Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#1790 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 09 June 2012 - 10:42 PM

Vezi postareamyross67, la 09 June 2012 - 10:10 PM, a spus:

Salut! Tocmai i-am dat baiatului cu transportul nr de tel. pe care mi le-ai dat.Eu il aveam pe cel vechi(0784781508),te-am sunat in seara asta dar nimic.Scuza-ma ca am trimis numai un model dar n-am mai avut timp sa mai fac unul asa ca o sa ti-l aduc personal!"Aveonul" ajunge luni pana la pranz sau dupa pranz.Multa sanatate!

Nu e nici o problema,nu te scuza.Deja am intarit bordajul cu banda adeziva,am pus accu.la incarcat si sper ca maine sa nu se strambe vremea ca vreau sa scot midget-ul la aer,oricum e deja instalat in masina.Sanatate si tie,sa ne vedem sanatosi.
0

#1791 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 June 2012 - 12:25 AM

Vezi postareaincepatoru, la 09 June 2012 - 05:18 PM, a spus:

..bree da credeam ca vii si matale la Vadeni..

.......................
....Daaa...Am ratat-o...Exact eu...cel care inreba daca se strang zburatorii...nu am aparut...
...Am avut o noapte "agitata" si nu am mai reusit sa ma trezesc la timp...Azi am fost mort... :clapping:...
O sa incerc sa ajung maine pe acolo...Poate mai prind avioanele 1:1...Am inteles ca si maine sant acolo (probabil pana la pranz...)
...Oricum nu cred ca mi-a dus cineva lipsa...pt. ca am inteles ca am stressat pe multi cu cat scriu eu aici... :drinks:
...Asta e...Asta e felul meu...Sant o persoana sociabila...ma exprim detaliat si cu mare usurintza...
Imi cer scuze pt. discomfortul creat!...O sa incerc sa nu mai stressez lumea... :clapping:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1792 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 10 June 2012 - 12:35 AM

Vezi postareaGigiGL, la 09 June 2012 - 05:31 AM, a spus:

Venim cativa din Galati. Estimativ pe la ora 10 ajungem acolo. La motor poate fi o spira in scurtcircuit din cauza emailului ros in urma vibratiilor, greu de masurat la rece. Valoarea de 8 Ohm nu are cum sa fie reala, aceste bobine avand o rezistenta mult mai mica, mult sub 1 Ohm. Probabil aparatul sau cordoanele iti joaca feste. Legea lui Ohm zice ca I=U/R, deci la 11-12V uzual la un 3S nu ai cum sa atingi zece sau mai multi amperi cu acea rezistenta electrica.

.......................
Nuuu!...Aparatul de masura functioneaza perfect si e de buna calitate...Este posibil sa nu fi fost atent si sa fi indicat 0,8 Ohm...O sa-l mai masor o data...
Pe mine m-a intrigat faptul ca cu toate ca are o spira intrerupta pe una din infasurari, valoarea masurata a fost identica pe cele 3...
...Si in conditiile in care toate au aceeasi valoare si sant bine izolate, de ce arde ESC-uri?!?...Am ars un ESC de 30/35A la prima decolare, afara fiind frig...Iar motorul acela nu ar trebui sa consume mai mult de 20A (max.60 sec...)
...Exact cum ai spus tu, este posibil sa apara ceva aiurea la cald...in timpul functionarii...E clar ca trebuie rebobinat...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1793 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 June 2012 - 06:00 AM

Vezi postareahype, la 09 June 2012 - 09:35 PM, a spus:

Viorache,aripioara zboara suuuuuper,singurul impediment,e fragila rau.Fiecare aterizare a ciupit din bordul de atac.Maine caut pe la depozitele de mat.constructii ceva mai solid si trec la fabricatia unei surioare supra dimensionata. :clapping:

ma da nu tiam zis cai trebe scoth cu fibra sa intaresti bordul de atac?..
0

#1794 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 June 2012 - 07:10 AM

Pentru inceput, doua fotografii. Una de la Vadeni, alta.... vedeti voi! :clapping:
Dragoste la prima vedere! Imagine atasata: Dragoste la prima vedere.jpg Prietenii stiu de ce! :clapping: Imagine atasata: turnigy.jpg
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1795 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 June 2012 - 08:30 AM

Vezi postareaincepatoru, la 10 June 2012 - 06:00 AM, a spus:

ma da nu tiam zis cai trebe scoth cu fibra sa intaresti bordul de atac?..

Zisesi,da si eu avusei doua urechi.Intrara vorbele pe una si iesira pe ailalta cu presiune mai mare decat intrara.Fu presiunea mare si nu retinui nimic. :clapping:
Glumesc Viorele,stii cand am vb.la telefon,eram pe picior de plecare,se intuneca si crede-ma, nu mai aveam rabdare.Mancariciul e mancarici,trebuia musai astamparat.Ultima aterizare am facut-o cu picaj in trepte pentru portanta.Economie la curent pentru comenzi.Vantul a incercat si el sa faca pe smecherul,insa a picat de fazan.Azi si-a schimbat tactica,o da in rafale,schimba directia si intensitatea.Ziua e doar la inceput iar pasaroiul asteapta la start,daca nu,termin obligatiile de serviciu,votez totusi unul din ""taranii""astia si impruvizez o matrita pentru cupola la top-star.Cu ala ma dau eu smecher in fata vantului :drinks: :clapping: :drinks:
Poate pacalesc Danuta cu felmarea.

Aceasta postare a fost editata de hype: 10 June 2012 - 08:32 AM

0

#1796 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 10 June 2012 - 09:29 AM

Vezi postareadan1972, la 10 June 2012 - 12:35 AM, a spus:

.......................
Nuuu!...Aparatul de masura functioneaza perfect si e de buna calitate...Este posibil sa nu fi fost atent si sa fi indicat 0,8 Ohm...O sa-l mai masor o data...
Pe mine m-a intrigat faptul ca cu toate ca are o spira intrerupta pe una din infasurari, valoarea masurata a fost identica pe cele 3...
...Si in conditiile in care toate au aceeasi valoare si sant bine izolate, de ce arde ESC-uri?!?...Am ars un ESC de 30/35A la prima decolare, afara fiind frig...Iar motorul acela nu ar trebui sa consume mai mult de 20A (max.60 sec...)
...Exact cum ai spus tu, este posibil sa apara ceva aiurea la cald...in timpul functionarii...E clar ca trebuie rebobinat...

Verifica fiecare infasurare si fata de masa,posibil sa fi strapuns izolatia.Daca da 0,mai incearca s-al incalzesti la temperatura lui de lucru,pozibil ca anomalia sa apara doar la dilatatie.Mai ia in calcul uzura bucselor sau un ce care poate deregla interfierul.Daca distanta dintre stator si rotor variaza,la fel se va comporta si fluxul electromagnetic.La urma urmei,oricum e pe moarte,experimenteaza si castigi experienta.Avantaj,tu. :clapping:
0

#1797 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 10 June 2012 - 11:32 AM

@ dan1972
Rezistenta infasurarilor e undeva sub 50 miliohmi. Nu ai cum s-o masori cu un aparat obisnuit, fie el chiar performant. Valori asa de mici se masoara cu aparate construite special pentru acest scop.
E posibil sa ai scurt si intre doua spire alaturate, asa ca masurand cu un ohm-metru nu ai cum sa-ti dai seama.
Oricum nu mai are importanta. Eu zic sa-l rebobinezi (daca esti dotat cu rabdare).
Scoti sarma de pe el. Apoi scoti miezul de pe suportul central (un fel de tub) prin incalzire si rotire. Il rebobinezi (nu uita sa tai conductorii la lungime egala) pe cat posibil spira langa spira. Important: cind treci de la un pol la altul indepartat(de la 2 la 7 de ex.) lasa conductorul mai larg ca sa aiba loc gulerul tubului central. Cositoresti capetele, legi bobinele in triungi, izolezi cu termocontractibil si la sfarsit pui miezul inapoi (ungi tubul cu foarte putin clei bicomponent). Ai grija sa nu prinzi puntile de care ti-am scris mai sus (de la 2 la 7 de ex.) in gulerul tubului central. Daca si rulmentii sunt buni e ca nou. Daca lucrezi cu grija s-ar putea sa iasa mai bun decat originalul.

Baftă
_
0

#1798 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 10 June 2012 - 02:46 PM

Nea Gigi: frumos sbach-ul, frumos foc!
Sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri de el mii de zboruri fara incidente!

Aterizari line zburatorilor din Galati-Braila si multa sanatate! :)
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1799 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 03:40 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 02:46 PM, a spus:

Nea Gigi: frumos sbach-ul, frumos foc!
Sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri de el mii de zboruri fara incidente!

Aterizari line zburatorilor din Galati-Braila si multa sanatate! :)


'Paune ' eu ajung des pe la CT , am un F15 caruia cu siguranta i'ar placea o celula cu F 16'le tau .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1800 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 10 June 2012 - 05:35 PM

De ce nu?!
Aici mai avem si un T45 al lui Gigi Solom, un twister al lui Bogdan, iar eu mai am si un T33 care i-ar face o deosebita placere sa zboare intr-o celula cu F15-le in cauza!
Asteptam cu drag, campul de la oierie fiind extrem de primitor!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1801 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 10 June 2012 - 06:02 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 02:46 PM, a spus:

Nea Gigi: frumos sbach-ul, frumos foc!
Sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri de el mii de zboruri fara incidente!

Aterizari line zburatorilor din Galati-Braila si multa sanatate! :)

Multumim frumos! Si tie iti urez sanatate maxima si NUMAI aterizari line sa ai!
Salutari si zburatorilor constanteni din partea noastra! :drinks:
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#1802 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 07:03 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 05:35 PM, a spus:

De ce nu?!
Aici mai avem si un T45 al lui Gigi Solom, un twister al lui Bogdan, iar eu mai am si un T33 care i-ar face o deosebita placere sa zboare intr-o celula cu F15-le in cauza!
Asteptam cu drag, campul de la oierie fiind extrem de primitor!


Pai in cazul asta vin si cu F-18 , i-am pregatit motorizarea din film ...

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg

Mai am de pus servourile pe el si este gate de atac ( si eu vroiam sa-l vand )
Ce zici ... se aude belea ...

Aceasta postare a fost editata de tantar: 10 June 2012 - 07:06 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1803 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 10 June 2012 - 08:07 PM

UAU!!! UAU!!! UAU!!! E tot ce pot sa spun!!!
Abia astept sa-l vad in aer!!!

O mica ... remarca: la oierie ... mai greu cu roti, daca nu cumva, in perioada asta, mai imposibil. Oricum, bestiuta aia n-are voie sa nu decoleze din mana, chiar de-ar fi sa alerg de sa-mi scot plamanii din mine pentru a-l lansa!!!!

Intrebarea este: cand vii? :lol:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1804 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 10 June 2012 - 08:24 PM

Vezi postareatantar, la 10 June 2012 - 07:03 PM, a spus:

Pai in cazul asta vin si cu F-18 , i-am pregatit motorizarea din film ...

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg

Mai am de pus servourile pe el si este gate de atac ( si eu vroiam sa-l vand )
Ce zici ... se aude belea ...

si io capos na-m vrut sa-l iau.. :lol:
0

#1805 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 08:35 PM

Vezi postareaincepatoru, la 10 June 2012 - 08:24 PM, a spus:

si io capos na-m vrut sa-l iau.. :lol:


Turbina si motorul le-am luat dupa ce am vazut ca nu il vrea nimeni
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1806 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 10 June 2012 - 08:36 PM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 08:07 PM, a spus:

UAU!!! UAU!!! UAU!!! E tot ce pot sa spun!!!
Abia astept sa-l vad in aer!!!

O mica ... remarca: la oierie ... mai greu cu roti, daca nu cumva, in perioada asta, mai imposibil. Oricum, bestiuta aia n-are voie sa nu decoleze din mana, chiar de-ar fi sa alerg de sa-mi scot plamanii din mine pentru a-l lansa!!!!

Intrebarea este: cand vii? :lol:


Pe amandoua F'urile le lansez din mana , ca ex. la F-15 dupa ce l-am lasat fara trenul retractiv sa usurat cu 170 g .....

o secventa de zbor ..

http://www.youtube.c...d&v=vxIJ0r97jWQ

Aceasta postare a fost editata de tantar: 10 June 2012 - 08:38 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1807 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 10 June 2012 - 09:30 PM

L-am urmarit pe net indeaproape F-ul tau 18!
Modelul superb, schema cromatica de exceptie. Chiar eram curios daca e mana ta, sau asa l-a facut mama lui/fabrica.

Imi place mult!

Multa sanatate, aterizari line si ... abia astept sa vad pe viu frumusetile alea, sa-mi incat ochiul meu chior cu ele ... de aproape!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1808 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 10 June 2012 - 11:07 PM


Aceasta postare a fost editata de Zen: 10 June 2012 - 11:08 PM

It's difficult to make things simple!
0

#1809 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 11 June 2012 - 05:37 AM

Vezi postareaPaunFD, la 10 June 2012 - 09:30 PM, a spus:

L-am urmarit pe net indeaproape F-ul tau 18!
Modelul superb, schema cromatica de exceptie. Chiar eram curios daca e mana ta, sau asa l-a facut mama lui/fabrica.

Imi place mult!

Multa sanatate, aterizari line si ... abia astept sa vad pe viu frumusetile alea, sa-mi incat ochiul meu chior cu ele ... de aproape!

iote @PAUNE ce face F-ul lu"TANTAR ..
0

#1810 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 June 2012 - 05:50 AM

Vezi postareahype, la 10 June 2012 - 09:29 AM, a spus:

Verifica fiecare infasurare si fata de masa,posibil sa fi strapuns izolatia.Daca da 0,mai incearca s-al incalzesti la temperatura lui de lucru,pozibil ca anomalia sa apara doar la dilatatie.Mai ia in calcul uzura bucselor sau un ce care poate deregla interfierul.Daca distanta dintre stator si rotor variaza,la fel se va comporta si fluxul electromagnetic.La urma urmei,oricum e pe moarte,experimenteaza si castigi experienta.Avantaj,tu. :rolleyes:

......................
Am verificat infasurarile si fatza de masa si sant izolate toate...Poate ca aparatul meu nu e in stare sa citeasca valori atat de fine, incat sa evidentieze strapungeri de izolatie...Este posibil sa fie si ceva care apare doar in functionare...Altfel nu-mi explic...
...Este un Roxxy...altfel nu-mi bateam capul cu el...Cred ca cel mai sigur e sa-l rebobinez...Macar vad si eu ce si cum cu bobinajele la BL...exact cum ai spus tu...Indiferent de rezultate...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1811 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 June 2012 - 06:06 AM

Vezi postareape3scu, la 10 June 2012 - 11:32 AM, a spus:

@ dan1972
Rezistenta infasurarilor e undeva sub 50 miliohmi. Nu ai cum s-o masori cu un aparat obisnuit, fie el chiar performant. Valori asa de mici se masoara cu aparate construite special pentru acest scop.
E posibil sa ai scurt si intre doua spire alaturate, asa ca masurand cu un ohm-metru nu ai cum sa-ti dai seama.
Oricum nu mai are importanta. Eu zic sa-l rebobinezi (daca esti dotat cu rabdare).
Scoti sarma de pe el. Apoi scoti miezul de pe suportul central (un fel de tub) prin incalzire si rotire. Il rebobinezi (nu uita sa tai conductorii la lungime egala) pe cat posibil spira langa spira. Important: cind treci de la un pol la altul indepartat(de la 2 la 7 de ex.) lasa conductorul mai larg ca sa aiba loc gulerul tubului central. Cositoresti capetele, legi bobinele in triungi, izolezi cu termocontractibil si la sfarsit pui miezul inapoi (ungi tubul cu foarte putin clei bicomponent). Ai grija sa nu prinzi puntile de care ti-am scris mai sus (de la 2 la 7 de ex.) in gulerul tubului central. Daca si rulmentii sunt buni e ca nou. Daca lucrezi cu grija s-ar putea sa iasa mai bun decat originalul.

Baftă

...................................
Multumesc frumos pt. sfaturi!!!
...Cum am mai spus...Este un motor Roxxy...Altfel nu-mi mai bateam capul cu el...Parca-mi pare rau sa-l arunc...mai ales ca am vazut pe net o multime de motoare BL reconstruite...Deci se poate...
...Clar!!! Daca mai am vre-un gand cu el, o sa-l rebobinez...Nici nu mai merita sa pierd timpul facand masuratori...E clar ca are ceva bobinajul...Mai ales ca are si spira aia rupta...Deci clar nu e in regula...
...Problema e cum depresez miezul de pe suport...?!? Mi-e teama sa nu deformez ceva...Am vazut ca sant lipite cu o rasina....Cat de tare e nevoie sa le incalzesc???
...Bobinajul trebuie facut cu mai multe spire in paralel, sau sa-l fac simplu (cu un singur conductor)?!?
...Este nevoie sa pun un izolator pe miez, inainte de a bobina???
.................................
O sa incerc sa desfac spira cu spira o bobina originala (daca reusesc) ca sa vad cate spire are si ce grosime are sarma...Pt. ca as vrea sa-l scot in aceeasi parametri (kv...consum curent...etc...)
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1812 Useril este offline   pe3scu 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Iași

Postat 11 June 2012 - 09:40 AM

@ dan1972

Pentru depresare miezul trebuie sa fie fierbinte, daca vezi un pic rasina ea se inmoaie. Daca n-ar fi rasina s-ar demonta relativ usor. Poti sa-l ciocanesti usor prin intermediul unor bucati de lemn.
Miezul nu trebuie izolat. El este deja izolat cu o substanta verde.
Il refaci asa cum este. De obicei sunt 2-3 fire in paralel care se bobineaza simultan. Cum am mai spus spira langa spira. Astfel iese mai strans decat cel de fabrica.
_
0

#1813 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 11 June 2012 - 09:14 PM

Azi am pregatit si T33-ul, marindu-i putin tubul de admisie a EDF-ului si imbunatatind astfel eficienta, astfel ca e gata sa zboare cu throttle la jumate si pe vant de 18+kmh, asigurand cca 7min de zbor fara riscul de a umfla acumulatorii.

F16-ele si T33-ul asteapta cuminti sa faca un zbor de insotire suratelor lor mai mari F18 si F15!
Cam asa zboara si F16-le si T33-ul: http://www.youtube.c...&v=dJJ7ztKqiMA#!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#1814 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 11 June 2012 - 10:00 PM

Salut Mitica.
Nu m-a contactat nimeni,daca e vre-o problema cu transportatorul zburatoarei lui Viorel,da-mi amanunte,un nr.de telefon ceva?
Toate cele bune! :good:
0

#1815 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 11 June 2012 - 10:11 PM

Vezi postareape3scu, la 11 June 2012 - 09:40 AM, a spus:

@ dan1972

Pentru depresare miezul trebuie sa fie fierbinte, daca vezi un pic rasina ea se inmoaie. Daca n-ar fi rasina s-ar demonta relativ usor. Poti sa-l ciocanesti usor prin intermediul unor bucati de lemn.
Miezul nu trebuie izolat. El este deja izolat cu o substanta verde.
Il refaci asa cum este. De obicei sunt 2-3 fire in paralel care se bobineaza simultan. Cum am mai spus spira langa spira. Astfel iese mai strans decat cel de fabrica.

Uscatorul de par face minuni.Vezi cum subtilizezi sa nu mananci hrana rece :good:
0

#1816 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 June 2012 - 11:31 PM

@pe3scu - Aha! Am inteles!....Motorul are ceva rasina intre miez si tubul central...Nu m-am gandit ca rasina aceea se inmoaie la caldura...
...Sa vad cum gasesc ceva timp sa ma apuc de el...Sa vad cum fac rost si de sarma de bobinaj de diametrul respectiv...Am mai rebobinat (construit) 2-3 transformatoare in trecut...care merg si azi fara probleme...Stiu cum se face o bobina ingrijit bobinata...Sa vedem daca spatiul dintre polii miezului imi permite sa lucrez ingrijit...Ma intriga faptul ca acest motor e bobinat cu sarma foarte subtire ( 0,15 mm)...Cred ca va fi migaloasa operatiunea...
Multumesc mult pt. sfaturi!!! Sa vedem ce iese... :good:
........................
@HYPE - Multumesc de sfat! Am uscator de par si da aer destul de fierbinte (nu pot tine mana in fatza jetului de aer...).
...Nu trebuie sa-l imprumut...Am scapat de faza cu mancarea rece... :clapping: :clapping: :clapping:
O sa incerc acum, sa vedem ce iese...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1817 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 12 June 2012 - 03:22 AM

...Am reusit sa extrag miezul bobinajului de pe suport...(@HYPE - A functionat ideea cu uscatorul de par! :drinks: )...
Problema cea mai mare a fost cu bobinajul...Nu am reusit sa-l desfac in conditii rezonabile, sub nici o forma...A trebuit sa distrug fiecare bobina in parte...cu pila si cu panza de fierastrau...cu lupte crancene si cu degete zdrelite...A fost impregnat din belsug cu lac si rasina...
................
Acum motorul este pregatit pt. bobinare...Problema cea mare e faptul ca nu stiu cate spire a avut pe fiecare bobina!!! A fost bobinat cu 6 sarme de 0,15mm in paralel (ciudat!!!) dar nu stiu cate spire a avut pe fiecare bobina...Chiar nu am reusit sa desfac nici o bobina intreaga...Are cineva idee cum as putea determina nr. spirelor ???
Motorul este un 2834 - 1120 kv, 23 A max., 270 W, tensiune 7...15v, 12 poli.
................
Una peste alta...pt. cat costa un motor asemanator pe HK (7...12 usd) chiar nu merita munca (deja am 2 basici pe un deget...asta ca sa nu mai pun la socoteala mizeria facuta...)!!!...Momentan cred ca abandonez lucrarea...Daca voi mai gasi rabdarea necesara peste ceva timp, poate ca mai are sanse sa se mai invarteasca vre-o data... <_< ...Faptul ca nu am putut vedea cate spire are fiecare bobina, ma descurajeaza, pt. ca nu am nici o certitudine asupra felului in care va mai functiona...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1818 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 12 June 2012 - 05:59 AM

Breee v-am mai spus aici e jurnal de zbor nu TEHNICE,,, <_<
0

#1819 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2109
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 12 June 2012 - 07:00 AM

Vezi postareadan1972, la 12 June 2012 - 03:22 AM, a spus:

...Am reusit sa extrag miezul bobinajului de pe suport...

Prin fiecare canal aveai spirele de 'dus' ale unei bobine si 'intors' ale alteia. Numarai firele dintr-un canal dupa ce ardeai smocul de fire respectiv cu bricheta sai la aragaz (legate cu o sarma mai groasa sa nu te arzi la degete sau sa le pierzi), imparteai la doi sa afli cate fire avea una din bobine si la numarul de fire cu care era bobinat motorul (se vedeau la capetele terminale) si aflai astfel numarul de spire - undeva intre 15-25 uzual. Bobineaza cu acelasi numar de spire si aceeasi sarma, sau cu mai multe fire mai subtiri cu sectiune totala echivalenta. Trebuia retinut si tipul conexiunii dintre bobine: stea daca aveai o legatura suplimentara la bobine fara terminal conectat, sau triunghi daca lipsea aceasta.Daca era stea, numarul de fire care le gaseai la terminal era chiar numarul de fire bobinate in paralel pe o bobina. Daca era triunghi, imparteai la doi numarul de fire de la terminal ca sa afli cate fire paralel avea o bobina. Sper ca nu ai aruncat tot, ca sa mai poti face o reconstituire.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu