Chinezarie cu steroizi
#1
Postat 25 July 2008 - 06:44 PM
Impreuna cu fratele meu Serban am hotarat sa ne apucam de barcute si alte chestii de-astea, asa ca...
Am luat si eu o broscuta chinezeasca, asa cum au facut si altii inaintea mea, ATLANTIO 059.
Am ajuns acasa, am umplut cada si dupa 15 minute am golit chinezaria de toate maruntaiele.
Aveam pe stoc:
- telecomanda Futaba Attack 2 + receptor,
- regulator Robbe 940-6 si programatorul aferent,
- motor BL 3530/14 24A@12V, 2x servo S3003,
- elice 40 mm cu 3 pale submersa (cred), elice 30 mm 3 pale submersa (cred), elice 30 mm 2 pale de suprafata (?!?)
- si baterii: plumb 12V cu 7.5A, NiCd-ul din broasca (7.2V cu 1.8A) si azi a venit un NiCd 10 cell cu 3A.
- tub pupa 300 mm cu 4 mm
- carma 70 mm x 36 mm
Ce am facut:
- desfacut motor, bagat epoxy 5 min. pe bobinutele statorului si in izolatorii de la sarme
- fixat motor pe tabla; fixat tabla pe barcareza
- bagat carma in locul stabilizatorului original
- legat carma cu sarma 1mm de servo-ul lipit cu poxipol de coaja broastei
- capacul la loc cu silicon (o porcarie cu un pistol bagat in priza care se incinge si improasca bale de silicon in toata casa)
Intrebari pentru mesteri:
1. ce sanse are sa mearga tare?
2. din ce am, ce elice sa aleg?
3. din cate am vazut (in cada), daca ii dau carja carmita la maxim, tinde sa se aplece (rau) - ce sa fac?
4. recomandari, sfaturi - mai mult decat bine venite!
bag si ceva poze
#5
Postat 25 July 2008 - 07:01 PM
pb-acid e foarte greu pt motorul ala,cel original din barca(tragi de el abia 15 amperi).cred ca singura solutie ramane ala de 10 cell.
in principiu poti sa-i pui cam toate elicile,dar trebuie sa verifici amperajul la fiecare in sarcina,daca treci de 24 amperi nu prea e bine.
mda ,eu astept pozele :D :D
#8
Postat 25 July 2008 - 07:09 PM
sunt foarte mandru de regulator!
Nu prea stiu unde sa le agat de coaja. De agatat le agat cu dubluadeziv si eventual cu arici.
La probele din cada nu am reusit sa imi dau seama cat de tare se incinge regulatoru, dar imi place sa sper ca asa cum are protectie la voltii bateriei, are si ceva sa nu omoare mosfetii daca cer prea mult de la ei
Imagini atasate
#15
Postat 25 July 2008 - 07:37 PM
#18
Postat 25 July 2008 - 07:53 PM
#19
Postat 25 July 2008 - 07:53 PM
sonic xz, la 25 Jul 2008, 19:43, a spus:
cum am mai spus...racirea e punctul ei forte :D :D
Lucrez ca tehnician de service la o firma de echipamente stomatologice si avem in dotare oarece chimicale.
La dentist, o turbina se invarte cam la 300000 rpm in gol si cam 180000 rpm pe dinte, si lucreaza rulmenteii aia cu toata apa din gura si cu apa ce o stringe compresorul si o trimite pe linie... iar medicul, daca isi aduce aminte baga ulei de-asta de 2-3 ori pe zi.
http://www.wh.com/en_uk/products/hygienicm...e/serviceoilf1/
asta e in trusa mea de scule, se gaseste si ceva asemanator si mai ieftin
mai am ceva si pentru plastice si caucioace:
http://www.cattani.it/2006/lang_eng/html/m...ijet_spray.html
#20
Postat 25 July 2008 - 10:48 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#21
Postat 25 July 2008 - 10:57 PM
allen_g30, la 25 Jul 2008, 22:48, a spus:
cobai face barca de nadit? eu credeam ca vrea sa curenteze pestii :D
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#22
Postat 25 July 2008 - 10:58 PM
Vedem peste 2 saptamani la mare cat de mult rezista.
@fulgerica: sper sa nu curentez pe nimeni, cand am bagat epoxy in motor, am bagat si in camasile firelor (sper...)
cat despre pescuit, ce sa zic, toata viata mea am prins aproape un guvide, ca si la ala am avut nevoie de ajutor.
Aceasta postare a fost editata de Cobai: 25 July 2008 - 11:01 PM
#25
Postat 26 July 2008 - 12:17 PM
Cobai, la 25 Jul 2008, 22:58, a spus:
Vedem peste 2 saptamani la mare cat de mult rezista.
...............
atentie mare cu datu in mare! ;)
Ideea e ca apa sarata PAPA TOT!
#26
Postat 26 July 2008 - 12:18 PM
si apropo de freze dentare, eu stiu ca alea functioneaza cu aer comprimat, rulmentii sunt suflati in permanenta cu aer, aerul care ajunge pe ei e perfect uscat pentru ca la iesirea din compresor e un filtru....
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 26 July 2008 - 12:22 PM
#27
Postat 26 July 2008 - 12:22 PM
#28
Postat 26 July 2008 - 12:54 PM
asa e cu turbinele dentare, dar in practica pe linia de aer comprimat vine si ceva umezeala ca doctoru' uita (cam des) sa purjeze compresoru'
cat despre barcareza, ma joc si io... ce sa fac daca a dat microbu peste mine?
poate ne vedem duminica pe ior sa imi mai ziceti si mie de una, de alta
#29
Postat 26 July 2008 - 03:27 PM
mai ramane intepenita in mijlocu baltii ....si te califici pentru olimpiada.
Daca tot te-a luat microbu, incearca sa pui motoru ala pentru ce a fost construit , adica pentru outrunner, il pui pe barca cu o elice de avion si o faci hidroglisor.
Nu incerca sa pui caruta inaintea boilor ca nu merge....
#30
Postat 27 July 2008 - 03:05 PM
de miscat se misca, dar nu cum vreau io. cu acumulatoru mai pe spate se ridica rau de bot, cu acumulatoru' mai in fata nu se mai ridica de bot, dar nici nu mai merje... tre' sa mai studiez problema
nu stiu de ce , cand dadeam gaz la maxim scadea viteza aproape de tot si facea o gramada de bolboroci.
poate nu e o idee rea sa scot motoru din apa si sa il bag in broasca-ca tot omu'.
oricum, dupa ceva timp de invartit in apa, nu am observat pagube la motor.