Aprilie 2009
#92
Postat 06 April 2009 - 09:14 PM
#93
Postat 06 April 2009 - 09:32 PM
#94
Postat 06 April 2009 - 10:31 PM
#95
Postat 06 April 2009 - 10:32 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#96
Postat 07 April 2009 - 09:13 PM
http://www.youtube.com/watch?v=jzDIBhKJMDE...re=channel_page
http://www.youtube.c...h?v=RJbEhw5lb4A
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#97
Postat 10 April 2009 - 09:59 PM
Consecinte: aripa stanga putin sifonata in capat, aripa dreapta care a suportat impactul cel mai puternic sparta si fuselajul rupt imediat dupa aripa sub carlinga si langa deriva.
Operatia de reabilitare a fost cu succes, epoxi la rupturi si intaritura cu placbanda de carbon pe interior, succes 100%, maine este in convalescenta dar duminica iese deja la gimnastica.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#98
Postat 11 April 2009 - 10:34 PM

mda, si acum sa trecem si la poze, ca de zburat... azi cam subtire, datorita vantului. comantarii.. va las pe voi:


Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 11 April 2009 - 10:34 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#99
Postat 11 April 2009 - 10:35 PM

Laur in postura de privitor

tandem Acromaster

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 11 April 2009 - 10:38 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#100
Postat 11 April 2009 - 10:39 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#101
Postat 11 April 2009 - 10:41 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#102
Postat 11 April 2009 - 10:44 PM




ce placut e sa stai si sa privesti...

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 11 April 2009 - 10:45 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#103
Postat 11 April 2009 - 11:29 PM
Nu a mai raspuns la comenzi.
Ce am verificat dupa crash:
-switch-ul era pe on;
-bateria la locul ei, cea de servo;
-bateria de 1600mAh s-a descarcat doar 200mAh.
-am verificat mufele acasa si stateau ferm, nu sarisera ele la rodaj timp de 4-5 ore, prea putin probabil intr-un minut.
Singura explicatie care o am, este ca mufa de alimentare din receptor / uBEC-ul respectiv au fost de vina.
Probabil trebuia sa merg pe doua baterii, intrerupator dublu si doua mufe de alimentare in receptor sau ceva similar.
Am fost depasit de aspectul tehnic la acest benzinar sau am ignorat anumite aspecte crezand ca nu am vibratii suparatoare fiind un 26cc. "Iarna nu-i ca vara".
Si cand ma gandesc ca am mai venit la aterizare si dinspre masini ma apuca groaza, unde nu-i cap vai de picioare.
Aceasta postare a fost editata de typer: 11 April 2009 - 11:34 PM
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#104
Postat 12 April 2009 - 01:56 AM
Scuze celor care le-am dat emotii azi :rolleyes:.
"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
#107
Postat 12 April 2009 - 01:51 PM
#109
Postat 13 April 2009 - 08:49 AM
Toate elementele electrice si electronice ( pack-uri, receptor, si conexiuni ) trebuiesc foarte bine asigurate.
Se pare ca nu sunt suficiente benzile de velcro ( eu oricum asiguram pack-urile si cu o curelusa cu velcro
cum sunt cele de la elicoptere ) dar firele de la servouri le infigeam doar in receptor fara sa fie asigurate
( trecute ) printr-o " rigleta ", " grila " sau cum se numeste.
Legaturile - BEC - intrerupator - receptor sa se evite cat mai mult conexiunile gen "mufa" iar daca nu se poate,
sa fie asigurate ( lipite ) cu banda adeziva.
Daca punem inele de ferita pe fire, sa legam inelele de structura fuselajului.
Toate fortele care apar in model pot duce la desprinderea acestor conexiuni si la ramanerea fara receptie.
Si nu in ultimul rand , eu nu prea mai am incredere in intrerupatoarele clasice ( mai ales la benzinare unde sunt vibratii )
am sa le schimb cu digiswitch pe toate iar daca nu au am sa mai atasez o mufa pt. a alimenta receptorul pe doua canale.
Am vazut la Typer toate conexiunile lasate liber prin fuselaj, mufa care alimenta din UBEC iesea din receptor si daca abia
trageai de ea cu un singur deget. ( In UBEC intra iar printr-o mufa - eu as fi cositorit-o )
#110
Postat 13 April 2009 - 09:32 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#111
Postat 13 April 2009 - 01:33 PM
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#112
Postat 14 April 2009 - 08:26 AM
Aceasta postare a fost editata de adyc: 14 April 2009 - 08:28 AM
#115
Postat 17 April 2009 - 06:32 PM
#116
Postat 17 April 2009 - 08:06 PM
Laur73, la Apr 17 2009, 07:32 PM, a spus:
http://www.vimeo.com/4198376
frumos!
pune un giroscop pe eleroane. ii reglezi gainu cand esti fpv si gata. si o sa ai miscare fluida.
ps: casa galbena cu acoperis grena e a mea :D
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#117
Postat 17 April 2009 - 09:51 PM
http://www.youtube.c...h?v=01WpHDCPOng
(domnul George Craoiveanu - bucker jungmaisteir...si va rog sa comentati si la adresa D-lui..)
asa ca...gura putin mai mica...ca mai aveti de invatat...
eu personal..am 5 titluri de campion national la categoria asta si ...nu a murit nimeni.
mi-e rusine ca vad ceea ce vorbiti voi..."aeromodelistilor"....
#119
Postat 17 April 2009 - 10:17 PM
Crz26, la Apr 17 2009, 10:51 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=01WpHDCPOng
(domnul George Craoiveanu - bucker jungmaisteir...si va rog sa comentati si la adresa D-lui..)
asa ca...gura putin mai mica...ca mai aveti de invatat...
eu personal..am 5 titluri de campion national la categoria asta si ...nu a murit nimeni.
mi-e rusine ca vad ceea ce vorbiti voi..."aeromodelistilor"....
bai aeromodelistule. de ce vrei sa strici vacanta de pasti a oamenilor? ca sa invat de la tine ? captive? tu te-ai intrebat daca vreau sa invat asa ceva? ti-ai pus problema asta?
campion national.... asa si? nu e un domeniu care ma intereseaza. daca asa faceti voi acolo la pucioasa, bagati oamenii dupa masini, ii speriati e problema voastra. va lipseste bunul simt.
ps: domnu craioveanu e foarte tare. dar ce legatura are el aici? l-am vazut de multe ori la zbor, si nu a deranjat pe nimeni. in film vad desfasurarea unui concurs intr-un spatiu amenajat special pt captive. de fapt e desemnat ca spatiu pentru zburat captive. cei care stau acolo o fac pentru ca asta isi doresc, nu ca sunt fortati.
se pare ca tu nu ai inteles nimic din discutia noastra, aeromodelistule ! nu avem nimic cu captivele. au farmecul lor. dar frate nu ma obliga sa stau langa el daca nu vreau. atata tot.
de invatat mai am foarte multe, nu multe. dar nu captive :) nu imi doresc asa ceva. cum probabil nici tu nu zbori RC. esti pasionat de captive. fiecare cu ale lui.
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()