Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1730
Postat 05 June 2012 - 11:29 PM
N-am vazut pe nimeni facand treceri in viteza...vanatoare...zbor "scale" rapid...zbor la punct fix la firul ierbii cu ridicarea de obiecte...etc...
...In acrobatia hely, nu intelegi nimic...Nici nu-l vezi bine...Nu vezi pe ce parte e...Vezi un amalgam de tije si secventze de elici in rotatie...care se misca nefiresc prin aer si atat!!!
...Eu spre asta m-as orienta daca as pilota "hely"...Sant o groaza de manevre grele si in zborul scale !!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1731
Postat 05 June 2012 - 11:41 PM
E drept ca eu nu decolez si nici nu aterizez pe roti, de aceea orice tarla de cca 200m lungime si 50m latime imi pare cel mai bun teren de zbor, indiferent daca-i cultivata cu grau, lucerna sau ... vaci.
Chiar in seara asta am iesit cu ultronul la o mica proba de zbor dupa ce l-am vopsit cu alb pe unde mi-a tunat mie, chiar daca afara deja incepuse putin de ploaie in Braila/Vidin si am descarcat un 2200mAh in 15min de zbor cu "tanculetul" proaspat vopsit (vopseaua neuscata inca).
Aterizari line va doresc, multa sanatate!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#1732
Postat 05 June 2012 - 11:55 PM
PaunFD, la 05 June 2012 - 11:41 PM, a spus:
E drept ca eu nu decolez si nici nu aterizez pe roti, de aceea orice tarla de cca 200m lungime si 50m latime imi pare cel mai bun teren de zbor, indiferent daca-i cultivata cu grau, lucerna sau ... vaci.
Chiar in seara asta am iesit cu ultronul la o mica proba de zbor dupa ce l-am vopsit cu alb pe unde mi-a tunat mie, chiar daca afara deja incepuse putin de ploaie in Braila/Vidin si am descarcat un 2200mAh in 15min de zbor cu "tanculetul" proaspat vopsit (vopseaua neuscata inca).
Aterizari line va doresc, multa sanatate!
............................
Pai uite dovada la @TANTAR !!! (vezi filmul)...Sau ce am scris si eu mai sus...Probabil ca la JET-uri nu se simte asa de tare vantul...ca in rest toata perioada asta a fost ciudata ca manifestari meteo...
Sigur...Fiecare e liber sa faca ce vrea, dar eu nu am chef sa-mi trantesc avioanele aiurea!!!...deja am tavalit unul si era sa mai tavalesc unul...Noroc ca e rezistent...
...chiar nu stiu ce se intampla prin aer, dar se intampla ceva ciudat...Curentii se schimba tare imprevizibil...Vorba aia...am iesit toata toamna si iarna trecuta, dar ca acum n-a mai fost...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1733
Postat 06 June 2012 - 12:03 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1734
Postat 06 June 2012 - 06:16 AM
dan1972, la 06 June 2012 - 12:03 AM, a spus:
Dane, sa-ti zic ceva: Facut test pe Sbach 342 1000mm care are 1Kg echipat, cu un motor 3535/500W. Cu un cantar dinamometric am masurat tractiunea care se ducea la aproximativ 1.75 -1.80Kgf cu elice 10x5. Am schimbat elicea cu una de 9x5 si a scazut la..... 1.70Kgf! Ce vrei tu sa pui acolo te va duce cred pe la 2 si mai bine Kgf. Esti sigur ca nu vei pati ca unul dintre noi (nu dau nume! :rolleyes: ) care a vazut cum ii pleaca motorul cu tot cu panoul de foc in timp ce modelul a ramas pe loc? Si era un termic Katana solid construit!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1736
Postat 06 June 2012 - 07:54 AM
dan1972, la 05 June 2012 - 11:18 PM, a spus:
Nu cred ca e bine sa bagi carbon prin aripa...EPP-ul tocmai de aceea e elastic...ca sa nu crape...
Daca nu tii la aspect, poti sa o rigidizezi cu 2 benzi de scotch cu fibra pus in lungul aripii...pe fatza si pe dos...
Daca vrei sa-i pui folie, poti folosi orice folie care se lipeste la rece...Cea cu aplicare la cald cred ca va afecta EPP-ul...
...Stii pe cineva care rebobineaza (cu succes) motoare brushless ???...Am si eu unul, dar nu mi-am pus mintea cu el sa-l rebobinez...Mi-a fost frica sa nu gresesc ceva si sa ard ESC-uri cu el...Am zis ca nu merita sa risc un ESC, cand un motor nou e 60...90 RON...Dar daca as avea certitudinea ca iese OK, as incerca sa-l rebobinez...
Folia de la ei se lipeste la cald, iti arata in tutorial. Cred ca epp-ul rezista pana la o anumita temperatura si nu se deformeaza.
Eu voiam sa fac operatiunea asta, numai ca nu am gasit cupru emailat la diametrul original. Nu cred ca e o mare inginerie, am numarat cate spire avea pe fiecare infasurare cand l-am desfacut, am gasit pe net si care e sensul de infasurare. Sper sa imi iasa, daca nu vorba ta, o sa iau altul.
#1737
Postat 06 June 2012 - 08:16 AM
theodor_gl, la 06 June 2012 - 07:54 AM, a spus:
Bobinajul la motoarele brushless e multifilar. Conteaza sectiunea totala a conductorului echivalent obtinut. Si e recomandabil sa o obtii cu mai multe fire paralel si mai subtiri daca nu gasesti sarma la diametrul original al motorului. A fost aleasa aceasta varianta de bobinare pentru ca la frecventa mare cum lucreaza acest tip de motor, circulatia curentului se face mai mult in zona de suprafata a conductorului, fenomen cunoscut de la inceputurile istoriei radiofoniei, motiv pentru care bobinele radio erau facute tot cu conductor multifilar. Nu in ultimul rand, te ajuta sa faci bobinajul mai compact, deformarea firelor fiind mai lesnicioasa in timpul bobinarii. Cele trei bobine se conecteaza in stea. Impregnarea bobinajului se face foarte bine cu rasina folosita la fibra de sticla. Am reparat un astfel de motor si un altul l-am construit dintr-un motor de CD-ROM, pentru divertisment. Ambele mi-au functionat fara probleme.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 June 2012 - 08:20 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1738
Postat 06 June 2012 - 09:16 AM
GigiGL, la 06 June 2012 - 08:16 AM, a spus:
Merci de informatii. Asa e, bobinajul era din trei fire in paralel de aproximativ 0.3 mm si mi-a trecut prin cap sa pun un singur fir cu diametrul echivalent, dar acum m-ai lamurit care e treaba.
#1739
Postat 06 June 2012 - 09:27 AM
Este adevarata chestia ca, lucrul in zi de sarbatoare nu e productiv si, sunt constient de asta. Am considerat ca nu e munca ceea ce fac in joaca, pentru relaxare.Daca e pana acolo,pilotajul in zi de sarbatoare e munca sau odihna?Daca pica boul in groapa,nu-l scoatem?! :rolleyes:
Mitica,cand trimiti torpila pentru Viorel,pune-ma in tema cu detaliile si sunt la post. :drinks:
Viorele,vezi ca te va contacta noul curier pentru aripioara.Bueei,scoate-ti din memeaca chestia aia cu reproducerea poate iese un pui aeromodelist si, nu te apuca sa-i modifici pozitia trenului de aterizare. :rofl:
Aceasta postare a fost editata de hype: 06 June 2012 - 09:29 AM
#1740
Postat 06 June 2012 - 09:45 AM
#1742
Postat 06 June 2012 - 01:01 PM
#1744
Postat 06 June 2012 - 07:41 PM
luci25gold, la 05 June 2012 - 08:56 PM, a spus:
Hai ma' LUCI esti carcotas ... glumesc chiar eram la 'min' ... mi-am luat un motor cu warp 6 pt. el :)
Aceasta postare a fost editata de tantar: 06 June 2012 - 07:41 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1745
Postat 06 June 2012 - 07:50 PM
tantar, la 06 June 2012 - 07:41 PM, a spus:
vezi ca a aparut warp 9 (cu reactor cu antimaterie)
engaged!!!!!(star treck-Enterprise)
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 06 June 2012 - 07:53 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#1746
Postat 06 June 2012 - 07:51 PM
Dupa 2-3 probe iti vei da seama cum trebuie sa asezi sapca pe cap...
[/quote]
Dane , ai ghicit , am pus scai ( pt heli ) pe cozoroc ....
Aceasta postare a fost editata de tantar: 06 June 2012 - 07:54 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1747
Postat 06 June 2012 - 07:53 PM
luci25gold, la 06 June 2012 - 07:50 PM, a spus:
engaged!!!!!(star treck-Enterprise)
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#1748
Postat 06 June 2012 - 07:55 PM
luci25gold, la 06 June 2012 - 07:50 PM, a spus:
engaged!!!!!(star treck-Enterprise)
L-am probat deja si nu merge la 600'le meu , trebuie sa imi iau 600 pro :good:
Aceasta postare a fost editata de tantar: 06 June 2012 - 07:56 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1749
Postat 06 June 2012 - 08:00 PM
tantar, la 06 June 2012 - 07:55 PM, a spus:
ia-ti 600 pro abia astept sa-l vad!!!..... zburind!
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 06 June 2012 - 08:01 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#1750
Postat 06 June 2012 - 09:14 PM
hype, la 06 June 2012 - 01:21 PM, a spus:
Ia citeste @Dan hal de furtuna Asta e o alta senzatie,da o alta placere. :good:
ca veni vorba de turbulente si vant..iote bueei ..
#1756
Postat 06 June 2012 - 10:06 PM
#1757
Postat 06 June 2012 - 10:11 PM
myross67, la 06 June 2012 - 10:06 PM, a spus:
http://www.youtube.c...e&v=OFoDfWMCp2A