Modelism - RHC Forum: Racire motoare periate - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Racire motoare periate Racire motoare periate

#31 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 06 February 2010 - 08:21 AM

Hai sa incercam sa revenim la discutii despre motoarele noastre ... incinse sau racorite.

Incercati sa lasati avatarele in pace- nu au nici o vina; nici discutiile infantile nu fac bine nimanui. Invariabil duc la discutii (prea) aprinse si stricarea unor eventule amicitii ...

Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 06 February 2010 - 08:22 AM

Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#32 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 08:50 AM

Domnilor, in primul rand haideti sa incercam sa pastram discutiile in limitele bunului simt... tipul acesta de replici este motivul pentru care multi alegem sa postam si sa citim alte forumuri, de pe alte meleaguri...
Va rog nu va suparati pentru "admonestare", dar chiar cred ca utilizatorii acestui forum au un nivel de cunostinte care merita exploatat, fara critici inutile.
Revenind la subiect: sunt perfect de acord ca un motor bine ales nu are nevoie de racire, in special la o barca de nadit, unde nu se urmaresc 20-30.000rpm... o dimensionare corecta a elicii / tensiunii de alimentare asigura o functionare "in parametri".
Cred totusi ca se poate lungi durata de viata a unui motor si se pot imbunatati acesti parametri de functionare printr-o racire adecvata. O carcasa racita inseamna si lagare (sau rulmenti) mai reci iar, cu o racire a periilor, un colector mai fericit... :rolleyes:
In poza de mai jos este un motor 700BB Neodym racit pentru o barca de viteza. Foarte usor de facut, foarte eficient... acest motor chiar l-am incercat pe un PX-16 modifcat, ce a ajuns o caramida... (prima barca, n-am stiut sa ma opresc din intarire cu fibra). Dupa cateva ture (destul de lente), la viteza maxima (alimentat la 14V), axul era un pic caldut, in rest nu trecea de 40grd...

O alta intrebare, poate un alt topic... de ce nu incercati sa folositi motoare outrunner?

PS motorul a fost echipat de Jan Spoelstra, exista tutorialul pe offshore electrics

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de CornelP: 06 February 2010 - 08:52 AM

0

#33 Useril este offline   G-P 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 10-May 06

Postat 06 February 2010 - 11:10 AM

Rezultat masuratori si teste pentru navomodele

Acumulator Curent Tractiune
Elice # 1456 2 pale D35 6 NiMH 3300 mA 22 A 1100 g
Elice # 1473 3 pale D35 6 NiMH 3300 mA 22 A 1300 g
Elice # 1456 2 pale D35 LiPo 7.4V/ 5000 mA 28 A 1300 g
Elice # 1473 3 pale D35 LiPo 7.4V/ 5000 mA 28 A 1500 g
Elice # 1456 2 pale D35 7 NiMH 3300 mA 29 A 1400 g
Elice # 1473 3 pale D35 7 NiMH 3300 mA 27 A 1500 g
Elice # 1455 2 pale D30 8 MiMH 3300 mA 24 A 1350 g

Important:
- testele au fost efectuate cu spirala de racire montata in zona periilor (fara a acoperi orificiile de racire ale motorului)

Aceste detalii sunt postate pe site-ul celor de la Botosani la caracteristicile motorului Venti660. Nu ca ar fi considerati niste ZEI in domeniu dar …………… cand am cumparat de la ei „uneori le-am cerut si sfatul” nu?

Georgedr72 cand unul te face „idiot” prin „formule matematice” ii raspunzi ca atare, nu? Si daca citesti mai bine eu chiar o dadusem in impacare cu el, printre altele I-AM ZIS CA ARATA SUPER deci……………. am circumstante atenuante.

Succes la toata lumea iar domnului „din imagine”……….. „bafta ca la peste”.
0

#34 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 06 February 2010 - 12:48 PM

Vezi postareaCornelP, la Feb 6 2010, 08:50 AM, a spus:

O alta intrebare, poate un alt topic... de ce nu incercati sa folositi motoare outrunner?


Din cauza presiunilor comerciale. Cand cineva vrea sa vanda o chestie vrea sa aiba si costuri de fabricatie cat mai mici... (asta cei care vand).
Restul - din zgarcenie probabil; de aceea prefera sa foloseasca motoare de masina de gaurit si controlere home made. Nici mie nu imi e prea clar de ce nimeni nici macar nu ia in considerare varianta brushless.
0

#35 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 February 2010 - 01:00 PM

...consum mare, costuri mari, inchipuieti cam cat costa un motor care sa traga o hurdubaie de 5-10 kg, daca e prea usoara nu-i indicat sa o pui pe balta cand sunt valuri sau vant !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#36 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2010 - 01:10 PM

Tocmai ma uitam peste preturi... un 50-55 400kV are un varf de 1050W cu 850 constant, dar cu ESC de 60A, deci 30$ + 60$, conectori etc, ar duce la 100. Merita doar dac o faci pentru tine sa te joci... :rolleyes:
0

#37 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 February 2010 - 01:15 PM

Vezi postareaCornelP, la Feb 6 2010, 01:10 PM, a spus:

Tocmai ma uitam peste preturi... un 50-55 400kV are un varf de 1050W cu 850 constant, dar cu ESC de 60A, deci 30$ + 60$, conectori etc, ar duce la 100. Merita doar dac o faci pentru tine sa te joci... :rolleyes:

...nu te cred, la 850W cu 12V alimentare se inseamna v-o 70A snur, ca sa poti planta fericit iti trebuie un minim de 100A la regulator si ....racire!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#38 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 06 February 2010 - 01:19 PM

Ce tractiune (g/kg) ar fi necesara pentru o barca de nadit de (sa zicem) 7 kg?

Va rog, fara aberatii...
0

#39 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 February 2010 - 01:28 PM

...depinde de barca, de elice, de rezistenta la inaintare, de factorul hidrodinamic,o formula tabu in sensul asta inca nu a elaborat nimeni din cate cunosc, in proiectare inca se mai folosesc bazine si standuri dinamometrice , oricum nu poti pe merge cu motoare sub 3kg tractiune, minim !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#40 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 06 February 2010 - 01:33 PM

Vezi postareaipsihi, la Feb 6 2010, 01:28 PM, a spus:

...depinde de barca, de elice, de rezistenta la inaintare, de factorul hidrodinamic,o formula tabu in sensul asta inca nu a elaborat nimeni din cate cunosc, in proiectare inca se mai folosesc bazine si standuri dinamometrice , oricum nu poti pe merge cu motoare sub 3kg tractiune, minim !!!



Atunci, vorbim de 250 RON motorul si 300 RON ESC-ul. (de calitate)
Asta ar cam urca pretul final al barcii - dar ce bijuterie ar iesi!
0

#41 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 February 2010 - 01:39 PM

...mai pune 2 randuri de li-po de 5A , minim 3 cell, la v-o 400 bucata si vezi unde ajungi, sa nu uiti si un charger destept cu egalizare si la toate astea nu uita sa intrebi pe forum ce racire ti-ar trebui !!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 06 February 2010 - 01:43 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#42 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 06 February 2010 - 01:49 PM

Sa nu uitam un lucru: motorul ala nu va trage 50A constant ca sa impinga barca - probabil vorbim de un curent de "idle" la brushless-ul respectiv - vreo 10-15 A. Deci LiPo nu sunt chiar absolut necesare (desi e o solutie eleganta). Si chiar daca ar fi, daca nu te grabesti, sunt chargere cu egalizare 3 cell (800-1000 mAh) la vreo 30 de RON.
0

#43 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 February 2010 - 01:54 PM

Vezi postarearad_gaby, la Feb 6 2010, 01:49 PM, a spus:

Sa nu uitam un lucru: motorul ala nu va trage 50A constant ca sa impinga barca - probabil vorbim de un curent de "idle" la brushless-ul respectiv - vreo 10-15 A. Deci LiPo nu sunt chiar absolut necesare (desi e o solutie eleganta). Si chiar daca ar fi, daca nu te grabesti, sunt chargere cu egalizare 3 cell (800-1000 mAh) la vreo 30 de RON.

...da-mi voie sa nu te cred, trebuie sa impingi totusi v-o 7kg, la 2 drumuri cu un outrunner care suge 42A neforjat schimbi acumulatorul ,dar daca nu ma crezi uita-te prin topicul cu iesiri pe baltile bucurestene si poate te vei convinge, acolo totusi e vb de barcute de 1-2 kg, indici de dinamicitate ridicati, si totusi ard motoarele si regulatoarele in draci, hai totusi sa nu uitam ca in modelism s-a facut performanta si pana acum aprox 10 ani cand a aparut brushlesul, totul este sa cauti si sa alegi motorul potrivit!!!
p.s....daca ar fi sa ma joc cu ceva , ar fi asta: Motor BL Outrunner ROXXY 5055/ 45

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 06 February 2010 - 02:06 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#44 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 12:20 AM

Decat roxxy, uita-te la cel de care ziceam eu, la hobby king, e un turnigy 5055. De putere am citit in review-urile de la cumparatori... nu cred specificatiile lor si nici nu am folosit nici un outrunner (inca).
Pot sa confirm cu tristete ce ziceai de ars, in special regulatoare... pe un inrunner mai maricel, un lipo de 5000maH 25C te tine cam 5-6 minute de forjat. Daca vrei viteza pura si umbli la elice, cam 3-4 minute.
La singura barca de nadit pe care am facut-o (pentru mine) am folosit periate si accu pb. Am preferat sa nu trebuiasca sa reincarc bateria in detrimentul vitezei... am rabdare... caz in care nici nu mai trebuie sa racesti motorul.
Am vazut in schimb pe stie-uri externe cateva remorchere care aveau o parte a arborelui port elice racit, parea o idee interesanta. Era facut pe un remorcher care participa la concursuri de tractare. Un tub de alama peste tubul normal, cuplat la o pompa. Caut link-ul... sper sa-l gasesc.
0

#45 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 07 February 2010 - 06:01 AM

eu la jet am brushelles inruner iar la vreo 20 km/h ia in jur de 25-30 Ah,functie si de conditiile atmosferice...cred ca o barca la 5 Kg care sa nu treaca de 10-12 km/h nu va sari de 15 Ah.Si uitati si o barca de 3.4 kg care e facuta de florin de la magazinul din Botosani cu motor Tera Hobby Outrunner 900 KV : http://www.youtube.c...h?v=D2MnmyEuHLw
eu cred ca merge si un outrunner si nu va sari pretul mai mult de dublu fata d o motorizare clasica .mai scumpi acumulatori.

Aceasta postare a fost editata de amador: 07 February 2010 - 06:02 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#46 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 07:07 PM

amador, nu mai abuza atata de "Ah". Foloseste si tu A (amperi). Ah e prescurtarea de la amperi x ora.


0

#47 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 07 February 2010 - 07:15 PM

Vezi postareaamador, la Feb 7 2010, 06:01 AM, a spus:

Si uitati si o barca de 3.4 kg care e facuta de florin de la magazinul din Botosani cu motor Tera Hobby Outrunner 900 KV : http://www.youtube.c...h?v=D2MnmyEuHLw

...pt o barca de doar 3 kg si propulsata cu bl se misca modest!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#48 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 07 February 2010 - 07:51 PM

Vezi postareanavigator, la Feb 7 2010, 07:07 PM, a spus:

amador, nu mai abuza atata de "Ah". Foloseste si tu A (amperi). Ah e prescurtarea de la amperi x ora.

Pardon. consumul se masoara in Amperi consumati pe ora deci Ah...iar Ah nu inseamna in nici un caz A x h

Aceasta postare a fost editata de amador: 07 February 2010 - 07:57 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#49 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 07 February 2010 - 07:59 PM

Vezi postareaamador, la Feb 7 2010, 07:51 PM, a spus:

Pardon. consumul se masoara in Amperi/ora deci Ah...iar Ah nu inseamna in nici un caz A x h



amper - AMPÉR, amperi, s.m. Unitate de măsură pentru intensitatea curentului electric. Compus: amper-oră = unitate de măsură pentru sarcina electrică egală cu cantitatea de electricitate transportată de un curent electric cu intensitatea de un amper printr-un conductor în timp de o oră, egală cu 3600 coulombi. – Din fr. ampère.

Stie navigator(ul) ce scrie ...

PS: Oricum, fara nici o suparare, nici A nici Ah nu au legatura cu titlul topicului ... :rolleyes:
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#50 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 February 2010 - 08:47 PM

Ma bag si eu in seama. Cum bine au spus antevorbitorii, cureantul se masoara in amperi.
Capacitatea bateriilor se masoara in amperi ora....Ah. Adica ce curent pot da timp de o ora.
Scuze pentru ca suntem pe langa subiect.
0

#51 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 07 February 2010 - 08:50 PM

Vezi postareageorgedr72, la Feb 7 2010, 07:59 PM, a spus:

amper - AMPÉR, amperi, s.m. Unitate de măsură pentru intensitatea curentului electric. Compus: amper-oră = unitate de măsură pentru sarcina electrică egală cu cantitatea de electricitate transportată de un curent electric cu intensitatea de un amper printr-un conductor în timp de o oră, egală cu 3600 coulombi. – Din fr. ampère.

Stie navigator(ul) ce scrie ...

PS: Oricum, fara nici o suparare, nici A nici Ah nu au legatura cu titlul topicului ... ;)


asa e domnu electrician.... :rolleyes: ramai la parerea ta si eu la cea reala.Citeste atent ce ai postat si ai sa intelegi ca Amper ora iti arata cantitatea de curent consumata in timpul dat si se noteaza cu Ah.Notarea doar cu A adica Amperi se face in cu totul alte cazuri nu in cele in care trebuie sa determinam consumul unui motor sau alt aparat ,sau cantitatea de curent a uni acumulator...daca un motor consuma 10 A cat consuma pe ora???

Aceasta postare a fost editata de amador: 07 February 2010 - 08:57 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#52 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 07 February 2010 - 09:31 PM

Vezi postareaamador, la Feb 7 2010, 08:50 PM, a spus:

asa e domnu electrician.... :rolleyes: ramai la parerea ta si eu la cea reala.Citeste atent ce ai postat si ai sa intelegi ca Amper ora iti arata cantitatea de curent consumata in timpul dat si se noteaza cu Ah.Notarea doar cu A adica Amperi se face in cu totul alte cazuri nu in cele in care trebuie sa determinam consumul unui motor sau alt aparat ,sau cantitatea de curent a uni acumulator...daca un motor consuma 10 A cat consuma pe ora???


Mechanicosule ... las o asa ... ca macane. Nu stii, nu te baga. Nu pricepi ce scrie mai sus, nu face pe musca ...
PS: Am evidentiat o aberatie ... eu zic sa te culci. Maine poate esti mai inspirat. Si poate nimeresti si tastele.
Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#53 Useril este offline   georgedr72 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 186
  • Inregistrat: 17-September 09
  • Gender:Male

Postat 07 February 2010 - 09:33 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 7 2010, 08:47 PM, a spus:

Ma bag si eu in seama. Cum bine au spus antevorbitorii, cureantul se masoara in amperi.
Capacitatea bateriilor se masoara in amperi ora....Ah. Adica ce curent pot da timp de o ora.
Scuze pentru ca suntem pe langa subiect.


Pentru evidentierea adevarului intr o discutie, orice parere de bun simt este acceptabila. Nu te considera pe langa subiect. Cine stie ... se vede ca e in cunostinta de cauza .
Toata stima !

Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 07 February 2010 - 09:34 PM

Exista lucruri despre care stim ca sunt imposibil de realizat pana cand vine cineva care nu stie acest lucru si le realizeaza. (A. Einstein)
0

#54 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 09:43 PM

amador, lipsa ta de pe forum n-a deranjat pe nimeni, nici macar nu s-a simtit. In schimb revenirea... ;)
Nu te pasioneaza si sporturile de iarna? Daca nu ai schiuri, sa vezi ce furori poti face pe partie la Predeal cu "celofanul".

Dane, tu niciodata n-ai intervenit fara rost. :rolleyes:


0

#55 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 07 February 2010 - 09:48 PM

...Ah reprezinta de pilda capacitatea unui acumulator, din relatia amper/ora aflam ca bateria respectiva poate furniza 12A care vor fi consumati intr-o ora pe o sarcina de 12A; A exprima intensitatea curentului care trece printr-un consumator, astfel avand un motor de 10A, aflam din asta ca intensitatea care trece prin motorul ala este de MAXIM 10A, si nu este relationata la unitatea de timp !!!
...am completat !!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 07 February 2010 - 09:59 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#56 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 07 February 2010 - 09:51 PM

in special pentru cei ce ar vrea sa fie ce nu sunt:
Definitie Amper :
Amperul este intensitatea unui curent electric constant care, menţinut în două conductoare paralele şi rectilinii de lungime infinită, de secţiune transversală circulară neglijabilă şi plasate în vid la distanţa de un metru unul de celălalt, produce între aceste conductoare o forţă egală cu 2×10–7 newton pe fiecare metru de lungime.
Deffinitie Amper/ora
Un amper oră este o unitate de măsură a sarcinii electrice, definită ca fiind cantitatea de sarcină transferată de un curent electric constant de un amper timp de o oră.
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#57 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 10:00 PM

Amador, daca acumulatorul tau iti da un curent constant de 1A timp de 4 ore (dupa care se descarca rapid), insemna ca are 1/4 Ah sau 1 x 4 Ah ? :rolleyes:


0

#58 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 07 February 2010 - 10:14 PM

@Navigator: Nu ar fi mai elegant sa stergi discutia asta?! Daca omul o tine in Ah asa sa faca, ca doar e mai breaz ca restul.
0

#59 Useril este offline   amador 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 29-March 08

Postat 07 February 2010 - 10:18 PM

Vezi postareanavigator, la Feb 7 2010, 07:07 PM, a spus:

amador, nu mai abuza atata de "Ah". Foloseste si tu A (amperi). Ah e prescurtarea de la amperi x ora.

mai interpelat ca scriu gresit Ah (ceea ce nu este asa Ah=Amperi ora)...acum vrei sa iti fac calcule asa ,,aprofundate"....soory
PS...Georgedr72 stie sigur ! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de amador: 07 February 2010 - 10:19 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#60 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2010 - 10:21 PM

De sters, oricum va fi stearsa dar sa citeasca si el si poate o sa inteleaga ceva. Ca maine poimane o sa tipe ca l-am cenzurat. Nu-i vorba doar de Ah ci de A/h cum pretinde el ca-i corect.
Eu m-am dus la culcare, sterg maine. N.B.


0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu