Modelism - RHC Forum: Katana 50 ARF Jamara - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Katana 50 ARF Jamara Producator: China Model Production (CMPro)

#31 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 02:46 PM

Am sa citez dintr-o discutie privata:

Citeaza

2 x S3003 pentru eleroane
2 X CS402 MG Cirrus pentru coada si profundor
si un Futaba 3151 pentru throttle



0

#32 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 09:23 PM

Exact pentru servouri!

Nu stiu cum se vor comporta Cirus-urile la coada ... da om vedea curand.
Asa, azi o fost zi de rodaj ... o mers foarte bine.
O mincat aproape 3 rezervoare. Am verificat si "fantastica" bricolare a tobei si pare a nu avea nici o problema.
In schimb rezervorul lipit cu silicon e o prostie. Deja s-a desprins asa ca voi incerca sa-l lipesc cu epoxy.

Dupa cum am promis o sa fac si poze dupa ce incarc acumulatorii la aparatul foto. :D

PS:. Merci Calin si Seba pentru ajutor!

Aceasta postare a fost editata de raul: 20 August 2009 - 09:23 PM

If every change is for better then why put them to the test.
0

#33 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 20 August 2009 - 09:35 PM

Vezi postarearaul, la Aug 20 2009, 01:57 PM, a spus:

A urmat rezervorul ... din specificatie trebuia sa am in kit doua tije lungi si una scurta ... ei eu aveam una lunga si doua scurte.
Asa ca m-am uitat, m-am gandit iar m-am uitat si pana la urma am facut doua tije lungi si una scurta. :D



DACA TEVILE SUNT DIN CUPRU , ARAMA ..RECOMANDA SA LE SCHIMBI CU UNELE DE ALUMINIU ...

MARE GRIJA LA TEVI CA SE MANANCA REPEDE DE LA NITRO .
ADOR VITEZA!!!
0

#34 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 10:01 PM

Din cate imi dau eu seama sunt din aluminiu.
Asta inseamna ca e bine nu?
If every change is for better then why put them to the test.
0

#35 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 August 2009 - 01:08 PM

Rezervorul indeasa-l cu burete ca sa stea fix si in spate pune-i un bat de balsa sau pin de-a curmezisul fuselajului
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#36 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 23 August 2009 - 01:14 AM

Desi de la kit review am sarit la final ... uite si primul zbor ...


Adevarul e ca emotii ca la zborul asta (desi nu eu pilotam avionul!!!) eu nu tin minte sa fii avut in ultimii 3 ani.
Deci asa ceva ... dar si cand l-am vazut ca zboara ... satisfactia a fost maxima.

Acum inteleg de ce acest sport aduce dependenta si ... nu are rost cuvintele ... deadreptul sublim!
Imi pare sau pentru calitatea imaginii, o sa fac un montaj mai ca lumea zilele urmatoare.
De altfel maine/azi o sa postez si detalii despre kit precum si niste poze de la pregatiri.

Desi poate suna "cheezee":
Doresc sa multumesc:

Calin - pilotul de test si sef de santier
DocMarius - cameraman emerit :D (sper sa nu fii spus o prostie)
Alex - pentru sistemul elev - profesor
RHC - celor de pe forum care mi-au dat sfaturi utile de care am tinut si o sa tin cont si nu in ultimul rand lui
Cora - stie ea de ce :lol:

Sper sa nu vii se para patetic postul dar azi a fost una din zilele care nu cred ca o voi uita ... .
If every change is for better then why put them to the test.
0

#37 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 August 2009 - 01:37 AM

felicitari pentru constructie Raule :lol: Personal imi place ce ti-a iesit si faptul ca de data asta chiar ai pus in practica majoritatea sugestiilor oferite de colegii de zbor... o sa te tot bat la cap cu bateria aia prinsa de podeaua de balsa :D

O mica mentiune despre film. Este al doilea zbor. Sa nu credeti ca asa se trimeaza un model. Primul zbor a fost mult mai modest deoarece am facut o parte din manevrele de trimare si verificare a CG-ului.

Una peste alta acest model m-a impresionat. In ciuda anvergurii si aripilor inguste + greutatea relativ ridicata (chiar sa-l cantaresti) zboara chiar foarte decent si PRECIS. Nu se angajeaza violent, este foarte controlabil si in wing rock iar viteza limita nu este chiar asa de mare precum ma asteptam. Totusi nu este in model pentru incepatori deoarece cum i-am zis si la Raul pe camp, trebuie avut grija cu el si nervi de otel. De exemplu taierea motorului la aterizare se face inaintea virajului 1 si el vine inca suficient de rapid (planat) pana in capatul pistei...

Cu putina munca de convingere il poti usura si mai mult (pune lonjeronul de carbon si zi-ne cat ai castigat acolo), poate si un pack mai mic si mai usor, si un regulator mai putin baban (unul de 3A himodel ar fi arhisuficient - mai castigi 10-20g acolo). Cu cat mai usor cu atat va zbura mai incet.

Numai bine,
Calin


0

#38 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 23 August 2009 - 08:18 AM

Felicitari Raul si sa-l stapanesti sanatos .
0

#39 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 05:56 PM

Multumesc pentru urari!

Cateva date tehnice:

Avionul fara combustibul cantareste 2.6 Kg.
Daca se schimba bara de aluminu cu una de aceleasi dimensiuni de carbon se castiga 28g.
Sincer ma steptam ca diferenta sa nu fie asa mare.
Trebuie spus ca bara de aluminiu are 65g deci o reducere in greutate relativa a barii de 40%.

Aceasta postare a fost editata de raul: 24 August 2009 - 05:57 PM

If every change is for better then why put them to the test.
0

#40 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:20 PM

Dupa cum am promis in continuare din jurnalul construirii:

Controllul de profundor.

Controlul e facut printr-o teava de carbon cu doua prize la capete.
Priza de catre servo cu o tija iar spre profundor cu doua ;).
a. Prima chestie care mi-am dat seama este ca daca asamblez controlul profundorului in afara avionului nu o sa-l mai pot introduce in avion (ansamlu - controlul rezultand un tot rigid) asa ca am facut urmatoarele:

1. (inainte de toate am masurat cat trebuie taiat din teaza de carbon) am asamblat complet priza de catre servo si teava de carbon in exterior. Am lipit priza (dopu) de catre servo cu epoxy 5 min iar dupa ce sa uscat am introdus ansamplu rezultat in fuselaj.
2. in fuselaj am lipit tot cu epoxy 5 minute ansamblu de catre profundor gata asamblat.

b. A doua chestie ce mi-am dat seama inainte sa montez tot este ca daca cele doua tije dinspre profundor sunt indoite inafara fuselajului acesta nu va maiiesi pe orificile prevajute deoarece tijele se vor lovi in profilele cozii asa ca:

1. La a.2 tijele erau cracanate dar capetele erau lipite cu banda izolatoare astfel incat tijele de comanda sa fie incordate.
Dupa pasul 2.b (HINT: atentie in momentul lipirii in interiorul fuselajului ca surplusul de epoxy sa nu cada pe servo sau alte parti mobile) odata ce epoxy-ul sa intarit am introdus cele doua tije legate cu banda intr-una din orificiile ce duceau la proofundor dupa caream desfacut banda.
2. In momentul asta nimerirea orificilor catre profundor e usoara cu tijele gata cracanate.

In poze vedeti coata avionului din interior.

Deasemenea pentru carma manualul este destul de explicit dar: incepeti prin a introduce cablul pe partea de dinspre carma (si nu invers cum am inceput eu) caci altfel o satrebuiasca sa trageti cablurile la orificile alea minuscule si mina nu incape ... sper ca v-ati prins.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#41 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:24 PM

Cele doua servouri de coada.
Destul de usor de instalat .. o singura modificare adusa fiind cea de a da gauri de 3 mm in bratul de control fiindca nu se suprapuneau cu gaurile din bratul de control al servoului. Dupa aia a trebuit introdusa o (2) saiba de 3mm ca capul surubului sa nu treaca prin gaura de 3mm.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#42 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 24 August 2009 - 07:28 PM

Multumim de poze , ceva in genul acesta trebuie sa fac si eu dar la yak .
0

#43 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:29 PM

Montarea cozii a necesitat ceva ajustari.
Dupa cum se vede in fotografii am introdul icuri (pana) de balsa 2 mm astfel incat sa respecte orizontala si verticala.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#44 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:35 PM

Capota.

Dupa cum an vazut intr-un tutorial (*.pdf) din acest kit review am inceput sa fac sabloanele pentru gaurirea / decuparea capotei.
Dar ininte am facut o "sarma" pe post de mini-manivela (dupa instructajul lui Calin) pentru a putea regla valva de are viteza si cu capota pusa.
Versiunea finala e mai scurta vizibila in poza cu sabloane pentru ca era prea proeminenta si semana prea mult a clanta de usa sau maner de sripet de fantana.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#45 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:39 PM

A urmat gaurirea / tairea capotei dupa ce am insemnat unde tre sa dau gaura sau sa tai.
Din pacate mi s-a miscat sablonul petru toba (din greseala mea .. ca nu l-am facut destul de lung) si am facut capota cam harcea parcea la tobe dar cumva am cosmetiza-to dupa aia lipind o parte taiata inapoi ;)

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#46 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:41 PM

Cu asta in mare avionul era RTF.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#47 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 07:48 PM

Cateva instantanee de la pregatirea preflight ... se vede si o parte din crue-ul de filmare ;).
O sa revin si cu un montaj video zilele urmatoare.

Muntumesc inca o data pentru interesul si atentia acordata.

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#48 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 08:13 PM

Am uitat cateva detalii:

1. La roata din spate: o data introdusa tija in carma am vazut ca sistemul de prindere de fuselaj se misca acentric fata de carma. Solutia este o bricolare a directiei (sau fuselajului dupa caz) astfel incat lagarul de la roata din spate sa fie pe aceeasi axa cu balamalele carmei.

2. Pentru roata din spate era prevazuta o singura saiba dar cam prea se balanganea de ici-colo pe ax asa ca am pus doua.

3. Am schimbat rotile originale (desi imi placeau foarte mult) cu unele de 70 de spuma dura. Principala cauza este ca pista noastra e putin off-road si sa fie distanta mai mare intre tren si roata.

In general kitul este destul de "solid" se vede si dupa greutate infolierea e ok.
Asamblarea in intreiorul fuselajului este o belea mare ... trebe multa rabdare.
In general precis contruit dar inainte de lipire gaurire montare trebuie verificat (mai ales gaurile de balamale la mine trebuiau adincite unele).

Cred ca cel mai mare minus al acestui kit este manualul de asamblare care este outdated dat fiid faptul ca nu sunt poze :unsure: ci scheme destul de sumare si mai ales cu alte componente decat gasesti in kit (de aici ajungi sa incepi sa gicesti " ce a vrut defapt sa spuna autorul "). Ma gandesc ca manualul este de data mai veche la kit aducandu-se. zic eu, inbunatatiri fara a mai scimba in manual. (Intrebare retorica: De ce mi se pare oare mie cunoscuta faza asta?).

Timpul de asamblare a kit-ului a fost de 5 zile pline!

Acum chiar ca am terminat. Pfui!

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

#49 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 August 2009 - 08:50 PM

Referitor la tija de comanda a profundorului.

Am avut aceeasi componenta pe un yak tot de la jamara. Si tot cu epoxy24h am lipit doapele alea. Au rezistat bine, nu am avut probleme cu ele. Insa cand a venit vremea dezafectarii am constatat cu surpindere ca dopurile au iesit rapid cand am tras de ele. Ma consider norocos ca nu au cedat in aer. Misumat le-a lipit cu superglue si aparent rezista mult mai bine decat epoxy-ul.

@Calin: dupa ce am citit parerea ta despre zborul acestei katane, nu-mi ramane sa cred decat ca ai avut ghinionul sa nimeresti un kit nereusit de yak de la jamara :unsure:

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 24 August 2009 - 08:50 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#50 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 09:05 PM

Hm ... interesant se zici tu cu epoxy.
Ma pune pe ganduri! Stiu cam am tras de profundor (cu mana) sa vad daca tine ... parca si de tava dar nu tin minte exact.
Acuma e destul de tarziu ... nu cred ca o sa-l mai desfac.

Caaaaline ... Jamara ... pe ei! :unsure:
If every change is for better then why put them to the test.
0

#51 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 24 August 2009 - 09:24 PM

pentru a da cu epoxi trebuie sa-l amesteci 1 minut pentru a deveni o pasata albicioasa se aplica si se lasa intre 6-10 ore la temperatura cameri si nu trebuie sa stea in picioare ca altfel se scurge pasta pe interior. Eu am dat gaura prin tija de carbon si doape ... mult mai sigur.
0

#52 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 09:49 PM

Asa ... un mic detaliu.
Pentru comanda profundorului nu am folosit epoxy de 2h ci de 5 minute.
Asta fiindca nu puteam sa las comanda asa balanganind in avion peste noapte (din cauza celor descrise de voi - secretii nocturne :unsure: ).
Asa ca in 5 minute s-a intarit si cred ca "cure-time" nu stiu exact in romana cum ii zice e de 2 ore.

Deci, acuma fara sa zic ca e 100%, dar cred ca verificarea lipiturii al facut-o dupa ce sa intarit epoxy. Aveeam in tavita epoxy ramas ca sa vad cand se intareste.

intradevar sunt niste "smecherii" care le prinzi cu timpu adica din experienta sau ca si in cazul asta si din ce zic altii. Solutia cu gaura e una buna dar nu stiu daca nu e cumva overengineered (ce cuvinte sccot din mine :( ). Pentru mine e prima data cand vad sistemul asta si la inceput mi sa parut ciudat ... dar vad ca altii deja au experienta in domeniu.

Oricum nici o solutie nu este de lepadat ci trebuie filtrata si vazut daca sistemul chiar are nevoie de anumite solutii.

Ma opresc ca nu mai ma suport! Da' suna bine nu?
If every change is for better then why put them to the test.
0

#53 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 24 August 2009 - 09:55 PM

Vezi postareaAbburo, la Aug 24 2009, 09:50 PM, a spus:

@Calin: dupa ce am citit parerea ta despre zborul acestei katane, nu-mi ramane sa cred decat ca ai avut ghinionul sa nimeresti un kit nereusit de yak de la jamara :unsure:

Unicul lucru ce-l imputam acelui model a fost panoul de foc prins de corpul de fibra de sticla cu fibra de 1 si care a inceput sa balangane dupa primul zbor. In rest zbura decent.

Vezi postarearaul, la Aug 24 2009, 10:49 PM, a spus:

Asa ... un mic detaliu.
Pentru comanda profundorului nu am folosit epoxy de 2h ci de 5 minute.

Bad move. Imi amintesc ca am specificat sa nu folosesti 5 min. In general la tot ce este de importanta maxima (echii in special la profundor, balamale etc) eu folosesc epoxy de min 4 ore polimerizare sau CA Thick + completare cu thin...

Dupa parerea mea ar trebui sa demontezi tija aia si s-o faci din nou. Epoxy de 5 min are prostul obicei sa cristalizeze si poate tine acuma dar nu poti garanta peste 1-2-3-10 zboruri (vibratii etc). Un avion fara profundor nu poate zbura... Da-o jos, o desfaci (ai sa fi surprins ce usor) o smirglui bine apoi cu CA thick relipesti plasticul de carbon. Apoi daca dai o gaura de 1 prin ansamblu si treci o sarma prin ea ai siguranta ca nu se mai desface ever de acolo.

Si repet: MUTA BATERIA DE RECEPTIE DE PE PODEAUA DE BALSA A MODELULUI!


0

#54 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 10:12 PM

Oooo ... dumnezau!

Bun! O sa desfac si o sa fac poze de detaliu (din alea cu time lapse :unsure: ) si o sa postez pe forum.
Intr-un fel e un documentary.

Pana la urma, intr-un fel, si eu is curios asa ca de data asta o sa merg pe mana voastra. :(
I will keep you posted. O sa incep maine ...
Aaaaaaa! cand am crezut si eu ca-i gata.
If every change is for better then why put them to the test.
0

#55 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 24 August 2009 - 10:17 PM

Sti mai bine esti sigur ca nu se desface decat sa ai surprize neplacute .
0

#56 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 August 2009 - 10:20 PM

Daca-i epoxy 5 minute... fa un bine comunitatii si refa asa cum ti-a zis Calin!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#57 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 24 August 2009 - 10:23 PM

Ooooo .... blesteme!
Adevarul ca se mai strange lume la camp!! Si ii si greu si vitezoman ca frasu' !
Ma duc sa beu o bere! :unsure:
If every change is for better then why put them to the test.
0

#58 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 25 August 2009 - 10:21 PM

Na l-am dat jos. Pare destul de bine lipit.



Acuma oricum nu stiu daca il mai pot pune inapoi ... asa ca:
1. pot sa incerc sa-l pun inapoi
2. pot sa tai cele doua capete jos si sa pun cu surub prin cele doua capete (asta nu stiu daca o sa mearga ca tiijele sunt asigueate cu CA)
3. habar m-am :)

Oricum azi e deja prea tarziu sa mai fac galagie asa ca mine ii o zi buna si voi decide ce sa fac.
If every change is for better then why put them to the test.
0

#59 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 August 2009 - 10:49 PM

pare solid. Eu as sa o gaura prin intreg ansamblul si as pune un surub si adio. Nu mai iese ala de acolo.


0

#60 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 26 August 2009 - 09:07 PM

Refacerea controlului pe baza de surube(inapoi nu intra oricum iar tija dinspre servo trecea complet prin dop ca sa pot da gaura).

Fisiere atasate


If every change is for better then why put them to the test.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu