dan1972, la 27 January 2013 - 07:36 AM, a spus:
......................................
Evident...Cessna 182 zboara superb!!!
...Mama-Mama ce-ai ratat...stalpul!!! :ph34r: ....Pista aia chiar e pozitionata aiurea in raport cu stalpul ala!!!
...Credeam ca doar eu incerc sa zbor printre stalpii de iluminat... :rofl:
...La Cessna pune-i capota motorului si papucii rotilor cu rotile originale!!!...E mult mai vitezoman si aluneca muuult mai frumos prin aer...Am avut si eu o Cessna de ArtTech...Daca pui papucii originali pe roti, rotile originale sant suficient de mari ca sa decoleze si din iarba!!! Avand papucii pe roti, nu se mai propteste in orice denivelare, e si mai aerodinamic si nici nu o ingreunezi inutil...
Avionul ala zboara cel mai bine cu acumulatori de 2200 mAh (nu cu 2400...sau 2650 cum am zburat eu o vreme)...Scoate-i ESC-ul langa motor (in stanga lui) pt. ca in compartimentul bateriei se cam incinge (vara)...
Zboruri reusite!
Bun gasit, pista asa cum se vede, este singura varianta posibila din pacate, am cercetat toata zona si nu am gasit teren mai neted. :wacko:
Capota din pacate si-a dat "demisia" in vreo 10 bucati toamna trecuta in urma unui crash teribil un urma caruia nu credeam ca Cessna va mai zbura vreo data: aripile rupte, capota franjuri, panuol de foc cu batiul si suportul jambei facute aschii, fuselajul rupt in dreptul geamurilor..... Pana la urma am resuscitat-o, dar capota n-a mai avut nici o sansa...
Rotile de pe trenul principal sunt cale originale, (de 65mm), dar acum au amortizoare:


Jamba fata este facuta de mine, are o roata de 70 mm:

Papuceii rotilor sunt din polistiren, si nu i-am pus din cauza amortizoarelor. Pista este mai degraba buna pentru offroad decat pentru aeromodele dar alta nu am :wacko: Inainte de a face amortizoarele am rupt de vreo 2 ori jamba si suportul ei si era cat pe ce sa rup si suportul trenului principal... Acum ruleaza super :good:
Acum legat de baterie......cred ca se face o confuzie....modelul are 1,9m anvergura si vreo 2750g :pardon: . Bateria este 4S 3300mAh 25C, ( cea originala) si 4S 3200mAh 50C cea noua.
ESC-ul a fost montat din prima pe batiu, si tot acolo am prins si UBEC-ul de 6A. Cel din ESC-ul original a cauzat cele 4 crash-uri cand modelul a ramas fara control in zbor.
Acum fara capota au aer din plin Poate am sa reusesc sa-i fac o alta capota, dar nu am nici o idee valabila deocamdata....
Stima.