fain breeee da" iti dau un sfat ..ia pune un giroscop pe eleroane sa vezi matale efect..ca ai de unde.(ps. "casuta" aia de la min 5.02 va fii cuibuletul tau de vara??)..intreb doar ^_^
As vrea eu casa ... docamdata un garaj , curent el... un gratar de om sanatos si copaci apare pe la 4,53
Aceasta postare a fost editata de tantar: 27 June 2012 - 09:19 PM
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
@HYPE - Scuze pt. intarzierea cu care raspund!
1 - Cred ca nu suport acrobatele, probabil in primul rand pt. ca nu le inteleg ratiunea. Zboara in pozitii nefiresti si executa manevre nefiresti...Mi se pare ca nu au un zbor real (nu stiu cum sa ma exprim...)...Ma refer aici la 3D...Manevrele acrobatice de baza oricum pot fi executate cu orice model (chiar si cu Piper...)
2 - Ma enerveaza ca foarte multi modelisti se orienteaza direct spre Acro-3D...si prea putin mai vezi oameni zburand modele "scale"...Imi plac modelele "scale"! :D
...De multe ori modelele 3D nu mai seamana cu avioanele reale...Sant disproportionate...iar asta nu-mi place...
3 - Am spus ca sant perverse si violente pt. ca sant cel mai usor de trantit...In general nu se auto-stabilizeaza si sant foarte violente in comenzi...pt. ca au suprafetzele de control supradimensionate...
Stiu...se pot micsora cursele, dar atunci de ce sa mai zbori un acrobat ?!? Prefer un Warbird...Consider ca e altceva...Cu un warbird se poate face acrobatia elementara, dar senzatia pe care ti-o da un astfel de avion in culorile de razboi, ridicat pe cer, e inimitabila !!!...Daca mai e si termic...s-a terminat smecheria !!! :ph34r:
4 - Prefer modelele "scale" pt. ca imi da muuuult mai multa satisfactie sa vad zburand un model care seamana 100% cu avionul real, decat sa zbor ceva care nu seamana a nimic (2 aripi pe o scandura...)
...In plus, constat cu surprindere ca un avion "scale" imprumuta in mare masura caracteristicile de zbor ale avionului 1:1 si asta imi place la nebunie...Fiecare are particularitatile lui de zbor...Cumva te chinuie...nu te lasa sa te plictisesti...
Spre exemplu...RYAN-ul construit de mine din depron, se pare ca se comporta cum am citit ca se comporta si avionul real...Instabil si cere sa-i corectezi in permanentza traiectoria...Cand intra in picaj, nu are tendintza de a se autoredresa...Daca accelerezi la max., ridica puternic botul, oricum l-ai regla... Au personalitate si asta imi place! :good:
.................................
Tot ce am scris aici, sant doar pareri personale si pot fi corecte sau gresite...Chiar nu stiu, dar asta imi place... :D ...Dar fiecare e liber sa aleaga ce vrea...ce ii place...Nu?!? :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Uite ce s-a intamplat acum ceva timp intr-o parcare asemanatoare:
..........................
...Stiu! Am patit si eu o faza asemanatoare, pe vremea cand zburam in poligonul auto si cand mi-a trecut un meltean cu roata peste o aripa a FunCub-ului...E incredibil cum intr-un loc atat de mare, un astfel de individ nu reuseste sa evite un aeromodel de 1m !!! :drinks: :ph34r: :good: ...Chiar daca el are dreptate (pt. ca e parcare de masini, nu aerodrom...)...dar macar din bun-simt...Tipa asta oare chiar nu putea sa ocoleasca cativa metri ?!?...Sau macar sa se opreasca la distantza, daca nu era in stare sa ia de volan...INCREDIBIL !!!
.........................
...Eu am recomandat totusi parcarea de la Mall-Armonia (Carreffour-2-Braila) pt. ca acesta este inchis, curtea este INCHISA CU PORTI si ESTE PAZITA DE GARDIENI !!!...Deci este exclus ca pe acolo sa intre vre-o masina !!!...Altfel nu recomandam acest loc de zbor!!!
.........................
Ieri am fost si am zburat prima data acolo...
Impresii:
- Stalpii de iluminat si o reclama uriasa "MALL-ARMONIA" iti dau un oarecare stress, dar dupa 2-3 "ture" te acomodezi si stii pe unde sa zbori avionul...
- Stalpii nu au fire intre ei, sant asezati pe 2 siruri si sant distantzati intre ei...Se poate ateriza din orice directie...
- Pista este lunga de "doar" 100...150 m (aprox.)...Cand am fost prima data seara, nu am vazut ca e despartita de restul parcarii cu borduri si vegetatie...Mai e o parcare mai mare, dar e prea aproape de supermarket...
- Problema e ca nu stiu ce se intampla in zona aia ca nu coboara avioanele decat f. greu si nu-ti ajunge pista...Datorita stalpilor esti tentat sa zbori mai sus si nu reusesti sa vii cu el prea jos, decat dupa 2-3 incercari...Nu coboara pur si simplu !!! :D
...Am impresia ca e de vina si suprafatza aia imensa de asfalt, care creaza curenti ascendenti...La camp avioanele vin mult mai usor la sol...
........................
Dar se decoleaza si se aterizeaza excelent...Am tras niste decolari cu Cessna ieri de m-au uns la suflet !!!...Decoleaza exact ca un avion real...Ruleaza pe pista...zboara la 10 cm de pista...incepe sa urce lent...
...La aterizare, planeaza pe langa pista de te plictisesti, apoi se aseaza si ruleaza f. mult...de este nevoie sa faci manevre stg/dr. ca sa poti opri avionul pana in capatul pistei...
.......................
Asfaltul este impecabil!!! Nu e nici o gropitza...Avionul ruleaza extrem de lin si in general pleaca pe directia care trebuie...
Mie unul mi-a placut cum se zboara acolo !!!
.........................
Ar mai fi o problema...Paznicul...care a vrut sa ne goneasca...Trebuie dat la pace cu el... :D...Am vorbit la tel. cu cine trebuie si s-a rezolvat problema...(cel putin pe moment...).
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
...Imi pare rau ca nu am putut face cateva poze macar, cu locul respectiv, ca sa va faceti o idee...Mi s-a descarcat telefonul chiar cand plecam la zbor si nu s-a mai deschis camera foto...Daca mai mergem acolo, o sa fac poze...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
fain breeee da" iti dau un sfat ..ia pune un giroscop pe eleroane sa vezi matale efect..ca ai de unde.(ps. "casuta" aia de la min 5.02 va fii cuibuletul tau de vara??)..intreb doar :D
Lasa frate,intr-un camp cat vezi cu ochii e o retea electrica de inalta si troneaza cu pretentie de respect un mare stalp ca o schela.Ei bine,am scarpinat aripa superioara si am rupt o pala la elice in cablurile alea.Bine,bine,era un t60,mare cat autocarul si manevrabilitate lenesa,dar cu aripioara sa nimeresc schela aia???Cred ca rasul se ia,am ras cu lacrimi de patania @incepatorului pe care il banuiesc ca deoache si e pocit la gura.Mi-a soptit la ureche ca rasul se ia si voi avea parte sa rasara in fata aveonului ceva de gen,casa Poporolui.
Amice,retrage blestemul ca te nimeresc cu autocarul. :clapping:
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Lasa frate,intr-un camp cat vezi cu ochii e o retea electrica de inalta si troneaza cu pretentie de respect un mare stalp ca o schela.Ei bine,am scarpinat aripa superioara si am rupt o pala la elice in cablurile alea.Bine,bine,era un t60,mare cat autocarul si manevrabilitate lenesa,dar cu aripioara sa nimeresc schela aia???Cred ca rasul se ia,am ras cu lacrimi de patania @incepatorului pe care il banuiesc ca deoache si e pocit la gura.Mi-a soptit la ureche ca rasul se ia si voi avea parte sa rasara in fata aveonului ceva de gen,casa Poporolui.
Amice,retrage blestemul ca te nimeresc cu autocarul. :clapping:
Stai linistit ca am patit si eu din astea. Noi sa fim sanatosi. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
...@dane referitor la stalpii din parcare ..min. 1:07 si daca ziceam ca nu stiam zona o vara intreaga am bagat acoloo dar pana la urma tot am furato..
.......................
Asa este...Te joci cu norocul pana o furi...Nasoala faza cu Decathlonul !!! Imi pare rau!
In principiu in astfel de locuri, nu ai voie sa zbori prea jos...Decolezi pe o linie libera, l-ai ridicat peste nivelul obstacolelor si acolo zbori...Iar la aterizare il aduci pe linia libera...
In principiu, eu am bunul obicei de a zbura destul de sus...
...Locul asta de la Carreffour 2-Braila are totusi marele avantaj ca stalpii sant pe 2 randuri (doar)...sant distantzati intre ei (cateva benzi de circulatie cateva zeci de metri) si nu exista nici un cablu aerian...Deci spatiu ar fi.
...Dupa stalpi, mai este o pista mai ingusta (de 2-3 benzi) care are camp liber cat vezi cu ochii intr-o parte...Deci acolo se poate zbura fara probleme...Iar la aterizare...un pic de grija si asta e.
...Importanta e pista de o calitate impecabila (pt. cine vrea sa decoleze/aterizeze de pe pista...).
..........................
Acum imi aduc aminte de cateva "ispravi" de-ale mele de asta iarna... :rofl: ...
...O data mi s-a parut mie ca am gasit un "loc bestial" de zbor... :rofl: ...in parcarea de la Zona Libera-Braila...o parcare de 50/70 m, imprejmuita cu garduri de plasa de 2 m si cu stalpi din 15 in 15 m...De decolat am decolat...Problema a fost la aterizare... :rofl: ...Nu vroia FunCub-ul sa se lase la sol in spatiul respectiv nici de frica ...O data daca am vazut ca nu-mi iese aterizarea, l-am intors printre stalpi si l-am ridicat iar...Iar la ultimul zbor (pt. ca eram disperat sa zbor...si am zburat 3 acumulatori...la -5 grd... :pardon: )...l-am adus razant cu gardul din plasa si daca am vazut ca nu coboara, l-am bagat in limita de viteza la 1,80 m apoi s-a trantit pe pista de s-a turtit complet trenul de aterizare...A dat cu fuselajul de beton... :pardon: ...M-a costat o elice APC si un ax de motor...
Cui am povestit faza asta, mi-a zis ca e acrobatie...ca n-am minte de zbor in astfel de locuri... :rofl:
....Alta data (tot asta iarna) am zburat la Trecere Bac-Smardan...La o incercare de aterizare cu acumulatorul aproape gol, m-am trezit cu un camion cu remorca pe sub avion...Zburam la 2-3 m deasupra lui...
Iar la ultima aterizare din zi, au inceput sa iasa masinile de pe bacul mare, exact cand veneam cu avionul la 1 m de asfalt...Mai nasol de atat pt. un incepator....nu cred ca se poate...Noroc ca au oprit masinile, am reusit sa pun avionul pe asfalt, am facut o intoarcere cu aripa tarshaita pe jos si am scapat....Realitatea e ca FunCub-ul zbura intr-un mare fel!!!
...Iar ultima a fost tot in iarna, pe poligonul auto, cand la ultima aterizare a intrat un meltean pe pista de camioane (unde zburam eu)...exact cand ma pregateam sa aterizez (avionul la 1,5 m de sol)...Nu mi-am imaginat ca melteanul n-o sa se opreasca...Am reusit sa-l evit, dar la aterizare avionul s-a rasucit 180 grd...In momentul urmator, melteanul a trecut cu roata din spate peste o aripa a FunCub-ului...Noroc ca era din EPO...Apa fierbinte...fier de calcat...lingura...si s-a rezolvat...
Faza asta poate s-o confirme si Dan2 (@cony071)...Era si el... :pardon:
...Imi pare rau ca nu am facut poze...Chiar erau de imortalizat toate fazele astea!!!...Dar am fost singur si incepator peste toate...Stress...emotii...etc...
.........................
Ieri ne-am horarat sa mergem tot la campul de zbor de la Martacesti pt. ca e mai relaxant...E spatiu cat cuprinde...Dar cred ca o sa mai bagam zboruri la Carreffour-2...Nu e atat de dificil de zburat acolo...O sa incerc sa zbor spre camp...nu-l mai bag printre stalpi....
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Toate erau in masina pregatite! A venit "piticul" si a zis HAI! Cu tigara in gura, am iesit din casa si am plecat. Ce-i drept, am sperat, dar nu prea tare, sa gasesc macar pe unul din voi acolo. Vreme superba de zbor! Dar poate fi si maine o tura!
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Toate erau in masina pregatite! A venit "piticul" si a zis HAI! Cu tigara in gura, am iesit din casa si am plecat. Ce-i drept, am sperat, dar nu prea tare, sa gasesc macar pe unul din voi acolo. Vreme superba de zbor! Dar poate fi si maine o tura!
Mosquito, n-am telefonul tau. Te asteptam sau suna-l pe Victor.
Multam de invitatie dar azi nu pot , plec in H ... ce sa va aduc ... poate un gulas ,,,, ?
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Toate erau in masina pregatite! A venit "piticul" si a zis HAI! Cu tigara in gura, am iesit din casa si am plecat. Ce-i drept, am sperat, dar nu prea tare, sa gasesc macar pe unul din voi acolo. Vreme superba de zbor! Dar poate fi si maine o tura!
Pai cam la fel fac si eu,ma plesneste cate un dor de zbor,asa,din senin,de nu-mi astampar mancariciul nici cu smirghel.Pun in masina ce prind la indemana si plec cu tigara in gura fara nici un plan anume.De obicei ma duce masina spre Rotunda,nu e stralucita pista,insa am invatat culuarele fara gropi sau damburi.Prefer acolo fiindca s-au obijnuit cu mine ciobanii curiosi si privesc de departe fara sa mai vina sa prinda T60-ul la aterizare cand eram in limita cu zeama.
Viorele,nu zici nimic de italianca?Hai scoate vorba din casa secretuosule,cum se comporta,in ce stadiu e? :clapping: :db:
Multam de invitatie dar azi nu pot , plec in H ... ce sa va aduc ... poate un gulas ,,,, ?
Sa ai drumuri bune colegu,scamatorilor aia care se c..a pe ei cu geografia, precum ca ROMANIA este mai incolo,le-as face eu ceva.Spre razbunare adu doua seturi de H-ce.vedem noi la ce si cum le utilizam :db:
Cu Ionut si Dorin am fost la ANL si nu s-a prezentat nimeni. Prin urmare am plecat la Vasile Alexandri unde ne-am simtit excelent toti trei, cu motoplanoare, aripi, jeturi, elicoptere.... Ceilalti au pierdut o frumoasa ocazie de distractie.... O mica mostra:
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Interests:zborul, in special pionierii nostri...Vlaicu,Vuia,Coanda
Postat 02 July 2012 - 08:46 PM
hype, la 01 July 2012 - 09:41 AM, a spus:
Pai cam la fel fac si eu,ma plesneste cate un dor de zbor,asa,din senin,de nu-mi astampar mancariciul nici cu smirghel.Pun in masina ce prind la indemana si plec cu tigara in gura fara nici un plan anume.De obicei ma duce masina spre Rotunda,nu e stralucita pista,insa am invatat culuarele fara gropi sau damburi.Prefer acolo fiindca s-au obijnuit cu mine ciobanii curiosi si privesc de departe fara sa mai vina sa prinda T60-ul la aterizare cand eram in limita cu zeama.
Viorele,nu zici nimic de italianca?Hai scoate vorba din casa secretuosule,cum se comporta,in ce stadiu e? :unsure: :rolleyes:
Salut! Viorel-TOP SECRET! Uite colea un "tricolor" cu SPEED 400 si un alt "surior" pentru brushles!Cu tricolorul tin degetele in forma!