Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#4701 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3961
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 30 May 2013 - 06:26 PM

Am luat si eu o bucata.E fain,sunt curios cum zboara.La 30 lei nici nu prea ai ce pierde.
0

#4702 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 30 May 2013 - 07:04 PM

Vezi postareaRobert_Damian, la 30 May 2013 - 06:22 PM, a spus:

Cum am scapat de la serviciu, cum am dat fuga la Lidl si mi-am luat zmeul de care a pomenit Viorel. Aceeasi combinatie de culori cu ale lui nenea Gigi si Victor. Astep prima zi libera de mers la camp.

..Daca nu eram io ..mama voastra di talibani HUUUUUUUUUUUUUU :girl_devil: HAIDEEEEAAAAAAAA :db:
acum sa vedem cum zmeuieste..

Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 30 May 2013 - 07:05 PM

0

#4703 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 30 May 2013 - 08:05 PM

Ați patit ceva ? Treceti de la termice si modele de 2 m, la zmeu ? Tare sunt curios ce faceți cu ele.
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4704 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 30 May 2013 - 08:10 PM

Vezi postareadidip, la 30 May 2013 - 08:05 PM, a spus:

Ați patit ceva ? Treceti de la termice si modele de 2 m, la zmeu ? Tare sunt curios ce faceți cu ele.


Cand bate vantul si nu ne induram de modele trecem la zmeu! Simplu! Si doar stii ca baietii cand n-au ce face inalta zmeul! 8P
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4705 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 30 May 2013 - 08:35 PM

Vezi postareadidip, la 30 May 2013 - 08:05 PM, a spus:

Ați patit ceva ? Treceti de la termice si modele de 2 m, la zmeu ? Tare sunt curios ce faceți cu ele.

..nivelul 3 @EDY ..cam asa
http://www.youtube.c...d&v=nr9KrqN_lIg
0

#4706 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 02:35 AM

Vezi postareadidip, la 30 May 2013 - 10:01 AM, a spus:

Nu merge video.

..................
Poate nu a mers YT-ul...Eu il pot vedea...Daca in continuare nu merge, spuneti...macar sa stiu...sa-l sterg si sa-l mai incarc o data...PLS!
...Ma gandesc ca s-ar putea sa nu il pot vedea decat eu...fiind logat...Cu toate ca apare ca fiind public...nu privat...Chiar nu stiu...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4707 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 03:08 AM

Vezi postareape3scu, la 30 May 2013 - 10:35 AM, a spus:

[/size]

Am masurat la paramotor liniile de comanda sunt trase 6cm, iar pe dual rate ( curbe mai largi si mai putin balans) 3cm.
La ME-109 KV 1300 cu LiPo 3S daca vrei viteza mareste pasul elicei, incearca intai elicea 11x8 3 pale. Parerea mea. Daca scazi KV scade si turatia maxima, dar tu ai nevoie de turatie. Tractiunea la plecare e practic statica, alta e situatia la zborul cu viteza.
SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

....................
Aha! Deci al meu e in limite rezonabile...La triciclul meu am brate de 6 cm lungime si trag cam 5,5 cm de liniile de comanda...Iar eu am incercat sa-l zbor pe direct (cu dual rate-ul oprit...)
Chiar nu stiu ce sa-i mai fac...Acum 3 zile...cand am scos ultima data paramotorul la zbor...Din cateva zeci de lansari, nu am reusit decat 3 zboruri scurte...Restul au fost prabusiri...M-am saturat de cate ori am adunat de pe camp acumulatorul...ESC-ul...greutatile suplimentare...etc... :blush: Am reusit sa rup si 2 snururi...unul agatzat in iarba, altul taiat de elice...Urmeaza sa le schimb...
...Daca il lansez fara motor, planeaza drept...perfect...in 100% din cazuri....
...Daca accelerez motorul, ori planeaza mai lung, dar tot nu se ridica in aer (daca accelerez mai incet...)...iar daca acelerez mai tare, daca o fac de la inceput, triciclul o ia inainte, apoi in stanga si in pamant...Daca accelerez mai tare ceva mai tarziu, dupa ce zborul se stabilizeaza (dupa cativa metri...) da sa se ridice, dar iar...triciclul se duce in sus, apoi il franeaza aripa ramasa in urma si pica in motor/elice...
.....................
Porcaria e ca toate fazele astea dureaza atat de putin, incat pur si simplu nu am timp sa reactionez...La singurul zbor la care am reusit s-o ridic la 2-3 m de sol, imediat ce am vazut-o ca incepe sa se duca in stanga, am tras de mansa dreapta maxim si am tinut-o asa...A zburat 20 m drept...am incercat s-o accelerez putin mai tare (dar nu la maxim...)...atunci a luat-o triciclul inainte...s-a oprit si a picat pe spate (in motor)... :blush:
......................
Am impresia totusi ca eu am liniile de comanda prea tensionate...pt. a am remarcat un lucru la ultimul zbor...De data asta, daca incercam sa turez motorul inainte de lansare, nu vroia sa se mai ridice aripa de jos cu nici un chip!!!...A trebuit s-o lansez fara motor si apoi sa accelerez, dupa ce o vedeam deasupra capului...ridicata drept...in aer...
...Acum am trim-ul la max. pe coborare si maxim dreapta...Asa planeaza lung si rept (fara motor)
...La ultimul zbor a avut greutatea de 1.105 gr...Am uitat sa pun si acumulatorii mai grei, ca sa ajung la 1200 gr... :pardon: O s-o fac la urmatorul zbor...
.......................
A fost aiurea...pt. ca am prins seara o fereastra de vreme fara vant la 8 seara si nu apucasem sa modific reglajele liniilor de comanda...Iar pe camp nu a mai fost timp (nu mai aveam decat 40 de min de lumina...) iar tantarii tabarasera pe mine (...a trebuit sa-mi pun pelerina de ploaie...)
......................
Acum am zis ca n-o mai scot la zbor pana nu ii fac urmatoarele reglaje:
1 - Vreau sa-i fac testul cu triciclul suspendat de tavan...sa vad daca nu cumva trage stanga...si eventual sa-i reglez unghiurile motorului pana nu mai trage in nici o parte....
2- Sa slabesc liniile de coamanda cu 5...10 mm...
...Altceva chiar nu stiu ce sa-i mai fac... :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4708 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 03:25 AM

@pe3scu - Daa! Stiu treaba cu pasul elicei...Oricum multumesc mult!!!
Pas mai mare = viteza...Diametru mai mare = tractiune
...Teoretic pe ME 109 ar trebui sa incerc o elice 10x7 in loc de cea de acum 10x5...Problema e ca deja motorul este suprasolicitat!!!...Producatorul ii da 40 Amp. maxim, si 420 W iar eu am obtinut la testul cu wattmetrul 42 Amp. si 480W cu elicea 10x5...O elice cu pas mai mare, va mari cu inca 3...5 Amp. curentul...
...De aceea m-am gandit sa-i schimb motorul cu unul mai mare si mai neturat, dar de putere mai mare...
Am vazut un film pe YT cu setarea asta (Motor 3548-1100 kv +elicea originala 11x8/3 pale) si presteaza excelent!!!...de aceea vreau sa incerc...
Uite filmul aici:



Uita-te cat de bine se "insurubeaza" in aer cu motorizarea asta!!!
...Nu as fi vrut sa pun un motor mai mare pe el, pt. ca si asa are sarcina alara de 74 gr/dmp...Cu cat e mai greu, cu atat viteza de angajare creste si vine ca torpila la aterizare...Dar nici sa nu prinda viteza nu-mi place... :pardon:
...Ar mai fi o varianta...Sa las motorul actual (3727-1300 kv) sa montez un ESC mai mare si o elice cu pas mai mare si sa merg la risc cu motorul...
O sa vad...

Multumesc mult pt. sfaturi si sper sa-ti placa filmul de mai sus!!! :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4709 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 03:43 AM

@incepatoru - Si eu sant fericitul posesor al unui zmeu!!! Multumesc nene Viorel!!! :drinks:
.................
Defapt...am plecat sa-mi cumpar un zmeu de 29 RON si m-am intors cu cumparaturi de 200 RON... :pardon: ...printre care si un elicopter micro (tot din LIDL...79 RON...) + o statie meteo...+ altele...
...Zmeul vad ca se ridica usor in aer...Cred ca va zbura OK!...urmeaza sa-l vad la camp...
...Elicopterul este coaxial si e mic cat palma...Este RTF (cu telecomanda + acumulator + Baterii statie) si zboara surprinzator de bine si de stabil!!!...Are suficienta fortza sa se ridice repede la tavan, zboara la punct fix daca turez motorul cat trebuie si este extrem de manevrabil si fin in manevre!!!
...Acumulatorul se incarca de la USB-ul calculatorului sau de la statie, in 50 min. Timp de zbor aprox. 8 min.
Bonus...are si un LED in bot, care clipeste rosu-albastru intermitent...

@Tantar - Acum am si eu un ventilator indoor...Tot a venit caldura... :yahoo: :rofl: Asta ca sa nu mai zici ca eu...asa si pe dincolo... cu tantarii...cu acul...:rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4710 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 03:47 AM

Vezi postareaGigiGL, la 30 May 2013 - 08:10 PM, a spus:

Cand bate vantul si nu ne induram de modele trecem la zmeu! Simplu! Si doar stii ca baietii cand n-au ce face inalta zmeul! 8P

....................
Sa vezi zmeuiala naibii cand vom merge la camp si prindem vreme cu vant...la cate zmeie s-au cumparat !!! :rofl:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4711 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 04:04 AM

TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

A aparut "Iedu lu' mai barii"... (pe tiganeste...) :rofl: ...Sau mai precis Nazistu' cel mare...

FW 190 - EPO - Electric

Anvergura - 1.400 mm
Lungime - 1.100 mm
Greutate - 1.800 gr RTF

Motor 3644 - 600 kv
ESC - 45 Amp
LiPo - 4...6 s - 2200 mAh

Tren aterizare - Fix, dar cu suspensii si e pregatit pt. retract-uri
Nu are flaps-uri dar urmeaza sa-i fac (obligatoriu!!!)
Spuma este EPO, de f. buna calitate
Cateva maruntisuri de proasta calitate...Roata spate joaca in suport in toate felurile...Lipseste o rondea de placaj la unul din suruburile de prindere a aripilor...etc...

Dar una peste alta este destul de bine finisat si suficient de mare...Are o capatzana cat o galeata... :yahoo:
...Sa vedem cand Dumnezeu o sa am timp sa-l mesteresc...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imagine004.jpg
  • Imagine atasata: Imagine005.jpg
  • Imagine atasata: Imagine007.jpg
  • Imagine atasata: Imagine009.jpg

Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4712 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3961
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 31 May 2013 - 03:19 PM

Eu as iesi diseara cu zmeul pe la cartodrom.In principiu nu prea tarziu ca sa prind si ceva vant.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 31 May 2013 - 03:19 PM

0

#4713 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 31 May 2013 - 04:56 PM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 04:04 AM, a spus:

TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

A aparut "Iedu lu' mai barii"... (pe tiganeste...) :rofl: ...Sau mai precis Nazistu' cel mare...

FW 190 - EPO - Electric

Anvergura - 1.400 mm
Lungime - 1.100 mm
Greutate - 1.800 gr RTF

Motor 3644 - 600 kv
ESC - 45 Amp
LiPo - 4...6 s - 2200 mAh

Tren aterizare - Fix, dar cu suspensii si e pregatit pt. retract-uri
Nu are flaps-uri dar urmeaza sa-i fac (obligatoriu!!!)
Spuma este EPO, de f. buna calitate
Cateva maruntisuri de proasta calitate...Roata spate joaca in suport in toate felurile...Lipseste o rondea de placaj la unul din suruburile de prindere a aripilor...etc...

Dar una peste alta este destul de bine finisat si suficient de mare...Are o capatzana cat o galeata... :yahoo:
...Sa vedem cand Dumnezeu o sa am timp sa-l mesteresc...

...

Asta, acum este achizitionat ? Aterizari multe si line. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4714 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 31 May 2013 - 05:26 PM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 03:08 AM, a spus:

..Altceva chiar nu stiu ce sa-i mai fac... :pardon:


Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.
_
0

#4715 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 31 May 2013 - 07:09 PM


dan1972 http://www.rhcforum.ro/public/style_images/master/user_popup.png
Postat Astazi, 04:04 AM

TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
A aparut "Iedu lu' mai barii"... (pe tiganeste...) :rofl: ...Sau mai precis Nazistu' cel mare...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sa-l zbori cu placere!
PS: Vezi ca nemtii au pierdut razboiul..... :80: :rofl:

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#4716 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 31 May 2013 - 08:25 PM

Breee BATMAN (multe cifre ) :hi: di unde luasi buuuei zburatoarea ?..tare-i fain :good: sa-l faci sa te iubeasca :air_kiss: ..ps (baga esc de 60A)..nu umbla cu ala ca-i la limita nu de alta da are 1.4m si 2 kile ..si cum arata bestia n-o sa-l zbori ca MAGISTERU" ..HAIDEEEEEEEEAAA
0

#4717 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 09:56 PM

@didip - Da! Acum l-am luat...de pe HK.
Multumesc mult pt. urari!!! Sper sa zboare OK si sa fie vitezoman... :yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4718 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 10:02 PM

@GigiGL - Multumesc pt. urari nenea!!!
Daaa! Stiu cum s-a terminat razboiul, dar a ramas legenda...Cand aparea o zburatoare nemteasca pe cer, nu prea era roza situatia...Era cam maro...Fie ca era vorba de JU-87 Stuka...Fie ca era un ME 109...un FW 190...sau un Heinkel :yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4719 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 10:47 PM

Vezi postareape3scu, la 31 May 2013 - 05:26 PM, a spus:

Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.

.............................
Multumesc frumos pt. efort si ajutor!!!
Spune-mi te rog...Cei 2, respectiv 4 cm unde i-ai masurat (intre ce si ce...)?!? Ai masurat cat sant tensionate liniile de comanda, in pozitia de "0"...(cat sant trase snururile de la pozitia complet slabit, pana la pozitia in care zboara drept fara ca tu sa intervii...) ???
...Daaa! Imi place mult cum zboara paramotorul tau!!! No-comment!!!
.............................
Ideea cu decolarea de la sol, e un vis frumos!!!...Stiu ca daunele ar fi mai mici, dar nu cred ca are sanse sa decoleze pana nu va fi reglata cum trebuie...nici nu am nici un loc prin zona, unde sa fie asfalt sau pamant neted fara buruieni...si cred ca sant mai putine sanse sa agatz suspantele daca o lansez din mana, pt. ca suspantele sant permanent intinse...La decolarea de la sol, oricat de bine ar tine-o cei 2, tot sant sanse sa atarne vre-o suspanta spre elice...
...Ca sa produc cat mai putine daune triciclului, ma duc la zbor pr un teren cu pamant moale...Impactul este muuult atenuat...Dar am in gand sa incerc decolarea de jos, dupa ce o fac sa zboare bine...
............................
Azi am facut testul de tractiune cu triciclul suspendat de tavan, pt. a vedea daca are suficienta tractiune si sa vad daca trace in vre-o parte...Triciclul la 1000 gr. urca la tavan (fara elan...accelerand progresiv...) si nu trage in nici o parte... :pardon: Deci nu e asta cauza!!!
Uite filmul aici:


................................
ME 109 - Stiu ca variaza consumul de curent in functie de multi factori...printre care si densitatea si umiditatea aerului...Probabil si in zbor, vs. proba statica...
Totusi nu rezolv nimic daca il limitez din statie!!!...Eu deja sant peste limita maxima chiar si cu elicea actuala (42 Amp in loc de 40)...Ori interesul meu e sa obtin mai mult...Si...nu mai am unde cu actuala motorizare... :pardon:
...De aceea m-am gandit la un motor mai mare, cu cuplu mai mare, care sa fie in stare sa invarteasca o elice cu diametru si pas mai mare...cu un consum de curent egal (eficientza mai buna)...
Elicea 10x5, cu toate ca este turata de motor de mai are putin si se dezintegreaza, nu dezvolta suficienta fortza pt. a propulsa avionul asta cu o viteza mai mare...Prefera sa se agite de pomana prin aer, decat sa prinda viteza...Asta e senzatia mea...
...Avionul asta a fost echipat din fabrica cu un motor mult mai mare si mai greu (acesta este si motivul pt. care l-am schimbat...) dar f. lent...Era un 3548 - 720 kv - 25 Amp, de 160 gr, cu LiPo 3s...Abia se misca prin aer...
...Eu am preferat un motor mai turat si mai usor (100 gr...) pt. ca am pus retract-uri...flaps-uri...etc...pe avion...
...Vreau sa incerc si motorizarea din filmul de pe YT, pt. ca deja o am si am vazut ca zboara bine...
.......................
Captivele...au prins la public in perioada comunista, pt. ca era f. greu sa faci rost de o statie buna...si era o rezolvare ieftina, pt. a putea totusi zbura...Iar cu timpul a nascut pasiuni...
Dar nici eu n-as zbura asa ceva...Mi se pare destul de greu si limitat (fara libertate de miscare...). Dupa parerea mea, nu se compara cu zborul RC...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4720 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 10:51 PM

Scuze! Filmul nu era inca procesat...



...Era sa desprind lustra din tavan... :blush:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4721 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 11:04 PM

Vezi postareape3scu, la 31 May 2013 - 05:26 PM, a spus:

Am făcut pentru tine următorul test. Am suspendat-o și i-am dat drumul ușor la linia de comandă până s-au "blegit" toate ațele liniei. Am măsurat și am 4 cm la un braț și 2 cm la celălalt. Nu știu cât de optime sunt valorile, dar ai văzut că zboară bine.
Încearcă să o decolezi de la sol (de pe roți) preferabil asfalt. Vezi mai bine ce se întâmplă și daunele sunt mai mici. Seamănă mai mult cu decolarea unui avion. Ai nevoie de un ajutor (preferabil doi) care să țină parașuta sus și să alerge un pic până se umflă și stă singură. Ce-ar fi să te ajute amicii cu "cearșaful" ș.a.m.d.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rofl.gif. Sunt curios de rezultate.
La ME 109: în zbor scade curentul maxim, dar poți să-l limitezi și din stație.

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

P.S. Am zburat și eu captiv. Era o încântare pe vremea aia. Dar de-acum e istorie, sunt peste 40 de ani de atunci. Nu m-aș mai întoarce la ele.

.............................
In seara asta am suspendat aripa invers, si am observat ca liniile de comanda erau cam tensionate (aripa era in forma de C in sectiune...)...Probabil de aceea plana bine fara motor...
I-am slabit liniile de comanda cu 4 cm (ambele) si acum aripa pare sa aiba profilul corect, fara ca snururile sa fie complet detensionate (nu atarna...)
...Tare vreau sa vad cum se va comporta!!!...Urmeaza sa ies la zbor cu ea, cat de curand (cand va permite vremea...)

Eu cred ca asta a fost cauza + eventuale reglaje stg-dr...Am dat filmul inapoi...am rumegat problema si cred ca asta e...Ramane sa ma conving!!!
...M-am gandit ca asta nu ma lasa s-o ridic in aer...Pt. ca ori fortza motorului era prea mica (daca acceleram mai putin...)si nu reusea sa traga de aripa...Ori daca acceleram mai tare, aripa era cu franele trase si ramanea in urma, facand sa se ridice triciclul pana la o pozitie improprie zborului...Practic ea nu putea glisa prin aer, datorita franelor...
....Vom vedea...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4722 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 31 May 2013 - 11:45 PM

Tantarul nervos... :yahoo:
...Pt. amuzament...

Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4723 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 01 June 2013 - 12:13 AM

Vezi postareaincepatoru, la 31 May 2013 - 08:25 PM, a spus:

Breee BATMAN (multe cifre ) :hi: di unde luasi buuuei zburatoarea ?..tare-i fain :good: sa-l faci sa te iubeasca :air_kiss: ..ps (baga esc de 60A)..nu umbla cu ala ca-i la limita nu de alta da are 1.4m si 2 kile ..si cum arata bestia n-o sa-l zbori ca MAGISTERU" ..HAIDEEEEEEEEAAA

...................
Merci nene Viorel!!! Sper sa dau la pace cu el! :yahoo: ...O sa se supere pe mine ME-ul pt. ca o sa ramana in cui... :rofl:
...L-am luat de pe HK - NL, cu 170 usd (inclusiv transportul...13,89 usd). In China e doar 99 usd, dar transportul e scump (58 usd) si ajunge in 3 sapt....si mai platesti si vama...
...ESC-ul...Stiu! Am vazut ca e "doar" de 45 Amp...Totusi este cat o caramida...Are 80 gr.....Este mai mare si mai greu decat unul Turnigy Plush de 60 Amp. E posibil sa fie temeinic facut.......Am un astfel de ESC TGY Plush-60 Amp. cumparat deja, dar am vazut ca rezista cel original...Este o filmare pe HK si tipul de acolo m-a luminat...ESC-ul original suporta/rezista la 6s...cu motorul original si elicea originala...Nu are sens sa-l schimb daca e OK!!! Oricum o sa-i fac probe inainte de zbor...
Uite filmul aici:
http://www.hobbyking...139cc6a6b5c7c46
...Explica tipul acolo cum e cu ESC-ul...cu bateriile 2x3s...etc...
...Clar n-am de gand sa-l zbor ca pe MAGISTER !!!...Am de gand sa-l zbor cu 6s (2x3s de 2200) ...Sper sa fie vitezoman!!!:yahoo:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#4724 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 01 June 2013 - 12:30 AM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 11:04 PM, a spus:

.......
Spune-mi te rog...Cei 2, respectiv 4 cm unde i-ai masurat (intre ce si ce...)?!? Ai masurat cat sant tensionate liniile de comanda, in pozitia de "0"...(cat sant trase snururile de la pozitia complet slabit, pana la pozitia in care zboara drept fara ca tu sa intervii...) ???


Suspendată cu roțile în sus, am desfăcut linia din brat și am lăsat-o în jos până când nici un fir al liniei care e legat de parașuta nu mai era întins. Am măsurat cu cât am coborât capătul liniei în jos. Sau invers, lași linia în jos complet slăbit și apoi o ridici spre braț. Când s-a întins primul fir măsori cât mai ai până la gaura din braț. Brațele sunt pe zero din stație (stik-urile în poziția centrală). E cam același lucru cu ce ai spus și tu. După cum ți-am mai spus am o diferență de 2 cm între cele două linii (probabil de la cusutul parașutei). Încearcă 3cm.
E interesant filmul. Ai avut curaj s-o faci în casă. N-ar trebui să fie un pic mai sus roata din față ?
Să știi că e mai ușor s-o decolezi de jos (cu ajutor), chiar de pe iarbă tunsă (ai roțile cam mici pentru iarbă) că o vezi când se desprinde de sol și nu exagerezi cu motorul. În plus ești la butoane și poți să reacționezi rapid s-o corectezi, chiar nereglată. De obicei parașuta rămâne în urmă și triciclul se lasă pe spate. Nu uita să-i pui frână la elice din ESC (brake enabled) (salvezi elice, suspante).

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
_
0

#4725 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 01 June 2013 - 04:16 AM

Vezi postareadan1972, la 31 May 2013 - 11:45 PM, a spus:

Tantarul nervos... :yahoo:
...Pt. amuzament...
http://www.youtube.c...h?v=93_dTxodTqw


Foarte tare.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#4726 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 01 June 2013 - 07:19 AM

Dane,frumoasa pasare,sa o stapanesti sanatos.Aterizari usoare :drinks: :good:
0

#4727 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 01 June 2013 - 07:22 AM

Vezi postareadidip, la 30 May 2013 - 08:05 PM, a spus:

Ați patit ceva ? Treceti de la termice si modele de 2 m, la zmeu ? Tare sunt curios ce faceți cu ele.

Eu cu Ady,glumeam pe seama zmeului,baietii au luat treaba in serios. :rofl:
0

#4728 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 02 June 2013 - 03:18 PM

Mi-am facut rost de munca.Am de reparat zburatoarea care este destul de bine avariata.Ziua a inceput prost,s-a strapat o conexiune intre elementii acumulatorului.Am rezolvat problema.Pornire motor,reglaj,verificarile de rigoare si prima decolare a pasaroiului.Extrem de instabil,l-am trimat si a devenit un inger foarte docil.Ce s-a intamplat,nu am habar,a inceput statia sa scoata un tiuit lung,am ramas fara comenzi.Tensiune pe statie 10,4v.Dupa crash am facut verificari.Totul in regula,nici o anomalie. :pardon:
0

#4729 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 02 June 2013 - 04:28 PM

GOGULEEE ce facusi baaaaaaa .. s-a vazut clar de la dicolare ca nu e ok, mama ta di taliban ..baga poaze dupa

Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 02 June 2013 - 04:29 PM

0

#4730 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 02 June 2013 - 05:42 PM

Vezi postareape3scu, la 01 June 2013 - 12:30 AM, a spus:

Suspendată cu roțile în sus, am desfăcut linia din brat și am lăsat-o în jos până când nici un fir al liniei care e legat de parașuta nu mai era întins. Am măsurat cu cât am coborât capătul liniei în jos. Sau invers, lași linia în jos complet slăbit și apoi o ridici spre braț. Când s-a întins primul fir măsori cât mai ai până la gaura din braț. Brațele sunt pe zero din stație (stik-urile în poziția centrală). E cam același lucru cu ce ai spus și tu. După cum ți-am mai spus am o diferență de 2 cm între cele două linii (probabil de la cusutul parașutei). Încearcă 3cm.
E interesant filmul. Ai avut curaj s-o faci în casă. N-ar trebui să fie un pic mai sus roata din față ?
Să știi că e mai ușor s-o decolezi de jos (cu ajutor), chiar de pe iarbă tunsă (ai roțile cam mici pentru iarbă) că o vezi când se desprinde de sol și nu exagerezi cu motorul. În plus ești la butoane și poți să reacționezi rapid s-o corectezi, chiar nereglată. De obicei parașuta rămâne în urmă și triciclul se lasă pe spate. Nu uita să-i pui frână la elice din ESC (brake enabled) (salvezi elice, suspante).

SUCCES http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif

.................................
Multumesc mult pt. detalii!!! Nici n-ai idee cat ma ajuta!!! Ai fost f. explicit si am priceput despre ce e vorba...
...Testul de tractiune...Daaaa! Mi-a fost teama...dar nu aveam cum altfel sa fac...Daca ceda lustra sau un snur, direct prin termopane iesea...Si nu stau decat la etajul 4... :pardon: ...As fi patit si eu cum a patit @HYPE cu elicea de la atipa V...de la- pus "sefa de cabinet" sa cumpere o perdea noua... :rofl:
...Roata fatza...Daaa! Fac ce fac si tot lasat de bot sta...La testul ala nu a avut greutatile suplimentare montate pe el (lustra...stii...)
.................................
IERI AM REUSIT SA ZBOR "CEARSAFUL ZBURATOR"...!!! :yahoo:
Nu am filmat pt. ca am plecat in mare graba de acasa...f. tarziu (20:30)...pt. ca atunci s-a linistit vantul...Nu a mai fost nici timp si nici lumina sa filmez...
Am reusit sa ridic paramotorul la 15 m in aer (un bloc cu 4 etaje...) si am mentinut-o acolo...Cauza pt. care nu reuseam s-o zbor, erau liniile de comanda prea tensionate...Acum se ridica in aer si pot accelera motorul la maxim....
...Bine...Inca nu reusesc s-o controlez, pt. ca nu e reglata cum trebuie si nu raspunde cum trebuie la comenzi...
La prima ridicare, am reusit sa-i controlez balansul din acceleratie...am reusit s-o tin in vant o perioada...apoi s-a dus intr-o parte...am reusit s-o mai pun o data in vant...dar a inceput sa balanseze fatza-spate...am redus acceleratia, s-a stabilizat, dar a dus-o vantul chiar deasupra unei linii de copaci...Am avut mare noroc ca a mai plutit putin...nu am mai vazut-o bine de dupa copaci...am oprit motorul si am prabusit-o, ca sa nu o intoarca iar vantul spre copaci...Am avut mare noroc!!!...Cand m-am dus s-o recuperez, am gasit-o la doar 4-5 m in spatele copacilor...Putin a mai lipsit... :pardon:
...Recuperarea a fost cascadorie adevarata!!!...Ca sa trec de linia de copaci, a trebuit sa sar un jgheab de apa din beton, inalt de 1,70m...printre crengi uscate de salcam (cu ghimpi...)... =@
...Am mai reusit un zbor destul de lung...in care iar nu am reusit s-o aduc unde trebuie...S-a dus departe pe camp, dar am lasat-o sa zboare unde a vrut ea...doar sa zboare...Nu m-am chinuit decat s-o mentin in aer......Am cules-o de pe camp, undeva la 500 de metri...Cand n-am mai vazut-o bine, am oprit motorul si am lasat-o sa coboare la sol cu franele trase la maxim....
...Au mai fost vre-o 10 zboruri, la fel de necontrolate...pe care le-am intrerupt eu, pt. ca deja nu mai era lumina si n-o mai vedeam ce face si pe ce parte e...Dar am zburat-o totusi, ca sa exersez ridicarea in aer...
........................
Reglajele...Ieri am zburat cu trim-urile maxim coborare...maxim dreapta...A fost greseala mea...N-am observat ca datorita mix-ului intre eleroane si profundor, daca dai doua trim-uri simultan la maxim, se anuleaza trim-urile unul pe celalalt...Nu am fost atent la acest aspect... :pardon: ...Cu aceste trimari, unul din servo-uri ajunge in pozitia 0, iar celalat abia urca putin...Se diminueaza mult cursa servo intr-un sens (reglata din prima trimare...) de celalat reglaj (al doilea trim...)...Nu stiu daca m-am priceput sa explic...
........................
Comportarea in aer...Daca mentin acceleratia spre maxim, parapanta vireaza puternic spre stanga...Daca reduc acceleratia, parapanta nu mai vireaza stanga, zborul se stabilizeaza, dar parapanta incepe sa coboare...Trebuie sa fiu pe faza sa accelerez iar...Marea problema e ca asta genereaza balans...de care trebuie tinut cont, peste multe alte manevre...
...Ieri nu am reusit s-o zbor decat cu mansa stanga a telecomenzii, maxim coborare...maxim dreapta...A fost si greseala mea, ca nu am remarcat faptul ca datorita mix-ului, in aceasta pozitie a mansei, cursa servo-urilor e diminuata mult si nu mai am posibilitati de control...Abia acasa am vazut ca daca vreau sa virez, trebuie sa misc mansa doar pe orizontala...Asa cursa servo-urilor e maxima...Daca tin mansa in zona de sus si o misc stg-dr, cursa servo-urilor nu mai este decat de 17 mm...pe cand cu mansa in pozitia de mijloc, servo-urile trag cate 60 mm in jos si 17 mm sus (celalalt servo)
...Am tinut mansa in zona de sus, in sperantza ca mai atenuez tendintza de ridicare a triciclului si in incercarea de a atenua balansul...Dar na-m vazut ca astfel diminuez mult cursa servo-urilor si nu mai am control...A fost greseala mea! :pardon: ...De acum trebuie sa incerc sa controlez ridicarea doar din acceleratie si sa misc mansa doar pe o directie...Ori in sus, ori lateral (nici o data amandoua...)...In zona de jos a mansei, servo-urile au cursa destul de buna...Nu e problema...
...Eu am limitat din statie cursa de ridicare a servo-urilor (din end-point-uri)...In jos se misca 60...pana la 88 mm iar in sus doar 17 mm...Nu am vrut sa anulez complet cursa de ridicare...Am zis ca ma ajuta la atenuarea balansului...
...Tot aseara am mai adaugat greutate pe triciclu...Acum e undeva la 1.190...1230 gr (fct. de caumulator)...si am mutat greutatile mai in spate...Acum triciclul sta in sfarsit cu botul putin in sus (2-3 cm)...Voi vedea cum se comporta...Poate am norocul sa nu mai traga stanga (cum ai zis tu...)
...Tot aseara am lungit una din liniile de comanda cu 20 mm (cea din stanga...partea pe care vireaza...) ca sa pot da trim-ul pe 0...Am masurat intai cat e diferentza intre trim 0 si trim maxim...ce curse sant cu ambele trimuri la maxim si am aajustat linia de comanda stanga, cu aceasta valoare rezultata...Sper sa reusesc s-o fac sa zboare drept...
..........................
Marea problema e ca nu pot face asta la camp, pt. ca ajung tot tarziu...din cauza vantului...nu mai am lumina si nici rabdare... sa ma apuc sa desfac noduri...surubele...etc...Am mers pe ideea....fac un test, o reglez acasa...mai fac un test in alta zi...o reglez acasa iar...Chiar daca imi ia mai mult timp, chiar nu am cum altfel...Probabil ca dupa mai multe incercari, voi reusi s-o reglez OK...
..........................
Tot aseara am incercat sa fac si o decolare de la sol...Am stat in spatele aripii, am accelerat usor motorul (ca sa faca curent de aer...) si am tinut aripa pe cat posibil ridicata perpendicular pe sol...A plecat, aripa a dat sa se ridice corect, dar s-a proptit triciclul in ierburi...Tot campul ala e plin de buruieni de 20 de cm...E imposibil s-o decolez de la sol...Probabil ca pe un loc cu pamant neted ar decola, dar nu stiu nici unul deocamdata...unde sa fie si mult spatiu si sa nu fie obstacole in aer...La cat de necontrolabila e, numai obstacole in aer nu-mi trebuie... :blush:
..........................
Mai am o neclaritate...Nu stiu cum trebuie pilotata pe vant (moderat...desigur...)...Am vazut aseara ca e destul de greu de tinut in vant...desigur si datorita reglajelor proaste si a nepriceperii mele...Dar am vazut ca vantul o intoarce...o opreste...apoi aripa iar are tendintza de a se intoarce cu botul in vant...
...Ce reglaje ar trebui facute pt. zbor pe vant ???...Linii de comanda usor slabite???...Greutate suplimentara pe triciclu???...Ce trebuie facut si cum trebuie pilotata?!? ...Intreb pt. ca e destul de greu de prins numai vreme cu vant 0...
...Multumesc inca o data pt. sfaturi!!!...Si scuze celor care nu sant interesati de acest subiect!!! :pardon:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • Ultima »

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu