Modelism - RHC Forum: Kyosho - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Kyosho probleme,discuti,etc.

#121 Useril este offline   iulian207 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 09 June 2009 - 06:03 PM

Rotile asa sunt, fara insertii sunt luate de pe un Reely electric luat de la Conrad.

Neavand ceva pentru asfalt le-am pus pe astea ca sa nu le distrug pe cele pentru off-road.

Dar din pacate faceam niste rotiri in jurul cozii si roata s-a ridicat de la pamant s-a umflat rau cauciucul si a cedat.


Probabil una dintre cauze a fost ca nu am reglat la fel amortizoarele asa cum ai zis,le-am pus seara ochiometric cand am schimbat bascula rupta si a doua zi nu am mai verificat.



Offroad nu prea stiu unde sa merg cu ea,poate stiti voi mai multe locuri unde as putea merge in afara de cel din pipera care e prea departe.


Multumesc
0

#122 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 09 June 2009 - 08:06 PM

Se potrivesc rotile de MT2 de la HPI si sunt modele dedicate pentru asfalt cu jenti cu tot,bafta!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#123 Useril este offline   123 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Location:Sighisoara

Postat 25 June 2009 - 03:41 PM

salut.am si eu un Kyosho Inferno TR 15.am cateva probleme cu masinuta
1.nu mai vrea sa stea la ralanti.se tot opreste .merge cu cata benzina are in carburator si apoi se opreste.stie cineva cum trebuie facute reglajele?
2.cateodata o ia razna.adica se accelereaza singura.precizez ca o bucata din antena e rupta.e cumva asta o problema?

sper sa ma ajute cineva.multumesc
Kyosho Inferno TR 15
0

#124 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 25 June 2009 - 04:02 PM

Vezi postarea123, la Jun 25 2009, 04:41 PM, a spus:

salut.am si eu un Kyosho Inferno TR 15.am cateva probleme cu masinuta
1.nu mai vrea sa stea la ralanti.se tot opreste .merge cu cata benzina are in carburator si apoi se opreste.stie cineva cum trebuie facute reglajele?
2.cateodata o ia razna.adica se accelereaza singura.precizez ca o bucata din antena e rupta.e cumva asta o problema?

sper sa ma ajute cineva.multumesc


1. Verifica furtunul de alimentare si curata carburatorul.

2. Dupa ce se accelereaza singura, se opreste?
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#125 Useril este offline   123 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Location:Sighisoara

Postat 25 June 2009 - 04:06 PM

pai se opreste pt ca (de obicei) loveste in ceva :rolleyes:) nu se mai poate controla cand o ia razna.carburatorul cu ce se poate curata?( sunt incepator in domeniul asta) :lol: am cartea de la ea si zice cum se pot face reglajele la motor.am incercat cum zice acolo dar fara reusita.porneste si merge cu combustibilul din carburator si gata.
Kyosho Inferno TR 15
0

#126 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 25 June 2009 - 04:10 PM

Investeste intr-un spray WD-40,da jos filtrul de aer(de pe carburator),scoate bujia si umple motorul si carburatorul cu WD-40.Trage de pull-start pana iese tot afara,pune totul la loc cu o bujie care esti sigur ca e buna si o sa mearga ceas!Daca nu porneste revino cu reglajele carburatorului la cele initiale adica strangi ralantiul si benzina pana la capat si pe urma desfaci 3 ture.Daca nici asa nu vrea....e timpul pentru alt motor. Spor la treaba!

A! Poti sa mai verifici capacul la rezervor daca etanseaza bine ,poate fii si de acolo...

Aceasta postare a fost editata de Nelutu35: 25 June 2009 - 04:12 PM

Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#127 Useril este offline   123 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Location:Sighisoara

Postat 25 June 2009 - 04:14 PM

ok.mersi de raspuns.o sa il curat zilele urmatoare.motorul nu a fost folosit foarte mult.pus cap la cap nu stiu daca are 3 ore de mers.stiti cumva de unde pot cumpara furtunas pt alimentare?cel care mi-a dat masinuta a pierdut furtunul acela.mersi inca odata :rolleyes:

etanseaza bine.se deschide destul de greu

Aceasta postare a fost editata de 123: 25 June 2009 - 04:15 PM

Kyosho Inferno TR 15
0

#128 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 25 June 2009 - 04:23 PM

Furtun pentru alimentare,Hmm,ai nevoie de furtunul care conecteaza carburator-rezervor sau rezervor- esapament?Sau furtun cu care sa pui combustibil in rezervor?:)In ultimul caz ai nevoie de o sticluta de refuel care o gasesti aproape la orice dealer,la fel ca si primul caz...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#129 Useril este offline   123 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Location:Sighisoara

Postat 25 June 2009 - 04:29 PM

as avea nevoie de rezervor esapament.le-am inlocuit acum pt ca orice puneam la esapament se ardea. altceva rezistent nu exista? :rolleyes:)
Kyosho Inferno TR 15
0

#130 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 25 June 2009 - 07:05 PM

Vezi postareaNelutu35, la Jun 25 2009, 05:10 PM, a spus:

Investeste intr-un spray WD-40,da jos filtrul de aer(de pe carburator),scoate bujia si umple motorul si carburatorul cu WD-40.Trage de pull-start pana iese tot afara,pune totul la loc cu o bujie care esti sigur ca e buna si o sa mearga ceas!Daca nu porneste revino cu reglajele carburatorului la cele initiale adica strangi ralantiul si benzina pana la capat si pe urma desfaci 3 ture.Daca nici asa nu vrea....e timpul pentru alt motor. Spor la treaba!

A! Poti sa mai verifici capacul la rezervor daca etanseaza bine ,poate fii si de acolo...


Asa se regleaza termicu' pe la voi ???? reglati relantiul la 3 ture :lol: :unsure: Lol, si daca motorul tau nu sta cu relantiul deschis 3 ( trei ) ture ce face ?? il schimbi ?? interesant, cred ca schimbi motoare zilnic.

Daca regula asta se aplica la un anumit motor te rog sa specifici, altcineva ar putea citi informatia data de tine ca fiind generala si sa-ti umple frigiderul.


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#131 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 June 2009 - 08:32 PM

Vezi postareaX-tra, la Jun 25 2009, 07:05 PM, a spus:

Asa se regleaza termicu' pe la voi ???? reglati relantiul la 3 ture :lol: :unsure: Lol, si daca motorul tau nu sta cu relantiul deschis 3 ( trei ) ture ce face ?? il schimbi ?? interesant, cred ca schimbi motoare zilnic.

Daca regula asta se aplica la un anumit motor te rog sa specifici, altcineva ar putea citi informatia data de tine ca fiind generala si sa-ti umple frigiderul.



nu asa se regleaza la noi motoarele DAR , din cate stiu eu asta e detarea din fabrica (cel putin la mt2 ) dar daca nu porneste dai in stanga/dreapta 1/8 ture
daca gresesc rog corectare :lol:
WHEELY KING or what ?
0

#132 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 25 June 2009 - 10:31 PM

Vezi postareadzsenci, la Jun 25 2009, 09:32 PM, a spus:

nu asa se regleaza la noi motoarele DAR , din cate stiu eu asta e detarea din fabrica (cel putin la mt2 ) dar daca nu porneste dai in stanga/dreapta 1/8 ture
daca gresesc rog corectare :)


Cred ca te referi la reglajul high-speed.
Relantiul (surubul aflat de obicei in partea de jos a carburatorului, pe partea catre motor) se regleaza (la toate motoarele) astfel incat carburatorul sa fie deschis 0.8 - 1mm. De aici pornesti micile ajustari in functie de nevoiele specifice motorului
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#133 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 26 June 2009 - 04:16 AM

Compresie mai are motorul tau? (invarti usor volanta?)

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 26 June 2009 - 04:17 AM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#134 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 June 2009 - 06:19 AM

Vezi postareaX-tra, la Jun 25 2009, 08:05 PM, a spus:

Asa se regleaza termicu' pe la voi ???? reglati relantiul la 3 ture :) :) Lol, si daca motorul tau nu sta cu relantiul deschis 3 ( trei ) ture ce face ?? il schimbi ?? interesant, cred ca schimbi motoare zilnic.

Daca regula asta se aplica la un anumit motor te rog sa specifici, altcineva ar putea citi informatia data de tine ca fiind generala si sa-ti umple frigiderul.


Din cate am vazut este un topic dedicat Kyosho,am gresit intradevar cu ralantiul,corect fiind hight-speed valve,acestea fiind setarile de fabrica la aceasta marca.In rest ,mersi de comentariul tau "sarcastic" si plin de glume bune.


PS:frigiderul e plin de parizer...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#135 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 26 June 2009 - 10:21 AM

Daca e topic Kyosho care e legatura ?, daca ai fost posesor nu te face mai istet, " acestea fiind setarile de fabrica la aceasta marca ", pe bune ??? de unde ai scos asta ?, cred ca iar ai gresit si ai vrut sa spui la acest model, pe de alta parte Kyosho nu-si produce singur motoarele ci are colaborari, cel mai des intalnit fiind Sirio dar nu in cazul asta unde cred ca e vorba de un ASP.

Asa ca... te intepi degeaba, greselile iti apartin si mai si persisti, macar pune mana si documenteaza-te, initiativa ta e laudabila prin incercarea de a ajuta un coleg dar, decat din prea mult zel sa spui balarii mai bine sezi domol.


P.S.
Spor la golirea frigiderului, dar nu prea'l vad sa se goleasca repede


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#136 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 26 June 2009 - 11:15 AM

Vezi postarea123, la Jun 25 2009, 04:41 PM, a spus:

salut.am si eu un Kyosho Inferno TR 15.am cateva probleme cu masinuta
1.nu mai vrea sa stea la ralanti.se tot opreste .merge cu cata benzina are in carburator si apoi se opreste.stie cineva cum trebuie facute reglajele?
2.cateodata o ia razna.adica se accelereaza singura.precizez ca o bucata din antena e rupta.e cumva asta o problema?

sper sa ma ajute cineva.multumesc

Eu zic sa resetezi toate reglajele. Dai low si high speed valve cu suruburile la ras . Adica ajustezi fiecare dintre cele 2 suruburi la ras cu camasa unde stau ele acolo.
Desfaci filtru de aer si ajustezi a 3 lea surub cel de relanti ala din partea inferioara a carburatorului asfel incat sa ai cum ti au scris mai sus baietii o fanta de 0,8 -1mm asa ochiometric cum te pricepi mai mult.
Si incerci sa pornesti asa ....nu mai schimbi nimic pana nu porneste motorul ...speram sa porneasca ...insista ..sa nu renunti dupa 10 sfori .
Si dupa ce porneste incepi sa reglezi la el . Daca iar nu sta la relanti mai postezi aici si mai vedem.
Intrebare : Daca lasi Glow ul pe motor sta pornit atata timp cat e glow ul acolo??? Daca se opreste dupa ce scoti glow ul incearca sa schimbi bujia daca ai alta la indemana.

Bafta
Sper ca ti am fost de folos . Poate ceilalti au alte idei .
Aia cu "merge cata benzina are in carburator nu inteleg" sa stii ca nu e de DACIE sa aiba camera de gaz carburatorul. Asta cat ii dai atata merge .NU i mai da i gaz se opreste .

Aceasta postare a fost editata de nuclearul-vio: 26 June 2009 - 11:19 AM

0

#137 Useril este offline   d.andrei 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/Cluj
  • Interests:rc short course

Postat 27 June 2009 - 02:42 PM

am o mica problema la Kyosho DST
am pus baterii pentru prima oara iar cand dau ON la masina, vireaza dreapta si accelereaza o data.la telecomanda ( Perfex ) nu raspunde deloc
ce trebuie sa fac ?
ps: sunt incepator

Aceasta postare a fost editata de d.andrei: 27 June 2009 - 02:44 PM

Team Associated SC10 4x4
0

#138 Useril este offline   d.andrei 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/Cluj
  • Interests:rc short course

Postat 27 June 2009 - 11:36 PM

Vezi postaread.andrei, la Jun 27 2009, 03:42 PM, a spus:

am o mica problema la Kyosho DST
am pus baterii pentru prima oara iar cand dau ON la masina, vireaza dreapta si accelereaza o data.la telecomanda ( Perfex ) nu raspunde deloc
ce trebuie sa fac ?
ps: sunt incepator

Am rezolvat problema. Aveam nevoie de alt quart :lol:
Team Associated SC10 4x4
0

#139 Useril este offline   bogdiii 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 59
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Automodele,aeromodele

Postat 28 July 2009 - 10:20 PM

Ma gandeam sa cumpar un fazer de la kyosho.Poate careva sa imi dea mai multe detali despre el va rog?
Drive is my life
0

#140 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 July 2009 - 10:23 PM

Vezi postareabogdiii, la Jul 28 2009, 11:20 PM, a spus:

Ma gandeam sa cumpar un fazer de la kyosho.Poate careva sa imi dea mai multe detali despre el va rog?


Aici : http://www.kyosho.co...s/rc/index.html
ai incercat?

You can go faster... I can go anywhere !

0

#141 Useril este offline   bogdiii 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 59
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Automodele,aeromodele

Postat 28 July 2009 - 10:25 PM

Vezi postareaDan71, la Jul 28 2009, 11:23 PM, a spus:




Eu vreau raspuns de la cei care au asa ceva...Vreau sa stiu cum sta pe drum,cat prinde,etc,etc
Drive is my life
0

#142 Useril este offline   unchiulvio 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 26-December 07

Postat 04 August 2009 - 04:01 PM

Vezi postareabogdiii, la Jul 28 2009, 11:25 PM, a spus:

Eu vreau raspuns de la cei care au asa ceva...Vreau sa stiu cum sta pe drum,cat prinde,etc,etc


la banii care se ofere e ok
Trebuie avut grija la planetare caci sunt de plastic si nu rezista asa de bine la forta motorului cat si la rodaj (unele se supraincalzesc in timpul rodajului compromitand astfel viitorul motorului)
0

#143 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 06 May 2010 - 07:29 PM

Am si eu un Lazer, va rog sa ma sfatuiti cu piesele care trebuie sa le am de rezerva (pachetul de siguranta) .

Deasemenea ce upgradeuri sunt necesare pentru obtinerea de performante bune.
0

#144 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 06 May 2010 - 07:34 PM

Vezi postareaFlorinSS, la May 6 2010, 08:29 PM, a spus:

Am si eu un Lazer, va rog sa ma sfatuiti cu piesele care trebuie sa le am de rezerva (pachetul de siguranta) .

Deasemenea ce upgradeuri sunt necesare pentru obtinerea de performante bune.

Da-i foc si ia alta
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#145 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

  Postat 06 May 2010 - 07:43 PM

Vezi postareabolocang, la May 6 2010, 08:34 PM, a spus:

Da-i foc si ia alta


Kyosho...

Scuze, e offtopic, n-are legatura cu Kyosho, dar ma perpelesc de ras deja... la replica lui Bolocang, asta dupa ce am mai ras vreo 10 minute cu colegii care isi pun in amortizoare ulei de masa, ulei de servo-frana, sau chiar sampon .... si nu mai vad printre lacrimi sa scriu, dar .... HAHAHAHHAHAHAHAHA !!!!!
Ma intreb, o fi d-ala anti-dandruff sau colorprotect??
0

#146 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 06 May 2010 - 08:32 PM

Vezi postareaDiesel power, la May 6 2010, 08:43 PM, a spus:

Kyosho...

Scuze, e offtopic, n-are legatura cu Kyosho, dar ma perpelesc de ras deja... la replica lui Bolocang, asta dupa ce am mai ras vreo 10 minute cu colegii care isi pun in amortizoare ulei de masa, ulei de servo-frana, sau chiar sampon .... si nu mai vad printre lacrimi sa scriu, dar .... HAHAHAHHAHAHAHAHA !!!!!
Ma intreb, o fi d-ala anti-dandruff sau colorprotect??

Si tu esti rau si hain la suflet.
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#147 Useril este offline   b30mrn 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 25-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2010 - 08:38 PM

@ diesel... Ulei de servofrana??? sigur nu de directie? eu stiam ca frana lugreaza pe vacuum ;)

@ florinss... Eu mi-am luat kyosho dupa ce am frunzarit un pic forumurile de afara... al meu(primul) e un buggy 1/8 fabricat pe undeva prin 2003.... deci batraior...

De rau nu prea am auzit, ba dimpotriva... in schimb, am fost si eu cu el o singura data la pista in Tineretului acum vreo luna si surpriza... desi eram dotat cu bascule(auzisem ca pe astea tre' sa le ai musai in setul de "urgenta", singura problema pe care am avut-o a fost la o aterizare proasta de pe drop-off unde am reusit sa indoi la 90 de grade tijele ambelor amortizoare spate! Bolocang stie! Deci, pan' la urma cred ca cel mai indicat e sa te dai cu ea si schimbi ce crapa!




P.S. inca sunt de parere ca ar fi ok ca masini, dar trebuie sa si stii cum sa invarti volanul si cum sa apesi tragaciul la telecomanda.... ca altfel, poa' sa fie si tancuri si tot se fac praf, desi a zis cineva atunci la pista; "bine de stiut, Kyosho sunt fragile!"

Aceasta postare a fost editata de b30mrn: 11 May 2010 - 08:45 PM

Robert Negulescu
Y: negoro2002
0763 700 838
Bucuresti - Vatra Luminoasa
_______________________
Kyosho Inferno MP 7.5 Sports Mk 1 RTR stock
Kyosho Inferno GT (Impreza WRC)
Kyosho inferno ST (in lucru... mai trebuie diferential central cu tot cu spur si suportii de caroserie si eleron)  
0

#148 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 12 May 2010 - 12:40 PM

multumesc
dupa ce am rupt suportul de fuzeta la concurs , am cumpatat altele cu care am mers sambata de am adunat tot praful de pe pista .

desi am avut cateva incidente cand am crezut ca am ramas fara masina , nu s-a rupt nimic
deci , sunt destul de rezistente dar sa nu dam in toate mantinelele cu ea .

dupa experienta de samvbbata , sunt foarte multumit de ea .
Abia astept sa vina piesele noi , cu care se va modifica f mult si sa ies dinn nou in parc .

a . am uitat , am terminat jentile de pe spate
ori au fost proaste , ori pt ca nu au avunt insertii cauciucurile

o sa vad cu urmatoarele seturi de cauciucuri
0

#149 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 13 May 2010 - 09:10 PM

la lazer zx-5 daca-i pui un motor mai tare trebe schimbate "Ball Diff. Tube" din metal pentru ca alea din plastic la mine au cedat in o luna si piesele alea micute ce tin tijele de la brate"Suspension Mount" NEAPARAT pentru ca sunt al naibi de slabe, in rest ii destul de rezistenta masina(am reusit sa rup un shock tower din carbon dar din 100% vina mea)
I love my lazer http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif
Drive them like you hate them!!!

0

#150 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 02 June 2010 - 11:16 AM

dupa ce ai pus din metal, nu aparut probleme ca sunt fier pe fier ?
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu