Modelism - RHC Forum: Zlin Z-50 70" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Zlin Z-50 70" probabil benzinar...

#91 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 September 2011 - 01:50 PM

Radu, felicitari pentru solutia alease. Inginereste este cea mai "corecta politic". Practic ai reprodus artizanal ce este in orice powerbox costand mult mai mult. Asta este modelism !

Pitts, am de vreo doua luni un Graupner clasic, Cumulus XXL. Are acelasi comportament, scade viteza si pune botul jos. Imi e imposibil sa il angajez. Pentadiedru la aripa, am facut recent o intoarcere la 180 grade cu viteza zero, intr-un spatiu cu diametrul de 10m (anvergura 225cm...), ce am avut pana acum eram cu o aripa in pamant de mult.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 21 September 2011 - 01:52 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#92 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 September 2011 - 02:22 PM

Vezi postarearenatoa, la 21 September 2011 - 01:50 PM, a spus:

Radu, felicitari pentru solutia alease. Inginereste este cea mai "corecta politic". Practic ai reprodus artizanal ce este in orice powerbox costand mult mai mult. Asta este modelism !



Eu am doua regulatoare jetti de 10 amp cu 2 acumulatori lipo de 2 celule si intradevar am pus si eu doua diode intre regulator si receptor.

Folosesc lipo pt ca se incarca frumos si repede. Vad ca mishumat spune ca daca pui lipo nu castigi din greutate dar ii scapa din vedere ce curent dau acumulatorii nimh pe care ii foloseste el si cam ce greutate ar trebui sa aiba unii care sa dea curent la fel ca doua celule lipo de 2.2 cu 30 c .... S-a mai discutat pe forum si Calin parca sau MlGore au facut si experimente pe tema asta. La o masuratoare cu un regulator de la graupner pt un 2.2 m s-au atins peak-uri de 8 amp. Ma indoiesc ca o celula de 1500 nimh da la fel curent ca o celula lipo de 1500...

Toti acumulatorii pe care i-am avut eu nimh nu se incarcau rapid. Daca incercai sa ii incarci rapid ii dadea incarcatorul afara.. am experimentat fenomenul neplacut de a muri subit un pack nimh ceea ce la lipo nu am patit.

Tot misumat zice ca el nu foloseste a 5-a celula pt ca e greutate in plus ca nu se misca mai repede. Oarecum corect dar servoul "trage" mai mult cu 5 celule ceea ce nu e de neglijat. Poate nu il folosesti in mod curent la maxim dar cand e nevoie, sa nu se miste ca n-are destul curent nu e placut... asta pt 100-150 g in plus.

Dar toate astea sunt alegerile fiecaruia. Eu am recomandat intotdeauna ca la avioanele mai mari sa avem alimentare duala si lipo care nu face figuri. Il poti incarca pe camp repede celulele pot fi egalizate usor si nu da false peak la incarcare sau alte balarii si nu in ultimul rand , chiar daca unii zic ca nu e asa , castigi in greutate , evident pastrand curentul furnizat.

Tot la misumat vad ca e gresit si inutil sa folosesti lipo cu toate ca majoritatea folosesc (astea sunt cuvintele tale).. poate daca majoritatea folosesc or sti ei ceva ;)
DT
0

#93 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 21 September 2011 - 03:19 PM

Cei mai buni acumulatori la ora actuala sunt LiFe am si nu ma pot plange .
0

#94 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 September 2011 - 03:54 PM

Cate bordee atatea obicee!!Vom vedea ce varianta va fi cea mai economica/fiabila din cele enumerate.Momentan sa ridic servo-urile si motorul,sa le pune pe avion si apoi vom vedea ce solutie vom alege.Poate mai merg si la alte terenuri de zbor sa mai vedem si acolo minutul si scorul. :p :drinks:
@adrian82 astia ar fi suficienti? life
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#95 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 21 September 2011 - 04:45 PM

Vezi postareaadrian82, la 21 September 2011 - 03:19 PM, a spus:

Cei mai buni acumulatori la ora actuala sunt LiFe am si nu ma pot plange .


Din lume sau de la noi din tara ?
DT
0

#96 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 September 2011 - 06:21 PM

Eu folosesc LiFe:
http://www3.towerhob...wti0093p?&C=MCD
In special:
http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0
Va rog sa ma credeti ca nu se pot compara cu NiMH. Avantajul fata de LiPo este lipsa regulatorului. Marele pericol la patru celule NiMH este sa nu scada tensiunea sub pragul de resetare al receptorului.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 September 2011 - 06:24 PM

0

#97 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 21 September 2011 - 06:29 PM

oachidori sunt ok dar trebuie sa vezi si greutate ... in final acuma asta e , trebuie renuntat la ceva...
0

#98 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 September 2011 - 06:43 PM

Vezi postareaZOD, la 21 September 2011 - 04:45 PM, a spus:

Din lume sau de la noi din tara ?


eeetee .... din Galaxie ! Si Martienii au la OZN-urile lor ...... pe aprindere la reactor .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#99 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 21 September 2011 - 10:13 PM

deci receptorul meu suporta direct lipo 2s sau 4-5 nimh. In cazul alimentarii directe a receptorului,servourile trebuie alimentate prin Bec? Ca sa reduci tensiunea la 6v?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#100 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 21 September 2011 - 11:06 PM

Vezi postareaadrian82, la 21 September 2011 - 03:19 PM, a spus:

Cei mai buni acumulatori la ora actuala sunt LiFe am si nu ma pot plange .

Depinde ce intelegi prin "buni"...
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#101 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 September 2011 - 12:11 AM

Vezi postareaCamilBM, la 21 September 2011 - 11:06 PM, a spus:

Depinde ce intelegi prin "buni"...

Sincer, nu inteleg ironia. Te-as ruga sa explici, daca nu-i cu suparare. Poate imi scapa ceva.
Servo-urile care accepta 6V, merg, fara nimic altceva, la doua celule de LiFe. In definitiv cinci celule de NiMH, imediat dupa incarcare, au aceeasi tensiune.
Multa, multa bafta.
0

#102 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 September 2011 - 07:37 AM

Vezi postareadan_mitea, la 22 September 2011 - 12:11 AM, a spus:

Sincer, nu inteleg ironia. Te-as ruga sa explici, daca nu-i cu suparare. Poate imi scapa ceva.
Servo-urile care accepta 6V, merg, fara nimic altceva, la doua celule de LiFe. In definitiv cinci celule de NiMH, imediat dupa incarcare, au aceeasi tensiune.
Multa, multa bafta.

Atunci asa sa fie;lipo pe care il am deja pt receptie,direct in receptor si un life pt servo.life
Asta e suficient pt 8-9 servo?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#103 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 September 2011 - 08:00 AM

Vezi postareaCamilBM, la 21 September 2011 - 11:06 PM, a spus:

Depinde ce intelegi prin "buni"...


LiFe 2300mAh 2s (Phoenix):
- 140 lei
- 160 grame
- curent practic nelimitat 70A
- 500-600 cicluri
- nu necesita bec, mai putina conectica = mai sigur

LiPo 2200mAh 2s + BEC Turnigy 15A (RC3D):
- 60 + 70 = 130 lei
- 130 + 34 = 164 grame
- curent LiPo 44A dar limitat de BEC 15A
- 100-150 cicluri
- utilizarea bec-ului scade fiabilitatea dupa toate teoriile posibile

Am uitat vreun criteriu dupa care LiPo ar mai putea puncta ceva ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 September 2011 - 08:03 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#104 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2011 - 09:26 AM

D'aia nu facea Florin 100% un super show 3D cu toate modelele lui ani dea randul pe Chitila, si peste tot prin tara pe unde a fost ....... ShowTime 90, Yak Carden 9, Sukhoi Sebart ... si poate si altele ..... d'aia nu facea bine ca nu avea LiFe.
D'aia " nu " a iesit campion national la F3A anul trecut si Dragos Marinescu anul asta .... d'aia ca nu aveau LiFe .....
D'aia nu zapaceste Serban toate heliurile de mii de euro in toate pozitiile posibile si imposibile ..... ca nu are LiFe .
D'aia si iar d'aia .....

Cum bine spunea cineva Invatati, invatati , invatati ... tot asa pentru unii dintre noi se potriveste povata : ... Zburati, Zburati, si iar Zburati ....
Lasa-ti drobul de sare si toata teoria conspiratiei ...... daca cineva intreaba ceva nu inseamna neaparat ca este o ironie .

P.S.

Si ca sa fiu si eu " ironic " intreb :
- stiut fiind ca nu toate pack-urile LiPo au aceeasi calitate ( un FlightPower , TopFuel sau Kokam nu le putem compara cu un " no Name " ) se mentine aceeasi situatie si la LiFe sau astea sunt muc si sfarc absolut toate indiferent de marca ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#105 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 September 2011 - 10:09 AM

Evident ca la un mesaj argumentat si tehnic nu se poate raspunde decat cu bascalie... probabil ca trebuia sa fac si un desen ca sa se priceapa ca "x mai bun ca y" nu presupune ca y e inutilizabil sau de aruncat...

Totusi, nu stiu daca ati avut intentia sau nu, ati mai adus un punct forte pentru LiFe in ecuatie: tehnologia este patentata si licentiata numai ca foarte putine firme din industria auto hibrid. Iar diferenta de pret intre original si clone este infima, asa ca se poate cumpara intotdeauna originalul cu incredere.
Cum se recunoaste originalul: daca este un pack cumpus din unul din urmatoarele celule:
- http://a123systems.c...drical-cell.htm
- http://a123systems.c...drical-cell.htm
Orice alta capacitate sau forma (cele non-cilindrice de exemplu) trebuie cercetata provenienta inainte de cumparare. Cele indicate de Dan Mitea, de exemplu, ar intra in aceasta categorie, neoriginale, dar, fiind vandute de Tower... hmmm... Alt exemplu de baterie LiFe non standard care incepe sa devina populara la noi este cea de transmitator vanduta de HK, de 1500mAh 9.9V. HK are si baterii LiFe originale, si unde este cazul este precizat explicit.
Cele vandute de Phoenix sau HK, sau care se gasesc in pack-urile Graupner sunt certe ca folosind celule originale, dar nu sunt singurii.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#106 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2011 - 10:56 AM

Daca performantele colegilor amintite mai sus e bascalie ...... NO COMMENT !
Eu cred era un argument real nu virtual , experimentat , nu doar teoretic din Cartea Cartilor .

Tot spunea posesorul modelului in cauza ( Zlin ) ca o sa meraga si pe alte terenuri de zbor sa vada ce si cum .....
Poate tot asa .... in BASCALIE ...... il ajuti si faci o statistica mai convingatoare de genul :

A - cati din modelistii prezenti anul acesta la Alba au avut LiFe pe modele, cati LiPo si cati NiMh - eventual si pe ce gen de modele .
B - cati din modelistii prezenti anul acesta la Adunati au avut ....... - idem -
C - cati din modelistii prezenti anul acesta la Sacele au avut ........ - idem -
E - cati dintre modelistii prezenti anul acesta la Rapa ( ca sa nu fiu acuzat ca amintesc doar un gen de intalniri )au avut..
.
.
J - cati din participantii la campionatul european de Heli F3C de langa Cisnadie au avut ....... - idem -
N - cati dintre participantii la Campionatul European de F3A din Austria au avut ........ - idem -

P.S.

Idea era ( daca inca nu te-ai prins ) sa recomanda-ti posesorului de Zlin ( eu nu o mai fac ) o solutie cat mai profi si cat mai usoara avand in vedere ca modelul oricum o sa fie cam greu ca sa nu zic bomba.

Vreti ca voi .... O.K. atunci pack LiFe de peste 100 grame, inca un pack LiPo cabluri mufe intrerupatoare , o paleasca de fibrotextolit pe post de "Power Box " cu inca 9-10 mufe si placaje de fixare in model si cabluri si suruburi si si si ...... abia astept sa il vad zurand !

Asa prieteni mai zic si eu ... numa sfaturi bune ! Bravo ! Nu e de vine cine Vinde ci cel care Cumpara ... gogosi !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#107 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 September 2011 - 11:26 AM

Pai sa ne spuna dummnealor:
- cati au auzit ca exista LiFe, e nou pe piata totusi
- cati au facut comparatii temeinice, sau doar s-au luat dupa sfaturi ale celor dinainte bazandu-se pe experienta, care de multe ori se confunda cu rutina si lipsa de dorinta / frica de a incerca ceva nou
- cati isi pregatesc avioanele singuri, stiu multi campioni care doar piloteaza
- si in final, cine ajunge aici, ce argumente temeince a avut contra LiFe.

" pack LiFe de peste 100 grame, inca un pack LiPo cabluri mufe intrerupatoare "
Nu a rezultat scris destul de clar mai sus ca solutia LiFe este mai usoara si are mai putin cabluri si conexiuni, si nimic electronic ?
Ce propuneti in schimb sub 100 grame ?
Treaba lui Olivian daca vrea sa le amestece, eu discut de o solutie cu unica alimentare din LiFe, asa cum era pack-ul NiMh.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#108 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 22 September 2011 - 12:31 PM

Vezi postarearenatoa, la 22 September 2011 - 11:26 AM, a spus:

- cati isi pregatesc avioanele singuri, stiu multi campioni care doar piloteaza


Ce fel de campioni? Mondiali, europeni sau de-ai nostri?
0

#109 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 September 2011 - 01:01 PM

RD, http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0 are, fix, 85g, cu tot cu maldarul de fire.
Multa bafta.
0

#110 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 September 2011 - 01:33 PM

Vezi postareadan_mitea, la 22 September 2011 - 01:01 PM, a spus:

RD, http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0 are, fix, 85g, cu tot cu maldarul de fire.
Multa bafta.

Da de ce au atatea cabluri?De ce sunt 2 cu mufe de servo?Nu era de ajuns unul. :unsure: :unsure:
Oricum decizia e luata.Va fi un Life si gata.Fara altceva.Asta direct in mufa din recptor si de acolo la servouri. :pardon: :pardon:
Ca vesnic vor exista n pareri,n variante in functie de ce si cum vrea fiecare.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#111 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2011 - 01:56 PM

Vezi postareadan_mitea, la 22 September 2011 - 01:01 PM, a spus:

RD, http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0 are, fix, 85g, cu tot cu maldarul de fire.
Multa bafta.


Eu zic sa puna fiecare ce vrea ... si celule solare daca poate !
Inteleg din tot ce se spune ca probabil toti campionii europeni, mondiali si de ce nu ... si cei de la noi sunt depasiti de vremuri - ar trebui sa le aducem la cunostinta noile cuceriri ale tehnicii - un email , un sms, o scrisoare, un biletel la piciorul voiajorului .. ceva

LiFe ala din link are doar 1100 mAh si doar 10C - nu zic ca nu e bun .

Il Putem compara cu :

LiPo Gens Ace
Tensiune: 7.4 V
Capacitate: 1300 mA
Rata descarcare: 25 C
Curent maxim de incarcare: 6500 mA (5C)
Curent de incarcare recomandat: 1300 - 3900 mA
Curent maxim de descarcare: 32.5 A
Dimensiuni: 70 x 35 x 16 mm
Masa: 75 g

Care este si mai usor .... cu tot cu " maldarul " de fire.

Repet .... pune-ti fratilor ce vreti ... nu stiu de ce trebuie eu sa justific de ce profesionistii ( din punctul meu de vedere ) folosesc una iar cei care sa imi fie cu iertare inca zboara trainere si planorele din depron folosesc alta .

Eu prefer sa ma uit in ograda celor cu experienta vasta in aeromodelism nu doar in electronica sau dulgherie . Fiecare e liber sa isi aleaga drumul in hobby si pe cine doreste sa aiba sau nu de model.


P.S.

Campionii aia europeni sau mondiali nu numai ca isi zboara modelele ( pe ale mele parca le zburau alti - adica pe dos ) dar si le si proiecteaza unii din ei, le aduc tot felul de inventii si up-grade-uri ( c.g. variabil, directie split, frane etc )
altii le comanda producatorilor asa cum le au gandit ca sa le vina " manusa " isi aleg pack-urile functie de ce " simt " ei cand le zboara - trage, nu trage .... asa ca si afirmatia asta e ca multe altele .... doar asa !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#112 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 22 September 2011 - 03:59 PM

Vezi postarearenatoa, la 22 September 2011 - 11:26 AM, a spus:

Pai sa ne spuna dummnealor:
- cati au auzit ca exista LiFe, e nou pe piata totusi
- cati au facut comparatii temeinice, sau doar s-au luat dupa sfaturi ale celor dinainte bazandu-se pe experienta, care de multe ori se confunda cu rutina si lipsa de dorinta / frica de a incerca ceva nou
- cati isi pregatesc avioanele singuri, stiu multi campioni care doar piloteaza
- si in final, cine ajunge aici, ce argumente temeince a avut contra LiFe.

" pack LiFe de peste 100 grame, inca un pack LiPo cabluri mufe intrerupatoare "
Nu a rezultat scris destul de clar mai sus ca solutia LiFe este mai usoara si are mai putin cabluri si conexiuni, si nimic electronic ?
Ce propuneti in schimb sub 100 grame ?
Treaba lui Olivian daca vrea sa le amestece, eu discut de o solutie cu unica alimentare din LiFe, asa cum era pack-ul NiMh.


Scumpel.. iar incepem.. Absolutismul in care vorbesti tu e deranjant.. Da, eu am receptor si servouri care merg cu 2 lipo fara niciun fel de regulator si pt mine e avantajos ca n-am incarcator de Life si ar trebui cumparat. Pretul unui acumulator lipo a ajuns la 2.2 la 25 c undeva la 10 DOLARI am cumparat eu turnigy si sunt foarte multumit de ele.. 3*10 fac 30 de lei.. cum ai calculat tu 160 de lei ?

Dar din nou lovesti si tu si altii cu lucruri pe care le aveti voi si nu pot fi facute altfel. Eu mi-am exprimat frumos parerea personala fara a zice ca cea mai buna varianta e a mea spre deosebire de tine si inca cativa care considerati ca aveti dreptate absoluta.

Da varianta Life o fi cea mai buna pt tine dar pt mine de ex nu e ok . 6.6 v sunt mai putini decat 7.2.. si servourile HV merg direct la 7.2 si ar fi aiurea sa le dau curent mai mic.. etc.


Am si eu argumente daca ma intrebi.. dar din atitudinea ta ,din nou vad dorinta de aprobare nu de discutie.
DT
0

#113 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 September 2011 - 04:11 PM

Degeaba va contrati aici dragi obsedati ! (© Valteras)
Reticenta la tot ce este nou este foarte greu de invins!
LiPo au patruns greu pe piata,mai ales datorita pretului la inceput.
Din punct de vedere strict "electric" ii dau dreptate lui Renatoa.

Din acest punct de vedere:

Citeaza

- cati au auzit ca exista LiFe, e nou pe piata totusi
- cati au facut comparatii temeinice, sau doar s-au luat dupa sfaturi ale celor dinainte bazandu-se pe experienta, care de multe ori se confunda cu rutina si lipsa de dorinta / frica de a incerca ceva nou
- cati isi pregatesc avioanele singuri, stiu multi campioni care doar piloteaza


nu ii dau dreptate.In mod clar nu cunoaste multi campioni,si cum isi pregatesc ei avioanele;sunt chiar curios sa ne dai un nume,doua de campioni care doar zboara si habar nu au ce au in model....Mai mult decat atat, sunt aproape convins, ca Renatoa nu zboara avioane termice de anvergura mare,si nici nu a zburat vreodata.
Din acest punct de vedere as urma sfaturile ( lui RealDesign) consacrate deja cu LiPo.Din punct de vedere strict tehnic/electric as merge pe LiFe(Renatoa).

Strict din experienta in timp( tot felul de modele de la spume de doi lei pana la structura clasica):
-NiCd -zero incidente
-NiMh -zero incidente
-LiPo -zero incidente
Si la momentul de fata zbor planor cu alimentare duala NIMH(rec)- LiPo (motor),Piper cu 3XLiPo ,diferite acrobate cu 2X Lipo ,etc ,packuri alese exclusiv pentru fiecare model in functie de cerintele modelului(greutate,tip de model,etc).

NICIODATA ,nici unul din aceste tipuri de celule nu m-a dezamagit,niciodata nici un tip de acumulator nu m-a adus in faza unui incident sau chiar accident de zbor.
flying is my life...
0

#114 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 September 2011 - 04:12 PM

Pai pune omul o intrebare si se isca o discutie de mama mama!!!Pai receptorul meu MPX are ca valoare de intrare intre 4,8 si 9 V.Cel putin asa scrie pe el.Ca poate fi alimentat direct de la 4-5 NIMh sau Lipo 2S.Sau poaate 2S LIFe.Mai conteaza?
Daca analizez cea mai ieftina varianta ar fi sa iau un accumulator LIPO 2S pe care oricum il am si deci e cel mai ieftin, :pardon: :pardon: il bag acolo si am scapat de problema.Iar servourile se alimenteaza clasic direct in receptor.
Si gata discutia!!Cu siguranta nici nu vor iesi de acolo,deoarece receptorul are un protector care le blocheaza. :unsure:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#115 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 22 September 2011 - 04:49 PM

Vezi postareaoachidori, la 22 September 2011 - 04:12 PM, a spus:

Pai pune omul o intrebare si se isca o discutie de mama mama!!!Pai receptorul meu MPX are ca valoare de intrare intre 4,8 si 9 V.Cel putin asa scrie pe el.Ca poate fi alimentat direct de la 4-5 NIMh sau Lipo 2S.Sau poaate 2S LIFe.Mai conteaza?
Daca analizez cea mai ieftina varianta ar fi sa iau un accumulator LIPO 2S pe care oricum il am si deci e cel mai ieftin, :pardon: :pardon: il bag acolo si am scapat de problema.Iar servourile se alimenteaza clasic direct in receptor.
Si gata discutia!!Cu siguranta nici nu vor iesi de acolo,deoarece receptorul are un protector care le blocheaza. :unsure:


Da dar vezi ca receptorul nu tine loc de regulator pentru servo. Daca servourile tale nu sunt HV sa mearga la 2 Lipo le vei arde.
DT
0

#116 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 September 2011 - 05:17 PM

Multumesc, Zod si Silviu.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#117 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2011 - 05:42 PM

Renato, fi baiat bun si lamureste si chestia aia cu incarcatul pakurilor in paralel ca a ramas in aer (ca sa nu mai vorbesc de interzicerea DSM2 in UK de acum un an). Nu e bine sa dai din sfaturi legate de pakuri lasand chestii nelamurite in urma.
http://www.rhcforum....aterii-deodata/

In dezbaterea cu pak-ul de receptie fac si eu o observatie mica:

Viteza unui servo depinde direct de tensiunea la care e alimentat. Din cauza asta asta e preferabil sa fie alimentat la o tensiune constanta (Lipo +BEC).

Vezi postarearenatoa, la 22 September 2011 - 05:17 PM, a spus:

Multumesc, Zod si Silviu.

0

#118 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 22 September 2011 - 06:15 PM

Vezi postareaZOD, la 22 September 2011 - 04:49 PM, a spus:

Da dar vezi ca receptorul nu tine loc de regulator pentru servo. Daca servourile tale nu sunt HV sa mearga la 2 Lipo le vei arde.

Corect!Ai dreptate!! :pardon: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#119 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 September 2011 - 06:16 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 22 September 2011 - 01:56 PM, a spus:

.....Masa: 75 g

Care este si mai usor .... cu tot cu " maldarul " de fire.

.....


Ai uitat regulatorul. Daca te-ai referit la servo-uri HV, sunt cam scumpe. Si, in definitiv, de ce este nevoie de atatia C pentru receptie? 10C nu-s suficienti? Catiti C asigura NiMH?
Pace tuturor.
0

#120 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 22 September 2011 - 06:57 PM

Vezi postareaoachidori, la 22 September 2011 - 04:12 PM, a spus:

Pai receptorul meu MPX are ca valoare de intrare intre 4,8 si 9 V.Cel putin asa scrie pe el.Ca poate fi alimentat direct de la 4-5 NIMh sau Lipo 2S.Sau poaate 2S LIFe.Mai conteaza?
Daca analizez cea mai ieftina varianta ar fi sa iau un accumulator LIPO 2S pe care oricum il am si deci e cel mai ieftin, :yahoo: :yahoo: il bag acolo si am scapat de problema.Iar servourile se alimenteaza clasic direct in receptor.



Pai de ce nu intrebasi bre inainte sa cumperi servourile ca le luai HV si gata dilema.
Cit despre alimentat servourile alea direct din RX, uita ca e cablajul belaliu pentru 1A+ cit poti tu avea, e drept ocazional, consum pe un servo.
Pune domn'le doo Lipo serie ca zici ca le ai deja, direct pe RX si baga toate plusurile de la servouri printr-un bec de 10...15A.
Daca esti ingrijorat de "probleme" electrice in zbor, mai bine concentraza-te pe intrerupatorul general. Eu acolo as avea temeri.
Ala sa fie scula ca altfel, tot ce vine dupa, e mai putin important.

Hai ca rodajul e mai bun pe racoare (nu pe ger).

Spor

Aceasta postare a fost editata de bizu: 22 September 2011 - 06:59 PM

0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro