasit sau ce roti sunt compatibile ?
Multam fain
HPI Savage Flux
#28
Postat 17 February 2009 - 01:25 AM
O explicatie este data chiar de wikipedia in link-ul de mai jos:
http://en.wikipedia.org/wiki/Truggy
Am fost si eu tentat de un Virus sau Vapor totusi am luat Inferno MP.
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 17 February 2009 - 01:27 AM
You can go faster... I can go anywhere !
#29
Postat 17 February 2009 - 11:11 AM
Mie personal truggy-urile imi par a fi nici cal nici magar. Pentru ca nu este o parere avizata e posibil sa ma insel in privinta eficientei lor. Parca buggy-urile fac parte dintr-o categorie bine definita si sunt "pur-sange" ca sa zic asa.
HPI Savage Flux
#30
Postat 17 February 2009 - 11:17 AM
wipeout, la Feb 17 2009, 11:11 AM, a spus:
Mie personal truggy-urile imi par a fi nici cal nici magar. Pentru ca nu este o parere avizata e posibil sa ma insel in privinta eficientei lor. Parca buggy-urile fac parte dintr-o categorie bine definita si sunt "pur-sange" ca sa zic asa.
Un truggy este mult mai eficient decat un moster truck. Sa zicem ca este varianta de competitie a unui monster truck...te poti distra le fel de mult si cu un truggy ba chiar mai rezistent decat un MT.