Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 03 February 2007 - 02:18 PM
Supraveghere acumulatori Li-polimer sau "Li-po saver"
#32
Postat 03 February 2007 - 06:08 PM
De se intampla ceva si scapa tensiunea din baterie pe firul de semnal, se umfla si receptorul si regulatorul ca broasca la soare.
Basca unde mai pui ca din receptor se mai alimenteaza si servourile, si nu stiu daca se simt prea bine la 10-11V.
#33
Postat 03 February 2007 - 06:31 PM
Citeaza
Este absurd sa ANIHILEZI semnalul de comanda, asta inseamna sa ramai fara comanda pana isi revine bateria, lucru care este foarte riscant.
Lucrurile se fac cu totul altfel, fara a umbla la semnalul de comanda.
Semnalul de comanda trebuie sa ramana conectat pana cand bateria isi da ultima suflare, comanda trebuie sa moara ultima.
Daca unul scrie o prostie pe un site asta nu inseamna ca si stie ceva.
Nu mai incerca sa inventezi chestii care s-au facut deja!
Ufff!
#35
Postat 03 February 2007 - 09:47 PM
OldMann, unde ai vazut tu ca
Citeaza
Poate nu te-ai uitat atent la schema si nu ai vazut ca acea tensiune de la acumulator, alimenteaza comparatorul CU IESIREA OPEN COLLECTOR, care mai trebuie sa-ti spun ca doar pune la masa semnalul dintre iesirea unuia dintre canalele receptorului (cel de throttle) si intrarea in ESC?
Cit priveste
Citeaza
albastru, de la tine nu ma asteptam sa te pripesti asa, ca pina acum nu ai facut-o niciodata. Nu se anihileaza decit semnalul spre ESC, doar cel de pe comanda throttle, nu si cele de pe profundor, eleroane, directie. Cum majoritatea ESCurilor reactioneaza prin oprirea motorului la lipsa/deteriorarea semnalului, pe acest fapt si-a bazat omul Lipo-saverul lui.
Silviu66, mi se pare ca ai cazut si tu in capcana :( desi tu te poti apara ca nu i-ai dat dreptate lui albastru decit in privinta afirmatiei
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de navigator: 03 February 2007 - 09:52 PM
#36
Postat 03 February 2007 - 09:54 PM
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 03 February 2007 - 11:11 PM
#37
Postat 04 February 2007 - 05:22 AM
navigator, la 3 Feb 2007, 22:47, a spus:
Silviu66, mi se pare ca ai cazut si tu in capcana :( desi tu te poti apara ca nu i-ai dat dreptate lui albastru decit in privinta afirmatiei
Citeaza
nu am cazut in capcana....nu era vorba despre servo nicaieri in discutie era vorba de comanda de esc.
dupa cum ai spus si tu "majoritatea esc-urilor" reactioneaza asa.....
dar restul de esc-uri cum reactioneaza? am vazut multe ciudatenii la viata mea....
#39
Postat 04 February 2007 - 10:55 AM
albastru, la 2 Feb 2007, 23:15, a spus:
In mod uzual revin cu mansa la jumatate...apoi aterizez, este destul curent pentru a veni jos in liniste.
In final ,albastrule ,poate ne explici si noua care ar fi diferentza ca functie ,dintre supersofisticata ta inventie si rudimentarismul de pe RC Grup,pentru ca eu in miopia mea n-o sesizez,ba chiar am impresia ca fac acelasi lucru .O alta functzie nebanuita a circuitului respectiv este si aceea de protectie a finalilor ,dar probabil in graba de a face de 2 lei simplitatea schemei a scapat neobservata.
Citeaza
Ufff!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 04 February 2007 - 02:30 PM