Modelism - RHC Forum: Kyosho - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Kyosho probleme,discuti,etc.

#61 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 04:42 PM

fiind frig se recomanda o bujie calda(hot) pentru o pronire mai usoara in perioada aceasta dar asta nu are legatura cu temperatura ridicata a motorului...problema incalzirii motorului este din combustibil si reglaje...
vezi sa nu ai frana actionata fara sa iti dai seama in felul asta solicitand motorul fara sa iti dai seama
caroseria este gaurita pentru a permite racirea motorului?
0

#62 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 February 2009 - 04:51 PM

Am auzit ca motoarele Kyosho "tolereaza" temperaturi mai ridicate decit celelalte dar ma gindeam io' ca am o prb ;) .Am sa incerc reglajul amestecului care cred eu ca este prea bogat si inlocuirea bujiei cu una mai "calda".Multumesc!Oricum "asimilez" sfaturile.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#63 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 February 2009 - 04:55 PM

Vezi postareaFlo234, la Feb 26 2009, 04:42 PM, a spus:

fiind frig se recomanda o bujie calda(hot) pentru o pronire mai usoara in perioada aceasta dar asta nu are legatura cu temperatura ridicata a motorului...problema incalzirii motorului este din combustibil si reglaje...
vezi sa nu ai frana actionata fara sa iti dai seama in felul asta solicitand motorul fara sa iti dai seama
caroseria este gaurita pentru a permite racirea motorului?



Am umplut de gauri caroseria ,asa am fost sfatuit, si chiar am confectionat o priza cu un design mortal,pentru o mai buna racire a motorului .O sa i-ti arat o poza cum ajung acasa..:)Kestia e ca tot se incalzeste.....cred din reglaje.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#64 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 26 February 2009 - 05:40 PM

Salut!

se vede ca nu prea te pricepi la reglaje... :rolleyes:

Am si eu un Fazer,tot cu Roktan de 20% am mers si tot asa am patit,se incingea prea tare,am incercat cu Sidewinder 16% si tot asa facea.....dar am rezolvat-o,problema era din reglaje......trebuie imbogatit amestecul pe "low speed".
nevoia te invata...:)
0

#65 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 February 2009 - 06:06 PM

Asta presupunand rulajul fara caroserie cu viteza mica si sa i tot dau gaz din carburator pana incepe sa se inece?Sau trebuie combinat si cu reglajul aerului? :rolleyes:
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#66 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 06:20 PM

ar trebui sa vizionezi astea ca sa intelegi ce si cum principiul este acelasi

http://www.youtube.c...h?v=ma2_CghxiUk

sau

http://www.youtube.com/watch?v=pEGjExP9GkM...re=channel_page
0

#67 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 26 February 2009 - 07:16 PM

Vezi postareaNelutu35, la Feb 26 2009, 06:06 PM, a spus:

Asta presupunand rulajul fara caroserie cu viteza mica si sa i tot dau gaz din carburator pana incepe sa se inece?Sau trebuie combinat si cu reglajul aerului? :rolleyes:



Da,cu masina fara carcasa si incepi frumos cu high speed-u si termini cu low speed-u........si sa ai grija ca deschizatura clapetei carburatorului la ralanti, sa fie de 1mm maxim.
nevoia te invata...:)
0

#68 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 February 2009 - 08:03 PM

Va multumesc pentru sfaturi.In weekend o sa aplic sfaturile voastre.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#69 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 01 March 2009 - 11:54 AM

Am incercat,dupa cum va spuneam ,reglajul motorului.Filmuletul de la HPI m-a ajutat mult.Concluzie.In orice configuratie motorul nu "suporta" mai mult de 2 rezervoare.Dupa o pauza de vreo 30 de min se poate reincepe rulajul.
Intrebare:Este normal sau mai trebuie sa aprofundez problema reglajului?
I-mi poate spune cineva pe privat un magazin bun cu piese de Kyosho?Multumesc!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#70 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 08 March 2009 - 05:57 PM

Daca are cineva informatii sau detine un Kyosho MFR il rog frumos sa ma contacteze.Mersi!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#71 Useril este offline   caliber 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 12-April 08

Postat 09 March 2009 - 02:03 AM

Vezi postareaNelutu35, la Mar 8 2009, 06:57 PM, a spus:

Daca are cineva informatii sau detine un Kyosho MFR il rog frumos sa ma contacteze.Mersi!




da ce anume ai dorii? ce fel de informatii doresti?


mfg caliber
0

#72 Useril este offline   SCCIROCO80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 366
  • Inregistrat: 06-November 06

Postat 14 March 2009 - 10:30 PM

Vezi postareaNelutu35, la Mar 1 2009, 12:54 PM, a spus:

Am incercat,dupa cum va spuneam ,reglajul motorului.Filmuletul de la HPI m-a ajutat mult.Concluzie.In orice configuratie motorul nu "suporta" mai mult de 2 rezervoare.Dupa o pauza de vreo 30 de min se poate reincepe rulajul.
Intrebare:Este normal sau mai trebuie sa aprofundez problema reglajului?
I-mi poate spune cineva pe privat un magazin bun cu piese de Kyosho?Multumesc!

Al meu pot sa ma dau cit ma tin acumulatorii .......sau pana se intimpla ceva ;) nu are voie sa nu supoarte doar 2 rezervoare mai insista la reglaje
inferno st us 1/8
0

#73 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 17 March 2009 - 01:50 PM

Dupa o raita pe site-ul Kyosho m-am indargostit de asta:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/deta...oduct_id=104534
Bogdane cind o vedem si noi?
Deja stiu pentru ce sunt banii de acum inainte :)

You can go faster... I can go anywhere !

0

#74 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2009 - 02:04 PM

Destul de repede sper eu.
Daca nu ai rabdare cu asta, vezi SC8 de la "asociati", are Miez aici pe forum.
Hormonu' bate neuronu'
0

#75 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 17 March 2009 - 03:59 PM

Vezi postareabogdan luben, la Mar 17 2009, 02:04 PM, a spus:

Destul de repede sper eu.
Daca nu ai rabdare cu asta, vezi SC8 de la "asociati", are Miez aici pe forum.



Pe al lui miez l-am fazut.
Asta are avantajul ca e mai micut, ceea ce conteaza la mine, dar gasesc si piese la sti tu cine :)
Cu barile mai vorbim, te sun eu cind fac rost de bani.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#76 Useril este offline   petrix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 313
  • Inregistrat: 14-September 08
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Postat 17 March 2009 - 08:44 PM

salutari...o intrebare in romania de unde pot cumpara un kyosho dbx? am auzit ca este in cluj o reprezentanta eu sunt din cluj...
Live for the Journey not the Destination...
0

#77 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 18 March 2009 - 08:38 PM

este...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#78 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 23 March 2009 - 09:15 PM

kestii trainice astea..Kyosho...nu se strica ,nu se cer sfaturi....niik!La savage duduie forumu'..;)
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#79 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 23 March 2009 - 09:37 PM

In timpul iesirii de ieri asiatiaca a fost curtata de o Hodzi dar nu s-a lasat cu una cu doua:doar un ax si tija de la amortizor.;)
Asta dupa ce "dihania" s-a oprit in roata ei dreapta spate.
Pozele sunt din timpul reviziei si de la finalul acesteia.
Acum astepta sa vina weekendul si sa alerge iar:D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0349.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0350.JPG


You can go faster... I can go anywhere !

0

#80 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 23 March 2009 - 09:37 PM

nu nu nu......baietii cu kyosho nu prea se exteriorizeaza ca sa zic asa. ;)

forumul duduie de altceva..........nu prea e vorba de stricaciuni nici pe acolo.. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 23 March 2009 - 09:40 PM

nevoia te invata...:)
0

#81 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 23 March 2009 - 09:44 PM

NU ma de ce sa dau vina pe nimeni deoarece eu am franat destul de brusc in fata bestiei si chiar tin frinele http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Asta poate spune ceva despre calitatea KYOSHO ;) care nu a luat-o prea tare (zic eu).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0351.JPG


You can go faster... I can go anywhere !

0

#82 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 March 2009 - 08:46 PM

Fuzete de aluminiu pentru DST gasesc oare?Unde..?
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#83 Useril este offline   caliber 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 12-April 08

Postat 27 March 2009 - 01:46 PM

Vezi postareaNelutu35, la Mar 26 2009, 08:46 PM, a spus:

Fuzete de aluminiu pentru DST gasesc oare?Unde..?



Buna ziua


ALU tuning la DBX SAU DST nu exista, iar in afara de asta nu aduce nimic in plus la performante.

cu respect caliber
0

#84 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 28 March 2009 - 08:44 AM

Mersi.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#85 Useril este offline   petrix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 313
  • Inregistrat: 14-September 08
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Postat 29 March 2009 - 04:26 PM

care e diferenta intre DBX SI DST? in afara de caroserie?
Live for the Journey not the Destination...
0

#86 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 29 March 2009 - 04:37 PM

Vezi postareapetrix, la Mar 29 2009, 05:26 PM, a spus:

care e diferenta intre DBX SI DST? in afara de caroserie?



difera si motorul....sasiu cred ca e cam la fel......
nevoia te invata...:)
0

#87 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 29 March 2009 - 05:51 PM

Sunt identice,singura diferenta este caroseria.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#88 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 29 March 2009 - 07:10 PM

si la motor e o diferenta.... radiatorul difera putin.

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 29 March 2009 - 07:21 PM

nevoia te invata...:)
0

#89 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 29 March 2009 - 08:18 PM

La vopsire...nu la dimensiuni sau performante.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#90 Useril este offline   andreeeyutz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 31-March 09
  • Gender:Male
  • Location:arad

  Postat 12 April 2009 - 01:44 PM

Vreau sa imi achizitionez si eu un kyosho inferno st us 4,6. Din cate am citit si am vazut este tot in regula cu el dar as vrea sa va cer si voua parerea despre el sa stiu cum e mai bine. E primul meu automodel termic si nu ma pricep chiar foarte mult:),de aceea va cer voua parerea deoarece majoritatea din voi aveti un kyosho si le cunoasteti mai bine.
Multumesc mult:).
respect:)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: kyosho_inferno_st_us_sports_b.jpg

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu