Modelism - RHC Forum: Supraveghere acumulatori Li-polimer - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Supraveghere acumulatori Li-polimer sau "Li-po saver"

#31 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 03 February 2007 - 01:28 PM

Simplu si eficient,bazat pe inhibarea semnalului urmaritzi topicul,are 7 pagini

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 03 February 2007 - 02:18 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#32 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 03 February 2007 - 06:08 PM

si la schemele propuse pe acel site tot nu se rezolva problema cu salturile, ba mai mult peste semnalul provenit de la receptor se baga o tensiune direct din baterie, nefiind nici o protectie pentru eventualele spituri care apar.
De se intampla ceva si scapa tensiunea din baterie pe firul de semnal, se umfla si receptorul si regulatorul ca broasca la soare.
Basca unde mai pui ca din receptor se mai alimenteaza si servourile, si nu stiu daca se simt prea bine la 10-11V.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#33 Useril este offline   albastru 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 07-June 05

Postat 03 February 2007 - 06:31 PM

Citeaza

Simplu si eficient,bazat pe inhibarea semnalului

Este absurd sa ANIHILEZI semnalul de comanda, asta inseamna sa ramai fara comanda pana isi revine bateria, lucru care este foarte riscant.
Lucrurile se fac cu totul altfel, fara a umbla la semnalul de comanda.
Semnalul de comanda trebuie sa ramana conectat pana cand bateria isi da ultima suflare, comanda trebuie sa moara ultima.
Daca unul scrie o prostie pe un site asta nu inseamna ca si stie ceva.
Nu mai incerca sa inventezi chestii care s-au facut deja!
Ufff!
0

#34 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 February 2007 - 07:03 PM

albastru, la 3 Feb 2007, 19:31, a spus:

comanda trebuie sa moara ultima.

perfect de acord cu albastru!
flying is my life...
0

#35 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2007 - 09:47 PM

Observ ca animozitatile intre unii membri de pe forum intuneca ratiunea.
OldMann, unde ai vazut tu ca

Citeaza

ba mai mult peste semnalul provenit de la receptor se baga o tensiune direct din baterie, nefiind nici o protectie pentru eventualele spituri care apar
?
Poate nu te-ai uitat atent la schema si nu ai vazut ca acea tensiune de la acumulator, alimenteaza comparatorul CU IESIREA OPEN COLLECTOR, care mai trebuie sa-ti spun ca doar pune la masa semnalul dintre iesirea unuia dintre canalele receptorului (cel de throttle) si intrarea in ESC?
Cit priveste

Citeaza

De se intampla ceva si scapa tensiunea din baterie pe firul de semnal, se umfla si receptorul si regulatorul ca broasca la soare.
cam ce ar putea sa se intimple? Asa poate ca broasca de care vorbesti poate roade izolatiile de pe acolo si fiind si umeda, poate produce un scurt. Nemaivorbind ca ti se poate arde si tastatura de la PC si nu ai mai avea cu ce scrie aiurelile astea.

albastru, de la tine nu ma asteptam sa te pripesti asa, ca pina acum nu ai facut-o niciodata. Nu se anihileaza decit semnalul spre ESC, doar cel de pe comanda throttle, nu si cele de pe profundor, eleroane, directie. Cum majoritatea ESCurilor reactioneaza prin oprirea motorului la lipsa/deteriorarea semnalului, pe acest fapt si-a bazat omul Lipo-saverul lui.

Silviu66, mi se pare ca ai cazut si tu in capcana :( desi tu te poti apara ca nu i-ai dat dreptate lui albastru decit in privinta afirmatiei

Citeaza

comanda trebuie sa moara ultima
:(

Aceasta postare a fost editata de navigator: 03 February 2007 - 09:52 PM



0

#36 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 03 February 2007 - 09:54 PM

Ar trebui totusi sa observatzi si faptul ca inhibarea semnalului se face doar pe ESCsi pentru o perioada relativ scurta de timp,practic pana cand tensiunea pe pack creste in limite, initierea esc facandu-se iar la trecerea prin zero, asigurand intervalul pentru aducerea fara probleme a avionului la sol cu mansa la jumatate. Dar era prea mult de citit probabil.

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 03 February 2007 - 11:11 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 February 2007 - 05:22 AM

navigator, la 3 Feb 2007, 22:47, a spus:

Nu se anihileaza decit semnalul spre ESC, doar cel de pe comanda throttle, nu si cele de pe profundor, eleroane, directie. Cum majoritatea ESCurilor reactioneaza prin oprirea motorului la lipsa/deteriorarea semnalului, pe acest fapt si-a bazat omul Lipo-saverul lui.

Silviu66, mi se pare ca ai cazut si tu in capcana :( desi tu te poti apara ca nu i-ai dat dreptate lui albastru decit in privinta afirmatiei

Citeaza

comanda trebuie sa moara ultima
:(

nu am cazut in capcana....nu era vorba despre servo nicaieri in discutie era vorba de comanda de esc.
dupa cum ai spus si tu "majoritatea esc-urilor" reactioneaza asa.....
dar restul de esc-uri cum reactioneaza? am vazut multe ciudatenii la viata mea....
flying is my life...
0

#38 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2007 - 09:08 AM

"Restul" sint prea rudimentare ca sa merite sa fie asociate cu acumulatori Lipo. La alea nu se potriveste lipo-saverul de pe rcgroups.com . Cum reactioneaza? Neprevazut. :(


0

#39 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 04 February 2007 - 10:55 AM

albastru, la 2 Feb 2007, 23:15, a spus:

Eu am facut altfel, cand tensiunea scade sub un prag, taie alimentarea motorului.Pentru repornire treci mansa in zero, apoi merge totul ok.Desigur ca dupa o figura d-asta mai duc mansa in full, dar cu grija, este clar ca nu poate sta acolo decat cateva secunde, apoi din nou motorul va fi deconectat.
In mod uzual revin cu mansa la jumatate...apoi aterizez, este destul curent pentru a veni jos in liniste.

In final ,albastrule ,poate ne explici si noua care ar fi diferentza ca functie ,dintre supersofisticata ta inventie si rudimentarismul de pe RC Grup,pentru ca eu in miopia mea n-o sesizez,ba chiar am impresia ca fac acelasi lucru .O alta functzie nebanuita a circuitului respectiv este si aceea de protectie a finalilor ,dar probabil in graba de a face de 2 lei simplitatea schemei a scapat neobservata.

Citeaza

Nu mai incerca sa inventezi chestii care s-au facut deja!
Ufff!
.........iar daca nu ai observat REINVENTZIA nu imi apartine,am incercat doar sa aduc in atentzie o alta alternativa mai simpla si pe intzelesu tuturor.

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 04 February 2007 - 02:30 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu