incepator... (moto?)planor home-made sfaturi... de oricare
Postat 14 September 2009 - 12:20 AM
Am disponibil motorasul ce era pe elicopter(no-name dar il am) si tind sa cred din felu in care a planat modelul(inca nefinisat cu multe chestii care atarna si cauzeaza frecare) ca nu are nevoie de prea multa tractiune. Am cumparat si un venti 660 care conform spuselor celor dupa situl de unde a fost cumparat paote sa traga 810 grame cu un acumulator 8 NiMH 3300 mA. Eu inca nu am cumparat acumulator/incarcator si aici am nevoie in special de sfaturi... Problema este din nou... $$$ nu am prea multi disponibili... am vreo 200 ron pt ceva acumulator+incarcator. Sper ca nu is prea absurd in cerinte... cum ziceam, sunt incepator "nu stiu pe ce lume traiesc... inca!".
alte informatii: ideea planorului e sa fie contruit cu cat mai mutle materiale "house-hold" ca sa iasa cat mai ieftin, cu asta am inceput, asadar: fuselajul e facut din polistiren smirgheluit pana la forma ce am cautat-o, aripile tot din polistiren taiat cu fir incins si cu ceva scotch mai calumea pe bord de atac si fuga pt rezistenta si ca si lonjeron ceva profil de aluminiu.
am construit de asemenea si un mosor ce se cupleaza la o masina de gaurit( http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif)... da stiu.... ), mosor pe care l-am si testat din pacate doar odata intrucat am dat cu modelul de pamant rupand fuselajul, nu pt ca nu a fost controlabil modelul ce pt ca am fost absolut uimit cand a reusit deolarea la mosor(a luat vreo 15 metrii cu foarte putina ata intinsa pe camp) si pur si simplu am fost concentrat pe al tine in linie dreapta uitand de emotii ca mai trebuie sa iau si viraj, astfel modelul sa tot duuuus pana nu l-am mai vazut bine :lol:). Fuselajul sa rupt dar l-am refacut mai mare/masiv, nu e asa frumos dar e mai rezistent.