Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu
#371
Postat 16 May 2010 - 09:30 PM
Aceasta postare a fost editata de 27: 16 May 2010 - 09:32 PM
invat sa construiesc camioane 1/16 si 1/14
upgrade camioane Bruder,punti metalice multiple cu diferentiale
#374
Postat 02 June 2010 - 05:05 PM
tot asteptand frezele disc modul 0,5 , pentru setul de pinioanele ( alama ) necesare reductorului si cutiei de viteze , am trecut la montatul camionului Scania Tamiya si am reinceput comparatia cu piesele facute de mine.
La puntea fata pot spune ca ei stau mai bine , in aceasta etapa.
am sa postez cateva poze cu puntile fata :
#378
Postat 02 June 2010 - 06:01 PM
semiremorci europene , cu 3 axe , echipate cu roti 11.00 x 22.5
semiremorci / remorci lebada , joase , cu roti mai mici pentru transport utilaje cu gabarit depasit . Aici astept si sfatul vostru cu ce dimensiune de roata ar trebui plecat !
trailer greu , multipunte , probabil cu 8+8 punti , din care 6 + 6 vireaza
poze cu primele piese
#380
Postat 03 June 2010 - 05:14 PM
cred ca pana la amortizoare mai dureaza ceva timp ( la un camion acestea nu prea conteaza asa mult ) , mai repede as incerca pernele de aer ; tot am nevoie de un sistem de suspensie nou , mai mic pentru remorci . Si cred ca este posibil sa le fac in viitor si functionale , evident cu 2 trepte , " sus " si " jos " .
Mihai ce model de camion Tamiya ai ?
#382
Postat 15 June 2010 - 08:15 PM
#383
Postat 15 June 2010 - 08:25 PM
poze cu dispozitivul in constructie :
#385
Postat 18 June 2010 - 05:49 PM
pentru semiremorca / trailerul joasa( jos ) ,
jentile au 35 mm , iar anvelopele vor avea diametrul exterior 60mm.
Latimea rotilor va fi de 18 mm si vor fi montate cate 2 pe fiecare butuc.
#386
Postat 18 June 2010 - 05:57 PM
va prezint acum si noua matrita pentru rotile mici de 60 mm .
Pentru cine vrea sa incerce realizarea unor roti similare trebuie sa stiti urmatoarele :
matrita poate fi realizata din fier , orice calitate
cauciucul folosit se vulcanizeaza la aproximativ 250-350 grade C
costul unui kg de cauciuc nevulcanizat este de aproximativ 2,5-4 euro/kg
timpul de vulcanizare este de apoximativ 20 minute/anvelopa
manopera depinde de atelier
greutatea unei anvelope mari pline ( fi 83 mm ) este de 300-450 grame
#388
Postat 18 June 2010 - 06:33 PM
in care am fost fortat sa fac probe doar cu singurele 12 roti echipate existente . Azi am reusit sa aduc transa 2-a de roti si sunt mult mai multe ! :lol: .Deci pot sa incep constructia primei semiremorci !
#390
Postat 01 July 2010 - 05:36 PM
am reusit sa torn si prima anvelopa de proba pentru trailer, modelul 60 mm , cu ceva probleme de inceput , dar fara prea mare importanta , deoarece am sa refac interiorul matritei , avand un mic defect de conceptie si de fabricatie. Noutatea va consta in inchiderea conica a partii interioare a matritei !
Asa cum v-am obisnuit , va prezint cateva poze , impreuna cu anvelopa mare :
#391
Postat 01 July 2010 - 05:51 PM
In concluzie : cauciucurile se pot turna si acasa intr-o presa cu surub , termostatata !
va urez : rabdare la construit !
Aceasta postare a fost editata de ctc: 01 July 2010 - 05:52 PM
#392
Postat 02 July 2010 - 01:25 PM
Acum cred ca pot incepe realizarea pinioanelor din alama pentru cutia de viteze ( probabil 6 )
pentru cei care sunt interesati si pot aborda constructia unor astfel de pinioane trebuie sa cunoasteti urmatoarele :
Setul de freze contine 8 bucati diferite , fiecare numar este dedicat realizarii unui anumit pinion cu un numar definit de dinti si anume:
freza nr 1 este pentru 12-13 dinti
freza nr 2 este pentru 14-16 dinti
freza nr 3 este pentru 17-20 dinti
freza nr 4 este pentru 21-25 dinti
freza nr 5 este pentru 26-34 dinti
freza nr 6 este pentru 35-54 dinti
freza nr 7 este pentru 55-134 dinti
freza nr 8 este pentru 135 - n dinti
poze cu setul de freze modul 0,5 nr 1-7
Aceasta postare a fost editata de ctc: 02 July 2010 - 01:25 PM
#393
Postat 03 July 2010 - 11:04 AM
ctc, la Jul 1 2010, 06:51 PM, a spus:
In concluzie : cauciucurile se pot turna si acasa intr-o presa cu surub , termostatata !
va urez : rabdare la construit !
Salut
Poti da ceva detalii referitoare la materialul folosit (cauciucul), de unde se poate procura si sub ce denumire comerciala? Cauciucul odata incalzit si apoi racit se mai poate reutiliza? De exemplu cantitatea ramasa in presa se arunca?
Multumesc anticipat.
#394
Postat 03 July 2010 - 01:45 PM
Dar cu siguranta iti pot spune , ca ce rezulta ca bavura , odata cu anvepola si a fost vulcanizat nu se mai poate utiliza la o noua presare ( sau injectie , depinde de utilaj si solutia tehnica ) , cauciucul ramane inert termic si capata o structura stabila , nedeformabila fizic .
La urmatoarea turnare ( presare ) am sa stau langa utilaj sa vad cum trebuie pregatit cauciucul ( conditionat ) ( poate reusesc si un mic filmulet ) si revin cu detalii !
@Sir_Vaska te rog trimite-mi adresa ta postala ( pe email ) si am sa -ti expediez niste cauciuc nevulcanizat sa poti face probe !
Tu pregateste matrita de cauciucuri pentru tractoare ! Vine toamna si noi nu am incaltat utilajele !
:rolleyes: :unsure:
Aceasta postare a fost editata de ctc: 03 July 2010 - 01:47 PM
#395
Postat 03 July 2010 - 08:52 PM
Super proiectul, va iesi ceva deosebit, sunt convins. Cand dai drumul la un proiect de crawler, sa-mi zici si mie :) S-ar putea sa ai un client :)
#396
Postat 08 July 2010 - 10:36 AM
stimati modelisti , am sa va prezint astazi pasii pentru realizarea unor pinioane drepte , modul 0,5 ; astazi din alama , este exact modulul de care am nevoie si nu-l gasesc de cumparat pe la magazine ; ca urmare am trecut la fabricarea pinioanelor.
Mi-am propus sa realizez pinionul mic cu 24 de dinti la care voi folosi o bara plina cu diametrul finit de 13 mm . Pregatirea consta in aducerea materialului brut la cota dorita prin strunjire. Niciodata sa nu incepeti operatia de danturare fara aducerea materialului in cote .

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla












