Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1879
Postat 21 June 2012 - 07:00 PM
Magnetii au urmatoarele dimensiuni:
L - 17 mm
l - 4 mm
h - 1,5 mm
..Nu stiu daca se vede prea bine pozele, dar asta e tot ce am reusit sa fac cu telefonul...
M-as bucura daca as gasi un astfel de magnet!!! 8)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1880
Postat 21 June 2012 - 07:04 PM
hype, la 20 June 2012 - 09:05 PM, a spus:

..............................
Super!!! Felicitari! 8) ...Abia astept sa-mi fac si eu un termic !!!...Primul va fi ori un Piper, ori un Decathlom de 1,6...1,8 m...Urmeaza!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1881
Postat 21 June 2012 - 07:20 PM
hype, la 20 June 2012 - 12:51 PM, a spus:
Caz contrar,informez: Treaba chibitului e sa taca din gura,sa aiva tigari si sa nu-i miroase picioarele. 8)
...................
Nuuu!!! S-a virusat deja...E pe drumul drept!!!. :rofl: ...A luat virusul de la mine si apoi l-a dezvoltat @Farm-Fly...Imi "multumeste" aproape in fiecare zi pt. virusul acesta!!!...De cand a luat virusul, bugetul lui are de sufeit in fiecare luna...:db:
....................
...In principiu ne-am apucat de zbor aproape pe cont propriu si la mica diferentza de timp...Doar ca el e ceva mai calculat (poate prea...) si nici nu-i permite programul sa iasa f. des la zbor...Eu am avut si "curajul incepatorului" si am zburat fara sa stau prea mult pe ganduri...si am si avut mai mult timp la dispozitie si am bagat zboruri de unul singur...
....Principalii vinovati sant @Farm-Fly si @Lipitorul (salutare nenea!!! :rofl: :) ) dar si nebunia mea de a construi un avion de la zero si a-l ridica in aer, fara sa am habar despre pilotaj RC...Nebunia s-a domolit dupa ce am dat de 2-3 ori de pamant cu el...Acolo a intervenit @ Farm-Fly (salutare nenea!!! :good: :rofl: ) si ne-a aratat ce avem de facut...
......................
@cony071 - Bun venit si poate iesi si tu mai des la zbor!!! 8)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1882
Postat 22 June 2012 - 10:04 AM
dan1972, la 21 June 2012 - 07:04 PM, a spus:
Super!!! Felicitari! :drinks: ...Abia astept sa-mi fac si eu un termic !!!...Primul va fi ori un Piper, ori un Decathlom de 1,6...1,8 m...Urmeaza!
Spor la treaba, ma faci fericit ca vrei sa probezi zborul termic.Permite-mi te rog un sfat.Incearca un termic 3d.crede-ma,vei zimbi de satisfactie si dusmanilor.Necesita mai multa pregateala pe camp,e mai mizerabil,necesita timp cu stergerea modelului.Totul se va recompensa prin satisfactii.Amintesc aici ca face toti banii sunetul si fumul esaparii.Personal,nu renunt la termice,ba,ma bate gandul sa vand tot si sa trec la benzinare,am totusi o retinere la gandul ca m-as desparti de mustangul pitic. :p
#1883
Postat 23 June 2012 - 10:55 PM
hype, la 22 June 2012 - 10:04 AM, a spus:
prietene am rupt la termice de nu le mai stiu numarul dar electricele sint mai econmice la costuri si mentenanta. nu zic ca un energofag pui bateria si ai plecat 15 sec, la termice lulu stii tu mai bine ce se intimpla.............
vad ca la galgara sinteti beton pe la cimp mai veniti? sau va antrenati pe forum!!!!!!!!!!!!
#1884
Postat 24 June 2012 - 06:28 AM
PS.Ady,in principiu ai dreptate,deja am recunoscut.Termicile sunt mai costisitoare din toate punctele de vedere ,fara sa mai pun custurile ridicate ale combustibilului totusi,ofara un gen de satisfactie aparte.Stii la fel de bine ca mine.Sunt adeptul modelelor de dimensiuni medii si mari la care nu prea se preteaza motorul electric.La drept vorbind,iubesc zborul in egala masura cu surubareala la motoarele cu combustie interna. :drinks:
#1886
Postat 24 June 2012 - 03:07 PM
https://vimeo.com/44450988
#1887
Postat 24 June 2012 - 04:58 PM
theodor_gl, la 24 June 2012 - 03:07 PM, a spus:
https://vimeo.com/44450988
Frumos frate , pe unde zbori (nu mi dau seama de locatie )?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1889
Postat 24 June 2012 - 07:19 PM
theodor_gl, la 24 June 2012 - 03:07 PM, a spus:
Se vede ca e grea camera, a trebuit sa-l tii in tractiune aproape permanent. Frumos.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1890
Postat 25 June 2012 - 09:50 AM
in momentul de fata avem echipament complet cu gps rth ultrastabilizat
ideea e ca am bagat o gramada de bani in echipamente (camera foto sony nex , video tot sony ultrastabilizat filmari la 50p curate, zburatoarea cu contolerul de pe ea......
daca auziti pe cineva ca ar fi interesat de filmari aeriene sau poze dau comision din ce produc la fiecare contract
adi
07744827788
adi@ccb95.ro
#1891
Postat 25 June 2012 - 01:33 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1892
Postat 25 June 2012 - 04:23 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1894
Postat 25 June 2012 - 04:31 PM
incepatoru, la 25 June 2012 - 04:26 PM, a spus:
Da ce nu'i vezi bine fata lui Aries , uite in poza
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1896
Postat 25 June 2012 - 04:52 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1898
Postat 25 June 2012 - 09:25 PM
incepatoru, la 25 June 2012 - 08:24 PM, a spus:
Bai esti bun .... da bun rau rau ... ia placut pana si nevetimii
ESTI TARE
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1900
Postat 26 June 2012 - 01:58 AM
@tantar - Bine breeee...Iesiti la zbor si nu ziceti nimic....?!? Si noi am iesit la zbor la Martacesti si ieri si azi...E drept...am iesit seara, de la 19...la 21...A fost vremea super, dar ne-au zapacit tantarii....Eu deja am pe o mana o ciupitura care pare ca se va infecta...in conditiile in care eu nu am astfel de probleme...
.............
Fereste-te de momentul in care te vei intalni sus cu ME-109 !!! :good: ...Inca nu i-am schimbat motorul cu cel nou, dar i-am reprogramat ESC-ul (i-am anulat frana...i-am marit timing-ul la max. ...i-am anulat soft-startul....)...Rezultatul ?!?...Mi-a trecut pe langa urechi cu peste 100 km/h zic eu...
Presteaza ca un animal...Urca la verticala nelimitat...E atat de nervos motorul incat la decolari culca aripa stanga rau de tot...In zbor daca schimb turatia motorului, se apleaca pe o parte...E un animal de motor !!!...cred ca trebuie sa revin pe Soft-Start...E nasol la aterizari...Vin numai in miscari stg-dr.
...Daca pana acum imi ridea in nas si EZ-ul amicului meu, ieri nu stia pe unde sa scoata camasa... :rofl:
@HYPE - Evideeeeent !!! N-am de gand sa nu incerc termicele...E doar o chestiune de bani...pana reusesc sa-mi cumpar ce vreau...Deocamdata am mai luat cate ceva pt. electrice...Urmeaza un termic....Voi modifica initial Piper-ul de 1200 mm (pt. ca il am deja...) apoi unul de 1,8...2,0 m
...Mi-e teama la termice sa nu dau de pamant cu ele...La balsa nu exista a 2-a oara...Iti faci rost de scobitori pt. un an...
Electricele din spuma, nu patzesc mare lucru...
Dar termicele merita tot acest efort !!! Nu se compara !!!...Ai timp mai lung de zbor...putere mai multa...+zgomotul...mirosul...senzatiile pe care ti le da un termic mare...
...Iar daca mai e si benzinar, nu mai e asa de costisitor ...
Ai vazut motorul acela de 9 cc pe benzina de la Sierra ?!?...Interesant! Pana acum nu erau mai mici de 15cc...Pacat ca e cam scump...
.........................
Fara suparare!!! Nu vreau acrobat !!! Le urasc din tot sufletul !!! Nu sant pe gustul meu...Le consider perverse si prea violente....Daca vreau acrobatie, mi-e suficient un warbird care poate face destule...Imi place zborul "scale"...Nu am ce face...
@ Adi-Elicopter - Nu se compara o spuma electrica cu un benzinar de 2...3 m...In primul rand balsa e muuult mai rigida si mai precisa in aer decat spuma...
Apoi timpul de zbor cu "un plin" e dublu la termice...La electrice cand ti-e lumea mai draga se termina bateria...Eventual iti taie si ESC-ul motorul...ca sa te simti bine (eventual pe o intoarcere...sau la ultima decolare din ziua aceea...)
...Daca zbori cu un electric langa o sosea, cand trece o masina nu-i mai auzi motorul...Nu acelasi lucru se intampla daca e in aer Piper-ul lui @lipitorul...care se aude frateeee!!! :yahoo: :rofl: :rofl:
...L-a pornit pe ala...s-a terminat smecheria !!!
...Sigur...Gusturile nu se discuta si sant avantaje si dezavantaje...Asta e o discutie interminabila...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1901
Postat 26 June 2012 - 02:15 AM
Azi dupa zbor, am descoperit un LOC DE ZBOR EXCELENT !!!...E parcarea de la Mall - Promenada (Sos. Focsani, chiar la centura orasului...) care a fost inchis de ceva timp...Nu am vazut nici macar paznic acolo...
...Parcarea are 500 / 100 m.
- Nu circula masini pe acolo (curtea are poarta din plasa legata cu sarma...
- E asfaltata perfect, fara pietris sau gropi (are si marcaje...:)...)
- Nu are borduri
- Pe lungime e cat o statie de tramvai (cred ca se poate ateriza si cu avion 1:1)
- Pe latime are intr-adevar 2 siruri de stalpi de iluminat, dar intre ei sant cam 6-7 benzi de sosea...deci...destul...
Iar in exteriorul acelor siruri de stalpi, mai sant inca cate 2-3 benzi de sosea (ca latime) pana in margine...
- Nu sant alte obstacole prin zona (...copaci...cladiri...cabluri...etc...)
- Mai are si avantajul ca e f. aproape de oras, dar nu in zona locuita...
...Pt. Cei care vor sa decoleze si sa aterizeze pe o pista asfaltata de buna calitate, este locul ideal...Nu am apucat sa zburam acolo pt. ca azi deja era aproape intuneric, dar maine vrem sa mergem acolo, daca va fi vremea buna...Imi pare rau ca nu am putut face poze, ca sa va dati seama cat de mare si de perfect e acel loc...Sper sa nu uit sa fac maine ceva poze...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1902
Postat 26 June 2012 - 05:58 AM
tantar, la 25 June 2012 - 09:25 PM, a spus:
ESTI TARE
MUTUMESC MULTUMESC ..si asta in conditiile ca nu ma-m infierbatat prea tare :) pacat ca nu am prea mai avut framuri de la felmari..(ps stocatile pe suport si la..mine cu ele face tata videouri.) :yahoo:
#1903
Postat 26 June 2012 - 09:49 AM
dan1972, la 26 June 2012 - 02:15 AM, a spus:
Azi dupa zbor, am descoperit un LOC DE ZBOR EXCELENT !!!...E parcarea de la Mall - Promenada (Sos. Focsani, chiar la centura orasului...) care a fost inchis de ceva timp...Nu am vazut nici macar paznic acolo...
...Parcarea are 500 / 100 m.
- Nu circula masini pe acolo (curtea are poarta din plasa legata cu sarma...
- E asfaltata perfect, fara pietris sau gropi (are si marcaje...:lol:...)
- Nu are borduri
- Pe lungime e cat o statie de tramvai (cred ca se poate ateriza si cu avion 1:1)
- Pe latime are intr-adevar 2 siruri de stalpi de iluminat, dar intre ei sant cam 6-7 benzi de sosea...deci...destul...
Iar in exteriorul acelor siruri de stalpi, mai sant inca cate 2-3 benzi de sosea (ca latime) pana in margine...
- Nu sant alte obstacole prin zona (...copaci...cladiri...cabluri...etc...)
- Mai are si avantajul ca e f. aproape de oras, dar nu in zona locuita...
...Pt. Cei care vor sa decoleze si sa aterizeze pe o pista asfaltata de buna calitate, este locul ideal...Nu am apucat sa zburam acolo pt. ca azi deja era aproape intuneric, dar maine vrem sa mergem acolo, daca va fi vremea buna...Imi pare rau ca nu am putut face poze, ca sa va dati seama cat de mare si de perfect e acel loc...Sper sa nu uit sa fac maine ceva poze...
Uite ce s-a intamplat acum ceva timp intr-o parcare asemanatoare:
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 26 June 2012 - 09:50 AM
#1904
Postat 26 June 2012 - 07:10 PM
takeoff, la 26 June 2012 - 09:49 AM, a spus:
Cu siguranta tipa de la volan era o blonda ... vopsita
Aceasta postare a fost editata de tantar: 26 June 2012 - 07:10 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1906
Postat 27 June 2012 - 09:18 AM
...Mi-e teama la termice sa nu dau de pamant cu ele...La balsa nu exista a 2-a oara...Iti faci rost de scobitori pt. un an...
Electricele din spuma, nu patzesc mare lucru...
Dar termicele merita tot acest efort !!! Nu se compara !!!...Ai timp mai lung de zbor...putere mai multa...+zgomotul...mirosul...senzatiile pe care ti le da un termic mare...
...Iar daca mai e si benzinar, nu mai e asa de costisitor ...
Ai vazut motorul acela de 9 cc pe benzina de la Sierra ?!?...Interesant! Pana acum nu erau mai mici de 15cc...Pacat ca e cam scump...
.........................
Fara suparare!!! Nu vreau acrobat !!! Le urasc din tot sufletul !!! Nu sant pe gustul meu...Le consider perverse si prea violente....Daca vreau acrobatie, mi-e suficient un warbird care poate face destule...Imi place zborul "scale"...Nu am ce face...
Nu trebuie sa te scuzi,de gustibus non disputandum.Nu ma supar deloc, totusi,ce a declansat in tine ura contra acrobatelor?Chestia cu violenta si perversitatea??De unde frate,cum te-au faultat?Comenzile se ajusteaza din statie si cursele suprafetelor din cuplajul tijelor pe parghii,apoi,totul se rezuma la finetea executiei pilotajului,anticipatia manevrelor si reflexe.Personal, am inceput direct pe termice,mentorii mei mi-au dezvaluit un secret:Indiferent de model,pana te acomodezi cu reactiile,foloseste modelul ca pe un trainer si nu depasi 40-50% in larghetea suprafetelor de comanda.Am trantit cateva modele,marea majoritate din cauza figurilor(am un fix cu acrobatiile in limita)nivelul adrenalinei............Figurile acrobatice si o aterizare din harrier au facut sa plece mustangul pitic pe meleaguri Radautene.Sper ca noul proprietar sa ne incante privirea si sa aiva parte de cat mai multe aterizari usoare :pardon: :good:Uite asa finantez o parte din marele meu vis numit YAK 54 3D :good: :yahoo:
#1907
Postat 27 June 2012 - 08:57 PM
http://youtu.be/yG48Trg15-8
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2