Modelism - RHC Forum: Katana 50 ARF Jamara - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Katana 50 ARF Jamara Producator: China Model Production (CMPro)

#1 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 02:03 PM

Am primit si eu aztazi kitul Katana 50.
Am vazut ca mai e un topic mai vechi despre acest kit dar am postat separat fiindca sunt niste modificari in kit fata de ce ma asteptam sa primesc.
In primul rand kitul arata impecabil. Balsa "allover" si placaj de aviatie in partile esentiale.
Ce am observat diferit pana acum:
- balamalele la suprafetele de control nu mai sunt acei "banuti" cum o zis cineva ci sunt balamale de plastic "pentru pin" (parca asa le zice).
- "capota mororului" cowl-ul este din fibra de sticla la fel si sabotii de la roti
- elementele de comanda e doi in unu cu balamalele cea ce mi se pare faina ...
- trenul de carbon o fost schimbat cu unul de Epoxy;

Din poze si specificatii modelul pare mult mai mic decat in realitate ... si arata bine.

O sa adaug niste poze ce urmeaza.

PS.: Daca admin-ul site-ului crede ca topic-ul se repeta inutil atuncti rog a se muta topicul in alta sectiune a forumului.
If every change is for better then why put them to the test.
0

#2 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 02:09 PM

Model-ul deshirat:

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#3 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 02:12 PM

Nu e chiar asa de mic (cum ma asteptam eu) :

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#4 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 02:16 PM

Ce nu mi-e clar mie sunt urmatoarele adica una: Nu e motor plus elice prea mic?
Motorul este un Magnum 7.5 cmc cu elice de 10/6.
Capota il inghite cu totul:

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#5 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 02:21 PM

O sa revin cu amanunte pe parcursul "lucrarii"!
If every change is for better then why put them to the test.
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 August 2009 - 03:14 PM

Vezi postarearaul, la Aug 17 2009, 03:16 PM, a spus:

Ce nu mi-e clar mie sunt urmatoarele adica una: Nu e motor plus elice prea mic?
Motorul este un Magnum 7.5 cmc cu elice de 10/6.
Capota il inghite cu totul:


Scuze de interventie ! Modelul asta il am si eu !
Fata de altele lasa putin de dorit, si aici ma refer la
calitatile de zbor - mult prea rapid din cauza ca este
prea greu pentru marimea lui ( mult placaj la fuselaj ) .
Motorul este bun ca marime , ( eu am un OS 46 ), si as
sugera sa pui o elice 12,25 X 3,75 daca ai caci altfel o
sa zboare cu foarte multa viteza.
Daca stii 3D atunci este mai bun un OS 55 FX cu elice 13x6
caci magnumul de 7,5 nu are putere suficienta.

Balamalele alea sa le lipesti cu epoxy 30 min nu cu C.A. si
sa pui putin ulei sau vaselina pe stiftul metalic ca sa nu scape
adeziv acolo si sa faca priza caci nu se mai misca .....
Eu am schimbat si rotile ( erau din cuciuc, putin cam grele si
rigide la aterizari - avea si tren din carbon la aceea vreme dar
extrem de rigid )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 17 August 2009 - 03:16 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 17 August 2009 - 04:48 PM

Am vazut si eu unul zburand cu un magnum 7,5 ca al tau insa o elice o idee mai mare 12x6 parca era.Ti`as sugera sa o schimbi si tu cu o master airscrew k series.Diminueaza viteza de zbor si ti`l face mai manevrabil.Intradevar are dreptate real design,este un model destul de greu cu o viteza mare de zbor.In caz ca e primul model care il zbori ti`as recomanda sa mergi cu cineva care le are cat de cat pe camp.Este capabil de cele mai comune acrobatii insa nu si de 3D,cel putin motorul ala n`o sa`ti permita.Am avut si eu ceva de genul si anume un pole cat.Destul de greut din cauza materialului folosit insa,ca prim model,am fost foarte multumit de el si pot spune ca m`a coafat cel mai mult dintre toate avioanele care le`am avut.Daca inveti sa`l zbori o sa fi foarte multumit de el.SPOR!

Aceasta postare a fost editata de shogi: 17 August 2009 - 04:48 PM

0

#8 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 05:54 PM

Buna baieti,

Multzumesc mult pentru sfaturi, o sa tin cont de ele!
Ma gandeam si eu la Epoxy si sa nu folosesc CA (desi am comandat CA cu pedigree si activator :D - asta e! ).
Desi am fost avertizat de Calin ca poate nu e cea mai buna alegere ca si prim model termic eu fiind foarte capos m-am ales cu asta. :D
Imi cam tremura chilotii cand zice-ti ca e "prea vitezoman" dar daca ma port frumos cu el sper sa faca si el la fel. :)
MAS ca si elice mi-a mai fost indicat si de catre altii (adica Calin) dar asta dupa rodaj, nu?

Oricum la camp ma voi duce numai daca petru inceput o sa fiu sub "adult supervision".

Acuma mie cam greu sa fac prima "gaura" in model, ca e tare frumos, dar ma apuc de treaba.

Merci, Raul.
If every change is for better then why put them to the test.
0

#9 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 08:52 PM

Engine mounted successfully ... cred! :)

Deocamdata nici o surpriza ... doar urmarind instructiunile venite cu motorul.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de raul: 17 August 2009 - 08:52 PM

If every change is for better then why put them to the test.
0

#10 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 August 2009 - 09:18 PM

Sa faci rost de o bujie OS nr. 8
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#11 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 17 August 2009 - 09:29 PM

numarul 8? Am robbe 3 si 4. Ma gandeam sa folosesc 4 pentru rodaj ...
If every change is for better then why put them to the test.
0

#12 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 17 August 2009 - 09:53 PM

de obicei cu una mai calda porneste mai usor fiindca da avans mai mare dar riscul e sa apara rateuri vezi si tu ca se aude cand ai pornit motorul . Ce mai ramane de reglat carburatorul. Eu am cumparat mai de mult un motor O.S. MAX 46AX de 7,5 cc zic foarte bun desi e mai scump decat un magnum . Totul sta in alegerea bujiei si reglarea carburatorului. Pentru benzinare as recomanda o bujie colotune se observa aprinderea amestecului in camera de ardere si in functie de culoare se regleaza carbul sa consume putin sa dea putere si fuga. De obicei se regleaza ca flacara in camera de ardere sa fie albastra pentru optim.
Oricum frumos model ! Sa l stapanesti sanatos. Multi au zburat din prima cu modele benzinare alti cu modele din scartaietoare foarte bune pentru antrenament. Dar ca tot omul esti inebunit sa-l ridici in sus din prima riscul survine la aterizare si la decolare ... Am vazut ca mai nou au aparut pentru a salva avionul la aterizare un mic montaj eletronic care are functia de pilot automat ... calculeaza singur cati metri mai are pana cand atinge pamantul si isi regleaza automat profundorul flapsul carma. Aveti idee ?
0

#13 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 17 August 2009 - 10:08 PM

Eu am zburat destul de mult acest model. Elicea 12,25x3,75 este ideala pentru motor si avion. Ca avantaj este foarte rezistent la crash-uri usoare. Ca dezavantaj intr-adevar este destul de greu si cam vitezoman. Pentru asta iti recomand aceasta elice. In rest, daca te obisnuiesti cu el e super avion. Foarte vizibil la distante relativ mari, frumos in aer, eu zic ca merita toti banii.
Aterizari usoare.
0

#14 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 20 August 2009 - 12:30 AM

salutare :D
am si eu o katana , e copie dupa cea de la sebart , am motor os 46fx cu elice 11x7, inca nu l-am zburat :)
motorul e foarte fain ---> http://www.youtube.com/watch?v=OUpgj7ZVK5E...re=channel_page
stie cineva care este tractiunea maxima a unui motor de 7.5cc ?? si cu ce combustibil??
niste poze

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 20 August 2009 - 12:30 AM

FLYING IS AN ART
0

#15 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 11:52 AM

Buna 9unuunu,

Frumos aeromodel!
Fara incercarea de a da un raspuns cred ca tractiunea depinde de mai multe ... elice, combustibil si gradul de uzura am motorului si din cate am vazut si de bujie. Si eu am un Magnum de 7.5 si niciue nu am habar care ii tractiunea maxima.

Poate cineva mai experimentat ne poate spune.

In continuare update la Kit assembly ...
If every change is for better then why put them to the test.
0

#16 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

  Postat 20 August 2009 - 11:59 AM

Ca sa nu ma pictisesc de construit am inceput cu ce era mai naspa: montarea motorului.

In primul rand pot sa mentionez ca e belea ... poate si fiindca sunt neexperimentat montarea motorului a tinut o zi full (de dimineata pana seara) si nu a mers ca uns ...

Deci, prima data am montat servoul de acceleratie ... prima problema ... servoul nu incapea in locas asa ca am convocat de urgenta "gruparea barbatilor care nu au avut jucarii cand au fost copii" si sa hotarit in unanimitate adica eu cu docmarius ca trebe largit locul pentru fir desi eu eram tentat sa tai din margine.

Dupa aia a intrat fara probleme.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#17 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:21 PM

A urmat mororul ... valeleu ...
Motor cu aceasta toba nu e prevazut pentru acest model. Dupa ce jumate de zii am tot masurat montura de motor si am avut curaj sa dau gauri ... astfel incat si capota sa incapa la fix surpriza .... toba dadea in panoul de foc.

Dupa aia m-am amintit ca am m-ai vazut o inbunatatire de gen gaura , in poze ,la un model asemanator ce la avut Calin.
Ma tot intrebam ce dracu' cauta gaura aia in panoul de foc .... acuma stiu! :)

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#18 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:27 PM

In continuare problema nu era rezolvata deoarece tutusca se lovea in marginea de jos a fuselajului deci tot nu puteam monta motorul asa ca
erau mai multe posibilitati:

1. Scimbam toba cu una care seamana cu un butoi ... asa am vazut si in specificatii si in poze dar nu stiu daca toba de genul asta nu e pentru motoarele de 4 timpi ?!?
2. Mai dadeam niste gauri in baitu de motor ... dar aceasta insemna o slabire a baitului si nu cred ca motrul mai incapea sub capota ... trebuia sa-l "inalt" cu vreun centimetru ....
3. Montam alcumva motorul.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#19 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:31 PM

Varianta 3 a intrat in calcul asa ca amdesfacut din nou motorul de bait am inversat unghiu motor ca sa fie tot spre dreapta si ma gandeam cu groaza cum o sa arate capota facuta harcea parcea ca sa incapa toba acuma in partea de sus a motorului.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#20 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:37 PM

Cand, vorba aia, sa intru in problema si sa dau gaurile in panoul de foc sa prin motorul la "pozitionare" mi-am dat seama ca valva de viteza era sub linia mediana a rezervorului ... citisem au undeva ca asta nu e bine si ca motorull se poate ineca luind prea mult combustibil. Asa ca back to the drawing board ... undo tat ... adica demontat motorul de pe bait (a nu stiu cata oara) pus unghi motor invers, demontat toba ca sa vad cat spatiu ii trebe ... si in sfarsit am montat motorul ...

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#21 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:44 PM

Acuma tija de acceleratie ... dat fiind faptul ca in specificatii nu arata scrie ... pe unde sa o bagi ... "bagam**s !@$!!# !!! bip bip" si direct spre servo datea fix in rezervor m-am tot uitat pana am observat langa rezervor in partea dreapta si stanga o gaurice ... aha! deci pe acolo ... am facut in cele din urma gaura in panuul de foc si surpriza ... sarma tija care vine cu modelul era prea groasa pentru montura "gaura" tijei de acceleratie ... (christ** sa va ******** ^%$@^!% !).

Atunci mi-am adus aminte ca mai am o tija mai subtire ... cred 0.8 sau 1 mm grosime (originala era 2 mm) si am pus pe aia ... Success! :)

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#22 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:52 PM

Acuma tot m-am invartit in juru modelului m-am uitat ... am luat toba in mana ... am pus-o jos ... iar am luato in mana ... iar am pus-o ... pana cand mi-am dat seama ca avand aceste date exista o singura solutie ... cea ce imi placea cel mai putin ... sa trec la bricolat fuselaju :) .

Asa ca am facut o taietura o gaura inca o taietura mai o gaura ... pana cand toba intra la locul ei fara sa mai atinga nici panoul de foc nici fuselajul.

In spatele tobei acum era grand canion ... asa ca am decis o inbunatatire ... am luat niste balsa de 2 mm ... o bucata de solartex negru ... si asta a iesit!

Deocamdata il las asa sa vad cum se comporta agregatul la rodaj ...

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#23 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 12:57 PM

A urmat rezervorul ... din specificatie trebuia sa am in kit doua tije lungi si una scurta ... ei eu aveam una lunga si doua scurte.
Asa ca m-am uitat, m-am gandit iar m-am uitat si pana la urma am facut doua tije lungi si una scurta. :)

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#24 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 01:03 PM

A urmat instalarea rezervorului cu silicon zice in carte (auzi domle silicon! unde se cred astia la Beverly Hills? Hollywood? ma rog daca silicon trebe silicon am pus - anti-funghi rezistent la mucegai :) ) destul de grau deoarece de la deschizatura de la canopie pana la panoul de foc sunt vreo 20 de cm.

Apropo ginecologia la modelul asta este un plus ... ca sa montez motorul prin gaura de la rezervor din panioul de foc trebuia sa pun piulite captive pe interior ... acuma puteti sa ma angazati ca si bagator de deget ... bag degetu oriunde ... :)
If every change is for better then why put them to the test.
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 August 2009 - 01:05 PM

Frumos model. Felicitari si la zboruri reusite.
Mie mi se pare motorul prea aproape de panoul de foc. Sigur nu mergea mai in fata? Centrul de greutate cum vine?
Sigur stii...dar doua informatii nu strica...ai in manualul de mai jos niste sfaturi utile cum sa faci gaurile in capota. Si in general despre montajul modelului.
http://manuals.hobbi...manual-v1_1.pdf
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 August 2009 - 01:07 PM

0

#26 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 01:12 PM

Dupa o zi istovitoare de lucru de 20 de ore (mie asa mi s-a parut) adoua zi adica ieri am montat coada ... in general ok mai putin faptul ca:

1. Atat carma cat si profundorul nu erau la verticala respectiv orizontala din fabricatie ... masurat cu bolobocul ... ambele erau inclinate spe stinga ... desi in carte zice ca tre sa fie drepte ... asa ca am bagat niste icuri pana ambele erau cum trebe la boloboc.
2. Ampenajele se monteaza usor cu multa vazelina (multzumesc pentru sfat! ... ca altfel faceam prostii) numai mare grija ca gaurile nu sunt date destul de adanc incat sa incapa toata balamaua ... cel putin la mine asa o fost cazu la 4 gauri din 8.

Asa ca stazi am coda montata ... urmeaza electronica si elementele de comanda a cozii ... o sa pun poze mai tarziu ca tre' sa incarc camera.

Multumesc de sfaturile celor care au postat aici si nu numai ci si lui Calin si docmarius!

Sper ca azi, Calin, sa ajung sa dau rodaj la motor ... :)
If every change is for better then why put them to the test.
0

#27 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 01:14 PM

raul esti tare si in exprimare si in constructia primului tau termic :)

Trebuie sa masori distanta de la panoul de foc pana la rotor (e data in manual) daca bine imi aduc aminte ~11cm. Daca e mai mica nu va iesi rotorul din capota, daca e prea mare va iesi prea mult... ai calculat dimensiunile alea?

Numai bine si spor la treaba,
Calin


0

#28 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 August 2009 - 01:17 PM

Vezi postarearaul, la Aug 20 2009, 01:52 PM, a spus:

Acuma tot m-am invartit in juru modelului m-am uitat ... am luat toba in mana ... am pus-o jos ... iar am luato in mana ... iar am pus-o ... pana cand mi-am dat seama ca avand aceste date exista o singura solutie ... cea ce imi placea cel mai putin ... sa trec la bricolat fuselaju :) .

Asa ca am facut o taietura o gaura inca o taietura mai o gaura ... pana cand toba intra la locul ei fara sa mai atinga nici panoul de foc nici fuselajul.

In spatele tobei acum era grand canion ... asa ca am decis o inbunatatire ... am luat niste balsa de 2 mm ... o bucata de solartex negru ... si asta a iesit!

Deocamdata il las asa sa vad cum se comporta agregatul la rodaj ...



Ai cam " macelarit ' fuselajul !
Sa speram ca nu sa slabit structura.
Aveai doua variante :

1- cumparai de la Botosani distantier TOBA
sau
2- cumparai de la Botosani o toba scale sau Pits

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#29 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 01:17 PM

Da futui! 11 cm mi-a iesit si mie ... da' asa arata la 11 cm.
Intradevar si eu im fac probleme ca e cam aproape de panoul de foc ... sper sa nu ia foc :) ...
Oi vedea la rodaj ... .

Aha prelungitorul ala de toba suna bine o sa vad daca merge, merci!
Si toba de pits ....

Aceasta postare a fost editata de raul: 20 August 2009 - 01:20 PM

If every change is for better then why put them to the test.
0

#30 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 August 2009 - 02:27 PM

Ce servouri folosesti la comenzi ?
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu