Kyosho probleme,discuti,etc.
#121
Postat 09 June 2009 - 06:03 PM
Neavand ceva pentru asfalt le-am pus pe astea ca sa nu le distrug pe cele pentru off-road.
Dar din pacate faceam niste rotiri in jurul cozii si roata s-a ridicat de la pamant s-a umflat rau cauciucul si a cedat.
Probabil una dintre cauze a fost ca nu am reglat la fel amortizoarele asa cum ai zis,le-am pus seara ochiometric cand am schimbat bascula rupta si a doua zi nu am mai verificat.
Offroad nu prea stiu unde sa merg cu ea,poate stiti voi mai multe locuri unde as putea merge in afara de cel din pipera care e prea departe.
Multumesc
#123
Postat 25 June 2009 - 03:41 PM
1.nu mai vrea sa stea la ralanti.se tot opreste .merge cu cata benzina are in carburator si apoi se opreste.stie cineva cum trebuie facute reglajele?
2.cateodata o ia razna.adica se accelereaza singura.precizez ca o bucata din antena e rupta.e cumva asta o problema?
sper sa ma ajute cineva.multumesc
#124
Postat 25 June 2009 - 04:02 PM
123, la Jun 25 2009, 04:41 PM, a spus:
1.nu mai vrea sa stea la ralanti.se tot opreste .merge cu cata benzina are in carburator si apoi se opreste.stie cineva cum trebuie facute reglajele?
2.cateodata o ia razna.adica se accelereaza singura.precizez ca o bucata din antena e rupta.e cumva asta o problema?
sper sa ma ajute cineva.multumesc
1. Verifica furtunul de alimentare si curata carburatorul.
2. Dupa ce se accelereaza singura, se opreste?
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#125
Postat 25 June 2009 - 04:06 PM
#126
Postat 25 June 2009 - 04:10 PM
A! Poti sa mai verifici capacul la rezervor daca etanseaza bine ,poate fii si de acolo...
Aceasta postare a fost editata de Nelutu35: 25 June 2009 - 04:12 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#127
Postat 25 June 2009 - 04:14 PM
etanseaza bine.se deschide destul de greu
Aceasta postare a fost editata de 123: 25 June 2009 - 04:15 PM
#128
Postat 25 June 2009 - 04:23 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#130
Postat 25 June 2009 - 07:05 PM
Nelutu35, la Jun 25 2009, 05:10 PM, a spus:
A! Poti sa mai verifici capacul la rezervor daca etanseaza bine ,poate fii si de acolo...
Asa se regleaza termicu' pe la voi ???? reglati relantiul la 3 ture :lol: :unsure: Lol, si daca motorul tau nu sta cu relantiul deschis 3 ( trei ) ture ce face ?? il schimbi ?? interesant, cred ca schimbi motoare zilnic.
Daca regula asta se aplica la un anumit motor te rog sa specifici, altcineva ar putea citi informatia data de tine ca fiind generala si sa-ti umple frigiderul.

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#131
Postat 25 June 2009 - 08:32 PM
X-tra, la Jun 25 2009, 07:05 PM, a spus:
Daca regula asta se aplica la un anumit motor te rog sa specifici, altcineva ar putea citi informatia data de tine ca fiind generala si sa-ti umple frigiderul.
nu asa se regleaza la noi motoarele DAR , din cate stiu eu asta e detarea din fabrica (cel putin la mt2 ) dar daca nu porneste dai in stanga/dreapta 1/8 ture
daca gresesc rog corectare :lol:
#132
Postat 25 June 2009 - 10:31 PM
dzsenci, la Jun 25 2009, 09:32 PM, a spus:
daca gresesc rog corectare :)
Cred ca te referi la reglajul high-speed.
Relantiul (surubul aflat de obicei in partea de jos a carburatorului, pe partea catre motor) se regleaza (la toate motoarele) astfel incat carburatorul sa fie deschis 0.8 - 1mm. De aici pornesti micile ajustari in functie de nevoiele specifice motorului
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#134
Postat 26 June 2009 - 06:19 AM
X-tra, la Jun 25 2009, 08:05 PM, a spus:
Daca regula asta se aplica la un anumit motor te rog sa specifici, altcineva ar putea citi informatia data de tine ca fiind generala si sa-ti umple frigiderul.
Din cate am vazut este un topic dedicat Kyosho,am gresit intradevar cu ralantiul,corect fiind hight-speed valve,acestea fiind setarile de fabrica la aceasta marca.In rest ,mersi de comentariul tau "sarcastic" si plin de glume bune.
PS:frigiderul e plin de parizer...
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#135
Postat 26 June 2009 - 10:21 AM
Asa ca... te intepi degeaba, greselile iti apartin si mai si persisti, macar pune mana si documenteaza-te, initiativa ta e laudabila prin incercarea de a ajuta un coleg dar, decat din prea mult zel sa spui balarii mai bine sezi domol.
P.S.
Spor la golirea frigiderului, dar nu prea'l vad sa se goleasca repede

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#136
Postat 26 June 2009 - 11:15 AM
123, la Jun 25 2009, 04:41 PM, a spus:
1.nu mai vrea sa stea la ralanti.se tot opreste .merge cu cata benzina are in carburator si apoi se opreste.stie cineva cum trebuie facute reglajele?
2.cateodata o ia razna.adica se accelereaza singura.precizez ca o bucata din antena e rupta.e cumva asta o problema?
sper sa ma ajute cineva.multumesc
Eu zic sa resetezi toate reglajele. Dai low si high speed valve cu suruburile la ras . Adica ajustezi fiecare dintre cele 2 suruburi la ras cu camasa unde stau ele acolo.
Desfaci filtru de aer si ajustezi a 3 lea surub cel de relanti ala din partea inferioara a carburatorului asfel incat sa ai cum ti au scris mai sus baietii o fanta de 0,8 -1mm asa ochiometric cum te pricepi mai mult.
Si incerci sa pornesti asa ....nu mai schimbi nimic pana nu porneste motorul ...speram sa porneasca ...insista ..sa nu renunti dupa 10 sfori .
Si dupa ce porneste incepi sa reglezi la el . Daca iar nu sta la relanti mai postezi aici si mai vedem.
Intrebare : Daca lasi Glow ul pe motor sta pornit atata timp cat e glow ul acolo??? Daca se opreste dupa ce scoti glow ul incearca sa schimbi bujia daca ai alta la indemana.
Bafta
Sper ca ti am fost de folos . Poate ceilalti au alte idei .
Aia cu "merge cata benzina are in carburator nu inteleg" sa stii ca nu e de DACIE sa aiba camera de gaz carburatorul. Asta cat ii dai atata merge .NU i mai da i gaz se opreste .
Aceasta postare a fost editata de nuclearul-vio: 26 June 2009 - 11:19 AM
#137
Postat 27 June 2009 - 02:42 PM
am pus baterii pentru prima oara iar cand dau ON la masina, vireaza dreapta si accelereaza o data.la telecomanda ( Perfex ) nu raspunde deloc
ce trebuie sa fac ?
ps: sunt incepator
Aceasta postare a fost editata de d.andrei: 27 June 2009 - 02:44 PM
#138
Postat 27 June 2009 - 11:36 PM
d.andrei, la Jun 27 2009, 03:42 PM, a spus:
am pus baterii pentru prima oara iar cand dau ON la masina, vireaza dreapta si accelereaza o data.la telecomanda ( Perfex ) nu raspunde deloc
ce trebuie sa fac ?
ps: sunt incepator
Am rezolvat problema. Aveam nevoie de alt quart :lol:
#140
Postat 28 July 2009 - 10:23 PM
bogdiii, la Jul 28 2009, 11:20 PM, a spus:
Aici : http://www.kyosho.co...s/rc/index.html
ai incercat?
You can go faster... I can go anywhere !
#141
Postat 28 July 2009 - 10:25 PM
Dan71, la Jul 28 2009, 11:23 PM, a spus:
ai incercat?
Eu vreau raspuns de la cei care au asa ceva...Vreau sa stiu cum sta pe drum,cat prinde,etc,etc
#142
Postat 04 August 2009 - 04:01 PM
bogdiii, la Jul 28 2009, 11:25 PM, a spus:
la banii care se ofere e ok
Trebuie avut grija la planetare caci sunt de plastic si nu rezista asa de bine la forta motorului cat si la rodaj (unele se supraincalzesc in timpul rodajului compromitand astfel viitorul motorului)
#144
Postat 06 May 2010 - 07:34 PM
FlorinSS, la May 6 2010, 08:29 PM, a spus:
Deasemenea ce upgradeuri sunt necesare pentru obtinerea de performante bune.
Da-i foc si ia alta
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#145
Postat 06 May 2010 - 07:43 PM
bolocang, la May 6 2010, 08:34 PM, a spus:
Kyosho...
Scuze, e offtopic, n-are legatura cu Kyosho, dar ma perpelesc de ras deja... la replica lui Bolocang, asta dupa ce am mai ras vreo 10 minute cu colegii care isi pun in amortizoare ulei de masa, ulei de servo-frana, sau chiar sampon .... si nu mai vad printre lacrimi sa scriu, dar .... HAHAHAHHAHAHAHAHA !!!!!
Ma intreb, o fi d-ala anti-dandruff sau colorprotect??
#146
Postat 06 May 2010 - 08:32 PM
Diesel power, la May 6 2010, 08:43 PM, a spus:
Scuze, e offtopic, n-are legatura cu Kyosho, dar ma perpelesc de ras deja... la replica lui Bolocang, asta dupa ce am mai ras vreo 10 minute cu colegii care isi pun in amortizoare ulei de masa, ulei de servo-frana, sau chiar sampon .... si nu mai vad printre lacrimi sa scriu, dar .... HAHAHAHHAHAHAHAHA !!!!!
Ma intreb, o fi d-ala anti-dandruff sau colorprotect??
Si tu esti rau si hain la suflet.
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#147
Postat 11 May 2010 - 08:38 PM
@ florinss... Eu mi-am luat kyosho dupa ce am frunzarit un pic forumurile de afara... al meu(primul) e un buggy 1/8 fabricat pe undeva prin 2003.... deci batraior...
De rau nu prea am auzit, ba dimpotriva... in schimb, am fost si eu cu el o singura data la pista in Tineretului acum vreo luna si surpriza... desi eram dotat cu bascule(auzisem ca pe astea tre' sa le ai musai in setul de "urgenta", singura problema pe care am avut-o a fost la o aterizare proasta de pe drop-off unde am reusit sa indoi la 90 de grade tijele ambelor amortizoare spate! Bolocang stie! Deci, pan' la urma cred ca cel mai indicat e sa te dai cu ea si schimbi ce crapa!
P.S. inca sunt de parere ca ar fi ok ca masini, dar trebuie sa si stii cum sa invarti volanul si cum sa apesi tragaciul la telecomanda.... ca altfel, poa' sa fie si tancuri si tot se fac praf, desi a zis cineva atunci la pista; "bine de stiut, Kyosho sunt fragile!"
Aceasta postare a fost editata de b30mrn: 11 May 2010 - 08:45 PM
Y: negoro2002
0763 700 838
Bucuresti - Vatra Luminoasa
_______________________
Kyosho Inferno MP 7.5 Sports Mk 1 RTR stock
Kyosho Inferno GT (Impreza WRC)
Kyosho inferno ST (in lucru... mai trebuie diferential central cu tot cu spur si suportii de caroserie si eleron)
#148
Postat 12 May 2010 - 12:40 PM
dupa ce am rupt suportul de fuzeta la concurs , am cumpatat altele cu care am mers sambata de am adunat tot praful de pe pista .
desi am avut cateva incidente cand am crezut ca am ramas fara masina , nu s-a rupt nimic
deci , sunt destul de rezistente dar sa nu dam in toate mantinelele cu ea .
dupa experienta de samvbbata , sunt foarte multumit de ea .
Abia astept sa vina piesele noi , cu care se va modifica f mult si sa ies dinn nou in parc .
a . am uitat , am terminat jentile de pe spate
ori au fost proaste , ori pt ca nu au avunt insertii cauciucurile
o sa vad cu urmatoarele seturi de cauciucuri
#149
Postat 13 May 2010 - 09:10 PM
I love my lazer http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif