Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu
#404
Postat 26 July 2010 - 12:37 PM
dupa o mica pauza , m-am intors pe 'baricade' ! In primul rand va multumesc pentru aprecieri , iar in al doilea , pentru ca urmariti acest topic , prin care sper sa schimbam si mai departe informatii , planuri si sa va fortez , de ce nu , sa demarati si voi proiecte similare , de care avem cu totii atat de multa nevoie ( un real medicament pentru stresul datorat vremurilor actuale ). Pentru calificativul 'tare' va multumesc, dar nu-l merit ,iar cu 'rabdarea' stau mai prost , dar cred cu tarie in acest hobby , automodelismul si in mod special , camioanele 1/14 si 1/16 . Cu toate ca la noi totul se misca greu , eu cred cu tarie ca si la noi o sa apara un club al pasionatilor de camioane 1/14 si 1/16 si al utilajelor de constructie aferente.
Asa cum v-am promis, va invit pe toti posesorii de automodele , in mod special pe cei cu camioane , sa rulam automodelele noastre, in aer liber , pe o pista onroad din beton de 150 m in linie dreapta si 200 m offroad. Pista se afla in apropierea Bucurestiului , in Buftea ( langa gara ) Ilfov , blv Mihai Eminescu 57. Propun ca intalnirile sa se desfasoare vineri seara , sambata si duminica dimineata .
Aceasta postare a fost editata de ctc: 26 July 2010 - 12:39 PM
#405
Postat 26 July 2010 - 12:51 PM
Am intampinat si o mica problema : axul motorului 540 are diametrul 3,17 mm , iar spiralele pe care le-am gasit sunt 3,10 si 3,20 mm ; nu vreau sa montez pinionul mic presat , voi ce ziceti ?
Pinioanele mari vor fi montate pe ax cu diametrul de 6mm , iar rulmentii vor fi de 5 mm si vor fi montati la capetele axului .
#406
Postat 26 July 2010 - 01:19 PM
Debitarea materialului, aducerea piesei in cote prin strunjire , realizarea umarului , numarul de dinti in functie de diametrul pinionului , divizoare 1/40 si frezarea cu freza modul adecvat .
Realizare pinion
Aceasta postare a fost editata de ctc: 26 July 2010 - 01:25 PM
#407
Postat 29 August 2010 - 06:18 PM
ca noutate am alamit bridele , acestea sunt din sarma neagra din fier , ca sa evit aparitia ruginii
( am ramas putin in urma cu constructia celorlalte modele )
Aceasta postare a fost editata de ctc: 29 August 2010 - 06:19 PM
#411
Postat 30 August 2010 - 08:13 PM
Da m-am gandit sa fac un sistem de basculare cu surub , este cel mai la indemana si trebuie sa ma apuc de el acum in septembrie , imediat ce termin de modernizat freza in CNC ( acum se afla in faza de parti componente " independente " ). Azi am finalizat si RK-ul la strung . Daca modificarea decurge bine , m-as aventura sa construiesc un sistem microHidraulic cu distribuitor,pompa si pistoane pentru un excavator metalic cu senile scara 1/14 .
#412
Postat 06 December 2010 - 02:02 AM
Este adevarat mai necesita cateva piese si vopsire , stopuri si faruri + iluminarea si sper sa gasesc un montaj pentru sunete .
poze de grup :
Aceasta postare a fost editata de ctc: 06 December 2010 - 02:03 AM
#422
Postat 06 December 2010 - 11:36 PM
ctc, la Dec 6 2010, 02:02 AM, a spus:
Este adevarat mai necesita cateva piese si vopsire , stopuri si faruri + iluminarea si sper sa gasesc un montaj pentru sunete .
poze de grup :
Salut.Un modul diesel.Crezi ca te-ar ajuta asta:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-ver...1?adId=22161301
Daca da,atunci da-mi de stire.
Stima.
PS:Caroseriile sunt ca cele de la modelele Tamiia?Sunt din lexan?
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 06 December 2010 - 11:39 PM
#423
Postat 07 December 2010 - 09:33 AM
raoul_bvand, la Dec 6 2010, 11:36 PM, a spus:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-ver...1?adId=22161301
Daca da,atunci da-mi de stire.
Stima.
PS:Caroseriile sunt ca cele de la modelele Tamiia?Sunt din lexan?
Salut , multumesc pentru informatie si oferta , sigur ca ma ajuta !
Referitor la cabine , acestea sunt din polistiren si sunt facute de Bruder . Dupa sarbatori am sa fac o proba , sa confectionez o caroserie din lexan , am o masa de vacuum ; sa vad unde se gaseste lexan ! Cred totusi ca pentru un model mai reusit ar trebui incercata si varianta cu poliuretan turnat intr-o matrita de silicon.
#424
Postat 07 December 2010 - 10:03 AM
ctc, la Dec 7 2010, 10:33 AM, a spus:
Referitor la cabine , acestea sunt din polistiren si sunt facute de Bruder . Dupa sarbatori am sa fac o proba , sa confectionez o caroserie din lexan , am o masa de vacuum ; sa vad unde se gaseste lexan ! Cred totusi ca pentru un model mai reusit ar trebui incercata si varianta cu poliuretan turnat intr-o matrita de silicon.
Te descurci cu el sa il cumperi sau il iau eu si vad cum fac sa ti-l trimit.Banuiesc ,ca ,cu posta.Nu trebuie sa imi platesti.Voi avea nevoie de nist pinioane facute de tine din aluminiu,dar asta o s-o discutam pe privat.
daca poti da-mi azi un semn ca sa il sun pe om si sa vad ca daca nu se vinde sa ti-l iau eu.
Stima si succes in continuare.
PS:Te intrebasem de cabine deoarece ,tot acolo gasisem vreo 3 modele de la Tamiia cu preturi intre 10 si 20 Eur pe buc. noi.
Nici aici nu stiu.E mult putin.Si eu tot de acolo imi fac ,,cumparaturile,,numai ca mie imi este mai usor.
#426
Postat 08 December 2010 - 05:56 PM
ctc, la Dec 7 2010, 11:48 AM, a spus:
Pentru certitudine te rog da-mi un replay pe ctcoop@gmail.com
cu stima ,
ctc
Salut.
Am gasit si cumparat acel modul.Este la mine si t-il voi da cind vii la Wiena.
Stima.
PS:Aici o foto cu el:
Aceasta postare a fost editata de raoul_bvand: 08 December 2010 - 05:56 PM
#427
Postat 08 December 2010 - 08:26 PM
Duf, la Jan 7 2010, 09:42 PM, a spus:
Spor la treaba!
La fel.Banda otel(foaie de arc)se mai poate procura din acele ceasuri de masa mecanice,ceasuri de perete,acea banda ce se foloseste si la ambalarea coletelor mari din lemn sau in anumite tirguri unde vin fratii moldoveni sa isi vinda marfa.acolo se gasesc acele gletiere(scula cu care zugravii trag gletul pe perete)sunt din otel,foarte calite,numai ca in acest caz este nevoie si de o ghilotina pentru a debita fisii.Aceste gletiere au un miner ordinar din lemn ca de pe vremea lui bunicul.
Stima
#428
Postat 08 December 2010 - 10:41 PM
raoul_bvand, la Dec 8 2010, 08:26 PM, a spus:
Stima
La capitolul arcuri am incercat prima data varianta de arc gata calit si format de la un ceas vechi , de fapt au fost 3 arcuri , iar rezultatul a fost partial bun .Ce am obtinut , erau foi de arc , dar imposibil de imperechiat , iar masina avea o pozitie " shue ". De prelucrat un astfel de arc este destul de greu .
Solutia pe care am folosit-o , si o recomand , este tabla necalita de arc , ingustata la dimensiunea dorita prin frezare ( eu ingustez banda de la 10 la 7 mm ), apoi o indoire uniforma pe un calapod si tratament termic controlat in matrita de formare ( calapod ). Rezultatul este controlabil si constant , astfel obtii arcuri identice pe care le poti imperechea. Mai mult , daca strici unul se poate inlocui doar el .
Multumesc pentru modulul de sunet , imi este de mare ajutor . Am si modul de lumini facut de un pasionat modelist din Cluj ( din lipsa de timp , inca nu l-am probat ).

Ajutor


Raspuns nou



Citare Multipla













