Modelism - RHC Forum: haideti sa folosim apa si sa fim eficienti daca to - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

haideti sa folosim apa si sa fim eficienti daca to ma reher la hidrogen

#1 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 16 May 2008 - 10:17 AM

Ce ziceti sa punem la punct sau poate cineva chiar a pus si poate sa ne ajute referitor la formarea hidrogenului in cantitati maricele pentru a putea fi folosit in toate domeniile(sudura ,combustibil etc)Si sa-l facem cunoscut sa terminam odata cu prosteala asta care este aplicata de 40 de ani si sa incetam sa mai platim curentul smecherilor si benzina de 43000 de lei ,pret cu, care isi fac arabii insule si tot ce doresc O sa postez un linc sa vedeti ca se poate folosi hidrogenul doar folosind bateria dupa care sa ne gindim ce materiale foloseste ca sa fie eficienta lucrarea
http://youtube.com/watch?v=oBo-OEMmsEo
Acum sa ne punem capul la contributie si sa folosim apa ca este din belsug daca ne gindim si la inundatii :huh: si sa facem sa functioneze .eu va spun ce am incercat eu si voi incercati altceva sau inbunatatiti am incercat anod catod din fier nu merge se distruge imediat ,inoxul este distrus deasemenea in special cel care degaja oxigenul ,cuprul la fel este distru toate trei murdaresc apa aluminiul este bun nu murdareste apa dar se distruge electrudul si cind spun distrus ma reder la o teava de grosimea unui pix care este topita in maxim 3 ore cu plumb nu am incercat dar urmeaza .Ca substanta am folosit apa si sare sau apa si bicarbonat .O sa incerc si cu electrolit si apa distilata.Sarea am folosit-o cu apa de ploaie ca este mai curata decit aia de fintina rezultatele au fost aceleasi sa murdarit la fel ca si aia din fintina si cund spun murdara sa va ginditi la ceva ca milul si foarte gras .Am gasit pe net generatoare care merg la 3000 grade celsius ,presupun ca sun cele care folosesc un fel de sudura intre carbuni sub apa.Am incercat si asta si merge dar la fel nu am carbuni care sa reziste si se termina repede plus ca trebuie aparat de sudura ceea ce nu prea renteaza Vreau sa mai adaug ca asta nu este inventie si ca este o simpla electroliza problema este sa o facem eficienta sa dureze ca si la filipinez macar 30 de ani si sa ne bucuram si noi de ea ca destul a stat in umbra ca sa nu mai spun ca mai sunt zeci de astfel de inventii care nu consuma si nu polueaza dar asta este cel mai ieftin dupa parerea mea ,ca daca ne apucam sa facem motoare electromagnetice ne ruineaza magnetii si toate sistemele, asa tabla mai gasim sa facem electroliza

Aceasta postare a fost editata de free-rider: 16 May 2008 - 10:27 AM

0

#2 Useril este offline   melsoft 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 16-April 05
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 16 May 2008 - 11:45 AM

de catva timp sunt interesat de motoare magnetice and stuff. daca se mai strange lume interesata poate facem ceva si cu Hidrogenu', io sunt interesat...
0

#3 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 16 May 2008 - 12:29 PM

melsoft, la 16 May 2008, 11:45, a spus:

de catva timp sunt interesat de motoare magnetice and stuff. daca se mai strange lume interesata poate facem ceva si cu Hidrogenu', io sunt interesat...

acum 18 ani m-am jucat si eu cu magnetii si chiar am facut sa mearga dar magnetii sunt scumpi si in special alumaxul care este de 10 ori mai puternic decit unul normal la aceeasi greutate si marime+ca sunt grei si trebuie sa faci propria masina ,fata de hidrogen pe care il folosesti direct.Hidrohenul este mult mai rentabil pentru ca apa este peste tot si nu au cum sa o impoziteze :D problema este sa gasim o solutie accesibila noua ca asa scumpe cunosc o gramada dar vreau ceva cum a facut filipinezul ala ca este deajuns sa rezolve toate problemele referitoare la tot ce se discuta pe aici (caldura, combustibil ,sudura etc).uite doua filmulete unul cu motor magnetic si unul care produce curent prin miscarea aerului .

http://youtube.com/watch?v=Ooa8EBXKDW4&feature=related asta este magnetic

http://youtube.com/watch?v=vOWPJEq42l4 produce curent di simpla miscare a aerului

si astea sunt facute de mult si totusi nu sunt mediatizate nici macar de ecologisti care se bat in piept si scot tot felul de euro 1-2-3-4-5-6 si cite o sa mai scoata in timp ce exista astfele de solutii care nu polueaza si sunt si eficiente

hidrogenul nu are nevoie de euro ca degaja apa pe tobe, probabil ca este buna sa o bea aia de la RAR

Aceasta postare a fost editata de free-rider: 16 May 2008 - 01:03 PM

0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 May 2008 - 01:25 PM

Singura problema....sunt doua
- ori il produci pe masina si atunci ai nevoie de muuuuuuuuuuult curent electric....si nu-l ai. Si daca il ai de ce sa nu folosesti un motor electric cu randament net superior sau
- folosesti energia electrica direct din centrala dar atunci se pune problema stocarii hidrogenului in masina

Despre filipinez....Daca ar fi adevarat era multi, multi miliardar si nu-i vedeai tu fata.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 May 2008 - 06:44 PM

0

#5 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 16 May 2008 - 09:13 PM

Free-rider, retine urmatorul aspect, pe care l-am subliniat si in ``Energie alternativa ecologica, Pentru locuinta permanenta ``, legat de eficienta:
Noile norme ECO au adus automobilul electric pe strazile unor tari civilizate NU faptul ca aceste solutii ar fi eficiente dpdv financiar!!!
Deci sunt 2 chestii distincte legate de aceste automobile ``electrice``:
1. Dpdv ecologic=DA (cu unele abtineri destul de bine fondate)
2. Dpdv financiar= categoric NU. (cost/ performanta motor*timp)
Inca o data sustin ca DACA am avea de-a gata facute centrale eoliene/solare, ar fi eficient acest auto sau alte ``combinatii``. (nici atunci energia nu ar fi moca, deoarece sunt costuri de intretinere). Cum nu avem asa ceva, daca le-am construi , aceste statii de produs Kw ``moca``, s-ar amortiza in 50 de ani (costurile)!!! Cine se baga???

In legatura cu filipinezul.......:D :D uite si un perpetuum mobile: :D

http://www.youtube.com/watch?v=hl8dM2wQB4k...feature=related

Free-Rider,FREE ENERGY!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 16 May 2008 - 10:26 PM

0

#6 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 16 May 2008 - 09:46 PM

AG-74-HESS, la 16 May 2008, 21:13, a spus:

Free-rider, retine urmatorul aspect, pe care l-am subliniat si in ``Energie alternativa ecologica, Pentru locuinta permanenta ``, legat de eficienta:
Noile norme ECO au adus automobilul electric pe strazile unor tari civilizate NU faptul ca ar aceste solutii ar fi eficiente dpdv financiar!!!
Deci sunt 2 chestii distincte legate de aceste automobile ``electrice``:
1. Dpdv ecologic=DA (cu unele abtineri destul de bine fondate)
2. Dpdv financiar= categoric NU. (cost/ performanta motor*timp)
Inca o data sustin ca DACA am avea de-a gata facute centrale eoliene/solare, ar fi eficient acest auto sau alte ``combinatii``. (nici atunci energia nu ar fi moca, deoarece sunt costuri de intretinere). Cum nu avem asa ceva, daca le-am construi , aceste statii de produs Kw ``moca``, s-ar amortiza in 50 de ani (costurile)!!! Cine se baga???

In legatura cu filipinezul.......:D :D uite si un perpetuum mobile: :D

http://www.youtube.com/watch?v=hl8dM2wQB4k...feature=related

Free-Rider,FREE ENERGY!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

eu am testat si pe masina si nu consuma mai mult decit scoate alternatorul ,problema este ca nu am gasit un material care sa nu se distruga in urma electrolizei eu asta caut am vazut ca unele persoane fac generatoare de hidrogen pentru sudura.Ala este perfect pentru asa ceva ,dar cel mai mult ma intereseaza daca este eficient si nu tot ce este bun este scump pentru ca in general lucrurile de calitate sunt ieftine ,oamenii fac tot posibilul sa le complice ca sa para mai de valoare
iar filipinezul daca ai vazut filmuletul a incercat sa faca pentru toata china si pentru filipinezi masini mcu apa dar presedintele tarii nu a fost deacord pentru ca logic era cam gratis
deci nu ai cum sa ajungi miliardar cu electroliza dar poti sa mergi tu gratis
0

#7 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 16 May 2008 - 10:23 PM

``eu am testat si pe masina si nu consuma mai mult decit scoate alternatorul `` Nu am inteles ce ai testat pe masina si cine nu consuma mai mult decat ``scoate`` alternatorul....

Sper ca nu te-ai gandit sa-ti doresti ca din cca 1.5Kw generati de alternator dupa o eventuala pornire pe benzina a motorului tau de 100Cp, sa obtii suficient hidrogen ca sa functioneze mai departe... Cu hidrogenul obtinut cu ajutorul acelui alternator nu mentii in functiune nici un motor de automodel, parerea mea... :D

Succesuri! Eu cred....PAS! Dar sa speram totusi, ca nu mai e mult pana mai e putin :D

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 16 May 2008 - 10:33 PM

0

#8 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 16 May 2008 - 10:41 PM

AG-74-HESS, la 16 May 2008, 22:23, a spus:

``eu am testat si pe masina si nu consuma mai mult decit scoate alternatorul `` Nu am inteles ce ai testat pe masina si cine nu consuma mai mult decat ``scoate`` alternatorul....

Sper ca nu te-ai gandit sa-ti doresti ca din cca 1.5Kw generati de alternator dupa o eventuala pornire pe benzina a motorului tau de 100Cp, sa obtii suficient hidrogen ca sa functioneze mai departe... Cu hidrogenul obtinut cu ajutorul acelui alternator nu mentii in functiune nici un motor de automodel, parerea mea... :D

daca ai urmarit toate filmele lui daniel digel in care masina lui merge numai cu apa si este alimentat numai de la baterie si explica tot mai putin din ce a facut electrozii sau poate i sa parut neimportant dar nu trebuie sa consume mai mult decit produce precum si mecanismele de mai jos care se misca fara sa consume nimic

http://www.youtube.com/watch?v=IOpaTO7eP6g...feature=related

noi suntem invatati ca daca ceva functioneaza sigur este ceva in neregula sau ca nu are cum sa produca daca nu consuma mai mult si asa mai departe trebuie sa vedem lucrurile altfel.Nu folosesc electrozii la topitorie ci la o simpla electroliza pe care o fac si cu baterii de casetofon problema este la electrozi.cred ca trebuie sa iau legatura cu o profesoara de chimie Am gasit aparate care produc 90l de hidrogen pe ora si consuma 450w cit produce un alternator(500w) dar este in spania si nu are nici pret si functioneaza la 3000grade celsius.probabil ca foloseste electrozi de grafit si descompune apa prin sudura in apa ceva de genul asta
0

#9 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 16 May 2008 - 10:59 PM

``nu trebuie sa consume mai mult decit produce precum si mecanismele de mai jos care se misca fara sa consume nimic``

http://www.youtube.com/watch?v=IOpaTO7eP6g...feature=related

Daca tu chiar crezi ca acele mecanisme functioneaza in realitate, intentia mea e sa te dezamagesc:
Masinuta filipinezului este la fel de reala ca si functionarea acelor perp-mobile !

Eu ma retrag din ``zona``...

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 16 May 2008 - 11:06 PM

0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 May 2008 - 12:37 AM

free-rider, la 16 May 2008, 23:41, a spus:

Nu folosesc electrozii la topitorie ci la o simpla electroliza pe care o fac si cu baterii de casetofon problema este la electrozi.cred ca trebuie sa iau legatura cu o profesoara de chimie Am gasit aparate care produc 90l de hidrogen pe ora si consuma 450w cit produce un alternator(500w) dar este in spania si nu are nici pret  si functioneaza la 3000grade celsius.probabil ca foloseste electrozi de grafit si descompune apa prin sudura in apa ceva de genul asta

Dar cei 3 000 de grade cu ce-i obtii? Tot cu baterii de casetofon?
Fara nici o suparare ce vrei tu este un perpetuu mobile de speta a doua. Nu ai cum sa obtii...indiferent de metoda....mai multa energie decat consumi. Dupa ce constientizezi asta ai sa te apuci de lucruri mai constructive.
Despre ce circula pe net....nu crede chiar tot. Mie imi scrie ca as castiga 1 000 000$ de cate ori ma conectez. Dar nu vreau sa-i iau.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 May 2008 - 12:38 AM

0

#11 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 May 2008 - 08:59 AM

Hai sa te mai si incurajez :D

http://www.ziua.ro/display.php?id=195515&d...data=2006-03-11
http://www.philatelica.ro/expo_st&th.htm
http://www.forum.santamia.ro/showthread.ph...5.html?amp;amp;


mai cauta.... :D
0

#12 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 17 May 2008 - 09:42 AM

free-rider, la 16 May 2008, 22:41, a spus:

Am gasit aparate care produc 90l de hidrogen pe ora si consuma 450w

Va salut,

Aceeasi confuzie intre putere si energie apare in toate masinariile astea incantatoare: Perendev, Peripiteia si alte pacaleli cu magneti si bobine. Magia magnetismului.... :D Culmea, chiar pe site-ul lui Perendev (parca) am vazut specificatia unei masini de vanzare, care ar produce 250KW/h. KW/h ??? Ce e aia? Energia se masoara in KW*h. Pai daca producatorul masinariei nu stie care e unitatea de masura a energiei, dati-mi voie sa am indoieli mari asupra functionarii masinii. KW/h nu are semnificatie fizica. Este ca si cum as spune ca am un aeromodel care cantareste 2Kg/h... :D

Presupunand ca aparatul din citatul de mai sus exista, sa facem un calcul energetic simplu (atentie, discutam de energie, nu de putere):
1) 90L de hidrogen sunt capabili sa genereze 90l*10.7KJ/L=963KJ=0.96MJ de energie. 10.7KJ/L este puterea calorica specifica a hidrogenului.
2)Energia consumata pentru a produce cei 90L de hidrogen consumand 450W timp de o ora, asa cum este declarat in citat, este de 450W*1 ora=450W*3600s=1.62MJ
3)Randamentul procesului este cel mult 0.96/1.62=59%, in consecinta procesul nu se poate auto-intretine. De unde iau restul de 41% din energia necesara procesului de electroliza? Cu alte cuvinte, la fiecare recirculare a hidrogenului, ardere/electroliza, se va obtine din ce in ce mai putin hidrogen, pana cand ramanem fara nimic.

Va propun, daca aveti timp si rabdare, sa cititi cartea asta:

http://books.google.ca/books?id=xzCK6-Kqs6...umbnail#PPP7,M1.

Printre altele, acolo este facuta disectia "marilor descoperiri de tip free energy". Veti constata ca toate sunt invaluite intr-o aura de mister. Intotdeauna apare ceva neprevazut din cauza caruia experimentul nu a reusit, sau, in cazul in care aparent a reusit, este refuzata orice apropiere a unor oameni de specialitate de masinaria cu pricina. De asemenea, se face intai publicitate, apoi se incep verificarile teoriilor avansate de petent... daca se mai ajunge la verificari.

Free energy este deocamdata doar un vis frumos, care infierbanta mintile, dar ... cam atat.

Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#13 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 May 2008 - 12:52 PM

Buna intrebarea asta, si valabila pt toate ``mecanismele`` perpetuum mobile:

``De unde iau restul de 41% din energia necesara procesului de electroliza? Cu alte cuvinte, la fiecare recirculare a hidrogenului, ardere/electroliza, se va obtine din ce in ce mai putin ....``

Raspuns: Simplu! De la urmatorul sistem free energy, si tot asa in continuare, ca d`aia e perpetuum..... ca la Caritas! Iar ultimul de unde mai ia ? De la mother ship-ul tuturor, adica doua lopeti de uraniu aruncate peste un panou solar, care da Kw moca zi si noapte 300 de ani daca masa critica e buna la suflet si nu ne trimite in another dimension sau in rai :D

Eu zic s-o lasam balta cu ideile astea. Nici universul nu da energie moca, si el ``arde``cate ceva, si ne gasiram noi teranautii sa facem 1 din zero.... M-am enervat, ma duc sa ma dau cu barcuta! :D :D

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 May 2008 - 01:08 PM

0

#14 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 17 May 2008 - 07:30 PM

Cirip, la 17 May 2008, 09:42, a spus:

free-rider, la 16 May 2008, 22:41, a spus:

Am gasit aparate care produc 90l de hidrogen pe ora si consuma 450w

Va salut,

Aceeasi confuzie intre putere si energie apare in toate masinariile astea incantatoare: Perendev, Peripiteia si alte pacaleli cu magneti si bobine. Magia magnetismului.... ;) Culmea, chiar pe site-ul lui Perendev (parca) am vazut specificatia unei masini de vanzare, care ar produce 250KW/h. KW/h ??? Ce e aia? Energia se masoara in KW*h. Pai daca producatorul masinariei nu stie care e unitatea de masura a energiei, dati-mi voie sa am indoieli mari asupra functionarii masinii. KW/h nu are semnificatie fizica. Este ca si cum as spune ca am un aeromodel care cantareste 2Kg/h... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Presupunand ca aparatul din citatul de mai sus exista, sa facem un calcul energetic simplu (atentie, discutam de energie, nu de putere):
1) 90L de hidrogen sunt capabili sa genereze 90l*10.7KJ/L=963KJ=0.96MJ de energie. 10.7KJ/L este puterea calorica specifica a hidrogenului.
2)Energia consumata pentru a produce cei 90L de hidrogen consumand 450W timp de o ora, asa cum este declarat in citat, este de 450W*1 ora=450W*3600s=1.62MJ
3)Randamentul procesului este cel mult 0.96/1.62=59%, in consecinta procesul nu se poate auto-intretine. De unde iau restul de 41% din energia necesara procesului de electroliza? Cu alte cuvinte, la fiecare recirculare a hidrogenului, ardere/electroliza, se va obtine din ce in ce mai putin hidrogen, pana cand ramanem fara nimic.

Va propun, daca aveti timp si rabdare, sa cititi cartea asta:

http://books.google.ca/books?id=xzCK6-Kqs6...umbnail#PPP7,M1.

Printre altele, acolo este facuta disectia "marilor descoperiri de tip free energy". Veti constata ca toate sunt invaluite intr-o aura de mister. Intotdeauna apare ceva neprevazut din cauza caruia experimentul nu a reusit, sau, in cazul in care aparent a reusit, este refuzata orice apropiere a unor oameni de specialitate de masinaria cu pricina. De asemenea, se face intai publicitate, apoi se incep verificarile teoriilor avansate de petent... daca se mai ajunge la verificari.

Free energy este deocamdata doar un vis frumos, care infierbanta mintile, dar ... cam atat.

Cirip

Problema este ca eu am testat faza cu magnetii si functioneaza chiar si aia cu pirghiile care se string pe o parte si pe una se deschid si merge.Cu hidrogenul am incercat la masina si merge si face fata o baterie problema mea este ca nu rezista electrodul de la + si credeam ca stie cineva din ce material trebuie facut sa mearga mai mult timp ca am vazut ca sunt persoane care au construit aparate de sudura pe hidrogen
0

#15 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 17 May 2008 - 09:06 PM

``Problema este ca eu am testat faza cu magnetii si functioneaza chiar si aia cu pirghiile care se string pe o parte si pe una se deschid si merge``

La asta te referi?

http://www.youtube.com/watch?v=hl8dM2wQB4k...feature=related

Iti ofer 10 000 euro pe ea daca merge, daca nu merge, sa nu mai scrii tu in veci pe forum daca nu a functionat niciodata????

http://www.youtube.com/watch?v=ohap0KAo7kE...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9mrQ1s6WwO4...feature=related
Si a mers cateva secunde ca e ``trasa de par``, daca esti atent observi, asa ca nu mai baga in ele cu nerusinare ca ai facut si ai dres. Cel putin nu ne lua de prosti! Spune ca ai vrea sa incerci, desi e o prostie, nu ca AI FACUT-O SI MERGE!!!! Bati campii rau omule!

``Scoate-te`` discret inchizand subiectul, e mai de imagine....

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 May 2008 - 09:56 PM

0

#16 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 17 May 2008 - 11:15 PM

free-rider, la 17 May 2008, 19:30, a spus:

Problema este ca eu am testat faza cu magnetii si functioneaza chiar si aia cu pirghiile care se string pe o parte si pe una se deschid si merge.

;) Ok. Intrebare simpla la care te rog sa raspunzi prin da sau nu: Esti independent energetic? Esti independent de reteaua de electricitate? Ai incetat sa platesti birul la RENEL?

Daca raspunsul este "da", eu incep sa fac lista cu investitori. Sa curga banuuuu, neamuleeeee!!! ;)

Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#17 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 17 May 2008 - 11:52 PM

AG-74-HESS, la 17 May 2008, 21:06, a spus:

``Problema este ca eu am testat faza cu magnetii si functioneaza chiar si aia cu pirghiile care se string pe o parte si pe una se deschid si merge``

La asta te referi?

http://www.youtube.com/watch?v=hl8dM2wQB4k...feature=related

Iti ofer 10 000 euro pe ea daca merge, daca nu merge, sa nu mai scrii tu in veci pe forum daca nu a functionat niciodata????

http://www.youtube.com/watch?v=ohap0KAo7kE...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9mrQ1s6WwO4...feature=related
Si a mers cateva secunde ca e ``trasa de par``, daca esti atent observi, asa ca nu mai baga in ele cu nerusinare ca ai facut si ai dres. Cel putin nu ne lua de prosti! Spune ca ai vrea sa incerci, desi e o prostie, nu ca AI FACUT-O SI MERGE!!!! Bati campii rau omule!

``Scoate-te`` discret inchizand subiectul, e mai de imagine....

http://youtube.com/watch?v=Ooa8EBXKDW4&feature=related

am impresia ca tu esti singurul care le stie pe toate, si astia sunt toti idioti si sarlatani, probabil ca si avioanele tale sunt o minciuna si sigur nu zboara cum si pamintul a fost plan pentru unii si pentru altii rotund incearca sa vezi filmul explozie in lant sa vezi ca nu este chiar asa cum crezi tu dar cineva are interes sa folosim solutia mai costisitoare .Exact ca pretul la prajituri daca vinzi aceeasi prajitura cu preturi diferite lumea culta o sa cumpere prajitura scumpa pentru ca nu are cum sa fie asa ieftina dar nu incerc sa comving pe nimeni de nimic eu am pus o intrebare referitoare la un metal care sa reziste la electroliza si vad ca deja facem teoria chibritului.Nu am fortat pe nimeni sa creada si mai ales persoane care nu fac decit sa discute si sa traga concluzii problema este ca teoria si practica nu se pupa mereu .de aceea se fac tot felul de teste .dar probabil ca aici sunt numai experti in teorie,in practica inca nu am gasit
0

#18 Useril este offline   mishu_g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 541
  • Inregistrat: 22-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Deva - Hunedoara

  Postat 18 May 2008 - 12:34 AM

Sal
Sunt un mare fan al energiei obtinute DiY dar de aici si pana la aberatii ... neamuleeee cale lunga este !!!
Observatia mea este ca cei ce incearca sa ne convinga de randamente 101% sunt cei ce nu au consultat foarte atent o carticica de fizica su chimie...
In alta ordine de idei, mi se pare pertinenta cercetarea chiar in conditii "home" a metodelor prin care se pot stoarce cat mai multi kW prin materiale noi pt celule foto, idei pt turbine aero, hidro etc sau chiar pt inmagazinarea eficienta a energiei electrice (personal FOLOSESC o microhidro !!!)

Vis-a-vis de automobilele ecologice, am fost foarte incantat de unul din modelele propuse de Toyota in varianta Hybrid ... m-am dezumflat cand am intrebat dealerul din Tm la ce interval de timp trebuie schimbati acumulatorii ... raspunsul a fost muuuult mai mult decat evaziv !!!!

Judecati si voi
0

#19 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 May 2008 - 01:54 AM

free-rider, la 17 May 2008, 20:30, a spus:

Problema este ca eu am testat faza cu magnetii si functioneaza chiar si aia cu pirghiile care se string pe o parte si pe una se deschid si merge.
......am impresia ca tu esti singurul care le stie pe toate, si astia sunt toti idioti si sarlatani, probabil ca si avioanele tale sunt o minciuna si sigur nu zboara ......

Dragul meu. Nu ar trebui sa jignesti pe nimeni. Problema este nu ca am sti noi mare lucru ci ca tu nu ai cunostintele necesare.
Priveste problema...indiferent de tipul motorului....pur energetic. Si nu mai crede tot ce vezi pe net. Eu am vazut acolo si levitatie si alte minuni....
Revenind la marea inventie cu bratele flexibile. O varianta dateaza din anul 1 200. Ar fi fost lumea plina de ele. Poti sa-mi arati un film in care masina porneste? Bineinteles ca nu. Doar masini deja pornite si care isi incetinesc viteza de rotatie pe masura ce energia acumulata la pornire se transforma in caldura din cauza frecarilor. Aceasta masina ar putea fi redusa, cu rezultate mult mai bune, la un volant cu lagare pe rulmenti si inchis intr-o incinta vidata.
Cate ceva despre subiect:
http://en.wikipedia....erpetual_motion
Cu hidrogenul la fel. Daca tu obtii hidrogen, cu un randament oarecare, cu electricitate din baterii si-l folosesti la un motor cu ardere interna cu un randament ridicol atunci vei optine energie mecanica ce va fi o fractie din energia de la care ai plecat. Mult mai rational ar fi sa utilizezi energia electrica la un motor electric care are un randament net superior.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 18 May 2008 - 03:28 PM

0

#20 Useril este offline   melsoft 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 16-April 05
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

  Postat 18 May 2008 - 07:57 PM

Cirip, la 17 May 2008, 09:42, a spus:

Va propun, daca aveti timp si rabdare, sa cititi cartea asta:

http://books.google.ca/books?id=xzCK6-Kqs6...umbnail#PPP7,M1.

Cirip, ai cumva cartea? ma intereseaza...
0

#21 Useril este offline   free-rider 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 13-May 08

Postat 18 May 2008 - 08:45 PM

dan_mitea, la 18 May 2008, 01:54, a spus:

free-rider, la 17 May 2008, 20:30, a spus:

Problema este ca eu am testat faza cu magnetii si functioneaza chiar si aia cu pirghiile care se string pe o parte si pe una se deschid si merge.
......am impresia ca tu esti singurul care le stie pe toate, si astia sunt toti idioti si sarlatani, probabil ca si avioanele tale sunt o minciuna si sigur nu zboara ......

Dragul meu. Nu ar trebui sa jignesti pe nimeni. Problema este nu ca am sti noi mare lucru ci ca tu nu ai cunostintele necesare.
Priveste problema...indiferent de tipul motorului....pur energetic. Si nu mai crede tot ce vezi pe net. Eu am vazut acolo si levitatie si alte minuni....
Revenind la marea inventie cu bratele flexibile. O varianta dateaza din anul 1 200. Ar fi fost lumea plina de ele. Poti sa-mi arati un film in care masina porneste? Bineinteles ca nu. Doar masini deja pornite si care isi incetinesc viteza de rotatie pe masura ce energia acumulata la pornire se transforma in caldura din cauza frecarilor. Aceasta masina ar putea fi redusa, cu rezultate mult mai bune, la un volant cu lagare pe rulmenti si inchis intr-o incinta vidata.
Cate ceva despre subiect:
http://en.wikipedia....erpetual_motion
Cu hidrogenul la fel. Daca tu obtii hidrogen, cu un randament oarecare, cu electricitate din baterii si-l folosesti la un motor cu ardere interna cu un randament ridicol atunci vei optine energie mecanica ce va fi o fractie din energia de la care ai plecat. Mult mai rational ar fi sa utilizezi energia electrica la un motor electric care are un randament net superior.

daca vrei poti sa urmaresti toate filmele lui Daniel Dingel si vezi ca opreste motorul si il porneste cu hidrogen si vezi ca incarca niste seringi si le explodeaza ca sa arate ce se intimpla in motor dar asculta si discutia in care explica de ce nu a ajuns sa construiasca masini fara numar in care este implicat si presedintele care a refuzat categoric sa faca acest lucru.Deci nimeni nu are interesul sa le iei painea de la gura si din cauza aceasta chiar daca experimentele functioneaza ei nu le pun in practica pentru ca nu au interes.Dar pe mine ma doare in cot de interesele lor .Nu vezi ca motorina de la jumate de pret fata de benzina a ajuns sa o depaseasca doar pentru ca s-au inmultit masinile diesel care si asa merg si cu ulei de floarea soarelui sau rapita sau ulei ars de la fasfud si sincxer nu am vazut pompe cu ulei dar am bagat in germania jumate jumate cu motorina si merge de rupe numai ca acolo nu este asa scump uleiul.Unii au bagat numai ulei dar trebuie preincalzit sa fie fluid .Si uita-te si la filmuletul cu magnetii si sa-mi spui cita fictiune este in el

http://youtube.com/watch?v=Ooa8EBXKDW4&feature=related


si vezi ca mai sunt niste masini cu motoare electromagnetice care se automentin adica un motor electric poate devenii dinam daca il invirti si daca schimbi magnetii unuia din ei si pui de 10 ori mai puternici atunci curentul pe care o sa-l scoata este deajuns sa alimenteze motorul care este de 10 ori mai puternic si asta doar din cauza magnetilor care au aceeasi greutate si dimensiune dar de 10 ori mai puternici ( Alumax )

Aceasta postare a fost editata de free-rider: 18 May 2008 - 08:54 PM

0

#22 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 May 2008 - 09:08 PM

...de ce oare Daniel Dingel apare pe youtube,si nu in talk -showrile de succes, si cum de nu a devenit nr 1 mondial in ceea ce priveste starea materiala? Ce lume nedreapta!!!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

...fiind vb de petrol si derivatele lui , in mod sigur a fost lucrat de J.R. Ewing!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 18 May 2008 - 09:10 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#23 Useril este offline   benz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 307
  • Inregistrat: 30-August 06

Postat 18 May 2008 - 09:13 PM

hai sa folosim apa! sa stii ca poti sa dai un spritz...e cel mai eficient mod de a folosi apa. hic! parerea mea, hic!
pamant, apa, foc si mult, mult aer!
0

#24 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 May 2008 - 09:59 PM

benz, la 18 May 2008, 22:13, a spus:

hai sa folosim apa! sa stii ca poti sa dai un spritz...e cel mai eficient mod de a folosi apa. hic! parerea mea, hic!

...daca folosim apa minerala scoatem si codoi, punem de un laser !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#25 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 18 May 2008 - 10:18 PM

1. ``probabil ca si avioanele tale sunt o minciuna si sigur nu zboara...``
NORMAL: eu nu fac avioane! Citeste mai atent acest forum!

2. ``......si astia sunt toti idioti si sarlatani```
DA! Aia toti sunt sarlatani, dar isi gasesc creduli, din pacate! Dupa cum vezi nici unul de pe aici nu a ``muscat-o``. De ce crezi ca toti te-au contrazis? Unii chiar ti-au explicat cu calcule, sau ti-au recomandat sa citesti ceva. Decat sa fi capos mai bine mai citeste si vei intelege ca in afara de vant lumina(radiatii de nu stiu ce alt fel), nimic nu e free sau rentabil. Iar cu un perpetuum mobile, indiferent ca e facut pe principiu mecanic, electric, magnetic sau combinat, NU ESTE POSIBIL DE REALIZAT! (fizica asta a dracu nu vrea sa obtii mai mult din mai putin).....

Imi mentin oferta de 10 000euro! Daca il ai si merge, iei si banii, si dovedesti ca toti cei care te-am contrazis suntem zero!Pana atunci.....
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 May 2008 - 10:18 PM

free-rider, la 18 May 2008, 21:45, a spus:

Revenind la marea inventie cu bratele flexibile. O varianta dateaza din anul 1 200. Ar fi fost lumea plina de ele. Poti sa-mi arati un film in care masina porneste? Bineinteles ca nu. Doar masini deja pornite si care isi incetinesc viteza de rotatie pe masura ce energia acumulata la pornire se transforma in caldura din cauza frecarilor.


...daca vrei poti sa urmaresti toate filmele lui Daniel Dingel si vezi ca opreste motorul si il porneste cu hidrogen si vezi ca incarca niste seringi si le explodeaza ca sa arate ce se intimpla in motor Unii au bagat numai ulei dar trebuie preincalzit sa fie fluid .Si uita-te si la filmuletul cu magnetii si sa-mi spui cita fictiune este in el

http://youtube.com/watch?v=Ooa8EBXKDW4&feature=related


si vezi ca mai sunt niste masini cu motoare electromagnetice care se automentin adica un motor electric poate devenii dinam daca il invirti si daca schimbi magnetii unuia din ei si pui de 10 ori mai puternici atunci curentul pe care o sa-l scoata este deajuns sa alimenteze motorul care este de 10 ori mai puternic si asta doar din cauza magnetilor care au aceeasi greutate si dimensiune dar de 10 ori mai puternici ( Alumax )

Cu regret constat ca mi-ai raspuns fara sa citesti ce am scris.
Te intrebam daca ai vazut o masina cu brate flexibile pornind.
Motorul cu hidrogen este o cestiune separata. Sigur ca porneste. Aici vorbim de eficienta. Cata energie consumi si cata obtii.
Ultima afirmatie despre magneti....nu vreau sa o etichetez. Uiti sa iei in calcul energia mecanica consumata cu invartitul generatorului. Poti sa ai cel mai mare magnet. Daca nu consumi energie mecanica sa-l misti (sau sa misti bobina fata de el) nu obtii nimic.

In concluzie. Te rog sa nu te superi pe mine...imi esti chiar simpatic...ar trebui sa aprofundezi un pic fizica elementara. Nu iti sunt clare notiunile de energie, putere, randament. Abia dupa aceea ai sa vezi ca ce sustii tu este aberant.
Iar studiul sa-l faci din carti. Tot ce vezi pe net...gratuit...trebuie trecut prin filtrul ratiunii.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 May 2008 - 01:51 AM

0

#27 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 18 May 2008 - 10:33 PM

dan_mitea, la 18 May 2008, 22:18, a spus:

free-rider, la 18 May 2008, 21:45, a spus:

Revenind la marea inventie cu bratele flexibile. O varianta dateaza din anul 1 200. Ar fi fost lumea plina de ele. Poti sa-mi arati un film in care masina porneste? Bineinteles ca nu. Doar masini deja pornite si care isi incetinesc viteza de rotatie pe masura ce energia acumulata la pornire se transforma in caldura din cauza frecarilor.


...daca vrei poti sa urmaresti toate filmele lui Daniel Dingel si vezi ca opreste motorul si il porneste cu hidrogen si vezi ca incarca niste seringi si le explodeaza ca sa arate ce se intimpla in motor Unii au bagat numai ulei dar trebuie preincalzit sa fie fluid .Si uita-te si la filmuletul cu magnetii si sa-mi spui cita fictiune este in el

http://youtube.com/watch?v=Ooa8EBXKDW4&feature=related


si vezi ca mai sunt niste masini cu motoare electromagnetice care se automentin adica un motor electric poate devenii dinam daca il invirti si daca schimbi magnetii unuia din ei si pui de 10 ori mai puternici atunci curentul pe care o sa-l scoata este deajuns sa alimenteze motorul care este de 10 ori mai puternic si asta doar din cauza magnetilor care au aceeasi greutate si dimensiune dar de 10 ori mai puternici ( Alumax )

Cu regret constat ca mi-ai raspuns fara sa citesti ce am scris.
Te intrebam daca ai vazut o masina cu brate flexibile pornind.
Motorul cu hidrogen este o cestiune separata. Sigur ca porneste. Aici vorbim de eficienta. Cata energie consumi si cata obtii.
Ultimul afirmatie despre magneti....nu vreau sa o etichetez. Uiti sa iei in calcul energia mecanica consumata cu invartitul generatorului. Poti sa ai cel mai mare magnet. Daca nu consumi energie mecanica sa-l misti (sau sa misti bobina fata de el) nu obtii nimic.

In concluzie. Te rog sa nu te superi pe mine...imi esti chiar simpatic...ar trebui sa aprofundezi un pic fizica elementara. Nu iti sunt clare notiunile de energie, putere, randament. Abia dupa aceea ai sa vezi ca ce sustii tu este aberant.
Iar studiul sa-l faci din carti. Tot ce vezi pe net...gratuit...trebuie trecut prin filtrul ratiunii.

http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
0

#28 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 May 2008 - 10:36 PM

free-rider, la 16 May 2008, 11:17, a spus:

Ce ziceti sa punem la punct sau poate cineva chiar a pus si poate sa ne ajute referitor la formarea hidrogenului in cantitati maricele pentru a putea fi folosit in toate domeniile(sudura ,combustibil etc)Si sa-l facem cunoscut sa terminam odata cu prosteala asta care este aplicata de 40 de ani si sa incetam sa mai platim curentul smecherilor si benzina de 43000 de lei ,pret cu, care isi fac arabii insule si tot ce doresc O sa postez un linc sa vedeti ca se poate folosi hidrogenul doar folosind bateria dupa care sa ne gindim ce materiale foloseste ca sa fie eficienta lucrarea
http://youtube.com/watch?v=oBo-OEMmsEo
Acum sa ne punem capul la contributie si sa folosim apa ca este din belsug daca ne gindim si la inundatii  ;) si sa facem sa functioneze .eu va spun ce am incercat eu si voi incercati altceva sau inbunatatiti  am incercat anod catod din fier nu merge se distruge imediat ,inoxul este distrus deasemenea in special cel care degaja oxigenul ,cuprul la fel este distru toate trei murdaresc apa aluminiul este bun nu murdareste apa dar se distruge electrudul si cind spun distrus ma reder la o teava de grosimea unui pix care este topita in maxim 3 ore cu plumb nu am incercat dar urmeaza .Ca substanta am folosit apa si sare  sau apa si bicarbonat .O sa incerc si cu electrolit si apa distilata.Sarea am folosit-o cu apa de ploaie ca este mai curata decit aia de fintina rezultatele au fost aceleasi sa murdarit la fel ca si aia din fintina si cund spun murdara sa va ginditi la ceva ca milul si foarte gras .Am gasit pe net generatoare care merg la 3000 grade celsius ,presupun ca sun cele care folosesc un fel de sudura intre carbuni sub apa.Am incercat si asta si merge dar la fel nu am carbuni care sa reziste si se termina repede plus ca trebuie aparat de sudura ceea ce nu prea renteaza Vreau sa mai adaug ca asta nu este inventie si ca este o simpla electroliza problema este sa o facem eficienta sa dureze ca si la filipinez macar 30 de ani si sa ne bucuram si noi de ea ca destul a stat in umbra ca sa nu mai spun ca mai sunt zeci de astfel de inventii care nu consuma si nu polueaza dar asta este cel mai ieftin dupa parerea mea ,ca daca ne apucam sa facem motoare electromagnetice ne ruineaza magnetii si toate sistemele, asa tabla mai gasim sa facem electroliza

...poti folosi osmiu, dar se obtin rezultate bune cu iridiu si titan , wolframul in electroliza se autodizolva;in principiu sunt de acord cu tine, sa calarim liber si cat mai mult MOKKA !!! :lol:

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 18 May 2008 - 11:12 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#29 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 19 May 2008 - 12:41 AM

melsoft, la 18 May 2008, 19:57, a spus:

Cirip, ai cumva cartea? ma intereseaza...

Nu, nu o am, dar am reusit sa pun mana pe ea, varianta tiparita, si sa o citesc din scoarta in scoarta. Este un deliciu. Din pacate nu te pot ajuta. Nu pot face mai mult decat sa spun ca aceasta carte exista ... si ca e "meserie, te halesc".

free-rider, la 18 May 2008, 20:45, a spus:

un motor electric poate devenii dinam daca il invirti si daca schimbi magnetii unuia din ei si pui de 10 ori mai puternici atunci curentul pe care o sa-l scoata este deajuns sa alimenteze motorul care este de 10 ori mai puternic si asta doar din cauza magnetilor care au aceeasi greutate si dimensiune dar de 10 ori mai puternici ( Alumax )
Ceea ce se pierde din vedere aici este cuplul rezistent "de 10 ori mai mare" al motorului cu magneti "de 10 ori mai puternici". In realitate nu e chiar de 10 ori, dar ilustreaza ideea. Sugerez studiul fortei Lorentz.

De asemenea, propun studiul functionarii franei electromagnetice la regulatoarele de viteza (ESC) ptr motorasele noastre de avion. Scurtcircuitarea bornelor de alimentare (aparitia unui curent) ale motorasului determina aparitia unui cuplu rezistent proportional cu turatia aplicata la ax. In mod similar, cuplul rezistent (sarcina mecanica) aparut la axul unui generator este dependent de sarcina electrica conectata la bornele generatorului.

Cirip

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 19 May 2008 - 02:26 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#30 Useril este offline   ice.age 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 24-July 04

Postat 19 May 2008 - 03:55 PM

Nu mai dati peste cap baiatul cu teoriile voastre .
O sa vedeti ca acum apar pe forum Aspirina , Rudhotel si cu Etajul si o sa va explice ei ca perpetum asta se exista.
De ce credeti ca nu mai apar pe forum? , Experimenteaza prastia cu laser si fac tuning extrem la trotineta - ataseaza motorul de neopren cu visle circulare

Aceasta postare a fost editata de ice.age: 19 May 2008 - 03:55 PM

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu