Modelism - RHC Forum: Supraveghere acumulatori Li-polimer - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Supraveghere acumulatori Li-polimer sau "Li-po saver"

#1 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 01 February 2007 - 04:05 PM

La vedemecum s-a inceput o discutie despre asa ceva dar, cred ca interesant ar fi sa o putem dezvolta, poate si cu ceva scheme.
O aplicatie de acest gen, cu un comparator, si un led cred ca ar scuti de la multe neplaceri pe cei care folosesc astfel de acumulatoare. La schema prezentata fiecare isi poate calcula functie de numarul de celule folosit.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#2 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 01 February 2007 - 05:43 PM

....
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#3 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 01 February 2007 - 06:38 PM

Sau o schema foarte simpla si care poate fi facut-a de orice incepator
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#4 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 02 February 2007 - 07:24 AM

OldMann, la 1 Feb 2007, 16:05, a spus:

La vedemecum s-a inceput o discutie despre asa ceva dar, cred ca interesant ar fi sa o putem dezvolta, poate si cu ceva scheme.
O aplicatie de acest gen, cu un comparator, si un led cred ca ar scuti de la multe neplaceri pe cei care folosesc astfel de acumulatoare. La schema prezentata fiecare isi poate calcula functie de numarul de celule folosit.

@Old-man, din proprie experienta iti sugerez, daca vrei sa tii cont de sugestia mea, sa folosesti ca referinta de tensiune, pentru comparatorul din schema postata, in locul diodei, doo LED-uri serie, care au o caracteristica stabilizatoare mult mai buna. Si se comporta termic mult mai bine. :D :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#5 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 02 February 2007 - 08:32 AM

Te referi la zener probabil. Da eu am incercat cu unul de 0.4W la care curentul de deschidere a jonctiunii este destul de mic 30-40mA. Daca pui zener mai mare acolo s-ar putea sa faca ceva figuri.
Eu acum expermentez cum as putea sa fac sa-l integrez in regulator, iar la atingerea tensiunii "de taiere" sa coboare coboare turatia.
Sau poate cu un PIC da ma mai joc putin cu astea sa vad ce iese pana la urma.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#6 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 February 2007 - 11:27 AM

Schema pe care o prezintzi tu se numeste "voltspy",si e utila la sol ;un li-po saver taie alimentarea pwmului ,ceea ce duce la scoaterea din functie a regulatorului ,principalul consumator fiind motorul,dar lasand in functie celelalte periferice ale receptorului,servourole in cazul asta.Ce utilitate are schema ta ,pusa pe un avion in plina evolutie daca nu poti vedea ledul de semnalizare sau nu poti auzi semnalul acustic dat de un buzer din cauza zgomotului produs de ansamblul de propulsie?
...tabula crasa, mortua est!
0

#7 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 02 February 2007 - 11:56 AM

Poti sa o denumesti cum vrei. Ideea era cu totul alta. Nu am spus ca ar fi perfecta schema, si ca ar avea aplicatie 100%, dar probabil ca pe tine te deranjeaza altceva.
Te astept cu ceva concret, poate o imbunatatim, ce zici, te prinzi?
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#8 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 February 2007 - 12:01 PM

OldMann, la 2 Feb 2007, 11:56, a spus:

Poti sa o denumesti cum vrei. Ideea era cu totul alta. Nu am spus ca ar fi perfecta schema, si ca ar avea aplicatie 100%, dar probabil ca pe tine te deranjeaza altceva.
Te astept cu ceva concret, poate o imbunatatim, ce zici, te prinzi?

NU!m-am prins de mult!
...tabula crasa, mortua est!
0

#9 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 12:03 PM

intrebare.
ce face un regulator care ramine complet fara semnal...?
ca asa ar fi simplu, zic eu, cu un fet bine plasat pe traseul de semnal.
chiar nu stiu, d'aia intreb.


bafta

ps. ideea era sa nu se faca modificari in interiorul regulatorului...

Aceasta postare a fost editata de bizu: 02 February 2007 - 12:04 PM

0

#10 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 02 February 2007 - 12:07 PM

...ce sa faci cu Fet-ul pe semnal ca acolo nivelul e foarte mic, si variaza numai factorul de umplere. Fet-ul lucreaza in impulsuri si cu cat sunt mai curate cu atat disipa mai putin.
Regualtorul fara semnal nu face nimic, cel putin teoretic.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 02 February 2007 - 12:07 PM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#11 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 02 February 2007 - 12:11 PM

OldMann, la 2 Feb 2007, 12:07, a spus:

...
Regualtorul fara semnal nu face nimic, cel putin teoretic.

Ba face ! :rolleyes: Practic !!
Sta pi loc. :D
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#12 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 February 2007 - 12:26 PM

bizu, la 2 Feb 2007, 12:03, a spus:

ps. ideea era sa nu se faca modificari in interiorul regulatorului...

Pai ,chiar nu se fac!
...tabula crasa, mortua est!
0

#13 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 01:11 PM

ideea era de a se folosi fet ul ca un comutator.
in loc sa aprinzi un led, opresti semnalul catre regulatorul de turatie.
chiar daca apar reactii ciudate (cite un svic al motorului) stii sigur in ce situatie te afli si vii cuminte la aterizare. era doar o idee...
nu stapinesc suficient lucrul cu fet uri dar din cite stiu, se poate.

bafta

ps. asta apropo de imbunatatirea (completarea) schemei si eventuala ei aplicare practica.

Aceasta postare a fost editata de bizu: 02 February 2007 - 01:12 PM

0

#14 Useril este offline   albastru 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 07-June 05

Postat 02 February 2007 - 06:32 PM

Nu trebuie sa pui un FET de putere pentru a deconecta semnalul de la receptor in speranta ca regulatorul nu mai ia comenzi false.
Chestia se face putin altfel.
Microcontrollerul masoara de fiecare data latimea semnalului de comanda si daca nu se incadreaza strict in intervalul 1,5ms+/_ 0.5ms, atunci impulsul este considerat invalid si respins pentru comanda.
Tu ai niste controllere mai vechi sau mai ieftine poate, care nu executa astfel de masuratori asupra semnalului.Daca regulatorul nu face astfel de chestii atunci desigur ia comenzi false.Cu un astfel de mecanism regulatorul nu mai misca decat daca are semnal corect din statie.

Albastru
0

#15 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 07:10 PM

priceput.
am si noi si vechi dar, ma gindeam la o jucarie compatibila cu orice...
intre timp mi-am dat seama ca se poate si cu un 4066 smd folosit partial.

bafta

ps. de la inceput m-am gindit la control pe linia de semnal si nu pe partea de "forta".
0

#16 Useril este offline   albastru 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 07-June 05

Postat 02 February 2007 - 07:17 PM

Adica? In ce sens compatibila cu orice?
0

#17 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 07:48 PM

adica si cu modele noi, cu analiza de semnal, cit si cu modele fara astfel de chestie.
eu ma gindeam la o gilma mica, alimentata direct din pack, mufa de intrare de la receptor, mufa de iesire catre regulator (aici nu e clar care e iesire si intrarea ca alimentarea merge intr-un sens, semnalul invers; regulatorul alimenteaza receptorul, receptorul da comanda regulatorului). alimentarea trece pur si simplu spre receptor, semnalul trece prin poarta comandata de comparatorul de tensiune. fara led sau buzzer.

bafta

ps. bineinteles, asta nu exclude nici led ul nici buzzer ul.
jucaria ar fi utila mai ales celor care au trecut la LiPo dar au ramas cu regulatoare NC pe care vor sa le foloseasca in continuare.

Aceasta postare a fost editata de bizu: 02 February 2007 - 07:49 PM

0

#18 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 02 February 2007 - 08:33 PM

nu stiu daca e corect sa intervi asupra semnalului de intrare. Sa luam un caz in care tensiunea pe accu ajunge la 9V, tensiune care poate ajunge in cazul cand ai dai tare, si motorul e la turatie maxima. Creste consumul, accu incep sa se descarce si nu mai au tensiunea nominala la care au fost incarcati.
Se taie semnalul in momentul in care tensiunea ajunge la 9V.
Dar pentru scurt timp, pentruca regulatorul fara semnal se opreste, caz in care la bornele accu, tensiunea urca spre cea nominala, atunci saver-ul iese din functie si iar apare semnal pe controler. Pana sa-ti dai seama sa iei mana de pe mansa motorul ia cateva spituri.

Eu ziceam ca bine a fi de intervenit acolo unde valorile de semnal sunt mai mari si liniare, fapt care poate fi controlat mai bine, si chiar printr-un simplu histerezis, se poat evita astfel de situatii. Luam in calcul variantele fara microcontrolere.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#19 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 02 February 2007 - 08:38 PM

bizu, la 2 Feb 2007, 19:48, a spus:

adica si cu modele noi, cu analiza de semnal, cit si cu modele fara astfel de chestie.
eu ma gindeam la o gilma mica, alimentata direct din pack, mufa de intrare de la receptor, mufa de iesire catre regulator (aici nu e clar care e iesire si intrarea ca alimentarea merge intr-un sens, semnalul invers; regulatorul alimenteaza receptorul, receptorul da comanda regulatorului). alimentarea trece pur si simplu spre receptor, semnalul trece prin poarta comandata de comparatorul de tensiune. fara led sau buzzer.

bafta

ps. bineinteles, asta nu exclude nici led ul nici buzzer ul.
jucaria ar fi utila mai ales celor care au trecut la LiPo dar au ramas cu regulatoare NC pe care vor sa le foloseasca in continuare.

probabil te gandeai la asta http://www.fastelect...eedcontrols.asp
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#20 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 08:41 PM

da. ceva de genul ala dar facut pe genunchi...
aici asa e (histerezisul).
trebuia sa ma gindesc la asta ca am mai patit-o.
sa faci un histerezis calibrat pe salturile astea, e deja treaba de chinez.
poate ar fi utila o temporizare; a cazut tensiunea, revine dupa 2 secunde, indiferent de mansa, salturi, etc.
problema este in ce pozitie te prinde chestia asta cu modelul...
evident, nu ramii fara motor daca folosesti gazul cu delicatete (dupa alea 2 secunde).

deja ma gindesc sa cumpar regulatoare LiPo... incepe sa sune complicat.
asa, de amorul artei, se poate face cumva dar, daca ai datele complete, poti chiar sa setezi alarma pe statie pe un numar de minute calculate cu rezerva si ai rezolvat-o...

bafta

ps. merci de link, nu-l stiam.

Aceasta postare a fost editata de bizu: 02 February 2007 - 08:44 PM

0

#21 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 02 February 2007 - 08:57 PM

nu e treaba de chinez, la schema cu controler integrat se poate pune un condensator pe cursorul potentiometrului din care reglezi pragul. Trebuie ales experimental, cu cat creste mai greu tensiunea pe intrarea neinversoare cu atat sta mai mult blocat(tensiunea pe iesire sta spre zero) si dispar salturile, coroborat cu trei leduri montate in plan la 120 grade, sa fie si superluminoase, sau cu buzer de putere.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#22 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 02 February 2007 - 09:10 PM

intrebare stupida....
nu-i mai usor sa cumperi direct un regulator de calitate care stie LiPol?
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#23 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 09:12 PM

pai la condensator ma gindisem si eu pentru temporizare, pus pe comparator.
la histerezis ma gindisem cu reactie, cu prag sus jos...
bag seama ca am ajuns (intors) la una din schemele de la inceput, unde am vazut un condensator electrolitic pe intrarea comparatorului dar nu stiu cum, m-am gindit la filtrare (tembel).
scuze.
eu sunt lamurit.


bafta

ps. hai ca le-am ametit de tot. ala chiar era filtrare...
tu bine zici de condensator pe cursorul pot, condensator ce nu apare in schemele de inceput.

Aceasta postare a fost editata de bizu: 02 February 2007 - 09:13 PM

0

#24 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 02 February 2007 - 09:16 PM

intrebarea nu-i stupida dexter, numai ca raspunsul sta in buzunarul sau mindria de surubar a fiecaruia.
sa fiu sincer, din comoditate, si eu as fi tentat sa apelez la lucru facut de fabrica dar nu se stie...

bafta
0

#25 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 02 February 2007 - 09:44 PM

Dati-mi voie sa ma bag si eu in vorba. Eu fac asa la controlerele mele de turatie (bricolate, desigur).
Zburatoarele mele sunt toate cu 2 celule LiPo. Tensiunea este masurata de controler o data la fiecare secunda. Algoritmul e cam asa:
1)Daca tensiunea pe baterie este peste 6.3V, atunci nu se modifica nimic.
2)Daca tensiunea este sub 6.3V, atunci valoarea gazului este inmultita cu o valoare subunitara deteminata de diferenta intre tens bateriei si pragul de 6.3V. Concret:
-multiplicatorul gazului are valoarea 1 ptr Vbaterie >=6.3V
-multiplicatorul incepe sa scada progresiv in intervalul 6.3-6V de la 1 la 0.
3)cand bateria atinge 6V, valoarea multiplicatorului este 0.
4)Sub 6V (e trist daca ajung acolo), multiplicatorul ramane 0 si nu mai permite pornirea motorului, indiferent de pozitia manetei de gaz.

In acest mod se ajunge la o scadere progresiva a puterii si se evita surprizele gen motor taiat taman cand avionul trebuia recuperat dintr-o pozitie incomoda. Pragurile pot fi si ele modificate dupa preferinte...


Ptr Dexter,
Sigur ca poate fi cumparat un controler si nu e nimic rau in asta. Fie ca ne place mai mult sa zburam, fie ca ne place mai mult sa mesterim, tot modelisti ne numim. Cel putin mie imi place sa construiesc cate ceva nu pentru ca as face acel ceva mai bun, mai ieftin sau mai cu motz. Mestereala face parte din placerea hobiului.

Cirip

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 02 February 2007 - 10:39 PM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#26 Useril este offline   albastru 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 07-June 05

Postat 02 February 2007 - 11:15 PM

Pai si este bine sa ramai fara motor? Sunt niste modele de Li-Po unde tensiunea scade destul de abrupt.
Eu am facut altfel, cand tensiunea scade sub un prag, taie alimentarea motorului.Pentru repornire treci mansa in zero, apoi merge totul ok.Desigur ca dupa o figura d-asta mai duc mansa in full, dar cu grija, este clar ca nu poate sta acolo decat cateva secunde, apoi din nou motorul va fi deconectat.
In mod uzual revin cu mansa la jumatate...apoi aterizez, este destul curent pentru a veni jos in liniste.
0

#27 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 03 February 2007 - 12:56 AM

Albastru,

Versiunile mai vechi erau si la mine cu taiere sub prag si rearmare prin trecerea prin zero. Preferinta mea este pentru taierea progresiva. Mi s-a intamplat sa dau cu modelul de pamant ptr ca s-a taiat motorul taman cand intrasem intr-un tip stall si trebuia sa ies repejor cu un mic shfung de putere. Pana sa apuc sa resetez, modelul mirosea deja florile ptr ca taiatul initial s-a petrecul la 2m deasupra solului; eram intr-o sesiune de spart in figuri la joasa altitudine.

Practic, cu taiere progresiva nu mi s-a intamplat niciodata sa ajung sub 6V (deci nu am ramas niciodata complet fara motor) ptr ca, imediat ce scade gazul, tensiunea pe LiPoi creste. De fapt daca simt ca nu mai trage cand e gazul la blana, stiu ca a intrat protectia. Reduc gazul, tensiunea creste, ma mai invart putin cu gaz la jumate si dupa aia aterizez. La taiere cu prag am constatat ca se opreste in cele mai nefavorabile pozitii. Murfi vegheaza. Am incercat si sa ma anunte la 6.15V prin oprirea si repornirea motorului de 2 ori ptr scurt timp.

Oricum, e chestie de preferinta. Nu spun ca aste e solutia cea mai buna, ci este cea pe care o prefer eu dupa ce am incercat cele doua variante. Si ideea nu imi apartine. M-am inspirat de la un controler BL care face asa.

Cirip

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 03 February 2007 - 01:01 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#28 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 03 February 2007 - 11:26 AM

Cirip

Problema cu pragurile devine realizabila in cazul cand folosesti pentru automatizare microcontrolere, care pot fi programate initial sa stie si functia de saver pentru accu.
Dar in situatia cand nu se foloseste asa ceva, pentru liniar e greu de jonglat din componente discrete, mai ales ca pragurile au valori mici, uneori sub pragul de 0,6V cat trebuie pentru o jonctiune.
Cei drept pentru aero nu m-am gandit, poate acolo e bine de aplicat ceva "profesionist" pentru navo cel putin e realizabil, si e suficient daca avertizarea se face o singura data. Dupa aia totul e sa-i dai gaz ca sa o aduci la mal, daca nu.... astepti sa bata :lol:

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 03 February 2007 - 11:27 AM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#29 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 03 February 2007 - 12:34 PM

O supraveghere profi, cu cat e mai flexibila si mai adaptabila la conditiile de exploatare, cu atat e mai buna. Desi sunt din generatie mai veche, tot mai mult imi surad solutiile cu uC, la care pot fi modificati/ajustati unii parametrii, doar din soft. Faci un ... hard si dup-aia bagi la versiuni in el, pana canta ... tonu' care-ti place ! :lol:
Zic si io ...

Stima, :lol:
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#30 Useril este offline   katana 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 28-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu Valcea

Postat 03 February 2007 - 12:45 PM

:lol:
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu