Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1944
Postat 12 July 2012 - 08:26 PM
myross67, la 12 July 2012 - 12:41 PM, a spus:
..Pai stai sa-ti zic io..
Unu s-a lasat de aero si rupe gume prin parc cu masinuta .altul face barcute si elici,flota heli+edf-_uri plecata pe la aia care au fost in alianta cu PDL :p ..IO ma mut cu atelerul co" venit sefu mare si a zis ca trebuie redecorat :) ,,altii e cu quadul hexa octo sa felmeze di'sus tarlalele.macaralele etc .baietii de la TECUCI de unul stiu sigur ca repara prin curte.. si o vandut mandria flotei aero de la TECUCI ..de alti nu stiu..la BRAILA momentan liniste si pace .(poate DAN sa mai zica civa )..amice parca mie dor de scrisul matale" :huh:cam asa stau lucrurile..calduri mari,bere la greu,concedii.ce vrei asai VARA ,,sa se mai racoreasca ..bafta :angel:
#1945
Postat 13 July 2012 - 09:54 AM
myross67, la 12 July 2012 - 12:41 PM, a spus:
La mine nu sunt conditii,caldura ca in cuptor,timp nu-mi ramane nici sa mor macar.Sunt preocupat cu reamenajarile interioare,am inceput insa cu acoperisul.Topul 60 sta cu aripa decopertata,mai necesita cateva lipituri la ranforsele bordului de atac,apoi infolierea.Cand,numai CEL DE SUS stie.Am mai pus mana pe simulator,inainte de culcare,nu se lega nimic,parca am degetele din fier forjat.Danuta rade cu lacrimi cand aude trosnetele lemnului frant la impactul cu solul si ma intreaba daca am limita la ruperea avioanelor din real flight. :)
#1946
Postat 13 July 2012 - 02:27 PM
hype, la 13 July 2012 - 09:54 AM, a spus:
Salut!Eeee...asa-i vara! In plus mai sunt si vacantele...mare...munte...!Spor la reamenajat si nu uita si...atelierul!
#1947
Postat 13 July 2012 - 05:25 PM
Ziua zbor cu EZ 2 SI trex 450, seara beau pana la refuz ,,, sau cum zice cumnata'meu , pana sta limba pluta ... vin cu filme de luni ,
Hai bafta ca ma duc la piscina ( asa ca sa va fac in ciuda )
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1948
Postat 13 July 2012 - 07:11 PM
tantar, la 13 July 2012 - 05:25 PM, a spus:
Ziua zbor cu EZ 2 SI trex 450, seara beau pana la refuz ,,, sau cum zice cumnata'meu , pana sta limba pluta ... vin cu filme de luni ,
Hai bafta ca ma duc la piscina ( asa ca sa va fac in ciuda )
...ma apuc de HELI ;) ..cand am sa te vaz pi tine cu "limba pluta "" ba talibane.. :)
#1949
Postat 14 July 2012 - 07:45 AM
myross67, la 13 July 2012 - 02:27 PM, a spus:
Salut,concediul va fi minuscul, cred ca voi veni mai obosit ca la plecare si cu o mare gaura in buget.De atelier,nu zic nimic,va ramane tot volant asa cum este,insa la anu va avea locul lui la mansarda unde nu va avea acses orice gura casca.Tu cand intentionezi sa vii pe acasa? :drinks:
#1950
Postat 14 July 2012 - 07:47 AM
tantar, la 13 July 2012 - 05:25 PM, a spus:
Ziua zbor cu EZ 2 SI trex 450, seara beau pana la refuz ,,, sau cum zice cumnata'meu , pana sta limba pluta ... vin cu filme de luni ,
Hai bafta ca ma duc la piscina ( asa ca sa va fac in ciuda )
Mare necaz am pe tine,norocosule.Sete sa-ti dea DOMNUL :drinks:
#1953
Postat 16 July 2012 - 11:10 PM
1.RYAN (1,60 m-depron)
- Reglat unghiuri motor + probe de zbor repetate
- Intarit tren aterizare (avansat + montat arcuri)(capota prea usor la aterizari...)
- Taiat capete aripi si facut winglet-uri (era prea instabil)
- Facut hobane la ampenaje (erau prea flexibile)
- Facut roti retro (inguste)
- Modificat pozitie GC (de la 30 la 25% - profil aripa)
Rezultate: Zboara mult mai stabil si nu mai capoteaza la aterizari...Ieri am zburat pe vant urat in rafale si am aterizat de fiecare data fara probleme...Zboara muult mai stabil
2.Piper 1,20m-termic- Modificat aripa (nu avea eleroane iar aripa era fracturata la jumatate)
- Dezbracat de folie
- Modificat structura (adaugat lonjeron + croit eleroane)
- Facut suporturi servo
Urmeaza infolierea + hobane + fixat rezervor + rodaj motor (e nepornit)
...Sper sa zboare...
...Asa ca am avut serios de treaba si inca mai am...Am facut cateva poze, dar nici nu am avut timp sa le descarc...O sa le pun aici cand gasesc un pic de timp.
La zbor am fost cam din 2 in 2 zile la Martacesti (descarc cate 3-4 LiPo/seara)...M-au zapacit tzantarii...De la 20:30 e jale pe campul ala la Martacesti...Te ataca la propriu!!! Ultima data nu mai dovedeam sa ma scarpin prin toate zonele, in timp ce conduceam spre casa... :angry:
Dan2 (@ cony071) a scos la zbor Wing Tiger-ul si e uimit ca e mult mai lent si mai calm decat EZ 2...S-a descurcat foarte bine cu trainerul !!!
Dar a avut un necaz in familie si n-a mai putut iesi la zbor...Probabil va iesi si el cat de curand...Banuiesc ca il mananca degetele... :rofl:
@HYPE - :rofl: Super-tare faza cu simulatorul !!! :rofl: Cred ca de la acoperis ti se trage...
Eu am avut o perioada de aproape 1 luna cand n-am mai iesit la zbor, dar vad ca am reusit sa ma mentin in grafic...Pe simulator mai incerc si eu cate un zbor cutzit...cu iesire in pamant... :rofl:
@tantar - Te invidiez !!! La tine se spune acul-pluta (sau acul frant...cum vrei) nu limba-pluta !!! :rofl:
Ehh!!!...Ce bine ti-o fi...la piscina cu coktail-ul cu umbrelutza...
...Sper sa reusesc sa ajung si eu vara asta macar un week-end la mare, cu motorul...Dar dupa cum evolueaza lucrurile (nu mai merge nimic...nu se mai misca nimic...financiar)...devine din ce in ce mai putin probabil...<< VREAU O MINUNE !>> :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1954
Postat 16 July 2012 - 11:21 PM
...Mereu fac asa! E un prost obicei de-al meu, de a fortza nota la finalul zilei... :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1955
Postat 17 July 2012 - 09:43 AM
hype, la 14 July 2012 - 07:59 AM, a spus:
lulu ce sa zic eu astept modelul numai ca incearca sa lasi brand Bergenbier
Acum vezi ca sistemul de culisare a bancilor poate fi folosit drept tren de aterizare
poate mai veniti si voi la un zbor fratilor ca nu v-am mai vazut fata de mult
#1956
Postat 18 July 2012 - 01:49 PM
adi elicopter gl, la 17 July 2012 - 09:43 AM, a spus:
Acum vezi ca sistemul de culisare a bancilor poate fi folosit drept tren de aterizare
poate mai veniti si voi la un zbor fratilor ca nu v-am mai vazut fata de mult




Cam astea sunt indeletnicirile dupa ce vin de la servici.Nu stii cat ma roade si cat tanjesc dupa o iesire ca in vremurile bune.Au mai fost si caldurile astea aiurite,iar programul meu de lucru e incarcat ca naiba.Oricum,am in plan o evadare la zbor cu telefoanele inchise. :drinks: cu bergenbier,am investit atat sa ma invat cu ea,deci nu are farmec sa o inlocuiesc.
Am in plan un zmeu mare cu intentia de a trezi interesul junioare pentru zbor,la al tau las loc pentru cate ventilatoare? :hi:
#1958
Postat 18 July 2012 - 10:29 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1959
Postat 18 July 2012 - 10:31 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1961
Postat 18 July 2012 - 11:03 PM
.................................
Azi am fost iar la zbor...singur...In ultima vreme am scos la zbor numai pasaroiul asta din depron...Chiar daca inca nu zboara cum trebuie, e haios rau...Il pun in picaj si nu vrea sa vina jos... :drinks: :drinks: ...Abia se urneste...Face balet pe cer... :lol: Zboara in pozitiile cele mai nefirsti posibile si cu viteze incredibil de mici...
Dar daca accelerez la maxim, urca la verticala ca o racheta...Numai ca motorul cel nou papa atat de mult curent incat umfla acumulatorii... :drinks: ...Am niste Zippy 2200-25C si ii scot fierbinti din avion, fara sa exagerez cu acceleratia (in general zbor "scale" cu acceleratia la 50-60%)
...Azi m-am jucat cu el tot pe langa sol...Am gasit un drum de tara si am facut numai decolari si aterizari + "touch & go"...Vine f. frumos la aterizare de cand i-am facut "winglet-uri" (in poze nu le avea...)...Il manevrez din directie si nu se destabilizeaza.
Chiar e haios si e fain ca e destul de mare...Ma umplu de fericire cand vad pe cer aripa aia mare de 1,60 m portocalie... :drinks:
............................
Printre picaturi, vreau sa pregatesc si PIPER-ul mic (termic)...Abia astept sa zbor un termic !!! Ma zgandare tare treaba asta...cu toate ca am auzit numai chestii aiurea...Ca trebuie sa merg la camp cu tzipla de bujii dupa mine, pt. ca se ard destul de des (5-6 zboruri...)...Ca metanolul se consuma extrem de repede (un plin la 10-15 min...)...etc...
...Chiar ma gandesc f. serios sa trec f. repede sa sar peste etapa "metanol" si termicul mare pe care il am in plan, sa fie benzinar...un pic mai mare...(un Piper de 2,20 m cu motor de motocoasa/drujba de 26...32cc)
...Benzina e mult mai ieftina...o pot cumpara de la orice PECO de la coltul strazii...motorul pe benzina porneste muuult mai usor...iar avionul va fi mai mare, deci mai stabil si cu un zbor mai real...
...Urmeaza! Sa vedem cum ma descurc cu banii...Urmeaza sa fac rost de o motocoasa Husqvarna defecta...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1963
Postat 19 July 2012 - 07:45 AM
#1965
Postat 19 July 2012 - 09:30 AM
dan1972, la 18 July 2012 - 10:29 PM, a spus:
Frumooooooos pasaroiul,spune-mi te rog,fuselajul e confectionat din ce cred eu imbracat cu balsa? Cam asta am in cap pentru o extra 300leki.
Nu e adevarata barfa cu tipla de bujii,ti-o spun din experienta,crede-ma,nu am nici o gara cu electricile.Spor la treaba si aterizare usoare
#1966
Postat 19 July 2012 - 12:15 PM
incepatoru, la 19 July 2012 - 08:09 AM, a spus:
si apropoo LA MULTI ANI MARIANEE ...(@GUN MAN)
Bai la felul cum zboara multiventilatorul ala are timp si de un gratar,nu vezi ca sta teapan in pozitie parca e sudat?
LA MULTI ANI MAESTRE :pardon: :angel: :blink:
#1968
Postat 20 July 2012 - 08:50 AM
incepatoru, la 19 July 2012 - 08:26 PM, a spus:
:p :( uite cum ma obligi sa sterg praful de pe statii.Daca ai vre-o elice cu titlu de imprumut......raman recunoscator pe viata.Aia cu "io vara nu dorm" ma seaca deja.sunt in urma cu somnul vre-o cativa ani.Vreau la munte frate,sa dorm ca boul in coada pana ma trezeste foamea.Multumesc de zburatoare si promit sa nu mai vorbesc la telefon cand lupta cu inertia. :yahoo: :)
#1969
Postat 20 July 2012 - 06:45 PM
hype, la 20 July 2012 - 08:50 AM, a spus:
Ia zi Coane , te bagi maine dupa amiaza la voi pe imas , eu am un 6000 si un A6 M ZERO
Aceasta postare a fost editata de tantar: 20 July 2012 - 06:45 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1970
Postat 21 July 2012 - 08:36 AM
tantar, la 20 July 2012 - 06:45 PM, a spus:
:drinks: Program prestabilit,pe la 13.00 fug de la munca direct la baraj la siret,tot familionul e instalat de ieri in corturi la Ciuslea in padure.Aterizari usoare. :) :good: