Racire motoare periate Racire motoare periate
#61
Postat 07 February 2010 - 10:22 PM
Paralele sau nu 1A=intensitatea unui curent,iar 1Ah este capacitatea unui acumulator,baterie etc.
Tel. 0744915775
#62
Postat 07 February 2010 - 10:35 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 07 February 2010 - 10:36 PM
#63
Postat 07 February 2010 - 11:43 PM
Tel. 0744915775
#64
Postat 08 February 2010 - 06:40 AM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 February 2010 - 06:44 AM
#65
Postat 12 June 2010 - 03:11 PM
#66
Postat 13 June 2010 - 05:36 PM
la 60 poata la mine e un pic caldut cu elice de 50 mm
#67
Postat 13 June 2010 - 06:41 PM
catilin, inca n-ai apucat sa vezi mesajele sterse (cam de doua - trei ori mai multe decat astea care au ramas). Imi pare rau ca unii nu se pot abtine de la inflamari si de la a se da atotstiutori, dupa ce cu putin timp in urma nu stiau mai nimic si cereau si ei aceleasi informatii.
Eu tind sa-i dau crezare lui ipsihi si altora care zic ca un motor, o elice si o tensiune potrivite fac ca sa n-ai nevoie de racire. Nu de alta dar la viteza barcilor de nadit nici nu-i usor sa faci sa circule apa prin spirala de racire, fara o pompa.
#68
Postat 15 June 2010 - 01:33 PM
Ce vrei sa zici cu asta : "(Te cam plictisesti pe caldura asta si ai incercat si tu o reinflamare a topicului. In alta ordine de idei, zici ca nu vrei sa scoti bani din acest hobby, dar totusi nu strica acolo un mic castig http://www.rhc.ro/.......c=32325&hl= ) " ?
Iti ridici posturile in acest topic ?
Aceasta postare a fost editata de georgedr72: 15 June 2010 - 01:34 PM
#69
Postat 25 August 2010 - 03:53 PM
Eu imi mentin ideea, ca decat DELOC mai bine racim motorul intr-un fel sau altul. Asta numai daca motorul se incalzeste destul de mult si avem si acumulatori care pot "suporta" un oarecare consum "neglijabil" cum ar fi acele ventilatoare care consuma 0.15 amperi la 6 volti.
Fisiere atasate
#70
Postat 29 August 2010 - 10:34 PM
Propunerea mea ar fi scoaterea aripioarelor de racire direct in apa... dar trebuie ceva indemanare in ceea ce priveste etansarea fata de ceva accidente datorate blocarii axului si a incingerii excesive a regulatorului daca nu a fost bine ales/potrivit cat si a infiltrarii din diverse motive a apei in barca, apa ce ar putea ajunge la regulator. Oricum pentru barci propunerea racirii cu apa pare cea mai pertinenta... iar la avioane/masinute cu aer... evident.
Poate facem o barcuta care si zboara si atunci mai facem o varianta in care regulatorul este scos in afara barcii pentru racire atunci cand aceasta isi ia zborul.
Cei care vor o buna racire sunt invitati sa citeasaca mai mult si vor gasi destule variante.
Spor!
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 29 August 2010 - 10:39 PM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com