Modelism - RHC Forum: Kyosho - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Kyosho probleme,discuti,etc.

#31 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 02:10 PM

Multumesc Flo....

Am inteles comparatia intre truggy si MT dar care ar fi avantajele si dezavantajele unui truggy fata de un buggy ?
Am vazut ca sunt mai corpolente truggy-urile, au ecartament si suspensii majorate fata de buggy. Totusi asta nu influenteaza manevrabilitatea ? Este un buggy mai agil decat un truggy ?
Sper totusi sa nu deviez de la topic si poate ca era mai bine sa postez la coltul incepatorului dar fiindca sunt interesat de modele Kyosho atunci cred ca merge si aici. Optiunile mele ar fi momentan Inferno 7.5 sau Inferno ST

HPI Savage Flux
0

#32 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 03:05 PM

in principiu masinile sunt la fel pana la un anumit punct multe din piese se potrivesc cum ar fi fuzete portfuzete anumite prinderi etc...in mare ce difera este sasiul care este mai lung si basculele care trag dupa ele o mare parte din piese planetare brate de directie brate de camber...fiecare din cele 2 modele are avanataje si dezavanataje...trebuie doar sa te hotarasti ce vrei si mai ales unde si in ce fel vrei sa exploatezi
spre exemplu pe traseul de la constanta care este foarte lung si dificil un truggy sta mult mai bine, dar pe un traseu mai mic si virajat buggyurile sunt la ele acasa.Ca si stabiliatate pe un traseu mai neprietenos trugyul sta mai bine mai usor de controlat in afara de asta la trugy ai mai multe concursuri pe an...camionatul national odata, si ar mai fi concursurile particulare care in principiu sunt open dar majoritatea au truggy.
Un truggy ar fi mai usor pentru inceput este mai putin pretentios in ceeea ce priveste setarile masini
nu stiu care este exact diferenta ca si optionale intre st si st-r de multe ori e mai bine sa iti iei varianta full te scuteste de o mare parte din bani dati pe piese si evenetual optionale intotdeauna iesi in catig daca iti iei de la incput varianta mai buna...dar la cat este st-r kit in comparatie cu varianta rtr este putin dezamagitor pentru un incapator..in orice caz calitatea chiar si a modeleleor mai iftine nu este de neglijat la kyosho..nu stiu daca poti compara cu ansam...
Spor la alegrea si poate ne intalnim la primul concurs
0

#33 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 03:31 PM

Dintre Inferno MP si ST as alege cu siguranta ST. Iti va placea cu siguranta mai mult decat MP.
Hormonu' bate neuronu'
0

#34 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 03:33 PM

OK. M-am lamurit acum ce si cum.
Am pus mana pe PDF-urile de la Kyosho pentru inferno 7.5 si am studiat un pic ce si cum. O sa fac aceeasi chestie si pentru Inferno ST ca sa ma mai documentez.
Culmea ca nu stiu nimic despre traseul din Constanta chiar daca eu de acolo sunt de loc. Acum locuiesc in Buc.
Personal nu m-am gandit sa particip la concursuri dar nici nu vreau sa exclud posibilitatea si de-aia ma gandesc bine la viitoarea achizitie. Asta oricum cred ca va avea loc candva la inceputul lunii Mai ( ca asa e planificat bugetul ). Mai este ceva pana atunci dar cel mai bine este sa planific din timp fiindca e o investitie destul de consistenta si nu vreau sa dau chix.

Multumesc mult pentru sfaturi si daca mai ai ceva recomandari te rog sa-mi zici.

Cheers

HPI Savage Flux
0

#35 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 17 February 2009 - 08:12 PM

Vezi postareabogdan luben, la Feb 17 2009, 03:31 PM, a spus:

Dintre Inferno MP si ST as alege cu siguranta ST. Iti va placea cu siguranta mai mult decat MP.

Foarte frumos ar fii sa enumeri si ceva argumente care il pot ajuta sa-si faca o idee,
despre care MP vorbesti tu acolo ? ca si exemplu, mie nu-mi place MP9 ca vine cu jente negre dar banuiesc ca la 750 $ e cea mai mica problema, in schimb imi plac aparatorile de noroi


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#36 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 08:21 PM

Nu are sens sa enumar argumentele, zic eu destul de convingatoare spuse de Flo234 mai sus, ma refeream strict la tipul modelului. Prefer un truggy unui buggy, este mai versatil dupa parerea mea.
Hormonu' bate neuronu'
0

#37 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 17 February 2009 - 08:34 PM

Florin a facut o descriere generala, bine venita, dar tu daca intri in detalii fa-o mai constiincios.


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#38 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 09:02 PM

Nu am avut niciodata intentia de a intra in detalii. Am spus doar alegerea mea si oricum nu cred ca mai era nimic de spus elocvent, in plus fata de ceea ce a spus Florin.
Hormonu' bate neuronu'
0

#39 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 09:08 PM

Eu in principiu am inteles diferentele si argumentele pro si contra, asa cum au spus oamenii, trebuie sa ma gandesc si la felul in care voi exploata jucaria.
Si aici stau si incerc sa-mi imaginez cam ce voi face cu ea dar nu reusesc sa ma decid ce vreau....as vrea sa fie buna si pe macadam/asfalt nu numai in offroad si in cazul asta cred ca un buggy ar fi mai avantajat. Cat despre faptul ca un buggy ar fi mai putin iertator nu-mi dau seama daca e neaparat un lucru rau. Poate ca asta e o provocare pentru dezvoltarea skill-urilor pilotului si indeamna la experimentare cu setarile masinii.
Asa ca am inceput sa am o usoara inclinatie catre buggy.
Exista posibilitatea sa vad masinutele astea undeva in Bucuresti in "carne si oase" ? Asta cred ca m-ar ajuta sa-mi fac o parere si mai clara.

Oricum...va multumesc tuturor pentru sfaturi si indicatii. Sunteti foarte amabili si m-ati ajutat mult.

HPI Savage Flux
0

#40 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 17 February 2009 - 09:11 PM

Un alt avantaj al buggy-ului, il poti face rally car cu ceva modificari, carcasa, roti, alt setup pe suspensie


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#41 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 09:52 PM

Suna interesant.
Am sa caut pe net sa vad ce gasesc apropo de rally car pe sasiu buggy.

Thanks for the tip

HPI Savage Flux
0

#42 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 17 February 2009 - 10:50 PM

"......
Exista posibilitatea sa vad masinutele astea undeva in Bucuresti in "carne si oase" ? Asta cred ca m-ar ajuta sa-mi fac o parere si mai clara."

Cind se face mai frumos afara , la palat poti vedea asiatica mea.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#43 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 17 February 2009 - 11:31 PM

Vezi postareaDan71, la Feb 17 2009, 10:50 PM, a spus:

"......
Exista posibilitatea sa vad masinutele astea undeva in Bucuresti in "carne si oase" ? Asta cred ca m-ar ajuta sa-mi fac o parere si mai clara."

Cind se face mai frumos afara , la palat poti vedea asiatica mea.


Nu e rau. Am sa tin cont de invitatia ta. Cand o fi cazul ne vedem la palat (chiar daca nu stiu unde vine asta) ca sa ma edific.

Multumesc pentru propunere.

HPI Savage Flux
0

#44 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 03:38 PM

Revin cu o intrebare.

Exista cumva posibilitatea de a converti un Inferno MP 7.5 din 4WD in 2WD ?
Nu stiu daca are vre-un rost dar tractiunea spate poate fi distractiva uneori.
Cam ce schimbari ar trebui facute in afara de roti si cauciucuri?

Multumesc

HPI Savage Flux
0

#45 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 20 February 2009 - 04:52 PM

Scoti cardanu' fata


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#46 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 08:23 PM

Asta mi sa parut evident si mie. Eu ma gandeam ca or mai fi si alte chestii de modificat. Teoretic ar fi mai multa putere disponibila doar pentru 2 roti asa ca probabil se poate umbla si la raportul transmisiei sau cine stie ce alte modificari....
Poate ca au mai fost si alti curiosi care au incercat asta... Cred ca ar fi un proiect interesant sa o transformi intr-un mini Baja 5B .
Voi ce parere aveti ?

HPI Savage Flux
0

#47 Useril este offline   ovi_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 20 February 2009 - 10:48 PM

Vezi postareaX-tra, la Feb 20 2009, 04:52 PM, a spus:

Scoti cardanu' fata


oare e suficient? nu trebuie cumva blocata mecanic iesirea catre puntea fatza a diferentialului central?

ovi
0

#48 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 20 February 2009 - 11:52 PM

Vezi postareaovi_m, la Feb 20 2009, 10:48 PM, a spus:

oare e suficient? nu trebuie cumva blocata mecanic iesirea catre puntea fatza a diferentialului central?

ovi


Diferentialul central se va invarti la fel indiferent daca scoti sau nu cardanul fata/spate.
Sa blochezi mecanic ??? ca sa ce ??


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#49 Useril este offline   caliber 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 12-April 08

Postat 21 February 2009 - 12:33 AM

Vezi postareaX-tra, la Feb 20 2009, 11:52 PM, a spus:

Diferentialul central se va invarti la fel indiferent daca scoti sau nu cardanul fata/spate.
Sa blochezi mecanic ??? ca sa ce ??



Buna seara


OVI are dreptate ,toate modelele Kyosho din categoria baggy au "diferentiale" pe mijloc ,deci trebuiesc blocate(sperre diferential), altfel daca anulam un cardan modelul va raminne pe loc.


cu respect caliber

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  dif.pdf (101.96K)
    Number of downloads: 129

0

#50 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 01:02 AM

Cam are dreptate ovi ca sa ai parte de toata tractiunea pe rotile din spate trebuie intradevar blocat diferentialul central sau incarcat cu ulei foarte foarte gros dar cel mai bine blocat mecanic dar atentie nu trebuie blocata doar iesirea si aici ma refer la cupa diferentialului central din fata, trebuie blocat tot diferentialul.De altfel o idee buna ar fi folosirea unui ulei cat mai subtire si cat mai putin pentru puntea fata...sau in functie de model eliminate planetarele implicit diferentialul fata dar asta depinde de felul planetarelor.
In orice caz o sa te plictisesti teribil dupa 2-3 rezervoare pentru ca vei avea o masina care face cerculete cu sau fara voia ta non stop.Dar fiecare cu pasiunile lui.Idea este ca se poate.
0

#51 Useril este offline   ovi_m 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 21 February 2009 - 01:11 AM

Vezi postareaFlo234, la Feb 21 2009, 01:02 AM, a spus:

Cam are dreptate ovi ca sa ai parte de toata tractiunea pe rotile din spate trebuie intradevar blocat diferentialul central sau incarcat cu ulei foarte foarte gros dar cel mai bine blocat mecanic dar atentie nu trebuie blocata doar iesirea si aici ma refer la cupa diferentialului central din fata, trebuie blocat tot diferentialul.De altfel o idee buna ar fi folosirea unui ulei cat mai subtire si cat mai putin pentru puntea fata...sau in functie de model eliminate planetarele implicit diferentialul fata dar asta depinde de felul planetarelor.
In orice caz o sa te plictisesti teribil dupa 2-3 rezervoare pentru ca vei avea o masina care face cerculete cu sau fara voia ta non stop.Dar fiecare cu pasiunile lui.Idea este ca se poate.


nu sunt sigur, dar daca blochezi doar iesirea catre fata, rotile din spate se vor invarti cu turatie dubla la aceeasi turatie a motorului. am dreptate, Flo234? sau gresesc?
0

#52 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 21 February 2009 - 01:21 AM

Nu vad rostul scilodirii modelului cind poate sa faca cerculete si fara aceasta operatie.
Ia de la bun inceput un 2WD sau un on road de drift :)

You can go faster... I can go anywhere !

0

#53 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 02:13 PM

Vezi postareaovi_m, la Feb 21 2009, 01:11 AM, a spus:

nu sunt sigur, dar daca blochezi doar iesirea catre fata, rotile din spate se vor invarti cu turatie dubla la aceeasi turatie a motorului. am dreptate, Flo234? sau gresesc?

nu stiu exact care este raportul intern al difrentialulul dar in principiu ai dreptate daca rulezi doar cu iesirea fata blocata mai intrevine si raportul diferentialuli pana la urma la asta se rezuma....eu am zis blocareea totala a difului pentru ca la un rulaj cu puntea fata blocata risti sa faci praf diferentialul central lucru nu tocmai ieftin indiferent de model
Merge in ambele variante sincer nu stiu daca e mai bine asa sau invers pentru ca vorba lui dan de ce sa faci asta???
La 2wd iti trebuie o finete deosebita sa o ti pe trasa sau daca singurul tel este de a avea o mini baja va zic eu nu merita te plictisesti foarte dar foarte repede dupa 10 minute nu mai e fun, asta daca vrei sa o ti pe un traseu ca sa nu mai zic de stabilizarea modelului in aer
0

#54 Useril este offline   wipeout 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta; in prezent in Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 02:17 PM

Este OK.. m-am lamurit. Ma gandeam si eu ca o masina gandita pentru 4WD nu se va comporta tocmai bine daca se trece pe 2WD dar pur si simplu vroiam sa stiu cam care sunt dificultatile unei asemenea operatii. Intrebarile mele pot suna stupid dar banuiesc ca este normal pentru un incepator.
Acum dupa ce am vazut comentariile voastre mi-am dat seama ca nu renteaza modificarea deci am mai invatat ceva.

Thanks.

HPI Savage Flux
0

#55 Useril este offline   daniZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 374
  • Inregistrat: 12-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:Automodelism

  Postat 23 February 2009 - 03:30 PM

Am si eu o intrebare.
Am un receptor Kyosho KR2. Are cineva habar de pinout-ul acestuia...
Adica daca vreau sa leg un servo la el e bine conform imaginii alaturare sau nu.
Nu as vrea sa ard servo-ul....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de daniZZ: 23 February 2009 - 03:34 PM

Imagine postataOffroad Racer: Team Associated SC10 (Novak GTB+Novak Ballistic 8.5T) RIENERGY BodyDrifter/Touring:Tamiya Ta05 (HPI SC15+LRP V10 Spec4 17x2T) VIENNA POLICE Body
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
0

#56 Useril este offline   daniZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 374
  • Inregistrat: 12-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:Automodelism

Postat 23 February 2009 - 08:35 PM

Am lamurit-o.....
Imagine postataOffroad Racer: Team Associated SC10 (Novak GTB+Novak Ballistic 8.5T) RIENERGY BodyDrifter/Touring:Tamiya Ta05 (HPI SC15+LRP V10 Spec4 17x2T) VIENNA POLICE Body
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
0

#57 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 February 2009 - 07:26 AM

Am si eu un Fazer 4WD si am mari probleme cu reglajul motorului .daca ma puteti ajuta va rog.Motorul se incalzeste foarte tare si repede..:(Folosesc Roktan de 20.Cu DST-ul ma descurc de minune (deja stapanesc foarte bine reglajele)
Astept recomandari.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#58 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 10:08 AM

Vezi postareaNelutu35, la Feb 26 2009, 07:26 AM, a spus:

Am si eu un Fazer 4WD si am mari probleme cu reglajul motorului .daca ma puteti ajuta va rog.Motorul se incalzeste foarte tare si repede..:(Folosesc Roktan de 20.Cu DST-ul ma descurc de minune (deja stapanesc foarte bine reglajele)
Astept recomandari.

ce insemna ca se incalzeste ai cum sa masori sti la ce temepratura sta sau estimezi ca se incalzeste
schimba combustibilul incerca orice altceva macar pentru 2 rezervoare si vezi cum se comporta sau deschide surubul de sus cu jumatate de tura
0

#59 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 26 February 2009 - 04:25 PM

Motorul sta la o temp. in jur de 180-195 grade masurata cu termometru.Se poate sa ai dreptate in privinta combustibilului,am sa folosesc 16%.mersi.
Pornirea grea poate fii din cauza bujiei?Daca uzura motorului este de 20 de rezervoare ce bujie i-mi recomanzi?
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#60 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 26 February 2009 - 04:38 PM

Vezi postareaNelutu35, la Feb 26 2009, 04:25 PM, a spus:

Motorul sta la o temp. in jur de 180-195 grade masurata cu termometru.Se poate sa ai dreptate in privinta combustibilului,am sa folosesc 16%.mersi.
Pornirea grea poate fii din cauza bujiei?Daca uzura motorului este de 20 de rezervoare ce bujie i-mi recomanzi?


Temperatura este mare chiar si pentru un motor Kyosho care sunt mai "caldute" de felul lor.
Nu depasii 140 145 grade maxim
Pornirea grea este si de la reglaje si de la bujie

You can go faster... I can go anywhere !

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu