Modelism - RHC Forum: motor prajit TITAN 12 T 540 pentru RUSTLER - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motor prajit TITAN 12 T 540 pentru RUSTLER

#1 Useril este offline   mifmar 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-June 08

Postat 16 July 2009 - 06:38 AM

As dori sa stiu daca exista vreun magazin de unde as putea cumpara un motoras electric TITAN 12t 540.
Doar ce am prajit unul de pe noul meu rustler si pana imi vine cel din garantie, as vrea sa cumpar ceva din tara.

Cel de la magazinul de unde l-am luat a zis ca e din cauza bateriei de 4600 mah , ca mai intai a-r fi trebuit sa rodez motorul cu bateria stok de 1500 mah, si ca de aia s-a prajit.
are si omul dreptae cred, dar tot nu cred ca in 15 minute de alergat cu masina, trebuia sa se arda motorul....

multumesc anticipat de info.
0

#2 Useril este offline   spyder 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2009 - 08:10 AM

Hmmm eu nu am vazut sa scrie nicaieri (nici in manual nici pe vrun forum) ca ar trebuii rodat. Eu de cum am luat masina am mers cu 8.4v / 4200mah si cu 7.2 4700 mah si am mers blana de cand o am. Si nu am avut nici o problema.
"Bolidul Meu":Rustler Stadium Truck RTR with XL-5
Acumulatori: Venom 7 Cell 8.4V 4200 mAh NiMH; MaxAmp 7 Cell 8.4V 4700 mAh NiMH; Maxamp 3S lipo 11.1v 4000mah


Blog personal: www.sby.ro
0

#3 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 16 July 2009 - 09:00 AM

Care sunt mentionate ca sunt rodate, nu mai trebuie rodate. Dar periatele, trebuie rodate.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 16 July 2009 - 09:00 AM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#4 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 17 July 2009 - 04:35 AM

Vezi postareaprotheus, la Jul 16 2009, 10:00 AM, a spus:

Care sunt mentionate ca sunt rodate, nu mai trebuie rodate. Dar periatele, trebuie rodate.
Adevarat , dar numai cand cumperi motoru nou , cand ai trecut la al 2lea set de perii numai trebe rodat,apoi trebuie facut ceva la rotor din cate am inteles de pe diferitye site-uri.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 17 July 2009 - 04:36 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#5 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 17 July 2009 - 08:41 AM

Realezat colectorul la schimbare de perii (daca s-au format canale) si refacut un pic de rodaj. Este necesar pentru roaderea periilor cat mai apropiat de forma colectorului, ca suprafata de distributie (a energiei) sa fie cat mai mare.

PS: Dar atata munca se merita doar pentru motoarele performante si scumpe. La cele standard nu conteaza asa de mult.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 17 July 2009 - 08:42 AM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#6 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 17 July 2009 - 09:00 AM

Problema ta este cu siguranta un timp de rulaj prea mare cu un raport nepotrivit la cutia de reductie. Probabil si conditiile meteo daca a fost cald pot avea o influenta. Orice motor electric cu perii trebuie rodat daca este nou sau se schimba periile la 2V timp de cateva minute ca sa se aseze corect periile pe colector(sa-si faca canalul de rulare). Daca motorul este la 7,2 Volti gradat desigur ca faptul ca folosesti un acumulator mai mare ca voltaj are o influenta. Motorul se va incalzi mai repede intr-un timp de rulaj mai scurt!!!! Sunt magazine care comercealizeaza motore si la noi la pret bun dar gasesti din ce in ce mai greu motoare cu perii. Poti face un upgrade la motor cu unul mai performant de la un producator specializat, Team Orion, Lrp, Nosram, trinity etc
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#7 Useril este offline   bel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 402
  • Inregistrat: 02-August 08

Postat 17 July 2009 - 11:36 AM

parerea mea este ca , motorul s-a ars pentru ca n-a avut radiator

unul cat de mic , altfel ar raci motorul.
0

#8 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 17 July 2009 - 03:22 PM

Pune un motor Jamara Venti 600. ( Cauta-l pe google si gasesti si magazinul care-l vinde in Romania)
Va face fata destul de bine zic eu. In cel mai rau caz va trebui sa pui pinion mai mic.
Trebuie putin pilit axul ca altfel nu prinde pinionul pe el.
Eu pe ale mele le-am rodat la 5V timp de 30 minute. ( Le-am lasat sa mearga in gol )
Totusi ar fi bine , daca echipezi masina cu asa ceva , sa verfici primele dati temperaturile la ESC si motor.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#9 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 17 July 2009 - 10:11 PM

Cine a zis ca din cauza bateriei de 4600mAh s-a ars motorul ar trebui sa vinda legume in piata ca pina anul trecut probabil. Nu intensitatatea ci tensiunea afecteaza motoarele. O perie noua (indiferent de vechimea colectorului) trebuie ''pasuita'' cu colectorul. La schimbarea periilor e recomandata curatarea izolatorului dintre lamelele colectorului cu un ac sau cu o pinza de fierastrau subtiata la polizor pina la cca. 0.5 X latimea canalului dintre lamele. Cel mai probabil la tine s-a distrus un suport de perie din cauza ca acesta are rolul de a presa peria si de a asigura contactul electrc intre baterie si perie. Eu am patit asa cu un Kershaw Design. Pina la urma i-am pus perii pilite de la un electromotor de Dacia cu fise turnate in perie. Merge mai bine decit nou acum.
E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#10 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 17 July 2009 - 11:08 PM

Eu as zice sa faci un upgrade la brushless si nu mai ai treaba, si intradevar capacitatea bateriei nu are cum sa afecteze motorul, poate vanzatorul are scoala de pomicultura. :) :blink: :blink: :)
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#11 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 22 July 2010 - 07:29 AM

La un an si cateva zile dupa ultima postare aici, ma gasesc si eu....Caut de ceva timp exact cum se face rodajul la motoarele periate, motoare gen 540, 550, cum sunt cele de pe Revo sau Savage stock.

Cum spuneam, am incercat si cautare si nu am gasit. Acum luam la rand toate paginile din secitunea Automodelism, pentru ca stiu ca exista pe aici pe undeva scris in detaliu despre rodaj. Am citit mai demult, insa acum nu mai gasesc de nici o culoare.
Ori nu stiu eu sa caut..... :D

Gasind aceasta discutie, nu am mai deschis alt topic.

Multumesc mult de ajutor.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#12 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 22 July 2010 - 10:57 AM

Vezi postareaMarius Sava, la Jul 22 2010, 08:29 AM, a spus:

La un an si cateva zile dupa ultima postare aici, ma gasesc si eu....Caut de ceva timp exact cum se face rodajul la motoarele periate, motoare gen 540, 550, cum sunt cele de pe Revo sau Savage stock.

Cum spuneam, am incercat si cautare si nu am gasit. Acum luam la rand toate paginile din secitunea Automodelism, pentru ca stiu ca exista pe aici pe undeva scris in detaliu despre rodaj. Am citit mai demult, insa acum nu mai gasesc de nici o culoare.
Ori nu stiu eu sa caut..... :wacko:

Gasind aceasta discutie, nu am mai deschis alt topic.

Multumesc mult de ajutor.


Arunca un ochi pe link-urile de mai jos.



http://www.rcunivers..._5628228/tm.htm

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#13 Guest_Scooby Doo_*

  • Grup: Guests

Postat 22 July 2010 - 11:47 AM

Fiindca topicul facea vorbire despre un motor Traxxas, imi permit sa reproduc aici o recomandare primita de la Traxxas (evident, se aplica - zic eu - tuturor motoarelor cu perii):

Break in Traxxas Titan 12T Motor (550 size)

- Break in the motor by driving smoothly on a flat paved surface for the first battery pack. This will allow the brushes to seat.
- Avoid abusive driving that puts extreme current loads on the motor and cause it to become hot. Examples include driving through deep sand, tall grass, attempting to push immovable objects, and repetitive starting, stopping, and direction changes.
- The XL-5 is equipped with thermal shutdown protection to protect its circuitry, but it does not protect the motor from thermal damage caused by abusive driving.
0

#14 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 22 July 2010 - 12:56 PM

Vezi postareaScooby Doo, la Jul 22 2010, 12:47 PM, a spus:

Fiindca topicul facea vorbire despre un motor Traxxas, imi permit sa reproduc aici o recomandare primita de la Traxxas (evident, se aplica - zic eu - tuturor motoarelor cu perii):

Break in Traxxas Titan 12T Motor (550 size)

- Break in the motor by driving smoothly on a flat paved surface for the first battery pack. This will allow the brushes to seat.
- Avoid abusive driving that puts extreme current loads on the motor and cause it to become hot. Examples include driving through deep sand, tall grass, attempting to push immovable objects, and repetitive starting, stopping, and direction changes.
- The XL-5 is equipped with thermal shutdown protection to protect its circuitry, but it does not protect the motor from thermal damage caused by abusive driving.

Nu chiar la toate motoarele brushed este bine facut acest "tratament". La un motor cu rulmenti nu este prea bine pentru ca se pot distruge rulmentii de la apa, si e destul de greu sa fie dati jos.
Prima data cand mia puscat motorul TITAN 12T a fost dupa break in water! Desi dupa ce am facut acest lucru motorul a mers considerabil mai tare, a crapat in 2-3minute :|
Asa ca nu este 100% un lucru eficient!

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#15 Guest_Scooby Doo_*

  • Grup: Guests

Postat 22 July 2010 - 01:59 PM

Vezi postarearadugns, la Jul 22 2010, 01:56 PM, a spus:

Nu chiar la toate motoarele brushed este bine facut acest "tratament". La un motor cu rulmenti nu este prea bine pentru ca se pot distruge rulmentii de la apa, si e destul de greu sa fie dati jos.
Prima data cand mia puscat motorul TITAN 12T a fost dupa break in water! Desi dupa ce am facut acest lucru motorul a mers considerabil mai tare, a crapat in 2-3minute :|
Asa ca nu este 100% un lucru eficient!

stima, Radu


Eu mi-am dat doar o parere pe langa textul original, iar textul pe care l-am postat a fost copy + paste din mail.
Apropo, da' unde-ai vazut tu ca am scris eu ceva de vreo apa??? Ca vad ca m-ai citat si apoi vii si zici "se pot distruge rulmentii de la apa" - care apa? Ca oamenii zic sa rulezi constant cu masina pe o suprafata pavata, nu in apa... cum ai ajuns tu de la pavata la apa??? Stiu ca rimeaza, dar... :wacko:
...Acum ca unii-s extremi si vor ei sa faca rodajul motorului cu perii in/sub apa (eu unul n-am auzit de asa ceva?!??!) nu au decat...

Aceasta postare a fost editata de Scooby Doo: 22 July 2010 - 01:59 PM

0

#16 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 22 July 2010 - 03:55 PM

Vezi postareaScooby Doo, la Jul 22 2010, 02:59 PM, a spus:

Eu mi-am dat doar o parere pe langa textul original, iar textul pe care l-am postat a fost copy + paste din mail.
Apropo, da' unde-ai vazut tu ca am scris eu ceva de vreo apa??? Ca vad ca m-ai citat si apoi vii si zici "se pot distruge rulmentii de la apa" - care apa? Ca oamenii zic sa rulezi constant cu masina pe o suprafata pavata, nu in apa... cum ai ajuns tu de la pavata la apa??? Stiu ca rimeaza, dar... :wacko:
...Acum ca unii-s extremi si vor ei sa faca rodajul motorului cu perii in/sub apa (eu unul n-am auzit de asa ceva?!??!) nu au decat...

Eu am dat reply la ultimul post sa vb despre break in water. De aici a venit ideea de apa...

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu