Kyosho probleme,discuti,etc.
#31
Postat 17 February 2009 - 02:10 PM
Am inteles comparatia intre truggy si MT dar care ar fi avantajele si dezavantajele unui truggy fata de un buggy ?
Am vazut ca sunt mai corpolente truggy-urile, au ecartament si suspensii majorate fata de buggy. Totusi asta nu influenteaza manevrabilitatea ? Este un buggy mai agil decat un truggy ?
Sper totusi sa nu deviez de la topic si poate ca era mai bine sa postez la coltul incepatorului dar fiindca sunt interesat de modele Kyosho atunci cred ca merge si aici. Optiunile mele ar fi momentan Inferno 7.5 sau Inferno ST
HPI Savage Flux
#32
Postat 17 February 2009 - 03:05 PM
spre exemplu pe traseul de la constanta care este foarte lung si dificil un truggy sta mult mai bine, dar pe un traseu mai mic si virajat buggyurile sunt la ele acasa.Ca si stabiliatate pe un traseu mai neprietenos trugyul sta mai bine mai usor de controlat in afara de asta la trugy ai mai multe concursuri pe an...camionatul national odata, si ar mai fi concursurile particulare care in principiu sunt open dar majoritatea au truggy.
Un truggy ar fi mai usor pentru inceput este mai putin pretentios in ceeea ce priveste setarile masini
nu stiu care este exact diferenta ca si optionale intre st si st-r de multe ori e mai bine sa iti iei varianta full te scuteste de o mare parte din bani dati pe piese si evenetual optionale intotdeauna iesi in catig daca iti iei de la incput varianta mai buna...dar la cat este st-r kit in comparatie cu varianta rtr este putin dezamagitor pentru un incapator..in orice caz calitatea chiar si a modeleleor mai iftine nu este de neglijat la kyosho..nu stiu daca poti compara cu ansam...
Spor la alegrea si poate ne intalnim la primul concurs
#34
Postat 17 February 2009 - 03:33 PM
Am pus mana pe PDF-urile de la Kyosho pentru inferno 7.5 si am studiat un pic ce si cum. O sa fac aceeasi chestie si pentru Inferno ST ca sa ma mai documentez.
Culmea ca nu stiu nimic despre traseul din Constanta chiar daca eu de acolo sunt de loc. Acum locuiesc in Buc.
Personal nu m-am gandit sa particip la concursuri dar nici nu vreau sa exclud posibilitatea si de-aia ma gandesc bine la viitoarea achizitie. Asta oricum cred ca va avea loc candva la inceputul lunii Mai ( ca asa e planificat bugetul ). Mai este ceva pana atunci dar cel mai bine este sa planific din timp fiindca e o investitie destul de consistenta si nu vreau sa dau chix.
Multumesc mult pentru sfaturi si daca mai ai ceva recomandari te rog sa-mi zici.
Cheers
HPI Savage Flux
#35
Postat 17 February 2009 - 08:12 PM
bogdan luben, la Feb 17 2009, 03:31 PM, a spus:
Foarte frumos ar fii sa enumeri si ceva argumente care il pot ajuta sa-si faca o idee,
despre care MP vorbesti tu acolo ? ca si exemplu, mie nu-mi place MP9 ca vine cu jente negre dar banuiesc ca la 750 $ e cea mai mica problema, in schimb imi plac aparatorile de noroi

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#37
Postat 17 February 2009 - 08:34 PM

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#39
Postat 17 February 2009 - 09:08 PM
Si aici stau si incerc sa-mi imaginez cam ce voi face cu ea dar nu reusesc sa ma decid ce vreau....as vrea sa fie buna si pe macadam/asfalt nu numai in offroad si in cazul asta cred ca un buggy ar fi mai avantajat. Cat despre faptul ca un buggy ar fi mai putin iertator nu-mi dau seama daca e neaparat un lucru rau. Poate ca asta e o provocare pentru dezvoltarea skill-urilor pilotului si indeamna la experimentare cu setarile masinii.
Asa ca am inceput sa am o usoara inclinatie catre buggy.
Exista posibilitatea sa vad masinutele astea undeva in Bucuresti in "carne si oase" ? Asta cred ca m-ar ajuta sa-mi fac o parere si mai clara.
Oricum...va multumesc tuturor pentru sfaturi si indicatii. Sunteti foarte amabili si m-ati ajutat mult.
HPI Savage Flux
#40
Postat 17 February 2009 - 09:11 PM

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#42
Postat 17 February 2009 - 10:50 PM
Exista posibilitatea sa vad masinutele astea undeva in Bucuresti in "carne si oase" ? Asta cred ca m-ar ajuta sa-mi fac o parere si mai clara."
Cind se face mai frumos afara , la palat poti vedea asiatica mea.
You can go faster... I can go anywhere !
#43
Postat 17 February 2009 - 11:31 PM
Dan71, la Feb 17 2009, 10:50 PM, a spus:
Exista posibilitatea sa vad masinutele astea undeva in Bucuresti in "carne si oase" ? Asta cred ca m-ar ajuta sa-mi fac o parere si mai clara."
Cind se face mai frumos afara , la palat poti vedea asiatica mea.
Nu e rau. Am sa tin cont de invitatia ta. Cand o fi cazul ne vedem la palat (chiar daca nu stiu unde vine asta) ca sa ma edific.
Multumesc pentru propunere.
HPI Savage Flux
#44
Postat 20 February 2009 - 03:38 PM
Exista cumva posibilitatea de a converti un Inferno MP 7.5 din 4WD in 2WD ?
Nu stiu daca are vre-un rost dar tractiunea spate poate fi distractiva uneori.
Cam ce schimbari ar trebui facute in afara de roti si cauciucuri?
Multumesc
HPI Savage Flux
#46
Postat 20 February 2009 - 08:23 PM
Poate ca au mai fost si alti curiosi care au incercat asta... Cred ca ar fi un proiect interesant sa o transformi intr-un mini Baja 5B .
Voi ce parere aveti ?
HPI Savage Flux
#48
Postat 20 February 2009 - 11:52 PM
ovi_m, la Feb 20 2009, 10:48 PM, a spus:
ovi
Diferentialul central se va invarti la fel indiferent daca scoti sau nu cardanul fata/spate.
Sa blochezi mecanic ??? ca sa ce ??

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#49
Postat 21 February 2009 - 12:33 AM
X-tra, la Feb 20 2009, 11:52 PM, a spus:
Sa blochezi mecanic ??? ca sa ce ??
Buna seara
OVI are dreptate ,toate modelele Kyosho din categoria baggy au "diferentiale" pe mijloc ,deci trebuiesc blocate(sperre diferential), altfel daca anulam un cardan modelul va raminne pe loc.
cu respect caliber
Fisiere atasate
-
dif.pdf (101.96K)
Number of downloads: 129
#50
Postat 21 February 2009 - 01:02 AM
In orice caz o sa te plictisesti teribil dupa 2-3 rezervoare pentru ca vei avea o masina care face cerculete cu sau fara voia ta non stop.Dar fiecare cu pasiunile lui.Idea este ca se poate.
#51
Postat 21 February 2009 - 01:11 AM
Flo234, la Feb 21 2009, 01:02 AM, a spus:
In orice caz o sa te plictisesti teribil dupa 2-3 rezervoare pentru ca vei avea o masina care face cerculete cu sau fara voia ta non stop.Dar fiecare cu pasiunile lui.Idea este ca se poate.
nu sunt sigur, dar daca blochezi doar iesirea catre fata, rotile din spate se vor invarti cu turatie dubla la aceeasi turatie a motorului. am dreptate, Flo234? sau gresesc?
#53
Postat 21 February 2009 - 02:13 PM
ovi_m, la Feb 21 2009, 01:11 AM, a spus:
nu stiu exact care este raportul intern al difrentialulul dar in principiu ai dreptate daca rulezi doar cu iesirea fata blocata mai intrevine si raportul diferentialuli pana la urma la asta se rezuma....eu am zis blocareea totala a difului pentru ca la un rulaj cu puntea fata blocata risti sa faci praf diferentialul central lucru nu tocmai ieftin indiferent de model
Merge in ambele variante sincer nu stiu daca e mai bine asa sau invers pentru ca vorba lui dan de ce sa faci asta???
La 2wd iti trebuie o finete deosebita sa o ti pe trasa sau daca singurul tel este de a avea o mini baja va zic eu nu merita te plictisesti foarte dar foarte repede dupa 10 minute nu mai e fun, asta daca vrei sa o ti pe un traseu ca sa nu mai zic de stabilizarea modelului in aer
#54
Postat 21 February 2009 - 02:17 PM
Acum dupa ce am vazut comentariile voastre mi-am dat seama ca nu renteaza modificarea deci am mai invatat ceva.
Thanks.
HPI Savage Flux
#55
Postat 23 February 2009 - 03:30 PM
Am un receptor Kyosho KR2. Are cineva habar de pinout-ul acestuia...
Adica daca vreau sa leg un servo la el e bine conform imaginii alaturare sau nu.
Nu as vrea sa ard servo-ul....
Fisiere atasate
-
untitled.bmp (327.15K)
Number of downloads: 99
Aceasta postare a fost editata de daniZZ: 23 February 2009 - 03:34 PM

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#57
Postat 26 February 2009 - 07:26 AM
Astept recomandari.
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#58
Postat 26 February 2009 - 10:08 AM
Nelutu35, la Feb 26 2009, 07:26 AM, a spus:
Astept recomandari.
ce insemna ca se incalzeste ai cum sa masori sti la ce temepratura sta sau estimezi ca se incalzeste
schimba combustibilul incerca orice altceva macar pentru 2 rezervoare si vezi cum se comporta sau deschide surubul de sus cu jumatate de tura
#59
Postat 26 February 2009 - 04:25 PM
Pornirea grea poate fii din cauza bujiei?Daca uzura motorului este de 20 de rezervoare ce bujie i-mi recomanzi?
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#60
Postat 26 February 2009 - 04:38 PM
Nelutu35, la Feb 26 2009, 04:25 PM, a spus:
Pornirea grea poate fii din cauza bujiei?Daca uzura motorului este de 20 de rezervoare ce bujie i-mi recomanzi?
Temperatura este mare chiar si pentru un motor Kyosho care sunt mai "caldute" de felul lor.
Nu depasii 140 145 grade maxim
Pornirea grea este si de la reglaje si de la bujie
You can go faster... I can go anywhere !