planuri
#1
Postat 31 May 2009 - 02:09 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#2
Postat 31 May 2009 - 04:24 PM
fantom, la May 31 2009, 02:09 PM, a spus:
de unde ai motoru?????? f> important pentru mine :) vreau si eu unu
#3
Postat 31 May 2009 - 04:36 PM
1nsan3, la May 31 2009, 05:24 PM, a spus:
e facut de un prieten...
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#4
Postat 01 June 2009 - 05:18 AM
Ma intereseaza si pe mine aspectul
#5
Postat 01 June 2009 - 10:03 AM
tetea, la Jun 1 2009, 06:18 AM, a spus:
Ma intereseaza si pe mine aspectul
inca nu am facut poze...voi face in curand :blink: da este un pulsoreactor cu valve(supapa) combustibilu folosit este benzina normala merge si pe gaz..
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#6
Postat 01 June 2009 - 11:24 AM
fantom, la May 31 2009, 03:09 PM, a spus:
Vezi ca pulsoreactoarele merg bine la viteze mari,deci un aeromodel cu profil cessna nu e cea mai buna alegere.Interesant,sa ne tii la curent cu lucrarea.
#7
Postat 01 June 2009 - 11:49 AM
takeoff, la Jun 1 2009, 12:24 PM, a spus:
pai tocmai aste e problema!!! nu vreau sa mearga cu viteza ff mare mai mult pt sunet si palcere http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif momentan nu pot posta poze nu am aparat foto :) dar incerc sa fac rost poate vin si cu un filmulet
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#8
Postat 01 June 2009 - 06:45 PM
#9
Postat 02 June 2009 - 04:39 AM
Problema este la aceste tipuri de motoare, asa cum spunea Dan, temperatura camerei de ardere care-i...la vedere, si motorul functioneaza bine dupa ce s-a incalzit si camera a ajuns "la alb". O alta problema delicata este reglarea sarcinii.....motorul asta merge bine la "blana". Nu vreau totusi sa imi dau cu parerea, nevazind prototipul efectiv, poate ai ceva solutii noi pe care nu le stiu.......
Oricum succese si astept cu interes poze, eventual, daca se poate o schita si ceva indicatii despre materialele folosite, eventual greutatea propulsorului (cer prea multe detalii nu....?)
#10
Postat 02 June 2009 - 04:48 PM
tetea, la Jun 2 2009, 05:39 AM, a spus:
Problema este la aceste tipuri de motoare, asa cum spunea Dan, temperatura camerei de ardere care-i...la vedere, si motorul functioneaza bine dupa ce s-a incalzit si camera a ajuns "la alb". O alta problema delicata este reglarea sarcinii.....motorul asta merge bine la "blana". Nu vreau totusi sa imi dau cu parerea, nevazind prototipul efectiv, poate ai ceva solutii noi pe care nu le stiu.......
Oricum succese si astept cu interes poze, eventual, daca se poate o schita si ceva indicatii despre materialele folosite, eventual greutatea propulsorului (cer prea multe detalii nu....?)
schita este luata de pe net.. greutatea propulsorului este de aproximativ 600-800g materialele folosite sunt simplu de gasit tubu rezonator este facut.. de fapt lam gasit!! sa potrivit exact ca si marime si grosime, camera de ardere este facuta dintr-o toba de esapament de fapt un fel de chestie ce se atasaza la capatul tobei..nu stiu cum sa o denumesc acum :D norocu nostu cel mai mare este ca, am gasit otel pt supape(valve) restu a fost facut pe freza strung..etc... acum nu ne ramane decit sa incepem constructia unui model :D dar cum am mai scris ceva mai sus nu vreau un model de viteza nu imi permit nici echipamentu nu imi va permite si nici experienta in ale pilotajului de viteza mare..eu mam gindit la un model de tip trenier sau asemanator...acum astept pareri si sfaturi utile de la voi..multumesc
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#11
Postat 03 June 2009 - 06:32 AM
Pune si tu o poza si iste dimensiuni sa vedem si noi realizarea.....
#12
Postat 03 June 2009 - 11:35 AM
tetea, la Jun 3 2009, 07:32 AM, a spus:
Pune si tu o poza si iste dimensiuni sa vedem si noi realizarea.....
planu dupa care sa facut este acesta.. voi reveni si cu poze dar mai dureaza putin nu am aparat foto am pe telefon facute dar nu am cum sa le scot de acolo :lol:
Fisiere atasate
-
mp250.pdf (19.03K)
Number of downloads: 163
Aceasta postare a fost editata de fantom: 03 June 2009 - 11:38 AM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#13
Postat 03 June 2009 - 06:55 PM
fantom, la Jun 3 2009, 12:35 PM, a spus:
sa pui multe pozeeeeeee ...cat mai repede sa vedem si noi dracia :( daca poti chiar si un film :D
#14
Postat 04 June 2009 - 06:16 AM
Am sa vorbesc cu colegul meu sa facem niste calcule sa vedem orientativ cat trage dracia, oricum asa la ochi trebuie sa fie destul de puternic........
#15
Postat 04 June 2009 - 07:05 AM
tetea, la Jun 2 2009, 05:39 AM, a spus:
Cred ca Tetea vorbeste de Heinkel 162:
http://en.wikipedia....iki/Heinkel_162
Avem asa ceva in Craiova, daca vrei pot face rost de poze.
Ai atasate si niste planuri
Fisiere atasate
-
Heinkel_He162_Salamander.zip (296.88K)
Number of downloads: 88
#16
Postat 04 June 2009 - 07:13 AM
http://en.wikipedia.org/wiki/V-1_flying_bomb
Aceasta postare a fost editata de uncris: 04 June 2009 - 07:22 AM
#17
Postat 04 June 2009 - 10:09 PM
Avionul de care vorbeam, cel pe care l-am vazut in cartea tradusa din ruseste (acuma am vazut poza de la postul anterior), semana foarte mult cu V1.....
Sunt imagini care mi-au ramas intiparite in minte de mai bine de 35 de ani, le-am vazut cand eram copil si visam cu ochii deschisi.....
#18
Postat 05 June 2009 - 12:11 PM
fantom, la Jun 5 2009, 01:09 PM, a spus:
fantom, la Jun 5 2009, 01:10 PM, a spus:
fantom, la Jun 5 2009, 01:10 PM, a spus:
Fisiere atasate
-
DSC00902.JPG (405.03K)
Number of downloads: 488 -
DSC00907.JPG (431.85K)
Number of downloads: 499 -
DSC00906.JPG (323.15K)
Number of downloads: 474 -
DSC00903.JPG (442.77K)
Number of downloads: 430
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#19
Postat 08 June 2009 - 08:03 AM
#21
Postat 08 June 2009 - 12:18 PM
uncris, la Jun 8 2009, 10:23 AM, a spus:
aproximativ 300ml timp de 10 minute dar acum a aparut o problema...nu se mai intretine singur trebuie ajutat cu aer... ;) posibil dar mai mult ca sigur valvele sau dus...dar facem altele :D apropo daca cineva stie un amestec mai bun de combustibil eu am gasit ceva pe net ceva cu perol in compozitie cu benzina...
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#22
Postat 08 June 2009 - 02:29 PM
#23
Postat 08 June 2009 - 10:35 PM
La chestia cu protejarea supapelor ai dereptate.....numai ca in timp de corodeaza......sa dea dumnezeu sa tina in timp......