Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu
#342
Postat 16 April 2010 - 02:27 PM
Referitor la cuptor , am vrut si eu sa scriu ca nu poate ajunge la 8000grade cu rezistente dar ma gandeam ca poate era vorba doar de exprimare , in realitate aceste temperaturi se pot obtine doar prin inductie. Ar fi o tema interesanta de discutie cum sa construim un astfel de cuptor modificand un cuptor cu microunde, dar poate la alt subiect dedicat ca sa nu poluam acest topic ...
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 16 April 2010 - 02:31 PM
#343
Postat 16 April 2010 - 02:43 PM
cauciucul este cel folosit de cauciucari pentru garnituri ( ei l-au denumit natural ) .
Luni /Marti plec din nou la Pitesti , la cauciucari sa -mi recuperez matrita , sa stabilesc pretul de executie si sa aflu denumirea exacta a cauciucului . Cauciucul se prezinta sub forma de covorase sau ca o plastelina . Acesta se preseaza sau injecteaza .
Trebuie sa vad si ce pret imi propun pentru o matrita " Profi " .
Initial mi-au cerut 4000 euro si executia acesteia in Italia ( eu oferind 200 euro ) si in concluzie am realizat-o la mine in 3 zile de munca si cu pretul de aproximativ 400 roni plus alte stricaciuni ( materiale ).
Cred ca si urmatoarea tot eu o fac ! :blink:
#344
Postat 16 April 2010 - 02:50 PM
Sir_Vaska, la Apr 16 2010, 03:27 PM, a spus:
Referitor la cuptor , am vrut si eu sa scriu ca nu poate ajunge la 8000grade cu rezistente dar ma gandeam ca poate era vorba doar de exprimare , in realitate aceste temperaturi se pot obtine doar prin inductie. Ar fi o tema interesanta de discutie cum sa construim un astfel de cuptor modificand un cuptor cu microunde, dar poate la alt subiect dedicat ca sa nu poluam acest topic ...
Sir_Vaska ,
te rog posteaza tot ce crezi ca este legat de acest subiect , aici , nu este nevoie sa-mi cereti permisiunea si niciodata nu cred ca veti polua acest topic !
Sper ca cei interesati sa invete tehnici de executie , din aceste subiecte , notiuni pe care cu siguranta le vor folosi mai tarziu si care sa aibe curajul , sa incerce sa aplice ce au invatat si sa nu mai depindem de importuri.
#350
Postat 16 April 2010 - 06:14 PM
Muuuuuuuuuuuuuuuuulta bafta. Este exceptional ceea ce faci.
#351
Postat 17 April 2010 - 12:36 AM
dan_mitea, la Apr 16 2010, 07:14 PM, a spus:
Muuuuuuuuuuuuuuuuulta bafta. Este exceptional ceea ce faci.
multumesc pentru aprecieri , pentru Tatra mai am de invatat si consider ca este un proiect mai mult decat interesant , desigur realizabil. Pana acolo as incerca anul asta un remorcher cu brat hidraulic . Am vazut prin 93 in Montreal , intr-o perioada geroasa , iarna grea , erau -72 grade Celsius ( -42 + factor de vant ) cum autobuzele de transport in comun , in oras se blocau intre statii, se congela motorina ,se bloca motorul si nu mai porneau in strada .Solutia era ridicarea autobuzelor , din spate ( unele parca aveau 2 punti ) cu niste remorchere gigantice , cu un brat hidraulic si tractarea acestora la garaje pentru dezghet. Daca-l reusesc am sa-l inmatriculez cu nr " RHC " si sub el am sa scriu " Je me souviens " . :rolleyes: ( deoarece acolo l-am vazut prima data ! )
toate bune !
Aceasta postare a fost editata de ctc: 17 April 2010 - 12:40 AM
#352
Postat 05 May 2010 - 03:51 PM
dupa o pauza obositoare de 14 zile ( mult stres birocratic ! ), revin cu un nou camion , un cap tractor mic 4 x 4 . Ca si pana acum va prezint cateva poze cu etapele intermediare.
Puntea fata este gata , cu 2 variante constructive de planetare . Planetara cu cap sferic permite o virare ampla. Planetara cu sectiune hexagonala este mult prea fixa, perfecta pentru puntea spate si incomoda pentru puntea fata.
In acest moment nu sunt gata butucii fata ( asta pana maine ) imi cer scuze pentru faptul ca rotile fata sunt puse ca element de decor.
poze:
#354
Postat 05 May 2010 - 04:01 PM
Suruburile noi de fi 2 inca nu au ajuns in Bucuresti ( le-am comandat la Wurth , dar mai dureaza ) oricum sunt de aproape 3 ori mai ieftine decat cele de fi 3 care se gasesc la depozitele consacrate de suruburi . Dupa ce le primesc va confirm calitatea si pretul ! ( @ Sir_Vaska si @ ovidiugm )
Aceasta postare a fost editata de ctc: 05 May 2010 - 04:03 PM
#355
Postat 05 May 2010 - 04:09 PM
Echipata cu noile roti este destul de grea.
intra destul de multe suruburi
intra destul de multe suruburi la echiparea unei punti
#366
Postat 14 May 2010 - 06:02 PM
tot asteptand suruburile de 2 si 3 mm precum alte freze disc modul 0,5 setul 1-8 am hotarat ca a venit vremea sa trec la vopsit elementele restante si am inceput cu remorca si anume cutia ei.
Dupa cum vedeti in poze cutia a devenit albastra si parca a cerut , doar pentru probe si o cabina albastra , de MAN.
sa vedem ce a iesit:
#368
Postat 14 May 2010 - 06:11 PM
Dupa atata munca si probe ( cine nu masoara bine si nu este atent munceste mult ! ) pot spune ca puntea fata vireaza mult si merge perfect ! nu face firma de pe cabina de rusine :)
#369
Postat 16 May 2010 - 09:22 PM
ma numesc Alex , am 9 ani si jumatate si sunt mecanic sef la atelierul Camioane 1/16.
Doresc sa va prezint o parte din camioanele mele Bruder , care au ajuns la atelier si care vor fi modificate .Acum postez cateva poze cu probe facute pe primul sasiu scurt , precum si cu o parte din semiremorci .
Primul este un camion MAN rosu de pompieri.
invat sa construiesc camioane 1/16 si 1/14
upgrade camioane Bruder,punti metalice multiple cu diferentiale

Ajutor


Raspuns nou



Citare Multipla












