Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3741
#3742
Postat 14 January 2013 - 09:24 AM
didip, la 13 January 2013 - 09:45 PM, a spus:
Ma omoara timpul liber,electricele ofera combinatia perfecta,invat sa ma dau cu ele,e muuuuuult mai bine decat cu simulatorul.Tot termicele raman la inima mea.
#3743
Postat 14 January 2013 - 09:32 AM
Ciprian97, la 13 January 2013 - 09:36 PM, a spus:
Apa am probat-o fara ajutorul modelului desigur.Nu stiu de care receptor ziceti...
Am vazut cu Viorel ceva pe la vanzari pentru un optic 6 in 2,4.Dca confund,scuze.Am in intentie sa le fac si cozile functionale.Ma descurc,multumesc oricum. :drinks:
#3744
Postat 14 January 2013 - 11:12 AM
#3746
Postat 18 January 2013 - 07:13 PM
daniel v, la 13 January 2013 - 02:49 PM, a spus:
.............................
Eheee! Cunoastem!!!...E simpatic foc si nu cred ca e al naibii de scump de construit asa ceva...Problema e ca nu stiu cine te lasa sa zbori cu asa ceva in Romania!!!...In tarile civilizate asa ceva e perfect posibil...La noi nu se poate nimic!!!...Si daca montezi la un autoturism niste anvelope mai late, iti "salta" certificatul de inmatriculare...
.....................
E simpatic...Totusi mi se pare prea mic si cam instabil...Mai curand as alege ceva cu aripa sus...ceva gen Piper...
Iar daca e vorba de ceva ieftin, as alege un moto-deltaplan sau un paraglider-moto...Deltaplanul e muuult mai sigur!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3748
Postat 18 January 2013 - 08:23 PM
dan1972, la 18 January 2013 - 07:13 PM, a spus:
Eheee! Cunoastem!!!...E simpatic foc si nu cred ca e al naibii de scump de construit asa ceva...Problema e ca nu stiu cine te lasa sa zbori cu asa ceva in Romania!!!...In tarile civilizate asa ceva e perfect posibil...La noi nu se poate nimic!!!...Si daca montezi la un autoturism niste anvelope mai late, iti "salta" certificatul de inmatriculare...
.....................
E simpatic...Totusi mi se pare prea mic si cam instabil...Mai curand as alege ceva cu aripa sus...ceva gen Piper...
Iar daca e vorba de ceva ieftin, as alege un moto-deltaplan sau un paraglider-moto...Deltaplanul e muuult mai sigur!!!
Marmoticaaa da di asta ce zici..nu cred ca ar fii probleme ca poti ateriza si in curte..(asta in caz ca bateriile anteriene nu-si fac treaba..HAA..ai vre"tu.. :db: )
#3750
Postat 19 January 2013 - 01:51 PM
incepatoru, la 19 January 2013 - 09:47 AM, a spus:
O iau eu mancati'as
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3753
Postat 21 January 2013 - 08:15 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3755
#3756
Postat 22 January 2013 - 08:29 AM
incepatoru, la 21 January 2013 - 08:36 PM, a spus:
Nu frate viteza era buna dar mi s-aa intors rotile si a capotat ca un nebun
adi elicopter gl, la 21 January 2013 - 09:57 PM, a spus:
A fost incognito'
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3758
Postat 23 January 2013 - 05:26 AM
tantar, la 21 January 2013 - 08:15 PM, a spus:
.....................
A inviat din morti ZERO-ul !!! :yahoo: Credeam ca ai renuntat la el...
...Bre nenea...dar de ce zboara asa de turbilitic ?!?...Vezi sa nu aiba vre-o suprafatza de control slabita !!!...Sau sa nu fie ceva pozitionat/lipit stramb pe el...ca nu zboara cum trebuie...E turbat rau!!!...Sau poate CG-ul...Verifica daca aripa e asezata drept fatza de coada si de profundor
Verifica vizual daca profundorul e paralel cu aripa (privind din spate
Verifica sa nu fie slabit (moale) polistirenul, in zona de prindere a ampenajelor (cum am patit eu la ME 109)...sau daca tijele de comanda functioneaza OK...
Eventual micsoreaza-i cursele cu Dual Rate sau Exponential...daca totul e drept pe el...
....Daca a fost trantit, rupt si lipit, vezi sa nu fie unghiul de incidentza al profundorului aiurea...
........................
Oricum...arata intr-un mare fel in aer!!!...
Nu stiu de ce am impresia ca modelele din EPO sant mult mai rezistente la tavaleala si mai indicate pt. zborul atunci cand nu ai prea mult timp...ajungi intamplator la camp...conditiile meteo sant ciudate...etc...
...Un model din EPO...il mai lipesti...il mai bagi in apa fierbinte.....pana la urma tot zboara....:-)...La un "balsa" repari o luna dupa un incident de zbor!!!
....Observ ca pana si cei care au mai multe modele termice, pana la urma tot cu cate un planor din EPO...o aripa construita artizanal din polistiren...un EasyStar...etc....zboara....Celelalte zboara putin si rar...
....Sigur...merita sa ai si termice...asaaaa...pt. satisfacerea virusului...dar se pare ca elecricele din polistiren raman de baza...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3759
Postat 23 January 2013 - 05:43 AM
tantar, la 21 January 2013 - 08:15 PM, a spus:
.......................
Referitor la aterizare...Am remarcat ca warbird-urile pot fi aterizate cu brio de fiecare data in urmatorul mod:
- Dupa ultimul viraj, cand e pe directia pistei (dar sus si relativ aproape)...il lasi sa coboare pe o panta pronuntata pana la nivelul soluilui (la 60...80 cm) dupa care il lasi sa piarda viteza, tinand-ul in zbor paralel cu solul...Vei observa ca aterizeaza extrem de bine!!! Daca inainte de a atinge solul mai turezi putin motorul si tragi de profundor usor in sus, va ateriza si mai lin!
...Coborandu-l pe o panta pronuntata...de aproape, se mentine viteza de zbor exact in zona periculoasa (cat e inca la 2....4m inaltime) si unde nu prea ai ce sa-i mai faci daca o ia razna...
...Aterizeaza bine asa, pt. ca Warbird-urile nu zboara bine la viteza mica...Ori daca vii pe o panta prea lina, tot timpul va exista riscul sa se angajeze, sau sa o balbai...sa faci salturi in aer...
Ori daca asta se intampla la 60 cm de sol, chiar nu se mai intampla nimic rau...
Am fost placut surprins de cat de bine vine ME-ul la aterizare atunci cand il las sa coboare abrupt...
...Iar daca o sa-i faci flapsuri (doua pe un servo mic...in cazul lui ZERO) vei vedea ca aterizeaza de 1000 de ori mai bine!!! Chiar merita munca...cand ai chef de mestereala!!! Va fi o experientza noua...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3760
Postat 24 January 2013 - 07:35 PM
tantar, la 21 January 2013 - 08:15 PM, a spus:
Frumos,Mihai.Am impresia ca ai venit cam tare la aterizare sub un unghi cam abrut.Incearca sa redresezi la rasul solului cu motor de portanta si trage putin de coada.Asta te va frana.Pentru un specialist in ventilatoare,o dai bine zau.Eu acum, exersez electricele,ma rog la pazitorul zburatorilor sa nu ma tina prea mult necesitatea. :good: :good:
#3761
Postat 24 January 2013 - 07:41 PM
....Sigur...merita sa ai si termice...asaaaa...pt. satisfacerea virusului...dar se pare ca elecricele din polistiren raman de baza...
Dane,sunt de acord cu tine,e mai bine ca la simulator.Termicul ramane termic,ramane la inima mea,chiar daca am inima ca toate carutele. :drinks:
#3762
Postat 24 January 2013 - 08:47 PM
Nu frate modelul zboara bine , cand l-am ridicat nu era trimat , dupa a zburat cum trebuie , la aterizare am venit repede pt ca ... sincer ma manca nasul .
Aterizatul pe camp din orice directie este total deferit de aterizatul pe o pista ingusta la care vantul bate din alta directie decat lungul pistei (si vantul batea destul de tare ), beleaua a fost ca mi s-au inchis rotile si normal ca a capotat .
Nu mai fiti voi asa carcotasi si veniti la ANL sa va vad cum aterizati .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 24 January 2013 - 08:49 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3763
Postat 24 January 2013 - 10:23 PM
tantar, la 24 January 2013 - 08:47 PM, a spus:
Salutare, cu acest cosmar,( aterizari pe pista ingusta, de cele mai multe ori cu vant din directii diferite fata de lungul pistei) ma confrunt si eu, dar dupa 2 ani de incercari si perseverenta, am inceput sa ma descurc.....mai mult sau mai putin bine :pardon:
Daca n-ar fi stalpu'.....:wacko:
Un scurt video cu pista si cu stalpu'...
http://www.youtube.c...h?v=5OrMivcsCeA
Spor si aterizari line tuturor.
Aceasta postare a fost editata de alex g: 24 January 2013 - 10:23 PM
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#3764
Postat 25 January 2013 - 08:20 PM
alex g, la 24 January 2013 - 10:23 PM, a spus:
Daca n-ar fi stalpu'.....:wacko:
Un scurt video cu pista si cu stalpu'...
http://www.youtube.c...h?v=5OrMivcsCeA
Spor si aterizari line tuturor.
Chiar ca ai ...ratat stalpul
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3765
Postat 25 January 2013 - 08:39 PM
tantar, la 25 January 2013 - 08:20 PM, a spus:
Da..
:clapping:
Mai lipseau cativa cm si ar fi fost cel mai teribil crash fara sa fie de vina electronica de pe model :pardon:.
Totusi din cauza pistei care este destul de dificila, am invatat o chestie foarte importanta: daca consider ca modelul nu va avea o aterizare cat de cat decenta, il ridic si mai incerc o data si daca e nevoie mai fac o tura..... Ajuta foarte mult mai ales pe vant. Un rol foarte important il au si flaps-urile, mai ales la modelul din clip; scad viteza modelului si permit corectii de traiectorie pe care inainte nu aveam timp sa le fac si reduc mult si distanta de rulare pe sol.
Stima si numai bine.:good:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#3768
Postat 27 January 2013 - 07:24 AM
tantar, la 24 January 2013 - 08:47 PM, a spus:
Nu frate modelul zboara bine , cand l-am ridicat nu era trimat , dupa a zburat cum trebuie , la aterizare am venit repede pt ca ... sincer ma manca nasul .
Aterizatul pe camp din orice directie este total deferit de aterizatul pe o pista ingusta la care vantul bate din alta directie decat lungul pistei (si vantul batea destul de tare ), beleaua a fost ca mi s-au inchis rotile si normal ca a capotat .
Nu mai fiti voi asa carcotasi si veniti la ANL sa va vad cum aterizati .
................................
Aaaa! OK! L-am vazut ca zboara mai turbilitic si nu am stiut ca nu e trimat...Sorry!...Si-apoi daca nu ar fi si carcotasi pe aici ce-am face la vremea asta, cand ninsoarea si frigul nu ne dau pace ?!? :-)
....Stiu cum e cu pista cu borduri, unde de cele mai multe ori vii cu vantul din lateral...Ti-am zis ca si eu am incercat "sportul" asta la ANL-uri la noi...si e criminal!!!...Am dat de vre-o 2 ori cu Cessna de asfalt de am zis ca se imprastie...e aiurea rau!
....Venim la ANL, daca dai si tu un telefon din timp...
Uita-te la asta...E cu dedicatie pt. tine!!! B) Uita-te cu atentie la descrierea avionului!!!...Are sistem de tractiune vectorial....flapsuri si in bordul de fuga si in cel de atac...parasuta pt. franare dupa aterizare...doua EDF-uri de 70mm...E belea!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3769
Postat 27 January 2013 - 07:36 AM
alex g, la 24 January 2013 - 10:23 PM, a spus:
Daca n-ar fi stalpu'.....:wacko:
Un scurt video cu pista si cu stalpu'...
http://www.youtube.c...h?v=5OrMivcsCeA
Spor si aterizari line tuturor.
......................................
Evident...Cessna 182 zboara superb!!!
...Mama-Mama ce-ai ratat...stalpul!!! :ph34r: ....Pista aia chiar e pozitionata aiurea in raport cu stalpul ala!!!
...Credeam ca doar eu incerc sa zbor printre stalpii de iluminat... :rofl:
...La Cessna pune-i capota motorului si papucii rotilor cu rotile originale!!!...E mult mai vitezoman si aluneca muuult mai frumos prin aer...Am avut si eu o Cessna de ArtTech...Daca pui papucii originali pe roti, rotile originale sant suficient de mari ca sa decoleze si din iarba!!! Avand papucii pe roti, nu se mai propteste in orice denivelare, e si mai aerodinamic si nici nu o ingreunezi inutil...
Avionul ala zboara cel mai bine cu acumulatori de 2200 mAh (nu cu 2400...sau 2650 cum am zburat eu o vreme)...Scoate-i ESC-ul langa motor (in stanga lui) pt. ca in compartimentul bateriei se cam incinge (vara)...
Zboruri reusite!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz