motor prajit TITAN 12 T 540 pentru RUSTLER
#1
Postat 16 July 2009 - 06:38 AM
Doar ce am prajit unul de pe noul meu rustler si pana imi vine cel din garantie, as vrea sa cumpar ceva din tara.
Cel de la magazinul de unde l-am luat a zis ca e din cauza bateriei de 4600 mah , ca mai intai a-r fi trebuit sa rodez motorul cu bateria stok de 1500 mah, si ca de aia s-a prajit.
are si omul dreptae cred, dar tot nu cred ca in 15 minute de alergat cu masina, trebuia sa se arda motorul....
multumesc anticipat de info.
#2
Postat 16 July 2009 - 08:10 AM
Acumulatori: Venom 7 Cell 8.4V 4200 mAh NiMH; MaxAmp 7 Cell 8.4V 4700 mAh NiMH; Maxamp 3S lipo 11.1v 4000mah
Blog personal: www.sby.ro
#4
Postat 17 July 2009 - 04:35 AM
protheus, la Jul 16 2009, 10:00 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 17 July 2009 - 04:36 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#5
Postat 17 July 2009 - 08:41 AM
PS: Dar atata munca se merita doar pentru motoarele performante si scumpe. La cele standard nu conteaza asa de mult.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 17 July 2009 - 08:42 AM
#6
Postat 17 July 2009 - 09:00 AM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#8
Postat 17 July 2009 - 03:22 PM
Va face fata destul de bine zic eu. In cel mai rau caz va trebui sa pui pinion mai mic.
Trebuie putin pilit axul ca altfel nu prinde pinionul pe el.
Eu pe ale mele le-am rodat la 5V timp de 30 minute. ( Le-am lasat sa mearga in gol )
Totusi ar fi bine , daca echipezi masina cu asa ceva , sa verfici primele dati temperaturile la ESC si motor.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#9
Postat 17 July 2009 - 10:11 PM
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#10
Postat 17 July 2009 - 11:08 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#11
Postat 22 July 2010 - 07:29 AM
Cum spuneam, am incercat si cautare si nu am gasit. Acum luam la rand toate paginile din secitunea Automodelism, pentru ca stiu ca exista pe aici pe undeva scris in detaliu despre rodaj. Am citit mai demult, insa acum nu mai gasesc de nici o culoare.
Ori nu stiu eu sa caut..... :D
Gasind aceasta discutie, nu am mai deschis alt topic.
Multumesc mult de ajutor.
Art-tech Cessna 182
#12
Postat 22 July 2010 - 10:57 AM
Marius Sava, la Jul 22 2010, 08:29 AM, a spus:
Cum spuneam, am incercat si cautare si nu am gasit. Acum luam la rand toate paginile din secitunea Automodelism, pentru ca stiu ca exista pe aici pe undeva scris in detaliu despre rodaj. Am citit mai demult, insa acum nu mai gasesc de nici o culoare.
Ori nu stiu eu sa caut..... :wacko:
Gasind aceasta discutie, nu am mai deschis alt topic.
Multumesc mult de ajutor.
Arunca un ochi pe link-urile de mai jos.
http://www.rcunivers..._5628228/tm.htm

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#13 Guest_Scooby Doo_*
Postat 22 July 2010 - 11:47 AM
Break in Traxxas Titan 12T Motor (550 size)
- Break in the motor by driving smoothly on a flat paved surface for the first battery pack. This will allow the brushes to seat.
- Avoid abusive driving that puts extreme current loads on the motor and cause it to become hot. Examples include driving through deep sand, tall grass, attempting to push immovable objects, and repetitive starting, stopping, and direction changes.
- The XL-5 is equipped with thermal shutdown protection to protect its circuitry, but it does not protect the motor from thermal damage caused by abusive driving.
#14
Postat 22 July 2010 - 12:56 PM
Scooby Doo, la Jul 22 2010, 12:47 PM, a spus:
Break in Traxxas Titan 12T Motor (550 size)
- Break in the motor by driving smoothly on a flat paved surface for the first battery pack. This will allow the brushes to seat.
- Avoid abusive driving that puts extreme current loads on the motor and cause it to become hot. Examples include driving through deep sand, tall grass, attempting to push immovable objects, and repetitive starting, stopping, and direction changes.
- The XL-5 is equipped with thermal shutdown protection to protect its circuitry, but it does not protect the motor from thermal damage caused by abusive driving.
Nu chiar la toate motoarele brushed este bine facut acest "tratament". La un motor cu rulmenti nu este prea bine pentru ca se pot distruge rulmentii de la apa, si e destul de greu sa fie dati jos.
Prima data cand mia puscat motorul TITAN 12T a fost dupa break in water! Desi dupa ce am facut acest lucru motorul a mers considerabil mai tare, a crapat in 2-3minute :|
Asa ca nu este 100% un lucru eficient!
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#15 Guest_Scooby Doo_*
Postat 22 July 2010 - 01:59 PM
radugns, la Jul 22 2010, 01:56 PM, a spus:
Prima data cand mia puscat motorul TITAN 12T a fost dupa break in water! Desi dupa ce am facut acest lucru motorul a mers considerabil mai tare, a crapat in 2-3minute :|
Asa ca nu este 100% un lucru eficient!
stima, Radu
Eu mi-am dat doar o parere pe langa textul original, iar textul pe care l-am postat a fost copy + paste din mail.
Apropo, da' unde-ai vazut tu ca am scris eu ceva de vreo apa??? Ca vad ca m-ai citat si apoi vii si zici "se pot distruge rulmentii de la apa" - care apa? Ca oamenii zic sa rulezi constant cu masina pe o suprafata pavata, nu in apa... cum ai ajuns tu de la pavata la apa??? Stiu ca rimeaza, dar... :wacko:
...Acum ca unii-s extremi si vor ei sa faca rodajul motorului cu perii in/sub apa (eu unul n-am auzit de asa ceva?!??!) nu au decat...
Aceasta postare a fost editata de Scooby Doo: 22 July 2010 - 01:59 PM
#16
Postat 22 July 2010 - 03:55 PM
Scooby Doo, la Jul 22 2010, 02:59 PM, a spus:
Apropo, da' unde-ai vazut tu ca am scris eu ceva de vreo apa??? Ca vad ca m-ai citat si apoi vii si zici "se pot distruge rulmentii de la apa" - care apa? Ca oamenii zic sa rulezi constant cu masina pe o suprafata pavata, nu in apa... cum ai ajuns tu de la pavata la apa??? Stiu ca rimeaza, dar... :wacko:
...Acum ca unii-s extremi si vor ei sa faca rodajul motorului cu perii in/sub apa (eu unul n-am auzit de asa ceva?!??!) nu au decat...
Eu am dat reply la ultimul post sa vb despre break in water. De aici a venit ideea de apa...
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing